Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Mamaneto, voor alle duidelijkheid: elke twee weken naar Denderleeuw is voor mij een brug te ver.
Wegblijven voor de bekerwedstrijd zal ik niet doen. De club heeft de inkomsten immers méér dan nodig. Een boycot zou mijns inziens weinig effect sorteren behalve dat club en spelers er nadeel van ondervinden. En wij dus ook.

En wie denkt dat Dosje en zijn Daltoncircus enige conclusie zal trekken uit welke beslissing van de supporters dan ook omtrent deze wedstrijd, denk hieraan: tot op heden hebben hij en zijn 'apostelen' ook al goed hun kloten aan onze verzuchtingen geveegd :x

29 Aug 2014, 19:07
Ancien

Neutralboy schreef:
Voor zij die NIET weten waarover ze spreken:
De CLUB ZELF heeft een alternatief moeten zoeken omdat onze stad hen in de steek laat!
Bezig allemaal zulle verstand eens ipv zo koppig te zijn!
Brugge wou niet afkopen en ghelamco vraagt geld ipv van geld te verdienen daar!
Ik zal er zijn om mijn club te steunen en financieel een boost te geven hiermee!
Dit heeft niks te maken met een fusie en de STAD dwingt ons onrechtstreeks naar daar wat kan het bestuur of onze spelers daar aan doen!
Ik zal fier zijn om met 5000 laatstejaars de "vijand" (nog 5 man) hun stadion in te palmen en te laten daveren door onze sfeer waar we voor gekend staan!

Er staan er hier veel te roepen die eigenlijk niet weten waarom ze roepen, op de voetbal om da te steunen hoor of zie ik er veel minder !

Iedereen doet wat hij wil maar ik zal er zijn !

Inderdaad, begin er maar aan als bestuur zijnde om hiervoor een gepaste oplossing te vinden, volgens mijn bescheiden mening hadden ze geen andere keuze.

29 Aug 2014, 19:07
Vaste Waarde

Gewoon 1 spandoek zondag en k leeg voor 2 min. Op het spandoek : " wij zijn naar denderleeuw!

29 Aug 2014, 19:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Hugo schreef:
Inderdaad, begin er maar aan als bestuur zijnde om hiervoor een gepaste oplossing te vinden, volgens mijn bescheiden mening hadden ze geen andere keuze.

Er was toch Ternat, of Woluwe ? :D

29 Aug 2014, 19:11
Ancien

luque schreef:
Mamaneto, voor alle duidelijkheid: elke twee weken naar Denderleeuw is voor mij een brug te ver. Wegblijven voor de bekerwedstrijd zal ik niet doen. De club heeft de inkomsten immers méér dan nodig. Een boycot zou mijns inziens weinig effect sorteren behalve dat club en spelers er nadeel van ondervinden. En wij dus ook.

En wie denkt dat Dosje en zijn Daltoncircus enige conclusie zal trekken uit welke beslissing van de supporters dan ook omtrent deze wedstrijd, denk hieraan: tot op heden hebben hij en zijn 'apostelen' ook al goed hun kloten aan onze verzuchtingen geveegd :x

Een definitieve verhuis naar Dender, welke bron kan dit bevestigen of ga je af op geruchten?

forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... -in-brugge

Zouden ze het uiteindelijk zelf nog weten?

Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... -in-brugge

Vaste Waarde

is nu toch mischien in brugge want brugge wil niet in denderleeuw spelen staat op officiele site

29 Aug 2014, 19:12
Reserve

Dries schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1705-update-bekerwedstrijd-mogelijk-toch-in-brugge

Zouden ze het uiteindelijk zelf nog weten?

Als het in Brugge is kom ik op mijn woorden terug,1000 maal liever dan bij die boeren van hier wa verder

29 Aug 2014, 19:13
nieuw in de eerste ploeg

Sint-Eloois-Winkel-Lokeren. Blijkbaar nog geen probleem. Zou Daknam een alternatief voor die dingskes van ginderachter kunnen zijn?

29 Aug 2014, 19:15
Junior

Leeftijd: 54
Elektronized schreef:
Hugo schreef:

Er was toch Ternat, of Woluwe ? :D

In Borsbeke staat er anders ook nog iets mooi. Kan wel 24000 man aan en vooral die 70 hooligans waar ze schrik van hebben :plat: :plat: :plat:

Laatst gewijzigd door tigers op 29 Aug 2014, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Aug 2014, 19:16
Scholier

supersossis schreef:
Hugo schreef:
Jan schreef:

Idd, al was het godverdomme in Virton, dan nog stond ik er (zelfs per velo). Maar nu blijf ik gewoon weg!

Ik begrijp dat allemaal wel, maar ik veronderstel als een ploeg hun stadion ter beschikking stelt zij ook een deel van de koek willen, ze gaan dit toch niet gratis doen.
Ik herhaal het nog eens , ik wil de uitleg van FDR eens horen over deze ongelukkige of noodgedwongen keuze.
't is erg om dit als eendracht supporter te moeten meemaken, de vernedering is compleet, triest. :(

die aasgieren van dender gaan ons daar ook niet voor niks laten spelen he hugo....integendeel

Denkt dat maar niet , en de verstandhouding tussen de twee besturen is zo slecht niet zie Petrovic uitgeleend en Van Eyck laten gaan verleden seizoen . Niet dat dit wil zeggen dat er ooit een fusie komt , maar wegblijven betekend jullie ploeg geld laten verliezen . En vergeet niet de politiek , beide NVA burgemeesters .

Laatst gewijzigd door CALIMERO op 29 Aug 2014, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Aug 2014, 19:17
Reserve

willempie schreef:
Na 24 jaar trouwe sup hier stopt het voor mij,de vernedering is te groot
Merci aan alle politiekers om er aan mee te helpen,oilst stad van mijn kloten ja

Als het in Brugge is kom ik op mijn woorden terug
1000 maal liever in Brugge dan bij de boeren van hier naast
En denk dat we er het stadsbestuur ook mee kloten,die ons liever hier naast hadden zien spelen
En ben er zeker af dat er meer supp de verplaatsing naar Brugge zullen maken als naar Dender

29 Aug 2014, 19:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
wittebolle schreef:
is nu toch mischien in brugge want brugge wil niet in denderleeuw spelen staat op officiele site

ge ziet da we de enigste niet zijn die allergische reacties krijgen bij het woord fcvdender en daar geen wedstrijden willen spelen he :D

29 Aug 2014, 19:18
nieuw in de eerste ploeg

Hugo schreef:
luque schreef:
Mamaneto, voor alle duidelijkheid: elke twee weken naar Denderleeuw is voor mij een brug te ver. Wegblijven voor de bekerwedstrijd zal ik niet doen. De club heeft de inkomsten immers méér dan nodig. Een boycot zou mijns inziens weinig effect sorteren behalve dat club en spelers er nadeel van ondervinden. En wij dus ook.

Een definitieve verhuis naar Dender, welke bron kan dit bevestigen of ga je af op geruchten?

Hugo, wat er van een verhuis aan is weet ik niet. Ik wou enkel duidelijk maken dat, indien die er zou komen, dezen niet mee 'verhuist'. Trouwens, werd in de nieuwe statuten van de vzw niet opgenomen dat dat niet kan?

29 Aug 2014, 19:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 64