|
|
| Pagina 29 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Dirk schreef: The Blackwans schreef: Dan moet de club geen enkel ticket verkopen, de vwz en supportersclub hun ongenoegen uiten via de media, en eendracht aalst een manier vinden om de match uit te geven en de winst uit drankverkoop op te strijken. Lijkt me haalbaar, nog een maand te gaan. Ziedet na Mariner ![]() No comment.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Aug 2014, 15:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Lotj ons in Gent spelen, al die genteneirs in ons vak die anti Brugge zijn, dor ist toch veel veiliger dan!
|
| 28 Aug 2014, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Aan de vele mensen die dit een belachelijke beslissing vinden: daarmee ga ik eigenlijk niet akkoord. Ik kan begrijpen dat de stad in zijn broek doet en geen risico's wilt nemen.
De manier waarop de beslissing wordt gemotiveerd, dat is natuurlijk wel compleet belachelijk. Veiligheid, ok. Maar die supportersaantallen, en 'op het forum zeggen ze dat die van Brugge tickets gaan kopen in de vakken van Aalst'... Jawadde seg. Niveau. 'De K was onveilig dus die hebben we vervangen met een tijdelijke constructie...die ook onveilig is. Allez, hij gaat ni instorten gelijk de K, maar ge kunt hem wel gemakkelijk afbreken'. Goed bezig jongens. Het is duidelijk dat de stad deze situatie mee heeft gecreëerd, en dat ze er ook iets aan gaan moeten doen. Als je Brugge niet kan opvangen, kan je niet in eerste klasse spelen. Hopelijk zorgen ze ervoor dat dat tegen het begin van volgend seizoen oplossen, want wij spelen los kampioen dit seizoen. Dat ge de match afkeurt, tot daar aan toe. Maar los het probleem verdorie op. Vertel eens hoe je ervoor gaat zorgen dat we op termijn wel opnieuw dit soort tegenstanders kunnen ontvangen! |
| 28 Aug 2014, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Dirk schreef: The Blackwans schreef: Dan moet de club geen enkel ticket verkopen, de vwz en supportersclub hun ongenoegen uiten via de media, en eendracht aalst een manier vinden om de match uit te geven en de winst uit drankverkoop op te strijken. Lijkt me haalbaar, nog een maand te gaan. Ziedet na Mariner ![]() No comment.... ![]() ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 28 Aug 2014, 15:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
De Jean schreef: Dat ge de match afkeurt, tot daar aan toe. Maar los het probleem verdorie op. Vertel eens hoe je ervoor gaat zorgen dat we op termijn wel opnieuw dit soort tegenstanders kunnen ontvangen! Inderdaad, hoe lang moet het duren om geschikte gronden op te lijsten??? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Aug 2014, 15:14 |
|
|
Nationale Ploeg
The Blackwans schreef: Dan moet de club geen enkel ticket verkopen, de vwz en supportersclub hun ongenoegen uiten via de media, en eendracht aalst een manier vinden om de match uit te geven en de winst uit drankverkoop op te strijken. Lijkt me haalbaar, nog een maand te gaan. Ik weet niet hoe realistisch dit is, maar als dit lukt, slaag je er opnieuw in om de stadionproblematiek in de pers te krijgen. Misschien krijgt ge de mannen van Sportweekend zelf in't stadion voor een reprotage over het 'groot scherm'. Dit gedoe is voor mij toch ook de druppel. Een nieuw stadion is misschien niet echt realistisch, maar er moet verdorie een oplossing komen. De afgelopen jaren heb ik mij echt goed geamuseerd op den Iendracht, tot in vierde klasse toe. Maar als blijkt dat we echt nooit meer in eerste zullen geraken, dan gaat dat toch pijn doen hoor. En nogmaals: dit is verdorie Aalst. Een stad. De stad. En we kunnen niet eens een deftig stadion zetten. Dat kan toch niet. |
| 28 Aug 2014, 15:19 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Deze beslissing legt nogmaals het stadion probleem bloot. Die scheiding van 7m van het veld vind ik der ook al over. Eerst zeggen dat ze het veld gaan verbreden maar uiteindelijk gaat dat niet omdat er t' een en t' ander in de weg staat. Dat ze daar op het stadhuis maar beetje in actie gaan schieten. Kheb wa het gevoel dat Task Force eerder Task Weakness is.
En ik dacht dat de match van zondag ook onder risicowedstrijd valt, moeten we dan in de toekomst altijd uitwijken naar Gent? Lokeren? of zelfs den Heizel? Stad schiet in actie. Wordt eindelijk wakker anders zullen wij jullie eens wakker schudden? Aal te saumen naar de gemeenteraad? _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 28 Aug 2014, 15:25 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
anathema76 schreef: Jean schreef: Voila ik moet me al geen zorgen meer maken over aan een ticket geraken en zo. De avond van 24 september is weer vrijgemaakt in mijn agenda. Dat ze hun kloten kussen ginder in Bruhhe. Gaan doe ik toch, waar ze ook spelen. De spelers kunnen er niks aan doen en zij mogen er niet het slachtoffer van zijn. Ik zal er zijn om ze te steunen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet (veel) meer druk moeten zetten op het stadsbestuur... ja maar op dender zieje BIBI toch ni ze.. _________________ Anti fusieclub! |
| 28 Aug 2014, 15:26 |
|
|
forumlegende
Pauter schreef: anathema76 schreef: Jean schreef: Voila ik moet me al geen zorgen meer maken over aan een ticket geraken en zo. De avond van 24 september is weer vrijgemaakt in mijn agenda. Dat ze hun kloten kussen ginder in Bruhhe. Gaan doe ik toch, waar ze ook spelen. De spelers kunnen er niks aan doen en zij mogen er niet het slachtoffer van zijn. Ik zal er zijn om ze te steunen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet (veel) meer druk moeten zetten op het stadsbestuur... ja maar op dender zieje BIBI toch ni ze.. Stadion van Dender voldoet ook niet voor 1ste en 2de klasse....bizar toch eigenlijk hé? |
| 28 Aug 2014, 15:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 28 Aug 2014, 15:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Laat de club en vooral de spelers hier het slachtoffer niet van zijn, niet gaan kijken op Brugge of Gent lost niets op, integendeel, dan lijken we een grijze muis zonder supporters. Lawaai maken moeten en zullen we, met of zonder spandoeken!
![]() |
| 28 Aug 2014, 15:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zienaa schreef: Laat de club en vooral de spelers hier het slachtoffer niet van zijn, niet gaan kijken op Brugge of Gent lost niets op, integendeel, dan lijken we een grijze muis zonder supporters. Lawaai maken moeten en zullen we, met of zonder spandoeken! ![]() De club is al slachtoffer, de spelers kan je na afloop aan het stadion ook ontvangen. Maar een even grote kans om deze situatie in de media aan te kaarten krijg je niet. Gewoon gaan en doen alsof we ermee kunnen leven daar helpen we alleen de schuldige aan deze hele zaak mee. Gaan we met ons klote laten blijven spelen? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Aug 2014, 15:34 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: En nogmaals: dit is verdorie Aalst. Een stad. De stad. En we kunnen niet eens een deftig stadion zetten. Dat kan toch niet. eh... I quote: "Aalst is Gent niet he". _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Aug 2014, 15:35 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Als het van mij afhangt beginnen we nu zondag al met een soort boycot om ons ongenoegen te laten blijken. Bv:
- 5 minuten later de tribunes betreden.( zo kunnen we er ook ene meer drinken in de kantine) - Enkel zwarte vlaggen of een spandoek. == Ideale aangelegenheid aangezien de wedstrijd live te volgen is op Belgacom TV... In de komende weken: - Op dinsdag 16 september 2014 om 19 uur (raadzaal belfort) is het gemeenteraad. == hier gewoon met zoveel mogelijk volk aanwezig zijn met een "stil" protest, anders zijn we toch weer de ambras makers... Hier eens vragen hoe het met de fameuze "Task Force" zit...???.?? en voorts onzen iendracht blijven steunen ( al is het dan zondag maar 5 min minder )! ![]() _________________ Anti fusieclub! |
| 28 Aug 2014, 15:36 |
|
|
forumlegende
Of je nu gaat of niet, dat zal weinig uitmaken,
Met een massa supporters GAAN en ook massaal protesteren! |
| 28 Aug 2014, 15:37 |
|
| Pagina 29 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 64 Volgende |