|
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: oefenwedstrijden seizoen 2014-15
1-5 gewonnen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Jul 2014, 18:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: 1-5 gewonnen. Heb mij vandaag de moeite getroost om te gaan kijken naar het verre Sinaai. Met de rust alweer huiswaarts gekeerd, op zijn Mourinho's dus. Voor wie het interesseert, het stond aan de rust 0-0 en (ik durf het bijna niet te zeggen) de beste kans(en) in die eerste helft waren voor de tweedeprovincialer. Zelf wel veel balbezit waar we niets noemenswaardig mee aanrichtten, een paar schoten vanuit de tweede lijn en een vrije trap van Van Belle niet te na gesproken. Maar, na de obligate vervangingen aan de rust (ik zag een hele resem wisselspelers tijdens de rust zich warm lopen), tweede helft blijkbaar stuk beter. |
| 12 Jul 2014, 20:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ik ga donderdag, als tussenstop onderweg naar zee, gaan kijken in Jabbeke tegen de Cercle
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 12 Jul 2014, 21:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gio schreef: Ik ga donderdag, als tussenstop onderweg naar zee, gaan kijken in Jabbeke tegen de Cercle ![]() Hoe laat spelen ze daar? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Jul 2014, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
hansken schreef: Gio schreef: Ik ga donderdag, als tussenstop onderweg naar zee, gaan kijken in Jabbeke tegen de Cercle ![]() Hoe laat spelen ze daar? Volgens dat ik gevonden heb 19u00 _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 12 Jul 2014, 22:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gio schreef: Ik ga donderdag, als tussenstop onderweg naar zee, gaan kijken in Jabbeke tegen de Cercle ![]() Ik ook, en dag nadien naar Status Quo en The Kids in Oostende gaan kijken.... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Jul 2014, 9:24 |
|
|
jammen schreef: Gio schreef: Ik ga donderdag, als tussenstop onderweg naar zee, gaan kijken in Jabbeke tegen de Cercle ![]() Ik ook, en dag nadien naar Status Quo en The Kids in Oostende gaan kijken.... Ik oeik ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 13 Jul 2014, 13:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
luque schreef: jammen schreef: 1-5 gewonnen. Heb mij vandaag de moeite getroost om te gaan kijken naar het verre Sinaai. Met de rust alweer huiswaarts gekeerd, op zijn Mourinho's dus. Voor wie het interesseert, het stond aan de rust 0-0 en (ik durf het bijna niet te zeggen) de beste kans(en) in die eerste helft waren voor de tweedeprovincialer. Zelf wel veel balbezit waar we niets noemenswaardig mee aanrichtten, een paar schoten vanuit de tweede lijn en een vrije trap van Van Belle niet te na gesproken. Maar, na de obligate vervangingen aan de rust (ik zag een hele resem wisselspelers tijdens de rust zich warm lopen), tweede helft blijkbaar stuk beter. Qua grote kansen was het in de eerste helft gelijk - Vansimpsen kreeg 1 grote mogelijkheid toen er vanop links een goeie bal van de flank kwam maar hij de bal net naast stak... Soit, ondanks dat ik uw frustratie snap die eerste helft, toch even opmerken dat de groep net twee zware trainingssessies achter de rug had (de laatste een uur voor de wedstrijd) en Van Acker een 3-6-1 opstelling uittestte met Lievens-De Neve-Filipovic achterin, dan vijf op rij (Smet - Shkodra - Van Damme - K. Janssens - Vanbelle), P. Janssens daar net voor/tussen en Ratko helemaal alleen voorin... Goed dat je varianten uittest maar tegen een tweedeprovincialer die met 10 achter de bal speelt, geen sinecure... Zeker niet als je zonder echte flankspelers speelde in dat systeem en het baltempo veel te traag was... Achterin stond je 3 tegen 1 waardoor er iemand zou moeten inschuiven, maar met 6 spelers nagenoeg op een lijn daarvoor en de 10 van Sinaai was er simpelweg geen ruimte... De Neve stond er dus zowel in verdedigend als aanvallend opzicht voor spek en bonen bij die eerste helft. Tweede helft weer met twee rijen van 4 gestart en twee daarvoor (Smet-De Greef-Bogaerts-Vanbelle achterin en op het midden K. Van Damme - De Neve- P. Janssens - K.Janssens) met Lapage en Koulibaly daarvoor) en eigenlijk al van de eerste baltoets beterschap. Bal ging veel beter van voet tot voet, met De Neve als verdeelpunt (vaak nog net iets te weinig diepgang - terug ipv meteen openen naar de flank - maar wel nauwelijks balverlies). Toen twintig minuten voor tijd ook Tjendo, Bael en Vanderhoeven in de ploeg kwamen en Lapage daardoor iets lager kwam te spelen, lukte het samenspel op de korte ruimte eigenlijk wonderwel centraal waardoor zowel Lapage als De Neve afwisselend het spel in handen trachten te nemen. Lapage voelde zich in die rol merkelijk beter me dunkt en ondanks de nogal eigenaardige stijl is hij technisch niet zo onbeholpen als het soms lijkt, heel goeie korte passing, natuurlijk wel tegen een - zeker op dat moment - leeggespeelde tweedeprovincialer. Ook opmerkelijk dat alle 5 doelpunten vanop onze rechterflank kwamen... Voorts opnieuw zeer degelijk werk van de backs, een De Greef op zijn (mijns insziens) geliefkoosde plek die aanvallend goed zijn momenten koos (mooi eerste doelpunt ook), maar duidelijk een prater naast zich/achter zich nodig heeft. Gaf bijvoorbeeld heel simpel een corner weg waaruit uiteindelijk het heel mooie tegendoelpunt viel... In het algemeen een bevestiging voor mij van wat ik al dacht - helaas ook over P. Janssens. Een knappe sierlijke voetballer, daar niet van, maar iets te veel hetzelfde als Shkodra en ondanks misschien iets meer knokkersmentaliteit van nature net dezelfde pijnpunten: niet snel, geen flits op de eerste meters, voeler van/loper met de bal en dus in de omschakeling even kwetsbaar (zowel aanvallend als verdedigend)... Zou hem wel graag eens willen zien spelen met Martin (gisteren net zoals VDN niet gespeeld uit voorzorg) en Tjendo... Dan heeft hij mensen naast en voor zich die hij wel diep kan sturen - nu vooral omringd door spelers die net zoals hijzelf denken en spelen (K. Janssens en D. Shkodra). Vaak komt daardoor op de momenten dat het kan of moet, de bal altijd weer bij Ken terecht wiens kwaliteiten ook elders liggen zoals we weten... |
| 13 Jul 2014, 13:41 |
|
|
forumlegende
DT schreef: luque schreef: jammen schreef: 1-5 gewonnen. Heb mij vandaag de moeite getroost om te gaan kijken naar het verre Sinaai. Met de rust alweer huiswaarts gekeerd, op zijn Mourinho's dus. Voor wie het interesseert, het stond aan de rust 0-0 en (ik durf het bijna niet te zeggen) de beste kans(en) in die eerste helft waren voor de tweedeprovincialer. Zelf wel veel balbezit waar we niets noemenswaardig mee aanrichtten, een paar schoten vanuit de tweede lijn en een vrije trap van Van Belle niet te na gesproken. Maar, na de obligate vervangingen aan de rust (ik zag een hele resem wisselspelers tijdens de rust zich warm lopen), tweede helft blijkbaar stuk beter. Qua grote kansen was het in de eerste helft gelijk - Vansimpsen kreeg 1 grote mogelijkheid toen er vanop links een goeie bal van de flank kwam maar hij de bal net naast stak... Soit, ondanks dat ik uw frustratie snap die eerste helft, toch even opmerken dat de groep net twee zware trainingssessies achter de rug had (de laatste een uur voor de wedstrijd) en Van Acker een 3-6-1 opstelling uittestte met Lievens-De Neve-Filipovic achterin, dan vijf op rij (Smet - Shkodra - Van Damme - K. Janssens - Vanbelle), P. Janssens daar net voor/tussen en Ratko helemaal alleen voorin... Goed dat je varianten uittest maar tegen een tweedeprovincialer die met 10 achter de bal speelt, geen sinecure... Zeker niet als je zonder echte flankspelers speelde in dat systeem en het baltempo veel te traag was... Achterin stond je 3 tegen 1 waardoor er iemand zou moeten inschuiven, maar met 6 spelers nagenoeg op een lijn daarvoor en de 10 van Sinaai was er simpelweg geen ruimte... De Neve stond er dus zowel in verdedigend als aanvallend opzicht voor spek en bonen bij die eerste helft. Tweede helft weer met twee rijen van 4 gestart en twee daarvoor (Smet-De Greef-Bogaerts-Vanbelle achterin en op het midden K. Van Damme - De Neve- P. Janssens - K.Janssens) met Lapage en Koulibaly daarvoor) en eigenlijk al van de eerste baltoets beterschap. Bal ging veel beter van voet tot voet, met De Neve als verdeelpunt (vaak nog net iets te weinig diepgang - terug ipv meteen openen naar de flank - maar wel nauwelijks balverlies). Toen twintig minuten voor tijd ook Tjendo, Bael en Vanderhoeven in de ploeg kwamen en Lapage daardoor iets lager kwam te spelen, lukte het samenspel op de korte ruimte eigenlijk wonderwel centraal waardoor zowel Lapage als De Neve afwisselend het spel in handen trachten te nemen. Lapage voelde zich in die rol merkelijk beter me dunkt en ondanks de nogal eigenaardige stijl is hij technisch niet zo onbeholpen als het soms lijkt, heel goeie korte passing, natuurlijk wel tegen een - zeker op dat moment - leeggespeelde tweedeprovincialer. Ook opmerkelijk dat alle 5 doelpunten vanop onze rechterflank kwamen... Voorts opnieuw zeer degelijk werk van de backs, een De Greef op zijn (mijns insziens) geliefkoosde plek die aanvallend goed zijn momenten koos (mooi eerste doelpunt ook), maar duidelijk een prater naast zich/achter zich nodig heeft. Gaf bijvoorbeeld heel simpel een corner weg waaruit uiteindelijk het heel mooie tegendoelpunt viel... In het algemeen een bevestiging voor mij van wat ik al dacht - helaas ook over P. Janssens. Een knappe sierlijke voetballer, daar niet van, maar iets te veel hetzelfde als Shkodra en ondanks misschien iets meer knokkersmentaliteit van nature net dezelfde pijnpunten: niet snel, geen flits op de eerste meters, voeler van/loper met de bal en dus in de omschakeling even kwetsbaar (zowel aanvallend als verdedigend)... Zou hem wel graag eens willen zien spelen met Martin (gisteren net zoals VDN niet gespeeld uit voorzorg) en Tjendo... Dan heeft hij mensen naast en voor zich die hij wel diep kan sturen - nu vooral omringd door spelers die net zoals hijzelf denken en spelen (K. Janssens en D. Shkodra). Vaak komt daardoor op de momenten dat het kan of moet, de bal altijd weer bij Ken terecht wiens kwaliteiten ook elders liggen zoals we weten... Lapage was inderdaad plots precies een andere speler, in de spits bracht hij er niks van terecht maar eens hij een rij naar achter geschoven was speelde hij heel sterk en probeerde alles in één tijd waardoor snelheid en diepgang in het spel kwamen. Het zal moeilijk worden om De Neve uit de ploeg te spelen. De Cuyper is onmisbaar, spijtig dat we zoals hij niemand op links hebben! |
| 13 Jul 2014, 16:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
0-1 Vansimpsen.
|
| 17 Jul 2014, 20:02 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
0-2 einde.
![]() |
| 17 Jul 2014, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
sjeezer schreef: 0-2 einde. ![]() Kampioenen ole ole ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jul 2014, 21:09 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: sjeezer schreef: 0-2 einde. ![]() Kampioenen ole ole ![]() Zorgen in ieder geval voor veel meer positieve publiciteit voor de club dan ons bestuur. We zitten met goe ploegsken mannen, periodekampioen zou ook al de moeite zijn hé Bakkie. Iendracht Veroit! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jul 2014, 21:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Bakkie schreef: sjeezer schreef: 0-2 einde. ![]() Kampioenen ole ole ![]() Zorgen in ieder geval voor veel meer positieve publiciteit voor de club dan ons bestuur. We zitten met goe ploegsken mannen, periodekampioen zou ook al de moeite zijn hé Bakkie. Iendracht Veroit! ![]() kalm hugo , nog niet beginnen zweven he ![]() |
| 18 Jul 2014, 12:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
supersossis schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Kampioenen ole ole ![]() Zorgen in ieder geval voor veel meer positieve publiciteit voor de club dan ons bestuur. We zitten met goe ploegsken mannen, periodekampioen zou ook al de moeite zijn hé Bakkie. Iendracht Veroit! ![]() kalm hugo , nog niet beginnen zweven he ![]() 0 2 tegen de reserves van cercle |
| 18 Jul 2014, 16:55 |
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |