|
|
| Pagina 10 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Bericht Re: Cofidis Cup - Beker van België
hansken schreef: Ik droom al van gent-aalst! Bomvol uitvak, en de eerste keer echt sfeer in die ghelamco arena!!! Come on iendracht, make us proud!! _________________ OB17 |
| 23 Aug 2014, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tokkie schreef: hansken schreef: Ik droom al van gent-aalst! Bomvol uitvak, en de eerste keer echt sfeer in die ghelamco arena!!! Come on iendracht, make us proud!! Ik hoop just tzelfste ![]() |
| 23 Aug 2014, 13:40 |
|
|
forumlegende
Er zij verschillende ploegen waar het tof kan zijn : Anderlecht, Gent, Lokeren, Beveren, Mechelen, Westerlo,...
|
| 23 Aug 2014, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Qua affiche wel leuk, maar kut uitvak daar!
Mijn top 3: 1) Gent uit (mooi stadion, mooi uitvak) 2) Genk uit (idem) 3) Cercle uit (dan krijgen we niet het gekende bezoekersvak in jan breydel, maar het grote centrale vak ernaast net naast het bezoekersvak + haalbare affiche om misschien nog verder te gaan!) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Aug 2014, 14:00 |
|
|
Miniem
Ik ga akkoord met Cercle en Gent!
Ook Lokeren zou een toffe verplaatsing zijn! Nog eens de Koen uitkakken, en als we winnen zetten we die verdomde nekken van Lokeren met hun pootjes op de grond. Maar eerst hopen dat we een goede ploeg en een goed resultaat zien tegen toch wel een stug Waterloo. |
| 23 Aug 2014, 14:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Eerst zondag!
_________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2014, 15:03 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Eerst zondag! dat denk ik er ook van. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Aug 2014, 15:10 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Eerst zondag! dat denk ik er ook van. Hopelijk veel volk, goeien ambiance en winnen (al is't met 1-0 in min 88)! |
| 23 Aug 2014, 15:15 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
hansken schreef: Qua affiche wel leuk, maar kut uitvak daar! Mijn top 3: 1) Gent uit (mooi stadion, mooi uitvak) 2) Genk uit (idem) 3) Cercle uit (dan krijgen we niet het gekende bezoekersvak in jan breydel, maar het grote centrale vak ernaast net naast het bezoekersvak + haalbare affiche om misschien nog verder te gaan!) Liefst Cercle, nog een oude rekening die onbetaald is gebleven ![]() |
| 23 Aug 2014, 15:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Doe mij maar Lokeren uit. Die club leeft op een wolk, dat trekt volk aan.
Anderzijds is de kans op onderschatting groot. Het is ook een degelijk vak en een relatief korte verplaatsing waardoor er veel volk zou volgen. Anderlecht is ook leuk omdat die aan lagere prijzen werken in die eerste bekerronde en er daardoor nog wel wat volk afzakt naar het stadion. Maar laat ons eerst morgen de klus klaren. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Aug 2014, 16:06 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
The Blackwans schreef: Doe mij maar Lokeren uit. Die club leeft op een wolk, dat trekt volk aan. Anderzijds is de kans op onderschatting groot. Het is ook een degelijk vak en een relatief korte verplaatsing waardoor er veel volk zou volgen. Anderlecht is ook leuk omdat die aan lagere prijzen werken in die eerste bekerronde en er daardoor nog wel wat volk afzakt naar het stadion. Maar laat ons eerst morgen de klus klaren. Voor veel volk ( thuispubliek) in dit stadium vd bekercompetitie is er maar 1 adres: rue de la centrale, Liège Qua prijzen al jaar en dag een lachertje (--> goedkoop!) Ook qua sfeer: meevaller. Sportief niks te rapen allicht, hoewel met Luzon zijn rotatie... Ghelamco idd ook wel sjiek uitvak/ stadion(neke) tout court: daar moet een heel leger ajuinen voor gemobiliseerd knn worden. Nog een revanche te goed voor fandagpandoering Lokeren: te kortbij, stadion niks bijzonders, sportief kansloos... Cercle: sportief mss haalbaar, maar toch iets mindere " affiche". Wat is dat met die openstaande rekening? Zorgen voor morgen: Eerst de slag tegen Waterloo nog ![]() |
| 23 Aug 2014, 16:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
didi schreef: The Blackwans schreef: Doe mij maar Lokeren uit. Die club leeft op een wolk, dat trekt volk aan. Anderzijds is de kans op onderschatting groot. Het is ook een degelijk vak en een relatief korte verplaatsing waardoor er veel volk zou volgen. Anderlecht is ook leuk omdat die aan lagere prijzen werken in die eerste bekerronde en er daardoor nog wel wat volk afzakt naar het stadion. Maar laat ons eerst morgen de klus klaren. Voor veel volk ( thuispubliek) in dit stadium vd bekercompetitie is er maar 1 adres: rue de la centrale, Liège Qua prijzen al jaar en dag een lachertje (--> goedkoop!) Ook qua sfeer: meevaller. Sportief niks te rapen allicht, hoewel met Luzon zijn rotatie... Ghelamco idd ook wel sjiek uitvak/ stadion(neke) tout court: daar moet een heel leger ajuinen voor gemobiliseerd knn worden. Nog een revanche te goed voor fandagpandoering Lokeren: te kortbij, stadion niks bijzonders, sportief kansloos... Cercle: sportief mss haalbaar, maar toch iets mindere " affiche". Wat is dat met die openstaande rekening? Zorgen voor morgen: Eerst de slag tegen Waterloo nog ![]() Als ge dat niet weet zijde waarschijnlijk ook maar ne passant op den Iendracht,club geschiedenis man ![]() De afgekeurde kampioenentitel van 1967-1968. 'De laatste match speelde Eendracht tegen Cercle Brugge', . 'In 'Sportleven' verscheen nadien een verslag waarin werd gesteld dat Suys opgesteld stond als veldspeler, terwijl hij op het scheidsrechterblad als doelman stond opgegeven. Maar iedereen weet dat Suys geen keeper is.' Niemand tilde er dan ook zwaar aan, behalve Cercle. 'De zaak heeft heel wat stof doen opwaaien, en het was ook niet meteen duidelijk wat er ging gebeuren. Uiteindelijk verloren we onze titel. De wedstrijd eindigde op papier met een score van 0-5, en wij bleven in derde' _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Aug 2014, 17:53 |
|
|
Nationale Ploeg
ik ben aan mijn mentale voorbereiding op de match begonnen met een steak Wellington, saignant want ik verwacht een zware wedstrijd. en straks, om zeker te zijn van het resultaat maak ik nog een cognacske 'Napoleon' soldaat. I'll be ready !
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Aug 2014, 19:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Eerst zondag! dat denk ik er ook van. Zeker weten. Met Vervalle, Miceli, Jonckheere, Bryssinck, Villano, Bilstein, ... hebben ze toch e pak spelers met ervaring in tweede of zelfs eerste klasse. Bovendien hebben die mannen helemaal niks te verliezen en net dat maakt het gevaarlijk. 't Zal een zware namiddag worden en dus geen hapklare brok. Ik schat ze zelfs hoger in dan bijvoorbeeld Dessel. |
| 23 Aug 2014, 20:24 |
|
|
Vaste Waarde
zwawi schreef: El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Eerst zondag! dat denk ik er ook van. Zeker weten. Met Vervalle, Miceli, Jonckheere, Bryssinck, Villano, Bilstein, ... hebben ze toch e pak spelers met ervaring in tweede of zelfs eerste klasse. Bovendien hebben die mannen helemaal niks te verliezen en net dat maakt het gevaarlijk. 't Zal een zware namiddag worden en dus geen hapklare brok. Ik schat ze zelfs hoger in dan bijvoorbeeld Dessel. Patat de nagel op de kop zwawi. En ook niet vergeten dat die mannen vorige week Virton met het schaamrood op de wangen terug naar de ardennen stuurden natuurlijk... Maar bon, ik ben er nog vrij gerust in want degenen die morgen eventueel effekes een snipperdagske zouden nemen wegens " 't is maar ne stommen vierdeklasser" die worden door de Regi binnen de 10' gegarandeerd naar de kant gehaald denk ik .. ![]() |
| 23 Aug 2014, 22:03 |
|
| Pagina 10 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 64 Volgende |