|
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: oefenwedstrijden seizoen 2014-15
Koulibaly en Philippe Janssens bevielen me wel. De eerste een spits waar je als verdediger nooit klaar mee bent, zet goed zijn lichaam en kan de bal goed bijhouden. Janssens een spelmaker met een groot loopvermogen. Vansimpsen is dan weer een doelpuntenmaker pur sang, complementair met Koulibaly.
|
| 09 Jul 2014, 23:06 |
|
|
forumlegende
Het was gisteren allesbehalve slecht, ik durf het zelfs goed noemen! Er zit eindelijk structuur in de ploeg en er is duidelijk een plan (Chris Janssens : een ploeg heeft structuur en een plan nodig!!!).
Er werd goed en vrij hoog verdedigd. De eerste helft ontbrak het ons aan creativiteit, Lievens (centraal in de verdediging) en De Neve (net voor de verdediging) speelden heel sterk. Van Damme, De Cuyper en Martin werkten hard op het middenveld. Vooraan liepen Bael en Lapage hard hun best te doen. Het was toen de twee Janssens, Shkodra, Couli en Ratko erin kwamen dat we veel creatiever gingen voetballen en toch wel efkes het grote Genk onder druk zetten. Philippe Janssens is zeer sterk aan de bal en heeft een hard schot in de voet. Bij Shkodra kan je nooit weten of hij iets briljant gaat doen of de bal domweg kwijt zal spelen maar hij is enorm verbeterd tegnover de voorbereiding vorig jaar - hij was trouwens zaterdag bij de delegatie van Waregem in het oog gesprongen. Vooraan zijn Ratko en Couli toch wel een pak beter dan de twee die voor de rust speelden. Het doelpunt was een pareltje, Couli zet Mike Smet mooi in het hoekje en de harde voorzet wordt door Ratko in één tijd in de verste hoek gezet! Er zijn naar mijn gevoel een paar zekerheden in de ploeg (VD Noortgate, Bogaerts, V Belle, P Janssens, Shkodra en Ratko) maar toch een aantal die voor hun plaats zullen moete vechten : Flippo met Lievens, Smet met De Greef, Van Damme met De Neve, K Janssens met Martin en de Cuyper met Couli of zelfs Shkodra. Het wordt boeiend om te zien hoe ze zich zowel individueel als collectief verder ontwikkelen naar de competitiestart. Binnen een goede drie weken weten we meer... Laatst gewijzigd door Jean op 10 Jul 2014, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Jul 2014, 13:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Het was gisteren allesbehalve slecht, ik durf het zelfs goed noemen! Ik ook! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 10 Jul 2014, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jean schreef: Er zijn naar mijn gevoel een paar zekerheden in de ploeg (VD Noortgate, Bogaerts, V Belle, P Janssens, Shkodra en Ratko) maar toch een aantal die voor hun plaats zullen moete vechten : Flippo met De Neve, Smet met De Greef, Van Damme met Lievens, K Janssens met Martin en de Cuyper met Couli of zelfs Shkodra. Dat het boeiend wordt, dat is een feit maar nog niet teveel waarde hechten aan deze matchen: Van Acker wil gewoon zien waar hij de polyvalente mannen kwijt kan en waar ze eventueel een meerwaarde kunnen creëren, vandaar de experimenten met De Neve, Lievens en zelfs Shkodra. Gianni viel zaterdag bijvoorbeeld gewoon in voor Van Damme op de vertrouwde plaats en Lievens voor Bogaerts... Gaat er nu ook vooral over om iedereen voldoende minuten te laten maken - zaterdag speelden Filipovic en Vanbelle de hele match, nu waren het anderen die 90 min mochten blijven staan... Ik verwacht trouwens nog andere experimenten zoals Mike en Arnaud eens centraal achterin met wat meer minuten voor Geenens op de rechtsback en meer dan waarschijnlijk ook Lievens nog eens op die positie. Ook voorin zal er wel nog met andere duo's geprobeerd worden. Ondanks de complementariteit waarover ik her en der lees, zijn Ratko en Ellis in sé redelijk identieke profielen en ook de fysiek sterkste aanvallers... Mij lijkt er dan ook nog geëxperimenteerd te zullen worden met iemand uit dit duo, gekoppeld aan een Tjendo, een Bael of zelfs een Martin... |
| 10 Jul 2014, 13:57 |
|
|
Ancien
Diene Ph. Janssens wat een genot om die te zien spelen.
Amaai, als diene zo voort doet gaan we er nog plezier aan beleven, voor mijn part onze beste aankoop. Alleen Joeri Lapage valt me voor het ogenblik nog wat tegen, lijkt me fysiek nog niet helemaal in orde. Maar ja we zullen wel zien bij de start van de competitie wie er klaar is voor het grote werk. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Jul 2014, 14:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: Diene Ph. Janssens wat een genot om die te zien spelen. Amaai, als diene zo voort doet gaan we er nog plezier aan beleven, voor mijn part onze beste aankoop. Alleen Joeri Lapage valt me voor het ogenblik nog wat tegen, lijkt me fysiek nog niet helemaal in orde. Maar ja we zullen wel zien bij de start van de competitie wie er klaar is voor het grote werk. ![]() Juiste analyse en inderdaad een goeie Ph Janssens alsook uitstekende mentaliteit van Ratko . _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 10 Jul 2014, 16:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Hmm Jean. Volgens mij was het Lievens die centraal achteraan stond en De Neve op het middenveld en niet omgekeerd zoals jij in je post aanhaalt. Dat ze beiden goed speelden, daar ga ik wel mee akkoord
![]() |
| 10 Jul 2014, 16:26 |
|
|
forumlegende
zwawi schreef: Hmm Jean. Volgens mij was het Lievens die centraal achteraan stond en De Neve op het middenveld en niet omgekeerd zoals jij in je post aanhaalt. Dat ze beiden goed speelden, daar ga ik wel mee akkoord ![]() Dat klopt, ik moet leren nalezen, bedankt voor de opmerking! Is ondertussen aangepast. |
| 10 Jul 2014, 16:33 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Diene Ph. Janssens wat een genot om die te zien spelen. Amaai, als diene zo voort doet gaan we er nog plezier aan beleven, voor mijn part onze beste aankoop. Alleen Joeri Lapage valt me voor het ogenblik nog wat tegen, lijkt me fysiek nog niet helemaal in orde. Maar ja we zullen wel zien bij de start van de competitie wie er klaar is voor het grote werk. ![]() Akkoord met Hugo. Philippe Janssens is een serieuze versterking, net zoals Vansimpsen. Ik ben eveneens blij met de terugkeer van Martin die in de 2 oefenwedstrijden geweldig zijn best heeft gedaan. |
| 10 Jul 2014, 17:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Wedstrijd tegen Gent op onze fandag zal ook 12euro inkom zijn...
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Jul 2014, 17:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
hansken schreef: Wedstrijd tegen Gent op onze fandag zal ook 12euro inkom zijn... Kinderen onder de 13 jaar krijgen een gratis abonnement voor de competitiematchen, maar voor oefenmatchen moeten die €6 betalen.. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Jul 2014, 17:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
De beelden :
http://m.youtube.com/watch?v=8v5mbl9h080 Mooie kans om op 1-0 te komen via Koulibaly na een knap schot van janssens |
| 10 Jul 2014, 17:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
parol schreef: Hugo schreef: Diene Ph. Janssens wat een genot om die te zien spelen. Amaai, als diene zo voort doet gaan we er nog plezier aan beleven, voor mijn part onze beste aankoop. Alleen Joeri Lapage valt me voor het ogenblik nog wat tegen, lijkt me fysiek nog niet helemaal in orde. Maar ja we zullen wel zien bij de start van de competitie wie er klaar is voor het grote werk. ![]() Akkoord met Hugo. Philippe Janssens is een serieuze versterking, net zoals Vansimpsen. Ik ben eveneens blij met de terugkeer van Martin die in de 2 oefenwedstrijden geweldig zijn best heeft gedaan. Dat van Martin is geen verrassing hé - speelde vorig jaar ook een dijk van een voorbereiding, maar werd dan "verplaatst" in de ploeg om K. Janssens absoluut in de basis te kunnen houden... Kunnen enkel hopen dat Van Acker gewoon de beste ploeg laat starten op 3 augustus, zonder gekke fratsen... |
| 10 Jul 2014, 18:01 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: hansken schreef: Wedstrijd tegen Gent op onze fandag zal ook 12euro inkom zijn... Kinderen onder de 13 jaar krijgen een gratis abonnement voor de competitiematchen, maar voor oefenmatchen moeten die €6 betalen.. Nu ben ik het volledig eens met je besteken, voor de allerkleinsten een kans om eens kennis te maken met de club waar papa en (mama) zo dikwijls vertoeven. Hier heb ik het ook moeilijk mee, kinderen gratis binnen verdomme en zeker op onze fandag. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Jul 2014, 19:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
@goeken, vr de fandag zeker -13j gratis binnen
daarna afdokken 5 euroloekes zou maar normaal zijn ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 11 Jul 2014, 14:14 |
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |