|
|
| Pagina 34 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Ze hebben gewoon de nodige attesten niet in Denderleeuw. Logisch ook want ze spelen niet in 1e of 2e
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Aug 2014, 10:59 |
|
|
forumlegende
Worden ze niet een beetje te streng met die belachelijke normen ivm eerste en tweedeklassevoetbal?
Let op, veiligheid moet altijd primeren. Volledig mee akkoord. Maar sommige clubs moeten hun stadion aanpassen met x-aantal duizenden zitjes terwijl er maar gemiddeld een paar honderd man komt opdagen. Ze hebben ook een tekort aan stewards. Tja, blijkbaar moet er aan elke in- en uitgang van het stadion TWEE stewards staan..voor wat is dat goed? En ik kan zo maar doorgaan... Wordt de essentie van het voetbal hiermee niet uit het oog verloren? |
| 29 Aug 2014, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
zijn lachske op het einde, als hij zegt dat Aalst de 6de stad van Vlaanderen is... daar sta je als burgemeester uit te leggen dat EA als club uit de 6de grootste stad van Vlaanderen een voetbalmatch niet mag spelen thuis omdat de infrastructuur door zijn en zijn voorgangers hun fout niet ok is... die beseft dus gewoon niet dat hij zijn eigen daar staat uit te lachen he.
enfin,hetgeen het meest erge en zorgwekkende is, is niet dat we die match niet thuis mogen spelen, dat we die vriendenmatchen verleden seizoen seizoen moesten afzeggen (met alle financiele gevolgen die zich de rest vh seizoen manifesteerden), dat ze knippen als een mes als Okapi/Cottyn iets ordonneert of dat ze die gronden toekennen aan de keuze die door Voka bevolen wordt, dat ze ons op tv en in artikels zitten uit te lachen ("zij vragen, wij draaien" "oilsjt is gent niet",...) maar wel dat ze dat steeds doen zonder een constructief alternatief of oplossing voor EA te bieden. daar zit het probleem. op alles staan ze 'neen' te schudden, altijd vinden ze wel een reden om af te wijzen (terecht soms) maar zelf komen ze met niets opbouwends voor een probleem dat hen nochtans wel aanbelangd en dat door hen (mee) veroorzaakt is. ze hebben geen politieke wil, moed én ballen aan hun lijf. vroeger niet en nu nog minder. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
en hup, dat zal mij weer wa pm'ekes opbrengen vanuit bepaalde hoek. mij maakt politiek niets uit, ze zijn allemaal dezelfden. en dat bewijzen ze op deze moment perfect opnieuw trouwens...
_________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: maar wel dat ze dat steeds doen zonder een constructief alternatief of oplossing voor EA te bieden. daar zit het probleem. Dat vind ik er ook van. Dat er een probleem is, weet iedereen. Maar de oplossing, die komt er maar niet. Die Task Farce, daar verwacht ik al lang niets meer van. Beschamend gewoon. |
| 29 Aug 2014, 12:02 |
|
|
Ancien
Is het vandaag D-Day wat betreft de locatie waar de wedstrijd nu gaat doorgaan?
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Aug 2014, 12:52 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Is het vandaag D-Day wat betreft de locatie waar de wedstrijd nu gaat doorgaan? Geen idee, mor hopelijk ni diene ghelamco bucht... om 'veiligheidsredenen' is 't bezoekersvak daar ook maar beperkt tot 1000 en een sjik plosjkes. Goon ze die 3000man van Brugge (dixit Dozje) daar in proppen misschien? Als de andere tribunes zijn met elkaar verbonden via de tribunes zelf of via de doorlopende kantine die gans rond het stadion loopt. Dus er is geen fysieke scheiding tussen de supporterskernen. Of gaan ze met simpele Heras-hekkens die nu ook de scheiding vormen tussen de 2 partytenten (en volgens dozje ni vielig zen) een barrière oprichten op de tribunes en de doorloppkantine? En da zal dan wel veilig zen Anders moeten ze de match met gesloten deuren spelen in die kooi op den Osbroek Triestig oilsjt. 'is Oilsjt giejn stad om van te droeimen.. euh, correctie... schrieën,...' _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 29 Aug 2014, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Toch jammer om te zien hoe het stadsbestuur nu wel duidelijk maakt dat ze geen kloten geven om den eendracht en de supporters, en ze onze ploeg liever kwijt dan rijk zijn! In Aalst is er maar een sport van belang en dat is basket...
700.000!!! euro betalen aan een nieuw dak voor sporthal Faluintjes dat zo lek is als een zeef, enorme huurgelden betalen voor leegstaande gebouwen, 95.000!! euro voor een rode neus op een rond punt, Wc's die in de grond kunnen zakken... Blijkbaar liever geld VERSPILLEN dan geld te investeren in zaken waar de aalstenaars als jaren naar vragen. (Nieuw stadion EA, evenementenzaal...) Een match waar iedereen jaren heeft op gewacht mag dan niet doorgaan omdat de partytent die Den Dozje zelf heeft laten zetten niet veilig is... Goe bezig! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Aug 2014, 14:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Aangezien er niet veel locaties zijn om Eendracht op termijn te huisvesten in een nieuw stadion vind ik het nog steeds spijtig dat de piste Zuid IV niet is doorgegaan!
Oftewel de reactie van Ilse Uyttersprot op mijn facebookbericht. Normaal ben ik niet voor acties zoals het leeg laten van de tribune omdat ik mijn ploeg simpelweg van de eerste tot de laatste minuut wil zien spelen. Maar zondag doe ik mee. We hebben lang genoeg met onze kop laten lachen. Tijd voor actie! |
| 29 Aug 2014, 14:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ilse heeft toch zelf meebeslist over de gronden in Erembodegem? Ze is toch voorzitster van dat spul dat eigenaar was van de gronden en schepen? En nu vindt ze het spijtig
![]() |
| 29 Aug 2014, 14:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Ilse heeft toch zelf meebeslist over de gronden in Erembodegem? Ze is toch voorzitster van dat spul dat eigenaar was van de gronden en schepen? En nu vindt ze het spijtig ![]() Ge moet niet vragen hoe dom ze denken dat wij wel zijn! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 29 Aug 2014, 14:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
anathema76 schreef: Smetje schreef: Ilse heeft toch zelf meebeslist over de gronden in Erembodegem? Ze is toch voorzitster van dat spul dat eigenaar was van de gronden en schepen? En nu vindt ze het spijtig ![]() Ge moet niet vragen hoe dom ze denken dat wij wel zijn! ik ben vooral eens benieuwd wie uit het huidige stadsbestuur welke postjes zal krijgen binnen de toekomstige raad van bestuur bij movianto als hun nieuw gebouw daar zal staan .... heel erg benieuwd zelfs.... |
| 29 Aug 2014, 14:50 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De bakken kritiek en de protestacties die op til staan, zouden de dames en heren politiekers toch moeten raken?
Het enigste wat voor hen telt is macht, de eigen portemonnee en postjes pakken Wanbeleid voor gevorderden is dat al jaren in Aalst.... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Aug 2014, 15:07 |
|
|
forumlegende
zwawi schreef: Aangezien er niet veel locaties zijn om Eendracht op termijn te huisvesten in een nieuw stadion vind ik het nog steeds spijtig dat de piste Zuid IV niet is doorgegaan! Oftewel de reactie van Ilse Uyttersprot op mijn facebookbericht. Normaal ben ik niet voor acties zoals het leeg laten van de tribune omdat ik mijn ploeg simpelweg van de eerste tot de laatste minuut wil zien spelen. Maar zondag doe ik mee. We hebben lang genoeg met onze kop laten lachen. Tijd voor actie! dit is werkelijk nog het toppunt zeg. ik wil er op wijzen dat de toekenning aan Movianto UNANIEM werd beslist, dus ook door madam Uyttersprot. wat heeft zij gedaan voor Eendracht Aalst binnen haar legislatuur? Juist, ook geen kloten. platte opportunisten zijn het! een welgemeende ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Aug 2014, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: De bakken kritiek en de protestacties die op til staan, zouden de dames en heren politiekers toch moeten raken? Het enigste wat voor hen telt is macht, de eigen portemonnee en postjes pakken Wanbeleid voor gevorderden is dat al jaren in Aalst.... man, den Dozje & co zitten hun een kriek te lachen. die peizen in hun eigen 'weir zitten hier nog voor jaren safe en tegen dat vedrom verkiezingen zijn is dei mannen hunnen domp weir ingetrokken, lotten weir onze kop isj zien in komen eten en zeggen weir iet int latoin'. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 29 Aug 2014, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2014, 15:27 |
|
| Pagina 34 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 64 Volgende |