Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 38 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
69 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
ik ben wel benieuwd naar de eerste reactie van onze club...

Dit moet toch een beslissing zijn van de club? D'haese kan de match dan wel verbieden in Aalst maar kan ons toch niet verplichten om op een bepaald terrein te spelen?

nee maar hij "helpt" wel een handje.....

29 Aug 2014, 18:41
forumlegende

waly 2 schreef:
De bekerwedstrijd tegen Club Brugge van woensdagavond 24 september zal gespeeld worden in het Van Roystadion in Denderleeuw. Gisteren gaf burgemeester Christoph D’Haese geen toelating om de wedstrijd in Aalst te laten doorgaan. Eendracht kwam niet tot een overeenkomst met Club waardoor nu uitgeweken wordt naar het stadion van onze buren dat wel voldoet aan de veiligheidsnormen. Enkel de KBVB moet het licht nog op groen zetten maar de club verwacht geen probleem.

Er wordt dus geopteerd voor een stadion dichtbij huis zodat alle supporters deze mooie affiche kunnen bijwonen. Eendracht Aalst bedankt het gemeentebestuur en clubbestuur van Dender(leeuw) voor de medewerking en hoopt op een nieuwe Aalsterse volksverhuis om onze ploeg aan te moedigen en nog eens te laten zien dat Eendracht Aalst leeft! Denk maar de unieke sfeer bij onze laatste passage in Denderleeuw. Iendracht veroit!

fdr :fuck: :fuck:

hier werrek toch uk een kloin betjen ongemakkelek van...

29 Aug 2014, 18:42
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor (Light) schreef:
ik ben wel benieuwd naar de eerste reactie van onze club...

Misschien hebben ze ergens wel inspraak gehad, maar ze zullen sowieso met de rug tegen de muur gestaan hebben. Denderleeuw zal wel een pak goedkoper zijn dan Gent. Gezien de financiële situatie kan ik het dan wel begrijpen dat ze dan met tegengoesting toegeven en meegaan in het Denderleeuw-verhaal.

Je zou er als clubbestuurder in elk geval voor minder uw goesting van krijgen... En je zou het hem geeneens kunnen verwijten ook.

29 Aug 2014, 18:43
Ancien

Ik vraag me af waarom ze gewoon niet naar Brugge trokken, als ze thuis niet mochten spelen.
Maar ja, het zal allemaal wel niet zo eenvoudig liggen, blijkbaar moest deze affiche een toprecette opleveren, vandaar de keuze voor het stadion van Dender om zoveel mogelijk supporters de kans te geven om de wedstrijd bij te wonen.
Blijkbaar zijn ze uit het oog verloren dat deze locatie zeer gevoelig ligt bij de Iendrachters, alsof den Antwerp in het stadion van den Beerschot zou moeten spelen.
Ik begrijp ons bestuur ook wel hoor want zij hebben de centen heel hard nodig, maar gaat een verhuis naar Dender zoveel meer opleveren dan de match gewoon in Brugge te laten doorgaan?
Als ik nu de negatieve reacties lees zouden we aan dit bekeravontuur een enorme financiële en sportieve kater overhouden.
Alvorens een beslissing te nemen wacht ik eerst op een reactie van het bestuur waarom ze Dender als locatie gekozen hebben.
Waar moesten ze volgens jullie dan spelen als het in het PC stadion niet mocht doorgaan?

29 Aug 2014, 18:45
Junior

Leeftijd: 54
Dit is toch gewoon lachen met elke Aalst supporter.

Als er nog steun of hulp nodig is voor komende zondag pm me maar,met plezier. Het wordt tijd dat er iets gebeurd.

En waarom een middenvinger naar FDR? Waar ga je spelen aangezien Club geen interesse had om in Brugge te spelen. Niet spelen en een forfait nederlaag? Dit is de beste keuze dan. FDR staat gewoon met de rug tegen de muur.

29 Aug 2014, 18:47
Vaste Waarde

Hugo schreef:
Ik vraag me af waarom ze gewoon niet naar Brugge trokken, als ze thuis niet mochten spelen.
Maar ja, het zal allemaal wel niet zo eenvoudig liggen, blijkbaar moest deze affiche een toprecette opleveren, vandaar de keuze voor het stadion van Dender om zoveel mogelijk supporters de kans te geven om de wedstrijd bij te wonen.
Blijkbaar zijn ze uit het oog verloren dat deze locatie zeer gevoelig ligt bij de Iendrachters, alsof den Antwerp in het stadion van den Beerschot zou moeten spelen.
Ik begrijp ons bestuur ook wel hoor want zij hebben de centen heel hard nodig, maar gaat een verhuis naar Dender zoveel meer opleveren dan de match gewoon in Brugge te laten doorgaan?
Als ik nu de negatieve reacties lees zouden we aan dit bekeravontuur een enorme financiële en sportieve kater overhouden.
Alvorens een beslissing te nemen wacht ik eerst op een reactie van het bestuur waarom ze Dender als locatie gekozen hebben.
Waar moesten ze volgens jullie dan spelen als het in het PC stadion niet mocht doorgaan?

eender waar....maar van alle stadions die ze er kunnen uitkiezen hugo , toch daar niet!

nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Den beker heeft toch niks te maken met Belgacom TV ? Sporza zend normaal die wedstrijden uit. En de VRT zond alleen uit als het in Aalst werd gespeeld.. Zal dus niet op TV te zien zijn vrees ik.

Ancien

Leeftijd: 42
supersossis schreef:
Hugo schreef:

eender waar....maar van alle stadions die ze er kunnen uitkiezen hugo , toch daar niet!

Idd, al was het godverdomme in Virton, dan nog stond ik er (zelfs per velo). Maar nu blijf ik gewoon weg!

29 Aug 2014, 18:49
nieuw in de eerste ploeg

supersossis schreef:
mamananeto schreef:
Zo - dus hebben ze eindelijk waargemaakt wat er al jaren zit aan te komen.
Geloof me maar als ik zeg dat er in hoofde van onze politiekers nooit maar dan ook nooit echt sprake is geweest van een " stadiondossier"
Task Force ? Aankoop gronden ? Aanleg " tijdelijke " tribune ? Allemaal bullshit - en gewoon georganiseerd om ons rustig te houden, en om tijd te winnen voor " het grote plan" : de verhuis.

Slecht beheer en geen interesse toen het wel nog kon ( vorige legislatuur ) enerzijds..
Geen economisch draagvlak meer op dit moment anderzijds...
Indien we dan nog een beetje geluk zouden hebben gehad met het huidige stadsbestuur was er misschien nog een waterkansje geweest…
Maar met een politieke coalitie die reeds van in het begin blijk geeft van een gigantisch opportunisme, ( met de grootste opportunist op kop - Dozje - bekijk die man zijn parcours gewoon eens :crazy: ) en die er op enkele maanden in slaagt om een volle stadskas leeg te krijgen - kan je moeilijk van geluk spreken he... :cool: .
Den Iendracht dus nor Lieje …. (n)
Bedankt heren en dames mediageile politiekers. :kots:

Ofschoon ik al diegenen die hier nu opnieuw het vliegend schijt gaan krijgen - en het forum de volgende dagen weer gaan volschrijven met dingen zoals " zonder mij" "ik val nog liever dood" enzovoort héééél erg goed kan begrijpen, dienen ze zich wel af te vragen wat het alternatief is..
Antwoord is simpel hoor : Geen - Niks - Nada.
Ik vind het ook schandalig dat wij naar dat boerendorp moeten uitwijken :stom: - maar het zal dat zijn of niks.
Welke achterlijke zot geloofde er hier nu echt dat ze in tijden van xxxxx crisis een nieuw voetbalstadion gingen bouwen in een stad die maximaal - en dat zelfs in eerste klasse - 10.000 toeschouwers zou ontvangen ( om de veertien dagen dan nog he !! :crazy: )
Er staat begot een " nieuw " stadion dat niet wordt gebruikt ( FCAzerty doesn't exist for me :fuck: ) op 10 kilometer in vogelvlucht van het PC stadion !
Voor mij is de keuze dus snel gemaakt : ik supporter van mijn 10 jaar voor den iendracht, ben er nu 47.
Den iendracht moet verhuizen : awel ik verhuis mij. Respect voor degenen die dat niet willen/kunnen.
Amen en iendracht veroit ! :EA:

vergeet het , elke 2 weken in een stadion moeten gaan rondlopen waar ge om de 2 meter een embleem of ne reclam tegenkomt van een kutploeg die u doet kotsen? echt , vergeet het... :nieje:

Mamaneto, je mag zeggen wat je wil (daar dient dit forum voor), maar naar Denderleeuw trekken om den Iéndracht bezig te zien?? Don't think so...

Uw betoog over de economische realiteit heden ten dage is echt niet van toepassing hoor. Je vergeet al te makkelijk dat met de investeerders die het Eendrachtbestuur gevonden hebben, een nieuw stadion aan de stad nul euroloekes zou hebben gekost. 't Is te zeggen, het enige wat de stad moest doen is hun belofte aan Frank De Roose nakomen en geschikte grond voorzien... die dan ook nog eens zou betaald worden door de projectontwikkelaar en/of Eendracht Aalst. De stad kon gerust een renteloze lening hebben gegeven voor de aankoop van de grond.

Driewerf helaas evenwel. Task Forcen, studie- en planbureaus ten spijt, duistere -politieke- krachten zorgen ervoor dat op ons stadhuis de ene na de andere kemel wordt geschoten. Een normaal mens zou van eerlijke schaamte met een kartonnen doos op zijn kop door de Aalsterse straten lopen. Nu, sommigen van onze verkozenen behoren spijtig genoeg tot een andere categorie Homo Sapiens :( ...

29 Aug 2014, 18:51
Vaste Waarde

Voor zij die NIET weten waarover ze spreken:
De CLUB ZELF heeft een alternatief moeten zoeken omdat onze stad hen in de steek laat!

Bezig allemaal zulle verstand eens ipv zo koppig te zijn!
Brugge wou niet afkopen en ghelamco vraagt geld ipv van geld te verdienen daar!
Ik zal er zijn om mijn club te steunen en financieel een boost te geven hiermee!
Dit heeft niks te maken met een fusie en de STAD dwingt ons onrechtstreeks naar daar wat kan het bestuur of onze spelers daar aan doen!
Ik zal fier zijn om met 5000 laatstejaars de "vijand" (nog 5 man) hun stadion in te palmen en te laten daveren door onze sfeer waar we voor gekend staan!

Er staan er hier veel te roepen die eigenlijk niet weten waarom ze roepen, op de voetbal om da te steunen hoor of zie ik er veel minder !

Iedereen doet wat hij wil maar ik zal er zijn !

Laatst gewijzigd door Neutralboy op 29 Aug 2014, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Aug 2014, 18:53
Ancien

Jan schreef:
supersossis schreef:
Hugo schreef:

Idd, al was het godverdomme in Virton, dan nog stond ik er (zelfs per velo). Maar nu blijf ik gewoon weg!

Ik begrijp dat allemaal wel, maar ik veronderstel als een ploeg hun stadion ter beschikking stelt zij ook een deel van de koek willen, ze gaan dit toch niet gratis doen.
Ik herhaal het nog eens , ik wil de uitleg van FDR eens horen over deze ongelukkige of noodgedwongen keuze.
't is erg om dit als eendracht supporter te moeten meemaken, de vernedering is compleet, triest. :(

29 Aug 2014, 18:56
Vaste Waarde

Hugo schreef:
Jan schreef:
supersossis schreef:

Ik begrijp dat allemaal wel, maar ik veronderstel als een ploeg hun stadion ter beschikking stelt zij ook een deel van de koek willen, ze gaan dit toch niet gratis doen.
Ik herhaal het nog eens , ik wil de uitleg van FDR eens horen over deze ongelukkige of noodgedwongen keuze.
't is erg om dit als eendracht supporter te moeten meemaken, de vernedering is compleet, triest. :(

die aasgieren van dender gaan ons daar ook niet voor niks laten spelen he hugo....integendeel

29 Aug 2014, 18:58
Reserve

Na 24 jaar trouwe sup hier stopt het voor mij,de vernedering is te groot
Merci aan alle politiekers om er aan mee te helpen,oilst stad van mijn kloten ja

29 Aug 2014, 19:03
Ancien

Leeftijd: 42
Neutralboy schreef:
Voor zij die NIET weten waarover ze spreken:
De CLUB ZELF heeft een alternatief moeten zoeken omdat onze stad hen in de steek laat!

Bezig allemaal zulle verstand eens ipv zo koppig te zijn!
Brugge wou niet afkopen en ghelamco vraagt geld ipv van geld te verdienen daar!
Ik zal er zijn om mijn club te steunen en financieel een boost te geven hiermee!
Dit heeft niks te maken met een fusie en de STAD dwingt ons onrechtstreeks naar daar wat kan het bestuur of onze spelers daar aan doen!
Ik zal fier zijn om met 5000 laatstejaars de "vijand" (nog 5 man) hun stadion in te palmen en te laten daveren door onze sfeer waar we voor gekend staan!

Er staan er hier veel te roepen die eigenlijk niet weten waarom ze roepen, op de voetbal om da te steunen hoor of zie ik er veel minder !

Iedereen doet wat hij wil maar ik zal er zijn !

Ge gaat uw werk hebben om voor wie er niet is een pintje te drinken in de kantine :D.

Iedereen doet idd wat hij wil, ik sta er ook al 19 jaar, maar naar EA-Brugge gaan zien in Denderleeuw kan ik niet over mijn hart krijgen.

29 Aug 2014, 19:04
Junior

Leeftijd: 54
Het is te hopen dat de stad het huurgeld ophoest. De stad dwingt ons uit te wijken, Brugge wil niet thuis spelen, dus DE STAD, DE 6DE IN OOST_VLAANDEREN verzaakt aan haar taak als verhuurder.

29 Aug 2014, 19:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 64