Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Cofidis Cup - Beker van België
mamananeto schreef:
zwawi schreef:
El Corredor (Light) schreef:

dat denk ik er ook van. (y)

Zeker weten. Met Vervalle, Miceli, Jonckheere, Bryssinck, Villano, Bilstein, ... hebben ze toch e pak spelers met ervaring in tweede of zelfs eerste klasse. Bovendien hebben die mannen helemaal niks te verliezen en net dat maakt het gevaarlijk. 't Zal een zware namiddag worden en dus geen hapklare brok. Ik schat ze zelfs hoger in dan bijvoorbeeld Dessel.

Patat de nagel op de kop zwawi.
En ook niet vergeten dat die mannen vorige week Virton met het schaamrood op de wangen terug naar de ardennen stuurden natuurlijk... :hmm:
Maar bon, ik ben er nog vrij gerust in want degenen die morgen eventueel effekes een snipperdagske zouden nemen wegens " 't is maar ne stommen vierdeklasser" die worden door de Regi binnen de 10' gegarandeerd naar de kant gehaald denk ik .. :D :D

...waardoor ze vorige zondag toch bekan tegen de lamp liepen....en t was nu ook niet direct zo dat regi een veredelde reserveploeg had opgesteld...hopelijk zijn ze nu wakker van minuut 1 en pakken ze het wat serieuzer aan.

24 Aug 2014, 9:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Boh, hij heeft die match toen toch gebruikt om nog enkele experimentjes te doen (beetje mislukt wel).
Denk wel dat hij toen de laatste onzekerheden weggewerkt heeft waar hij nog mee zat.

Zeer benieuwd wat er de volgende dagen nog zal gebeuren op transfergebied, ik zie hem nog 1 aanpassing doen + volk laten afvloeien.

24 Aug 2014, 11:57
forumlegende

Bram schreef:
Boh, hij heeft die match toen toch gebruikt om nog enkele experimentjes te doen (beetje mislukt wel).
Denk wel dat hij toen de laatste onzekerheden weggewerkt heeft waar hij nog mee zat.

Zeer benieuwd wat er de volgende dagen nog zal gebeuren op transfergebied, ik zie hem nog 1 aanpassing doen + volk laten afvloeien.

bael en martin zullen misschien mogen beschikken en nog een rechtsback halen?

24 Aug 2014, 12:17
forumlegende

Zou De Oliveira vandaag al meedoen? Vroeger duurde alles zijn tijd maar nu kan alles toch via de digitale weg geregeld worden. Met de juiste handtekeningen moet dit toch op een kwartier in orde zijn!
Of overschat ik onze Belgische voetbalbond weer?

24 Aug 2014, 13:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Jean schreef:
Zou De Oliveira vandaag al meedoen? Vroeger duurde alles zijn tijd maar nu kan alles toch via de digitale weg geregeld worden. Met de juiste handtekeningen moet dit toch op een kwartier in orde zijn!
Of overschat ik onze Belgische voetbalbond weer?

De CEO van de voetbalband heeft geen tijd, hij is zijn bonus nog aant tellen. :hmm:

24 Aug 2014, 13:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Op welke basis diene een premie verdient is mij toch ook een raadsel.
Nooit een boon gehad voor diene Martens, en nu zijn geklooi in Brazilie naar boven aan het komen is enkel nog maar eens bevestiging dat dat een overroepen narcist is.

Maar terug on topic: tussen belgische clubs kan het in principe vrij snel gaan, maar met dat hij uit Oekraine komt ?
En El Corredor: moest ik in de Regi zijn schoenen staan dan zou ik toch ook in die richting nog iets proberen forceren.

24 Aug 2014, 13:33
forumlegende

Yes!

Eindelijk nog eens een wedstrijd met inzet tegen een eersteklasser. Laat het lot ons nu eens goed gezind zijn.

Ik vond onze 3-5-2 opstelling prima, met vooral een drietal achteraan dat goed stond. Lievens was sterk in het duel en zijn inspelen was eindelijk ook eens goed. Moet echt een stap maken die jongen nu.

Na de 1-1 hebben we een kwartier vergeten voetballen maar nadien verzuimde vooral De Cuyper om de wedstrijd vroeger op slot te gooien. Waterloo gaf de laatste 25 minuten echt veel ruimte weg. Die Miceli stond ook nie scherp meer precies :-)

Wederom een prachtig doelpunt van Ratko na een penseelvoorzet van Van Belle.

Indien er nog chips over zijn, zou ik in de laatste transferweek de baan op gaan voor een echte rechtsback, en niet ene die ook centraal kan spelen of zoiets... Nee nen echte rechtsback, mag eersteklassemateriaal zijn :-)

24 Aug 2014, 18:33
forumlegende

morgen overigens om 12u loting op livestream KBVB...

24 Aug 2014, 18:36
Junior

El Corredor (Light) schreef:
morgen overigens om 12u loting op livestream KBVB...

Weet u soms ook op welke datum ze de wedstrijd spelen ? :)

24 Aug 2014, 18:57
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Een heel sterke vierdeklasser, die mannen gaan niet ver van de titel zijn.
Het was beter dan onze vorige bekerwedstrijd maar toch weer wat te weinig buiten de eerste 20 minuten.
Nu goed, 5 officiele matchen op rij gewonnen. Op naar nr 6! :EA:

24 Aug 2014, 19:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Eindelijk nog eens een seizoen waar we in de beker tot aan de eersteklassers raken.
Geef mij maar een echte aantrekkelijke affiche (Gent, Anderlecht, Standard, Club, Lokeren) of een misschien wel haalbare kaart (Beveren, Cercle) gevolgd door nen topper
Beste seizoensstart in jaren denk ik!

24 Aug 2014, 19:05
forumlegende

gweninho schreef:
Eindelijk nog eens een seizoen waar we in de beker tot aan de eersteklassers raken.
Geef mij maar een echte aantrekkelijke affiche (Gent, Anderlecht, Standard, Club, Lokeren) of een misschien wel haalbare kaart (Beveren, Cercle) gevolgd door nen topper
Beste seizoensstart in jaren denk ik!

liefst niet Beveren of Charleroi ofzo.

thuis een topaffiche of naar die aftandse Ghelamco Arena

24 Aug 2014, 19:11
toevallige voorbijganger

Thuis tegen Genk,lijkt haalbaar met jullie gekke publiek.WSB weeer nix,zaterdag naar Seraing min.1 puntje pakken.

24 Aug 2014, 19:15
Vaste Waarde

Pak maar Anderlecht , lijkt mij financiëel het beste. Met deze ploeg gaat ge volgens mij toch niet stunten. Kotje vol , en incasseren . ;p

24 Aug 2014, 19:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Ge kunt niet beter starten met de vroege 1-0 via een penalty die er eigenlijk geen was want de fout gebeurde buiten de zestien. Nadien ging het niet zonder moeite. We hadden wel de beste mogelijkheden via De Cuyper en Philippe Janssens vanop afstand. Die mannen gingen er echt wel voor maar konden niet echt voor groot gevaar zorgen.
De tweede helft kon dan weer niet slechter beginnen met de penalty tegen, die met een gelukje binnen gaat. Dan weet je dat het nog moeilijker wordt he. Uiteindelijk wel verdiend gewonnen op basis van de kansen die De Cuyper laat liggen en de pogingen van Vansimpsen (1 gered door de keeper en 1 gescoord). Zo een mogelijkheden heeft Waterloo toch niet gehad. Op het einde wel nog het geluk aan onze zijde als die vrije trap op de paal valt.
Soit, het doet er eigenlijk niet meer toe. We zijn door en kunnen uitkijken naar de loting morgenmiddag. 't Mag er bosj op zijn :EA:

24 Aug 2014, 20:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 64