|
|
| Pagina 480 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 478 479 480 481 482 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eerste klasse
Het Stedelijk Sportstadion van Sporting Lokeren, of Daknamstadion, telt weer vier tribunes. Aan de kant dreef werd een gloednieuwe zittribune opgetrokken zodat het stadion voldoet aan de normen om er Europees voetbal te kunnen spelen. Vandaag werd de nieuwe tribune officieel ingehuldigd, in aanwezigheid van onder andere voorzitter Roger Lambrecht met ondervoorzitter Willy Carpentier.
"Ons stadion is met de ingebruikname van de nieuwe tribune uitgebreid tot 12.000 toeschouwers. Voor Europese wedstrijden is dat aantal iets lager, 8.500, omdat er dan enkel zitplaatsen mogen gebruikt worden", stelt Herman Van de Putte. "De lichtcapaciteit in het stadion is opgetrokken naar 1500 lux. Bedoeling is dat de nieuwe 'tribune 4' bevolkt wordt door jonge mensen. De kostprijs voor een jaarabonnement bedraagt voor hen slechts 70 euro. In de nieuwe zittribune zijn ook vier togen ondergebracht. Het hele stadion kreeg een heuse opsmuk en aan de kant dreef werd eveneens een gloednieuwe, weliswaar niet overdekte, staantribune opgetrokken voor de uitsupporters. Wij zijn niet over een nacht ijs gegaan. De gedachte voor het optrekken van een nieuwe tribune gonsde hier al lang, maar nu is het eindelijk een feit geworden." Op 8 augustus kent Sporting Lokeren zijn Europese tegenstander in de Europa League. Het is geleden van 15 oktober 2003 dat de club in eigen huis nog eens Europees aan de slag mocht. Tegenstander was toen Manchester City. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Aug 2014, 13:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de prijzen van een AA Gent vorig jaar waren ook extreem laag vergeleken met 2e klassevoetbal.
zolang ze in 2de blijven zeuren dat het een kerkhof is zonder zichzelf aan te passen zal het ook niet snel keren natuurlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Aug 2014, 15:43 |
|
|
forumlegende
Defour kiest bij RSCA het rugnummer 16, het stamnummer van Standard...
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Aug 2014, 20:53 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
El Corredor (Light) schreef: Defour kiest bij RSCA het rugnummer 16, het stamnummer van Standard... ![]() Zijn éne hersencel beseft(e) dat zeker en vast niet. ![]() |
| 17 Aug 2014, 22:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Sep 2014, 9:16 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/140909_Nzolo-gebuisd ![]() Allez, toch eens goed nieuws ook hier ! Van die N'zolo zijn achterlijk gegrijns zijn we de volgende maanden alvast verlost ! Ik heb die kerel altijd zwaar overroepen gevonden ( zwaar Snap je hem ?) |
| 10 Sep 2014, 12:48 |
|
|
forumlegende
prima trainerswissel bij Lierse...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Sep 2014, 21:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 09 Okt 2014, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
z'emmen zeker weer last van Chinezen op het lisp
![]() _________________ MCMXIX |
| 27 Dec 2014, 17:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Toevallig, net eerder deze week het gerucht gehoord dat Club Brugge er beloften zou willen stallen.
Is daar trouwens al niet nekeer sprake van geweest ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2014, 21:11 |
|
|
Freak
Moeskroen-Péruwelz dreigt het slachtoffer te worden van een frauduleuze overname. De nieuwe sportief directeur is een charlatan die in 2006 ontmaskerd werd door de BBC. De investeerders uit Oman stortten nog steeds geen bankwaarborg.
Het lijkt (nog maar eens) een sprookje dat te mooi is om waar te zijn. Moeskroen-Péruwelz stond al een tijdje in het uitstalraam en leek de redding te hebben gevonden in Oman. Niemand minder dan de sultan van de oliestaat, Qaboes bin Said Al Said, zou zijn oog hebben laten vallen op de Henegouwse club. Maar gisteren moest Moeskroen-voorzitter Edward Van Daele toegeven dat de sultan helemaal niet betrokken is bij de operatie. De overname gebeurt door een onderneming die alleen maar in Oman is ingeschreven en vooral op een lege doos lijkt. Er is geen geld en geen organogram. ‘Logisch, want de onderneming is pas opgericht’, zegt voorzitter Van Daele in de krant La Dernière Heure. ‘We wachten nu op de bankgarantie. Pas als die er is, wordt de club verkocht.’ De identiteit van de nieuwe investeerders blijft in nevelen gehuld. Vast staat dat de Fransman Jean-Luc Gripond een rol speelt. De ex-voorzitter van FC Nantes is met zijn bedrijf Sport Vision betrokken bij de overname. Maar gisteren onthulde La Dernière Heure de naam van een tweede betrokkene: de Kameroense spelersmakelaar Teni Yerima die volgens Van Daele de titel van sportief directeur zou krijgen. Undercoverreportage Teni Yerima is geen onbekende in het voetbal. In 2006 speelde hij een rol in een undercoverreportage van de BBC. Hij werd toen gefilmd terwijl hij vertelde hoe hij sommige Premier League-managers probeerde om te kopen. Vijf jaar geleden dook zijn naam op in België toen hij een rol speelde in de overname van Olympic Charleroi. Samen met de Engelse makelaar en ex-Charleroi-speler Peter Harrison beloofde hij de club om ‘het nieuwe Anderlecht’ te worden. Maar de beloofde investeringen bleven uit en de club tuimelde van tweede klasse naar provinciale. ‘Ik durf niet zeggen dat hij een schurk is, want hij heeft nooit geld van ons gestolen’, zegt Charles Beugnies, ex-secretaris van Olympic. ‘Maar het minste dat je kan zeggen is dat hij zijn beloften niet nakwam. Hij leidde de rechter-commissaris van de rechtbank van koophandel om de tuin en beloofde een betaling van 200.000 euro. Het geld hebben we nooit gezien.’ Toenmalig Olympic-trainer Alex Czerniatinsky noemt de episode de zwartste bladzijden die hij in zijn carrière meemaakte. ‘Ik ben er twee jaar gebleven en heb maar twee of drie maanden loon gehad. Heel wat Afrikaanse spelers zaten op een appartement zonder geld om eten te kopen. Ik hou mijn hart vast als ik hoor dat deze man in Moeskroen is opgedoken.’ Optimistisch In La Dernière Heure verklaarde Moeskroen-voorzitter Van Daele dat hij de reputatie van Yerima niet kent. ‘Ik ga me inlichten, maar ik blijf optimistisch. Ik kan wel zeggen dat hij niks met de overname zelf te maken heeft. Hij wordt alleen verantwoordelijk voor het sportieve.’ Gisteren bleven alle betrokkenen bij Moeskroen onbereikbaar voor commentaar. De Pro League van eersteklassers volgt het weinig verkwikkelijke overnameverhaal discreet op.hln |
| 03 Jan 2015, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Moeskroen-Péruwelz dreigt het slachtoffer te worden van een frauduleuze overname. De nieuwe sportief directeur is een charlatan die in 2006 ontmaskerd werd door de BBC. De investeerders uit Oman stortten nog steeds geen bankwaarborg. Het lijkt (nog maar eens) een sprookje dat te mooi is om waar te zijn. Moeskroen-Péruwelz stond al een tijdje in het uitstalraam en leek de redding te hebben gevonden in Oman. Niemand minder dan de sultan van de oliestaat, Qaboes bin Said Al Said, zou zijn oog hebben laten vallen op de Henegouwse club. Maar gisteren moest Moeskroen-voorzitter Edward Van Daele toegeven dat de sultan helemaal niet betrokken is bij de operatie. De overname gebeurt door een onderneming die alleen maar in Oman is ingeschreven en vooral op een lege doos lijkt. Er is geen geld en geen organogram. ‘Logisch, want de onderneming is pas opgericht’, zegt voorzitter Van Daele in de krant La Dernière Heure. ‘We wachten nu op de bankgarantie. Pas als die er is, wordt de club verkocht.’ De identiteit van de nieuwe investeerders blijft in nevelen gehuld. Vast staat dat de Fransman Jean-Luc Gripond een rol speelt. De ex-voorzitter van FC Nantes is met zijn bedrijf Sport Vision betrokken bij de overname. Maar gisteren onthulde La Dernière Heure de naam van een tweede betrokkene: de Kameroense spelersmakelaar Teni Yerima die volgens Van Daele de titel van sportief directeur zou krijgen. Undercoverreportage Teni Yerima is geen onbekende in het voetbal. In 2006 speelde hij een rol in een undercoverreportage van de BBC. Hij werd toen gefilmd terwijl hij vertelde hoe hij sommige Premier League-managers probeerde om te kopen. Vijf jaar geleden dook zijn naam op in België toen hij een rol speelde in de overname van Olympic Charleroi. Samen met de Engelse makelaar en ex-Charleroi-speler Peter Harrison beloofde hij de club om ‘het nieuwe Anderlecht’ te worden. Maar de beloofde investeringen bleven uit en de club tuimelde van tweede klasse naar provinciale. ‘Ik durf niet zeggen dat hij een schurk is, want hij heeft nooit geld van ons gestolen’, zegt Charles Beugnies, ex-secretaris van Olympic. ‘Maar het minste dat je kan zeggen is dat hij zijn beloften niet nakwam. Hij leidde de rechter-commissaris van de rechtbank van koophandel om de tuin en beloofde een betaling van 200.000 euro. Het geld hebben we nooit gezien.’ Toenmalig Olympic-trainer Alex Czerniatinsky noemt de episode de zwartste bladzijden die hij in zijn carrière meemaakte. ‘Ik ben er twee jaar gebleven en heb maar twee of drie maanden loon gehad. Heel wat Afrikaanse spelers zaten op een appartement zonder geld om eten te kopen. Ik hou mijn hart vast als ik hoor dat deze man in Moeskroen is opgedoken.’ Optimistisch In La Dernière Heure verklaarde Moeskroen-voorzitter Van Daele dat hij de reputatie van Yerima niet kent. ‘Ik ga me inlichten, maar ik blijf optimistisch. Ik kan wel zeggen dat hij niks met de overname zelf te maken heeft. Hij wordt alleen verantwoordelijk voor het sportieve.’ Gisteren bleven alle betrokkenen bij Moeskroen onbereikbaar voor commentaar. De Pro League van eersteklassers volgt het weinig verkwikkelijke overnameverhaal discreet op.hln Dat is net hetzelfde als bij ons. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jan 2015, 18:36 |
|
|
Freak
die spandoek van standard.amaai.
|
| 25 Jan 2015, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er gaan er zijn die het schandalig vinden,ik vind het de max,alleen al het werk dat deze mensen daar ingestoken hebben
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2015, 16:24 |
|
|
forumlegende
Walgelijk spandoek. Als standard daar geen boete voor krijgt weet ik het ook niet meer.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Jan 2015, 17:00 |
|
| Pagina 480 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 478 479 480 481 482 … 500 Volgende |