Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
witzwet schreef:
zwetzat schreef:
El Corredor (Light) schreef:
maskers vallen af, match in Denderleeuw.

soit, we zullen er maar al aan wennen zeker? kwestie van iedereen al wat warm te maken voor een verhuis.

dus een stadion die geen 1e en zelfs 2e klasse vergunningen heeft qua veiligheid, mag dus zo een match wel huisvesten... :D

lijkt me niet veilig toch :cool:

Just, in ieder geval een voorsmaakje voor volgend seizoen 2015-2016...
Beschouw dit maar als een test. Ben benieuwd of al diegenen hier die aan het roepen waren dat ze nooit naar ginder gingen hun woord gaan houden . Dit is een gedroomde kans om bij wijze van protest tegen de stad deze match massaal te boycotten :crazy: :fuck:

Oedadde? Er staat in de gazet dat hun stadion ook niet voldeed aan de normen voor eerste, zelfs tweede klasse???

Mocht het toch daar zijn: laten we de match NIET boycotten - onze jongens moeten onze steun voelen, zien en horen. We kunnen die van dender alleen maar jaloes maken als ze merken hoe Eendracht Aalst nog leeft en bruist... Laat ze zien, ook die van stadsbestuur, hoezeer wij op een mooi en nieuw stadion recht hebben!! En hoe het zou zijn als EA terugkeert naar eerste.

Kom supporters, geen boycot. Massaal aanwezig zijn en actie voeren omdat we naar dat boerenplein moeten. Maar 90 minuten lang de ploeg massaal vooruit schreeuwen, zoals we destijds als derde klasser in de beker tegen Dender de wei in moesten.

allemaal goed en wel da we ons ploeg steunen waar dan ook....maar dat wekt bij die paljassen van t stad alleen maar de indruk dat we het zo erg niet vinden om daar dan elke 2 weken met zen allen naartoe te trekken (en om dan daarop nog eens een ....brrrrr., durf het bekan niet te typen......fusie... door ons strot te rammen)

29 Aug 2014, 17:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ik voel mij daar ni veilig, zonder goedkeuring voor 2de klasse. Da's toch een prioriteit he, veiligheid ?

29 Aug 2014, 17:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bomber schreef:
Ik ben ook tegen een boycot, we kloten er alleen onszelf mee. Minde rinkomsten voor de club, minder steun voor de spelers.
90 min chaos in de tribunes en zoveel mogelijk spandoeken tegen die onbekwame zakkenvullers.
We zitten daar achter de goal en dan moeten die slogans toch al gemakkelijker in beeld komen.

Tenzij ze nu natuurlijk nog die tribuen aan Brugge geven, dan ist spel compleet uiteraard...

da zal zo wel zijn...

29 Aug 2014, 17:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Bomber schreef:
Ik ben ook tegen een boycot, we kloten er alleen onszelf mee. Minde rinkomsten voor de club, minder steun voor de spelers.
90 min chaos in de tribunes en zoveel mogelijk spandoeken tegen die onbekwame zakkenvullers.
We zitten daar achter de goal en dan moeten die slogans toch al gemakkelijker in beeld komen.

Tenzij ze nu natuurlijk nog die tribuen aan Brugge geven, dan ist spel compleet uiteraard...

Das tein wriejd spoiteg, mor ik vertik et gewoein !
As we na goon, kennen ze peizen da we der giejn probleim mé emmen en binnen de kerste kiejren est Iejndracht Dender !
Zonder moi zelle !!!!

29 Aug 2014, 17:54
Ancien

Leeftijd: 47
supersossis schreef:
Bomber schreef:

da zal zo wel zijn...

aja, want dat is toch voor de bezoekers? Maar ben ervan overtuigd dat de VTM wel het ongenoegen in beeld zal brengen. En neen, deze match is geen vrijgeleide om ons daar in de toekomst te stallen....tijdens de bouw van ons stadion, daar valt nog over te klappen.

29 Aug 2014, 17:55
Freak

zen ze gielegangs zot geworren? :crazy: zonder moi zee. :fuck:

29 Aug 2014, 17:58
Freak

Iemand enig idee welke cafees BelgacomTV hebben rond het stadion?
Allen daarheen, spelers vooraf inlichten en nadien als helden ontvangen.
Laat ze dat maar eens bewaken ...

29 Aug 2014, 18:03
Ancien

Leeftijd: 55
The Blackwans schreef:
Iemand enig idee welke cafees BelgacomTV hebben rond het stadion?
Allen daarheen, spelers vooraf inlichten en nadien als helden ontvangen.
Laat ze dat maar eens bewaken ...

Goed voor mij!!

29 Aug 2014, 18:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
supersossis schreef:
witzwet schreef:
zwetzat schreef:

Just, in ieder geval een voorsmaakje voor volgend seizoen 2015-2016...
Beschouw dit maar als een test. Ben benieuwd of al diegenen hier die aan het roepen waren dat ze nooit naar ginder gingen hun woord gaan houden . Dit is een gedroomde kans om bij wijze van protest tegen de stad deze match massaal te boycotten :crazy: :fuck:

Oedadde? Er staat in de gazet dat hun stadion ook niet voldeed aan de normen voor eerste, zelfs tweede klasse???

Mocht het toch daar zijn: laten we de match NIET boycotten - onze jongens moeten onze steun voelen, zien en horen. We kunnen die van dender alleen maar jaloes maken als ze merken hoe Eendracht Aalst nog leeft en bruist... Laat ze zien, ook die van stadsbestuur, hoezeer wij op een mooi en nieuw stadion recht hebben!! En hoe het zou zijn als EA terugkeert naar eerste.

Kom supporters, geen boycot. Massaal aanwezig zijn en actie voeren omdat we naar dat boerenplein moeten. Maar 90 minuten lang de ploeg massaal vooruit schreeuwen, zoals we destijds als derde klasser in de beker tegen Dender de wei in moesten.

allemaal goed en wel da we ons ploeg steunen waar dan ook....maar dat wekt bij die paljassen van t stad alleen maar de indruk dat we het zo erg niet vinden om daar dan elke 2 weken met zen allen naartoe te trekken (en om dan daarop nog eens een ....brrrrr., durf het bekan niet te typen......fusie... door ons strot te rammen)

dit is de essentie van deze affaire, als we naar ginder gaan zal het voor langere tijd zijn, dus NIET gaan is de boodschap

29 Aug 2014, 18:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Versnelling hoger schakelen met protestacties! Meer info volgt!

29 Aug 2014, 18:07
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik ga ook niet en ik hoop dat er velen dit standpunt volgen, hoe meer hoe liever zelfs! :kots:

29 Aug 2014, 18:13
Freak

Leeftijd: 42
Het is idd gewoon een zieke voorbereiding op onze verhuis nr da stinkkot! Ik ben er echt ni goe van....
Spelers steunen, absoluut, maar niet daar!

Zondag massaal protest tegen die bende smeirlappen en zjiekers!!!

29 Aug 2014, 18:15
Freak

tes nen test ver te zing oeveil datter nor door goon en noding door gon te speilen. :fuck:

29 Aug 2014, 18:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Zal ook zonder den deze zijn :fuck:

29 Aug 2014, 18:17
Freak

Moet EA toelating krijgen om zijn kantines open te zetten voor zijn supporters?
Als dat een privegebeuren is met inkom (5euro bijvoorbeeld) denk ik dat niet, zet de tap dan maar open en de TV op. Alle inkomsten voor ons, er kan toch een paar 100manverspreid over de kantines?

Ik ben enorm gefrustreerd zeg die laatste paar dagen.
Zondag uitlaatklep, laat dat duidelijk zijn ...

29 Aug 2014, 18:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 64