|
|
| Pagina 17 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
tympanum2 schreef: En waarom zoveel tickets aan de bezoekers geven?? De organisatie kennende zullen er een heel pak van hen in de K binnengeraken ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Aug 2014, 14:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Ik ga niet naar die boeren gaan lopen voor ocharme een matchke in de 16e finales van de beker. Als we dat al niet meer kunnen organiseren staan we helemaal op het niveau van derde of zelfs vierde klasse. Dat vind ik er ook van! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 25 Aug 2014, 14:01 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Gio schreef: tympanum2 schreef: En waarom zoveel tickets aan de bezoekers geven?? De organisatie kennende zullen er een heel pak van hen in de K binnengeraken ![]() Club heeft een wijdvertakte supporterclubs, ook in oost-Vl , ik wil gewoon voorkomen dat zij de bezoekerstickets krijgen EN zich onder de 3896 ea supporters 'mengen' . Ik herinner mij in 2004 vele dorpsgenoten met een K ticket , maar wel supporters van Club. |
| 25 Aug 2014, 14:05 |
|
|
forumlegende
Tja, dat zijn dingen die je niet kan tegenhouden. Iedereen is vrij om een ticket aan te schaffen, niet?
Om die reden je thuisvoordeel verkopen om dan in een enorm stadion te gaan spelen gevuld met 4000 Brugge supporters en 1000 van Aalst wat...5000 supporters maakt. Voetbal wordt in dit landje meer en meer bizar. |
| 25 Aug 2014, 14:26 |
|
|
forumlegende
Bericht Re: Cofidis Cup - Beker van België
hansken schreef: Timoilsjt schreef: jowwan schreef: Zeker wetende dat de 1118 tickets voor bezoekers uitverkocht raken , kunnen er slechts 3896Ea ers binnen, te weinig.... 4000 tickets voor eendrachters is 't dubbel van wat er tegenwoordig nog naar een niet-topmatch komt kijken. Abonnees voorrang, gevolgd door de diegenen die de 'flutmatchen' tegen de vierdeklassers hebben bijgewoond (op vertoon van tickets van minstens 1 van beide matchen). Wat dan nog overschiet is voor de 'successupporters' die ne vierdeklasser of een ploegske als pakweg Heist, Dessel, ... niet de moeite vinden om af te zakken nor de Bredestraat maar tegen Brugge er alles zouden aan doen om aanwezig te kunnen zijn. Beloon uw trouwe fans Akkoord dat trouwe fans voorrang moeten krijgen, ik heb jaren abbo gehad en nu niet omdat ik zelf voetbal op Zondag. Ik ben daardoor enkel nog maar naar oefenwedstrijden kunnen komen kijken. Ik wil natuurlijk komen tegen Brugge, en guess what? Ik moet dan niet trainen dus ik kan! Ben ik dan ook geenen echten? ![]() Echten of genen echten, is een eeuwige discussie. En idereen heeft daar zijn eigen mening of definitie voor. Ik heb ook geen abo (onder meer omdat ik ook zelf sjot op zondag, dus ik zit in 't zelfde schuitje), dus ik ben dan ook genen echten volgens sommigen. Who cares. Supporter zeje met uw hart en niet met uw aantal tickets of abonnementen da ge verzameld hebt. 'k wou gewoon zeggen dat het bestuur ergens een lijn moet trekken. Abo 's eerst, kan iedereen zich in vinden. Op vertoon van ticket van één van vorige wedstrijden is veel moeilijker, vooral omdat er velen hun ticket geven aan den onderkroiper. Anderzijds zo u' t spijtig zen dat supporters die zich toch opladen voor een bekermatch tegen ne 4de klasser zouden uit den boot vallen bij een topaffiche. Maar goed, zinloze discussie lijkt mij. Abo 's eerst, en de rest moet maar gaan aanschuiven en zien da ze 'r op tijd bij zijn. Basis van gans 't probleem: ons stadsbestier! As ze meteen ne nieven K hadden gebouwd na de afbraak van de veirige, was er nu geen probleem geweest. Mor ja, de dikkenekken van 't stad zullen eir plosjke op de zittribun wel al vastgeleit emmen. Zeir zullen ni moeten goon schouven op de zandberg in de hoop een ticket te kennen bemachtigen. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Aug 2014, 14:41 |
|
|
forumlegende |
tympanum2 schreef: Tja, dat zijn dingen die je niet kan tegenhouden. Iedereen is vrij om een ticket aan te schaffen, niet? Om die reden je thuisvoordeel verkopen om dan in een enorm stadion te gaan spelen gevuld met 4000 Brugge supporters en 1000 van Aalst wat...5000 supporters maakt. Voetbal wordt in dit landje meer en meer bizar. slechts 1000 van Aalst? Als je weet dat we met een goeie 1000 afzakten naar Westerlo toen we achteraan stonden in 3e indertijd, dan lijkt een cijfer van slechts 1000 voor naar Club af te zakken me een beetje absurd Reken maar gauw op minimum 1500 supporters van onze kant moest het op verplaatsing zijn (waarschijnlijk zelfs meer, afhankelijk van hoeveel tickets we krijgen ook weer natuurlijk) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Aug 2014, 14:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fillou schreef: Jeroen schreef: jowwan schreef: Zeker wetende dat de 1118 tickets voor bezoekers uitverkocht raken , kunnen er slechts 3896Ea ers binnen, te weinig.... En hoeveel van EA gaan er op een weekavond in Brugge zijn??? Zo ver is dat nu ook weeral niet hoor, Jeroen. Ik weet hoe ver Brugge is maar meer als 1.000 man zal er toch ook niet meegaan (zal weer combi zijn waarschijnlijk). En van Brugge zelf zit er nauwelijks een kat voor hun thuismatchen in de beker.. Welke sjaal gaat gij trouwens aandoen? ![]() |
| 25 Aug 2014, 14:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Welke sjaal gaat gij trouwens aandoen? ![]() Touché ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 25 Aug 2014, 14:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
hansken schreef: Timoilsjt schreef: jowwan schreef: Zeker wetende dat de 1118 tickets voor bezoekers uitverkocht raken , kunnen er slechts 3896Ea ers binnen, te weinig.... 4000 tickets voor eendrachters is 't dubbel van wat er tegenwoordig nog naar een niet-topmatch komt kijken. Abonnees voorrang, gevolgd door de diegenen die de 'flutmatchen' tegen de vierdeklassers hebben bijgewoond (op vertoon van tickets van minstens 1 van beide matchen). Wat dan nog overschiet is voor de 'successupporters' die ne vierdeklasser of een ploegske als pakweg Heist, Dessel, ... niet de moeite vinden om af te zakken nor de Bredestraat maar tegen Brugge er alles zouden aan doen om aanwezig te kunnen zijn. Beloon uw trouwe fans Akkoord dat trouwe fans voorrang moeten krijgen, ik heb jaren abbo gehad en nu niet omdat ik zelf voetbal op Zondag. Ik ben daardoor enkel nog maar naar oefenwedstrijden kunnen komen kijken. Ik wil natuurlijk komen tegen Brugge, en guess what? Ik moet dan niet trainen dus ik kan! Ben ik dan ook geenen echten? ![]() In zijn opzicht niet nee... en raar genoeg zit ik in grat dezelfde situatie _________________
|
| 25 Aug 2014, 15:03 |
|
|
forumlegende
Ok, dan zitten er 5500 supporters in dat Club-stadion...
Alhoewel ik 1500 Aalst-supporters veel vindt, zeker als er een combi komt. Enfin, mij zal het niet deren. Thuisvoordeel verpatsen én een combi er bovenop...neen, dank u. |
| 25 Aug 2014, 15:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
tympanum2 schreef: Ok, dan zitten er 5500 supporters in dat Club-stadion... Alhoewel ik 1500 Aalst-supporters veel vindt, zeker als er een combi komt. Enfin, mij zal het niet deren. Thuisvoordeel verpatsen én een combi er bovenop...neen, dank u. Ik ga enkel op verplaatsing als er geen combi is... maar heb toch gewoon liefst thuis. Al is het maar voor de sfeer en een vol k(r)ot ![]() _________________
|
| 25 Aug 2014, 15:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 25 Aug 2014, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zou liever thuis spelen. Maars als ze het voordeel dan toch verkopen: hopen dat het geen combi is. Maar die kans lijkt mij klein, nu de supporters van Brugge 'de meest gevaarlijke' supporters zijn van't land. En onze reputatie is ook niet schitterend op dat vlak.
|
| 25 Aug 2014, 15:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Veil liever tois teigen Club dan nor ginjer te moeten bollen.
En moestet tèn toch azoi zèn tèn zellen we wel oan 1500 maan geroaken as we op diene moment onzen iersten stoan. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Aug 2014, 15:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De 24ste ben ik sowieso thuis en erbij dus,maar wanneer is onze volgende bekermatch dan,dan kan ik die ook al vastleggen
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Aug 2014, 16:30 |
|
| Pagina 17 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 64 Volgende |