|
|
| Pagina 210 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
hansken schreef: Ik zie maar 1 toegangsweg? Wel weinig voor een stadion van 10-12000 man.. Volgens mij moeten bezoekers en thuissupporters ook verplicht elk een eigen toegangsweg hebben volgens de nieuwe reglementen. Kan tocch opgelost worden langs de Bergemeersen denk ik? |
| 17 Aug 2014, 9:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: hansken schreef: Ik zie maar 1 toegangsweg? Wel weinig voor een stadion van 10-12000 man.. Volgens mij moeten bezoekers en thuissupporters ook verplicht elk een eigen toegangsweg hebben volgens de nieuwe reglementen. Kan tocch opgelost worden langs de Bergemeersen denk ik? Dat denk ik toch ook... Wel al 'n sjiek ontwerp... Maar is idd enkel nog een droom voorlopig... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Aug 2014, 10:29 |
|
|
Junior
Zeer mooi. Toch wel spijtig dat iemand in zenne prive meer kan dan gans de taskforce samen. Kunnen wij geen inzicht eisen in hetgeen die manne al uitgestoken hebben?
Niettemin, mooi, zelfs zeer mooi eerste ontwerp. |
| 18 Aug 2014, 8:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Voor de kracht van de verandering even goed lezen!!!!!!!
De Aalsterse burgemeester Christoph D‘Haese (N-VA) had eind vorig jaar 17 betaalde mandaten achter zijn naam staan, en is hiermee de absolute ‘kampioen’. Dat schrijft De Tijd. De krant vermeldt er wel bij dat veel van die mandaten een gevolg zijn van zijn burgemeestersmandaat. In een lijst met ruim 8.000 politici, die donderdag in het Staatsblad verscheen, waren er ook bij die 58 mandaten combineerden, maar daarvan waren er veel onbezoldigd. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Aug 2014, 8:58 |
|
|
forumlegende |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Voor de kracht van de verandering even goed lezen!!!!!!! De Aalsterse burgemeester Christoph D‘Haese (N-VA) had eind vorig jaar 17 betaalde mandaten achter zijn naam staan, en is hiermee de absolute ‘kampioen’. Dat schrijft De Tijd. De krant vermeldt er wel bij dat veel van die mandaten een gevolg zijn van zijn burgemeestersmandaat. In een lijst met ruim 8.000 politici, die donderdag in het Staatsblad verscheen, waren er ook bij die 58 mandaten combineerden, maar daarvan waren er veel onbezoldigd. Inderdaad, goed lezen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Aug 2014, 13:56 |
|
|
forumlegende
Ik ben geen fan van D'haese, maar wie een hond wil slaan...
|
| 18 Aug 2014, 16:39 |
|
|
forumlegende
De redding is nabij : er waren zondag terug chips in de kantine!!!
|
| 18 Aug 2014, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: De redding is nabij : er waren zondag terug chips in de kantine!!! Heeft FDR zelf nor de Colruyt geweest e ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Aug 2014, 20:11 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: De redding is nabij : er waren zondag terug chips in de kantine!!! driewerf hoera! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Aug 2014, 20:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het clubbestuur richt een dankwoord aan de stad. Er werd de voorbije dagen hard gewerkt aan het grote wateroverlastprobleem achter vak K, in de hoop dat onze supporters vanaf heden er in betere omstandigheden kunnen vertoeven.
Staat te lezen op de officiele website. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Aug 2014, 21:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
The Blackwans schreef: Het clubbestuur richt een dankwoord aan de stad. Er werd de voorbije dagen hard gewerkt aan het grote wateroverlastprobleem achter vak K, in de hoop dat onze supporters vanaf heden er in betere omstandigheden kunnen vertoeven. Staat te lezen op de officiele website. Moet dat niet zijn 'in de wetenschap' ? ![]() |
| 24 Aug 2014, 9:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
luque schreef: The Blackwans schreef: Het clubbestuur richt een dankwoord aan de stad. Er werd de voorbije dagen hard gewerkt aan het grote wateroverlastprobleem achter vak K, in de hoop dat onze supporters vanaf heden er in betere omstandigheden kunnen vertoeven. Staat te lezen op de officiele website. Moet dat niet zijn 'in de wetenschap' ? ![]() Voetbal is geen exacte wetenschap hé ![]() |
| 24 Aug 2014, 10:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Petroe69 schreef: luque schreef: The Blackwans schreef: Het clubbestuur richt een dankwoord aan de stad. Er werd de voorbije dagen hard gewerkt aan het grote wateroverlastprobleem achter vak K, in de hoop dat onze supporters vanaf heden er in betere omstandigheden kunnen vertoeven. Staat te lezen op de officiele website. Moet dat niet zijn 'in de wetenschap' ? ![]() Voetbal is geen exacte wetenschap hé ![]() misschien is dit de moment om eens een tamelijk cassante tiffo te doen ivm de stadionproblematiek en vooral de houding van 'ons' stadsbestuur... de samenvatting van deze match zal op elke zender te zien zijn: zet den Dosje en zijnen nest maar eens goed te kakken voor mijn part ! dat is het ENIGE waar die gevoelig voor zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 17:28 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: Petroe69 schreef: luque schreef: Moet dat niet zijn 'in de wetenschap' ? ![]() Voetbal is geen exacte wetenschap hé ![]() misschien is dit de moment om eens een tamelijk cassante tiffo te doen ivm de stadionproblematiek en vooral de houding van 'ons' stadsbestuur... de samenvatting van deze match zal op elke zender te zien zijn: zet den Dosje en zijnen nest maar eens goed te kakken voor mijn part ! dat is het ENIGE waar die gevoelig voor zijn. nooit gedacht om dit te schrijven , maar dat lijkt mij een prima plan! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Aug 2014, 18:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Petroe69 schreef: Voetbal is geen exacte wetenschap hé ![]() misschien is dit de moment om eens een tamelijk cassante tiffo te doen ivm de stadionproblematiek en vooral de houding van 'ons' stadsbestuur... de samenvatting van deze match zal op elke zender te zien zijn: zet den Dosje en zijnen nest maar eens goed te kakken voor mijn part ! dat is het ENIGE waar die gevoelig voor zijn. nooit gedacht om dit te schrijven , maar dat lijkt mij een prima plan! Prachtig idee. Een groot spandoek in onze party-tent : "De stadion taskforce heeft ons verwend. Welkom in onze party-tent !" Daarmee halen we zeker de nationale pers ! |
| 25 Aug 2014, 19:15 |
|
| Pagina 210 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 462 Volgende |