|
|
| Pagina 37 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Jan schreef: Ik ga ook niet en ik hoop dat er velen dit standpunt volgen, hoe meer hoe liever zelfs! ![]() edit!!! ik ga daar enkel als het is om naar FC De klojo's - EA te gaan zien en anders niet! en voor die da vinden dat we zo de club niet steunen: Koop een ticket voor die match en ga er niet binnen. Zo hebben we onze club gesteund en moeten we niet JUDAS spelen! _________________ Anti fusieclub! |
| 29 Aug 2014, 18:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als we nu massaal naar FcAZERTY trekken,geven we toe aan stadsbestuur en kunnen we binnenkort wekelijks nor denderleeuw trekken,als ze nu zien dat er bijna geen kat komt kijken,gaan ze ook beseffen dat het niet de juiste oplossing is om daar wekelijks te gaan voetballen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Aug 2014, 18:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Zowel OPC als de VZW EA SUPPORTERS vragen om nu Zondag ons massaal te steunen in onze protestactie tegen het stadsbestuur! Wij zorgen voor de spandoeken, wij hopen dat jullie allemaal het begrip kunnen opbrengen om 5 minuten later het stadion te betreden... Nadien kunnen we ons 200% uitleven door (verbaal) uit te halen naar ons stadsbestuur!
Na de wedstrijd van Zondag zullen wij ook meedelen wat de verdere acties zijn die zullen ondernomen worden door OPC en de VZW EA SUPPORTERS! Nu meer dan ooit, AAL TESAUMEN! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Aug 2014, 18:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Als we nu massaal naar FcAZERTY trekken,geven we toe aan stadsbestuur en kunnen we binnenkort wekelijks nor denderleeuw trekken,als ze nu zien dat er bijna geen kat komt kijken,gaan ze ook beseffen dat het niet de juiste oplossing is om daar wekelijks te gaan voetballen. |
| 29 Aug 2014, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde
Zo - dus hebben ze eindelijk waargemaakt wat er al jaren zit aan te komen.
Geloof me maar als ik zeg dat er in hoofde van onze politiekers nooit maar dan ook nooit echt sprake is geweest van een " stadiondossier" Task Force ? Aankoop gronden ? Aanleg " tijdelijke " tribune ? Allemaal bullshit - en gewoon georganiseerd om ons rustig te houden, en om tijd te winnen voor " het grote plan" : de verhuis. Slecht beheer en geen interesse toen het wel nog kon ( vorige legislatuur ) enerzijds.. Geen economisch draagvlak meer op dit moment anderzijds... Indien we dan nog een beetje geluk zouden hebben gehad met het huidige stadsbestuur was er misschien nog een waterkansje geweest… Maar met een politieke coalitie die reeds van in het begin blijk geeft van een gigantisch opportunisme, ( met de grootste opportunist op kop - Dozje - bekijk die man zijn parcours gewoon eens ) en die er op enkele maanden in slaagt om een volle stadskas leeg te krijgen - kan je moeilijk van geluk spreken he... Den Iendracht dus nor Lieje …. Bedankt heren en dames mediageile politiekers. Ofschoon ik al diegenen die hier nu opnieuw het vliegend schijt gaan krijgen - en het forum de volgende dagen weer gaan volschrijven met dingen zoals " zonder mij" "ik val nog liever dood" enzovoort héééél erg goed kan begrijpen, dienen ze zich wel af te vragen wat het alternatief is.. Antwoord is simpel hoor : Geen - Niks - Nada. Ik vind het ook schandalig dat wij naar dat boerendorp moeten uitwijken - maar het zal dat zijn of niks.Welke achterlijke zot geloofde er hier nu echt dat ze in tijden van xxxxx crisis een nieuw voetbalstadion gingen bouwen in een stad die maximaal - en dat zelfs in eerste klasse - 10.000 toeschouwers zou ontvangen ( om de veertien dagen dan nog he !! )Er staat begot een " nieuw " stadion dat niet wordt gebruikt ( FCAzerty doesn't exist for me ) op 10 kilometer in vogelvlucht van het PC stadion !Voor mij is de keuze dus snel gemaakt : ik supporter van mijn 10 jaar voor den iendracht, ben er nu 47. Den iendracht moet verhuizen : awel ik verhuis mij. Respect voor degenen die dat niet willen/kunnen. Amen en iendracht veroit ! ![]() |
| 29 Aug 2014, 18:28 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: Bakkie schreef: Als we nu massaal naar FcAZERTY trekken,geven we toe aan stadsbestuur en kunnen we binnenkort wekelijks nor denderleeuw trekken,als ze nu zien dat er bijna geen kat komt kijken,gaan ze ook beseffen dat het niet de juiste oplossing is om daar wekelijks te gaan voetballen. Ik volg!! _________________ Anti fusieclub! |
| 29 Aug 2014, 18:30 |
|
|
Duivelke
Ik ga ook ni. In OILJST moeten ze spelen verdomme. het is een regelrechte schande wat het stadsbestuur ons aan doet. DE KRACHT VAN VERANDERING Goe bezig. Dat is inderdaad nog NOOIT gebeurd in het bestaan van ons ploeg. Stadsbestuur : We zijn beschaamd in jullie plaats !!!
|
| 29 Aug 2014, 18:31 |
|
|
forumlegende
ik ben wel benieuwd naar de eerste reactie van onze club...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Aug 2014, 18:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
mamananeto schreef: Zo - dus hebben ze eindelijk waargemaakt wat er al jaren zit aan te komen. Geloof me maar als ik zeg dat er in hoofde van onze politiekers nooit maar dan ook nooit echt sprake is geweest van een " stadiondossier" Task Force ? Aankoop gronden ? Aanleg " tijdelijke " tribune ? Allemaal bullshit - en gewoon georganiseerd om ons rustig te houden, en om tijd te winnen voor " het grote plan" : de verhuis. Slecht beheer en geen interesse toen het wel nog kon ( vorige legislatuur ) enerzijds.. Geen economisch draagvlak meer op dit moment anderzijds... Indien we dan nog een beetje geluk zouden hebben gehad met het huidige stadsbestuur was er misschien nog een waterkansje geweest… Maar met een politieke coalitie die reeds van in het begin blijk geeft van een gigantisch opportunisme, ( met de grootste opportunist op kop - Dozje - bekijk die man zijn parcours gewoon eens ) en die er op enkele maanden in slaagt om een volle stadskas leeg te krijgen - kan je moeilijk van geluk spreken he... Den Iendracht dus nor Lieje …. Bedankt heren en dames mediageile politiekers. Ofschoon ik al diegenen die hier nu opnieuw het vliegend schijt gaan krijgen - en het forum de volgende dagen weer gaan volschrijven met dingen zoals " zonder mij" "ik val nog liever dood" enzovoort héééél erg goed kan begrijpen, dienen ze zich wel af te vragen wat het alternatief is.. Antwoord is simpel hoor : Geen - Niks - Nada. Ik vind het ook schandalig dat wij naar dat boerendorp moeten uitwijken - maar het zal dat zijn of niks.Welke achterlijke zot geloofde er hier nu echt dat ze in tijden van xxxxx crisis een nieuw voetbalstadion gingen bouwen in een stad die maximaal - en dat zelfs in eerste klasse - 10.000 toeschouwers zou ontvangen ( om de veertien dagen dan nog he !! )Er staat begot een " nieuw " stadion dat niet wordt gebruikt ( FCAzerty doesn't exist for me ) op 10 kilometer in vogelvlucht van het PC stadion !Voor mij is de keuze dus snel gemaakt : ik supporter van mijn 10 jaar voor den iendracht, ben er nu 47. Den iendracht moet verhuizen : awel ik verhuis mij. Respect voor degenen die dat niet willen/kunnen. Amen en iendracht veroit ! ![]() vergeet het , elke 2 weken in een stadion moeten gaan rondlopen waar ge om de 2 meter een embleem of ne reclam tegenkomt van een kutploeg die u doet kotsen? echt , vergeet het... ![]() |
| 29 Aug 2014, 18:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Over mijn lijk dat ik ga. Hopelijk is er geen kat.
![]() |
| 29 Aug 2014, 18:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor (Light) schreef: ik ben wel benieuwd naar de eerste reactie van onze club... de club EA is er het grootste slachtoffer van wat kunnen zij daar aan veranderen? NIKS _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 29 Aug 2014, 18:34 |
|
|
Freak
iendracht in oilsjt of tes n iendracht nimier.tein meige ze va moi alle weiken verliezen.
![]() |
| 29 Aug 2014, 18:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bakkie schreef: Als we nu massaal naar FcAZERTY trekken,geven we toe aan stadsbestuur en kunnen we binnenkort wekelijks nor denderleeuw trekken,als ze nu zien dat er bijna geen kat komt kijken,gaan ze ook beseffen dat het niet de juiste oplossing is om daar wekelijks te gaan voetballen. That's my point ! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 29 Aug 2014, 18:37 |
|
|
Freak
De bekerwedstrijd tegen Club Brugge van woensdagavond 24 september zal gespeeld worden in het Van Roystadion in Denderleeuw. Gisteren gaf burgemeester Christoph D’Haese geen toelating om de wedstrijd in Aalst te laten doorgaan. Eendracht kwam niet tot een overeenkomst met Club waardoor nu uitgeweken wordt naar het stadion van onze buren dat wel voldoet aan de veiligheidsnormen. Enkel de KBVB moet het licht nog op groen zetten maar de club verwacht geen probleem.
Er wordt dus geopteerd voor een stadion dichtbij huis zodat alle supporters deze mooie affiche kunnen bijwonen. Eendracht Aalst bedankt het gemeentebestuur en clubbestuur van Dender(leeuw) voor de medewerking en hoopt op een nieuwe Aalsterse volksverhuis om onze ploeg aan te moedigen en nog eens te laten zien dat Eendracht Aalst leeft! Denk maar de unieke sfeer bij onze laatste passage in Denderleeuw. Iendracht veroit! fdr ![]() |
| 29 Aug 2014, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
El Corredor (Light) schreef: ik ben wel benieuwd naar de eerste reactie van onze club... Dit moet toch een beslissing zijn van de club? D'haese kan de match dan wel verbieden in Aalst maar kan ons toch niet verplichten om op een bepaald terrein te spelen? _________________ MCMXIX |
| 29 Aug 2014, 18:40 |
|
| Pagina 37 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 64 Volgende |