|
|
| Pagina 42 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Still standing ! schreef: ik heb het al eerder gepost: wat ik niet snap is dat onze club de stad niet voor de rechtbank kan/wil trekken. als je als huurder een woning betrekt die afgekeurd wordt dient de eigenaar het nodige te doen, op zijn kosten. blijkbaar gaat dat niet op voor voetbalstadions ? Ik denk niet dat de club nood heeft aan extra rechtszaken. Pure waanzin wat er zich nu afspeelt achter de schermen! |
| 29 Aug 2014, 21:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben ook geen voorstander om in Denderleeuw te gaan spelen. Maar ik volg Neutralboy als hij zegt dat het beter zou zijn voor de club. Dan hebben ze inkomsten van drank en resto. In Brugge enkel halve recette en nauwelijks volk van Club, dus vet zal dat niet zijn.
En hoezeer ik er ook tegen ben, ik vrees dat we vanaf volgend jaar al onze thuismatchen in lieje zullen spelen. Ik vrees dat ons "stadion" volledig afgekeurd zal worden. Aangezien dit buiten de wil van de club is, denk ik dat ik toch nog zou gaan zien. Zolang er geen fusie van komt natuurlijk. En in de hoop dat FDR met Ghelamco ofzo op termijn toch nog voor ons eigen stadion kan zorgen. |
| 29 Aug 2014, 22:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: Ik ben ook geen voorstander om in Denderleeuw te gaan spelen. Maar ik volg Neutralboy als hij zegt dat het beter zou zijn voor de club. Dan hebben ze inkomsten van drank en resto. In Brugge enkel halve recette en nauwelijks volk van Club, dus vet zal dat niet zijn. En hoezeer ik er ook tegen ben, ik vrees dat we vanaf volgend jaar al onze thuismatchen in lieje zullen spelen. Ik vrees dat ons "stadion" volledig afgekeurd zal worden. Aangezien dit buiten de wil van de club is, denk ik dat ik toch nog zou gaan zien. Zolang er geen fusie van komt natuurlijk. En in de hoop dat FDR met Ghelamco ofzo op termijn toch nog voor ons eigen stadion kan zorgen. Dan hebben we er binnen twee seizoenen een nieuw fusie clubken bij.Fc A(alst)zerty Dat kan je dan niet vermijden en dat weet iedereen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Aug 2014, 22:20 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik ben ook geen voorstander om in Denderleeuw te gaan spelen. Maar ik volg Neutralboy als hij zegt dat het beter zou zijn voor de club. Dan hebben ze inkomsten van drank en resto. In Brugge enkel halve recette en nauwelijks volk van Club, dus vet zal dat niet zijn. En hoezeer ik er ook tegen ben, ik vrees dat we vanaf volgend jaar al onze thuismatchen in lieje zullen spelen. Ik vrees dat ons "stadion" volledig afgekeurd zal worden. Aangezien dit buiten de wil van de club is, denk ik dat ik toch nog zou gaan zien. Zolang er geen fusie van komt natuurlijk. En in de hoop dat FDR met Ghelamco ofzo op termijn toch nog voor ons eigen stadion kan zorgen. Toch nog enen me gezond verstand |
| 29 Aug 2014, 22:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ja mannekes, ik ad noeit gepeisd da ik da ier ging posten mor momènteil bennek beschomd om te zeggen dak nen Iendracht-supporter ben. Ik oep dak mè meiren beiter voel....
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Aug 2014, 22:24 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik ben ook geen voorstander om in Denderleeuw te gaan spelen. Maar ik volg Neutralboy als hij zegt dat het beter zou zijn voor de club. Dan hebben ze inkomsten van drank en resto. In Brugge enkel halve recette en nauwelijks volk van Club, dus vet zal dat niet zijn. En hoezeer ik er ook tegen ben, ik vrees dat we vanaf volgend jaar al onze thuismatchen in lieje zullen spelen. Ik vrees dat ons "stadion" volledig afgekeurd zal worden. Aangezien dit buiten de wil van de club is, denk ik dat ik toch nog zou gaan zien. Zolang er geen fusie van komt natuurlijk. En in de hoop dat FDR met Ghelamco ofzo op termijn toch nog voor ons eigen stadion kan zorgen. Ik ben het 100% eens met je post Smetje. Er is eenvoudigweg geen enkel ander alternatief, en ik ben ervan overtuigd dat ze dit reeds enkele jaren aan het voorbereiden zijn... Ik zou ook dus ook nog gaan zien in lieje - den iendracht zal ik altijd volgen. Maar een fusie met die lomperikken uit denderleeuw, die idioten die ooit dachten dat ze in hun boerendorp een achterban hadden voor een voetbalclub in de hogere afdelingen ? : no fucking way ! Als dat ooit zou gebeuren - dan haak ik per direct af ( en ik niet alleen denk ik ![]() |
| 29 Aug 2014, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
mamananeto schreef: Smetje schreef: Ik ben ook geen voorstander om in Denderleeuw te gaan spelen. Maar ik volg Neutralboy als hij zegt dat het beter zou zijn voor de club. Dan hebben ze inkomsten van drank en resto. In Brugge enkel halve recette en nauwelijks volk van Club, dus vet zal dat niet zijn. En hoezeer ik er ook tegen ben, ik vrees dat we vanaf volgend jaar al onze thuismatchen in lieje zullen spelen. Ik vrees dat ons "stadion" volledig afgekeurd zal worden. Aangezien dit buiten de wil van de club is, denk ik dat ik toch nog zou gaan zien. Zolang er geen fusie van komt natuurlijk. En in de hoop dat FDR met Ghelamco ofzo op termijn toch nog voor ons eigen stadion kan zorgen. Ik ben het 100% eens met je post Smetje. Er is eenvoudigweg geen enkel ander alternatief, en ik ben ervan overtuigd dat ze dit reeds enkele jaren aan het voorbereiden zijn... Ik zou ook dus ook nog gaan zien in lieje - den iendracht zal ik altijd volgen. Maar een fusie met die lomperikken uit denderleeuw, die idioten die ooit dachten dat ze in hun boerendorp een achterban hadden voor een voetbalclub in de hogere afdelingen ? : no fucking way ! Als dat ooit zou gebeuren - dan haak ik per direct af ( en ik niet alleen denk ik ![]() is dat niet steeds de natte droom geweest van die gieren uit denderleeuw , om na zoveel mislukte fusiegedrochten eindelijk eens een club MET SUPPORTERS te kunnen opslorpen in een zoveelste fusie in de hoop dat : 1.da stadion daar eindelijk eens volk over zich heen krijgt? en 2. ze eindelijk den iendracht op de knieën hebben gekregen...daar gaan spelen zou dan toch enkel uit pure noodzaak zijn indien in tussentijd hier een deftig stadion voor ea word gezet (of toch minstens een deftige tribune) en dan zal het nog ferm tegen ons goesting zijn.... |
| 29 Aug 2014, 22:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Kunnen ook allemaal gewoon een ticket kopen,zo zal de club ook financieel geen verlies lijden en we komen allemaal samen in de kantine om ons ladder zat te drinken nog eens extra inkomsten en s'avonds verwarmen we ons aan de tickets die we gaan verbranden.Ik denk dat de spelers alle begrip gaan hebben,dat we er niet gaan zijn op da klodde plein. Eerst protesteren zondag en dan nor Denjer trekken om zo toe te geven aan het stadsbestuur,die o zo graag van ons vanaf zijn,dikken doszje zal lachen,geen uitgaven meer aan stadion en geen uitgaven meer aan de extra overuren die de tamzakken maken tijdens de thuis wedstrijden. Hij gaat er enkel inkomsten van hebben,als we ons als lammetjes naar Denjer laten lijden,het stadion zal rap afgebroken zijn,om de gronden te kunnen verkopen,om de stadskas te spijzen. Enkel maar voordelen voor de papzak. Sorry maar ik geef daar niet aan toe ![]() Den Onderkroiper gaat dat niet overleven. al diegenen die niet gaan zouden beter GEEN ticket kopen maar het bedrag storten op de rekening waar nog 5.000 euro opstaat ( overschot van vorige aktie en reeds 15.000 euro gebruikt ) als je ticket koopt dan gaat Brugge nog met de helft lopen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Aug 2014, 23:50 |
|
|
Vaste Waarde
Ale het leste voor vandaag
WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde? Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst - extra stem av - iedereen tevreden Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt ! |
| 30 Aug 2014, 0:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik begrijp wel niet waarom Club zo moeilijk doet om in Denderleeuw te spelen en zelf te organiseren. Zij hebben die extra drankinkomsten toch ni nodig.
Dan zou Cercle ook moeten klagen, want sint-gillis-waas gaat ook uitwijken naar ander stadion. |
| 30 Aug 2014, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Neutralboy schreef: Ale het leste voor vandaag WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde? Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst - extra stem av - iedereen tevreden Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt ! kunt ge mij eens uitleggen wat onze stem in de AV al heeft opgeleverd ? en ge wilt er nog een tweede bij, om wat te doen ?, zodat ze samen kunnen kaarten mss ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Aug 2014, 0:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hugo schreef: Pauter schreef: Bakkie schreef: Wedstrijd zou toch in Brugge plaats vinden geen extra inkomsten van den eendracht ![]() IDD, Ik zou wel in Brugge ( als het daar zou zijn) nog een actie ondernemen. Bv. ergens onder de baan met alle bussen stoppen en de pers daar uitnodigen. We mogen dit echt niet zomaar voorbij laten gaan. Deze is een goei, misschien ook die 90 van Brugge uitnodigen. Dat is zo gek niet. Die foorkramers deden in Antwerpen net hetzelfde en haalden de nationale media. Leg bij het vertrek 5minuten Aalst lam en iedereen springt erop! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Aug 2014, 0:26 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: Neutralboy schreef: Ale het leste voor vandaag WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde? Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst - extra stem av - iedereen tevreden Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt ! kunt ge mij eens uitleggen wat onze stem in de AV al heeft opgeleverd ? en ge wilt er nog een tweede bij, om wat te doen ?, zodat ze samen kunnen kaarten mss ? Ik kan u wel uitleggen dat jij toen niet verkozen was of meegeholpen hebt op een constructieve manier aan de acties? Voorts kan ik u ook uitleggen dat swansea city ook doo inbreng van supporters nog leeft en zelfs een stabiele premier league club geworden is. Kan u mij uitleggen wat uw alternatieven en positieve inspanningen zijn hier en op EA? Laatst gewijzigd door Neutralboy op 30 Aug 2014, 0:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Aug 2014, 0:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
wees er maar zeker van nu dat FCBruhhe er zich ook mee gaat bemoeien wij extra in de nationale pers gaan komen, den Dozje gaat content zijn, kan het voor de camera's al lachend weer komen uitleggen.
Ik zie het al voor mij: naast de Carnaval ; de marginaliteit van zijn bewoners; de Torenpoepster, heeft Aalst nu ook de "Schande van den Iendracht" waar ze mee kunnen uitpakken. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Aug 2014, 0:33 |
|
|
Neutralboy schreef: zwetzat schreef: Neutralboy schreef: Ale het leste voor vandaag WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde? Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst - extra stem av - iedereen tevreden Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt ! kunt ge mij eens uitleggen wat onze stem in de AV al heeft opgeleverd ? en ge wilt er nog een tweede bij, om wat te doen ?, zodat ze samen kunnen kaarten mss ? Ik kan u wel uitleggen dat jij toen niet verkozen was? Voorts kan ik u ook uitleggen dat swansea city ook doo inbreng van supporters nog leeft en zelfs een stabiele premier league club geworden is. Kan u mij uitleggen wat uw alternatieven en positieve inspanningen zijn hier en op EA? Jaja, wij zijn dank zij onze stem ook nen goeien stabielen tweedeklasser. hoe vaak hebben wij die stem mogen horen ? Als we er eerst 25 keer achter vroegen om toch IETS te horen van hem. Ik heb mijn persoonlijke mening over die extra stem, 't was ook just voor de verkiezingen hé ! ... Hij had geen tijd, hij had te veel werk, hij was op verlof, 't was ook altijd iets _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Aug 2014, 0:39 |
|
| Pagina 42 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 64 Volgende |