Transfers volgend seizoen - Pagina 177 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 175 176 177 178 179 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Zou hij al speelgerechtigd zijn tegen Antwerp?

22 Aug 2014, 6:57
forumlegende

Leeftijd: 43
Ge weet natuurlijk nooit bij Aalst maar als het financieel echt zo slecht moest gaan als er beweerd wordt, dan zouden ze dit toch niet doen veronderstel ik. Diene gaat hier nie voor e pakske chips komen spelen he :D

22 Aug 2014, 7:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Voor het seizoen dacht ik terug aan een grijs seizoen in de middenmoot maar het lijkt dat we een toptrainer hebben aangetrokken, dat onze transfers een shot in de roos zijn... en nu krijgen we er nog eens deze cadeau bij. Als we het financieel allemaal aankunnen zie ik ons een heel mooi seizoen draaien.

Ik droom van meer dit seizoen :EA:

22 Aug 2014, 7:21
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Ge weet natuurlijk nooit bij Aalst maar als het financieel echt zo slecht moest gaan als er beweerd wordt, dan zouden ze dit toch niet doen veronderstel ik. Diene gaat hier nie voor e pakske chips komen spelen he :D

Het toeval wil nu wel dat er net sinds vorig weekend opnieuw chips zijn in de kantine ...

22 Aug 2014, 7:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Lijkt me een heel mooie transfer.

@ElCo: Gebrek aan ritme? Zat die al lang zonder club? Maakte hij de voorbereiding niet mee met RC Mechelen? Zal dus hopelijk nog meevallen.

Ik ben wel benieuwd wat dit voor de opstelling gaat betekenen. De Oliveira naast Vansimpsen? En wie gaat er dan uit?

22 Aug 2014, 7:38
Freak

Leeftijd: 42
Sportief gezien, kan dit zeker een heel goed seizoen worden.
Wat ik mij wel afvraag is waarom ze dit doen.
We krijgen nooit een licentie voor 1ste (met moeite 1 voor 2de) waardoor wij geen eindronde mogen spelen, laat staan promoveren.
Met de kern die we hadden, zouden we ons quasi zeker eenvoudig gered hebben.
Als dit enkel bedoeld is om het stadsbestuur onder druk te zetten, dan is dat een zeer groot (vooral financieel) risico.
Op gebied vh voetbal vind ik dit natuurlijk een zeer mooie transfer, alleen kan dat wel andere, desastreuze gevolgen hebben...

22 Aug 2014, 8:18
Iendracht.be - beheer

Bij promotie krijg je altijd een jaar om je stadion aan te passen. Ik denk dus wel dat we eindronde zouden mogen spelen als we die zouden kunnen halen. En ze hadden in het verleden toch al aangegeven eens zo een eindronde te willen spelen.

22 Aug 2014, 8:31
Junior

Of er gebeuren dingen achter de schermen waar we geen weet van hebben. En dat bedoel ik positief. Misschien moeten we met de hulp van een groot bedrijf onze schulden wegwerken, promoveren en eens een jaartje niet in het pc stadion spelen. In de hoop dat de schande voor de stad aalst zo groot is, dat ze ons een grond aanbieden, waarop datzelfde bedrijf dat ons de injectie gaf, dan een stadion mag bouwen. Laat me duidelijk zijn... ik ben tegen een fusie, maar een jaar of twee op denjer moet nog lukken op voorwaarde da we zelf een tempel krijgen. En iedere week hangen we het stadion bommessevol met spandoeken....MERCI TASK FORCE! lol
:EA:

22 Aug 2014, 8:37
Freak

Leeftijd: 42
Smetje schreef:
Bij promotie krijg je altijd een jaar om je stadion aan te passen. Ik denk dus wel dat we eindronde zouden mogen spelen als we die zouden kunnen halen. En ze hadden in het verleden toch al aangegeven eens zo een eindronde te willen spelen.

tzou wel straf zijn moesten we een licentie voor 1ste krijgen :plat: we sukkelen al jaren om er 1 voor 2de te houden.
Ma goe, tis nog veel te vroeg om daarover te speculeren.

22 Aug 2014, 8:38
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Een (bestaande) sponsor zal ook wel makkelijker te overtuigen zijn om er wat geld in te pompen, bewust voor een nieuwe speler, dan gewoon om de put te helpen dichten.

22 Aug 2014, 8:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Nosferatu schreef:
Of er gebeuren dingen achter de schermen waar we geen weet van hebben. En dat bedoel ik positief. Misschien moeten we met de hulp van een groot bedrijf onze schulden wegwerken, promoveren en eens een jaartje niet in het pc stadion spelen[b] In de hoop dat de schande voor de stad aalst zo groot is, dat ze ons een grond aanbieden, waarop datzelfde bedrijf dat ons de injectie gaf, dan een stadion mag bouwen. Laat me duidelijk zijn... ik ben tegen een fusie, maar [b]een jaar of twee op denjer moet nog lukken op voorwaarde da we zelf een tempel krijgen. En iedere week hangen we het stadion bommessevol met spandoeken....MERCI TASK FORCE! lol
:EA:

vir moi zedder ier bosj op :lol:

Laatst gewijzigd door zwetzat op 22 Aug 2014, 8:50, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Aug 2014, 8:48
Iendracht.be - beheer

Stijn schreef:
Een (bestaande) sponsor zal ook wel makkelijker te overtuigen zijn om er wat geld in te pompen, bewust voor een nieuwe speler, dan gewoon om de put te helpen dichten.

Kan ook altijd. Troch in zijn tweede periode, Van Eyck, ... werden toch ook gehaald met de hulp van (een) sponsor(s) die hier extra voor betaalden.

22 Aug 2014, 8:49
Reserve

Na Mpenza vorig jaar alweer een grote transfer :D

22 Aug 2014, 8:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Jules Bocandé schreef:

Ik hoop dat het niet dezelfde soap wordt en dat hij weldegelijk gelost is door Ukraine

Iendracht nor 2e

22 Aug 2014, 8:54
Iendracht.be - beheer

Jules Bocandé schreef:

Ik denk dat dit toch nog een veel betere speler is dan de Mpenza van de laatste jaren.

22 Aug 2014, 8:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 175 176 177 178 179 515