|
|
| Pagina 59 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Jean schreef: Bomber schreef: Amai, das nog eens vertrouwen hebben. Ik ben nogal (te) positief op dat vlak. We zijn niet verzwakt tov vorig seizoen maar nu hebben we wel een trainer. Tevens gelooft de grote optimist in me dat we nu twee degelijke spitsen hebben en zou Skhodra terug een stap voorwaarts moeten zetten in zijn tweede seizoen. We zien wel... hoop doet leven zeker! Goh, in de oefenmatch tegen een zeer zwak Oudenaarde trouwens, is gebleken dat een snelle spits die tevens een aktie kan maken, meer dan welkom zou zijn. In die match was de aanvoer naar de spitsen ook bedenkelijk te noemen, en de weinige kansen die we dan kregen (o.a. Bael) werden dan nog vakkundig verprutst. Maar ja, zo'n spits wil iedereen wel zeker... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Aug 2014, 16:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Rc mechelen tegen ohl stilgelegd?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Aug 2014, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde
Net Rcm-Ohl bekeken: onze tegenstander volgende week wordt allerminst een hapklare brok, ondanks dat de meeste van hun versterkingen nog niet speelgerechtigt zijn.
Leuven wint de match na een vroege goal en een spits die bij de pinken is ( cerigioni) , voor de rest kon leuven me niet overtuigen als titelkandidaat. Buiten 45 fouten denk ik niet dat de match is stilgelegd bram ( ms eventjes voor het onweer ?) Gelukkig lijkt ook rcm niet over een superspits te beschikken maar wel over een over-mijn-lijk mentaliteit , erin geperd door een gedreven coach thierry pister. Volgende week vol aan de bak dus tegen een gemotiveerde tegenstander ! |
| 03 Aug 2014, 17:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neutralboy schreef: Net Rcm-Ohl bekeken: onze tegenstander volgende week wordt allerminst een hapklare brok, ondanks dat de meeste van hun versterkingen nog niet speelgerechtigt zijn. Leuven wint de match na een vroege goal en een spits die bij de pinken is ( cerigioni) , voor de rest kon leuven me niet overtuigen als titelkandidaat. Buiten 45 fouten denk ik niet dat de match is stilgelegd bram ( ms eventjes voor het onweer ?) Gelukkig lijkt ook rcm niet over een superspits te beschikken maar wel over een over-mijn-lijk mentaliteit , erin geperd door een gedreven coach thierry pister. Volgende week vol aan de bak dus tegen een gemotiveerde tegenstander ! Mechelen zal er iedere week wel met een over mijn lijk mentaliteit spelen. Leuven was ook gewoon niet goed vandaag. Ben echt benieuwd hoe wij volgende week voor de dag gaan komen. |
| 03 Aug 2014, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: Net Rcm-Ohl bekeken: onze tegenstander volgende week wordt allerminst een hapklare brok, ondanks dat de meeste van hun versterkingen nog niet speelgerechtigt zijn. Leuven wint de match na een vroege goal en een spits die bij de pinken is ( cerigioni) , voor de rest kon leuven me niet overtuigen als titelkandidaat. Buiten 45 fouten denk ik niet dat de match is stilgelegd bram ( ms eventjes voor het onweer ?) Gelukkig lijkt ook rcm niet over een superspits te beschikken maar wel over een over-mijn-lijk mentaliteit , erin geperd door een gedreven coach thierry pister. Volgende week vol aan de bak dus tegen een gemotiveerde tegenstander ! Ik ben heel erg ontgoocheld over onze openingsspeeldag. De nederlaag op zich kan ik wel mee leven, maar niet met het gebrachte voetbal. 90' Flipperkastvoetbal, anders kan ik dit niet noemen. Zelden 3 goede passen na elkaar gezien. Beide elftallen konden als excuus nog inroepen dat er een aantal belangrijke pionnen ontbraken, maar ik had toch op iets meer verfijnd voetbal gehoopt. Organisatorisch liep het op Racing ook nog in het honderd, dus er is op alle vlakken nog veel werk aan de winkel. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 03 Aug 2014, 18:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Videoverslag: http://www.racingmechelen.be/index.php? ... 178&id=244
_________________ OB17 |
| 03 Aug 2014, 20:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
| 25 Aug 2014, 19:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Petroe69 schreef: http://nr10.p-magazine.be/nieuws/nieuwe-competitieformule-tweede-klasse-nabij-vanaf-volgend-seizoen-werking in werking treden zal moeilijk gaan toch ? Je kan niet het seizoen starten als je nog niet weet wat de gevolgen zijn ? Allé, bon ik acht onze kern dit jaar in staat om een top 8 te halen, dus voor ons zou het misschien niet slecht zijn. Maar je kan toch niet in maart hervormen om dan direkt in werking te treden met de nieuwe formule het jaar erop ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Aug 2014, 21:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bram schreef: Petroe69 schreef: http://nr10.p-magazine.be/nieuws/nieuwe-competitieformule-tweede-klasse-nabij-vanaf-volgend-seizoen-werking in werking treden zal moeilijk gaan toch ? Je kan niet het seizoen starten als je nog niet weet wat de gevolgen zijn ? Allé, bon ik acht onze kern dit jaar in staat om een top 8 te halen, dus voor ons zou het misschien niet slecht zijn. Maar je kan toch niet in maart hervormen om dan direkt in werking te treden met de nieuwe formule het jaar erop ? Inderdaad . Gegarandeerd dat er discussie komt met clubs die op het einde van het seizoen uit de boot vallen... _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 25 Aug 2014, 21:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Aug 2014, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
weldra zijn wij aan de beurt
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 28 Aug 2014, 23:43 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Ohl- eupen : 2-0
|
| 29 Aug 2014, 23:30 |
|
|
toevallige voorbijganger
Volgens Bico steken Leuven en Eupen er met kop en schouder bovenuit.Maar hij zei ook dat WSB top 5 aankan.Mss.te beginnen van vanachter ja!
![]() |
| 30 Aug 2014, 17:55 |
|
|
Nationale Ploeg
WSB'er schreef: Volgens Bico steken Leuven en Eupen er met kop en schouder bovenuit.Maar hij zei ook dat WSB top 5 aankan. Ik vrees dat we den John gaan gelijk moeten geven. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 31 Aug 2014, 12:23 |
|
|
toevallige voorbijganger
Dat eerste wel,da tweede zéker niet!
|
| 31 Aug 2014, 15:58 |
|
| Pagina 59 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 57 58 59 60 61 … 76 Volgende |