|
|
| Pagina 19 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Still standing ! schreef: misschien is dit de moment om eens een tamelijk cassante tiffo te doen ivm de stadionproblematiek en vooral de houding van 'ons' stadsbestuur... de samenvatting van deze match zal op elke zender te zien zijn: Tiffo / spandoek : "De stadion taskforce heeft ons verwend. Welkom in onze party-tent !" |
| 25 Aug 2014, 19:18 |
|
|
forumlegende
Petroe69 schreef: Still standing ! schreef: misschien is dit de moment om eens een tamelijk cassante tiffo te doen ivm de stadionproblematiek en vooral de houding van 'ons' stadsbestuur... de samenvatting van deze match zal op elke zender te zien zijn: Tiffo / spandoek : "De stadion taskforce heeft ons verwend. Welkom in onze party-tent !" "de kracht van de verandering" gewoon |
| 25 Aug 2014, 19:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Stunten gaan we doen. En de ideale gelegenheid om ons gedacht voor gans Belgiê te laten blijken ivm de partytent. Tis de moment jongens!
|
| 25 Aug 2014, 19:35 |
|
|
Ancien
Eerst afwachten wat het bestuur zal doen, want het is best mogelijk dat de wedstrijd in Brugge zal gespeeld worden om allerlei redenen.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Aug 2014, 20:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: Ik stel voor dat iedereen alvast weigert om kaarten te kopen voor Brugge-supporters die in ons vak gaan staan. ![]() motion rejected. maar de 'mijne' zijn geciviliseerd. en dien van den Gantoize krijgt een pamperke en een tutterke. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 20:35 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 25 Aug 2014, 20:39 Berichten: 30 |
hou jullie klaar want mijjn ploeg komt eraan zijn naam is club brugge
wanneer kan ik kaarten of ticket kopen voor 16 finals van beker van belgie dender is verleden tijd ik gekozen voor club brugge en dender niet meer groetjes koen |
| 25 Aug 2014, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: hou jullie klaar want mijjn ploeg komt eraan zijn naam is club brugge wanneer kan ik kaarten of ticket kopen voor 16 finals van beker van belgie dender is verleden tijd ik gekozen voor club brugge en dender niet meer groetjes koen potverdomme, loepte goi weer los ? allez, als de Brehhe-supporters klagen over ondergescheten sanitair weten we toch al wa zeggen ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 20:49 |
|
|
Nationale Ploeg
tis trouwens serieus te hopen dat preudhomme weer niet in een vlammende colere tegen iets wil schoppen want alstem ons zittribune raakt zitten we seffens langs die kant ook met een tent.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 20:52 |
|
|
idd boeren kampioen hoop dat jullie terug naar eerste klasse gaat
|
| 25 Aug 2014, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: idd boeren kampioen hoop dat jullie terug naar eerste klasse gaat wa? ![]() van welke taal is da deer google translate getrokken? toch nog een paar maandjes te vroeg gelost peizek....1ste september begint de papschool terug , leer daar nog wat schrijven en zinnetjes opbouwen ... |
| 25 Aug 2014, 21:08 |
|
|
idd
|
| 25 Aug 2014, 21:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Still standing ! schreef: tis trouwens serieus te hopen dat preudhomme weer niet in een vlammende colere tegen iets wil schoppen want alstem ons zittribune raakt zitten we seffens langs die kant ook met een tent. Geen probleem, ons stadsbestuur investeert dan direct in zo'n grote circustent. Dan hebben we het eerste volledig overdekt stadion/speelveld in België ![]() |
| 25 Aug 2014, 21:12 |
|
|
Nationale Ploeg
supersossis schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: idd boeren kampioen hoop dat jullie terug naar eerste klasse gaat wa? ![]() van welke taal is da deer google translate getrokken? toch nog een paar maandjes te vroeg gelost peizek....1ste september begint de papschool terug , leer daar nog wat schrijven en zinnetjes opbouwen ... ola, volgens mij is het niveau nochtans een stuk omhooggegaan. vroeger had hij 'gaan' met 'dt' geschreven. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2014, 21:13 |
|
|
Eendracht aalst zullen zien wie na westrijd nog gaat dansen en stoer doen op forum beter keer voor mijn neus keer doen anders piepen jij en ik alleen zien je nog eens papschool zeggen kerel laat u maar gaan ik lees het toch niet wat je zegt ah ja ik kan niet lezen juist dender komt terug naar tweede klasse
jullie mss naar eerste klasse daaar zo ik niet over aan spreken ze nu ik veel recept jongen van 28 jaar ik draag mij volwassen jongen mss denken jullie een kleuters nog is en aan mama temepls zuigen |
| 25 Aug 2014, 21:16 |
|
|
Nationale Ploeg
luque schreef: Still standing ! schreef: tis trouwens serieus te hopen dat preudhomme weer niet in een vlammende colere tegen iets wil schoppen want alstem ons zittribune raakt zitten we seffens langs die kant ook met een tent. Geen probleem, ons stadsbestuur investeert dan direct in zo'n grote circustent. Dan hebben we het eerste volledig overdekt stadion/speelveld in België ![]() euhm zo'n tentdoek weette gij wa dadda kost ? en da zou een bedreiging zijn voor het businessconcept van den Okapi hein, ons Ann gaat thuis van Meester Cottyn ewa mogen horen dan zulle, en dan moet den Dozje weer op een droopy-face aan zijn stadhuistafel-met-vlaams-vlagsken zitten zien en dat kan kortom niet... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 25 Aug 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Aug 2014, 21:16 |
|
| Pagina 19 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 64 Volgende |