|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 163 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
De Oliveria mag niet spelen... triestig dat dat zo lang moet duren
|
| 30 Aug 2014, 8:07 |
|
|
forumlegende
een mens zou vergeten dat we morgen de Great Old ontvangen.
Hopen op een goe matchken, met een uitzinnig sfeertje à la Wetteren ooit uit, Rupel Boom eindronde... and beat them, and beat them, and beat them!! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 30 Aug 2014, 9:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bij winst liggen we samen met OHL op kop... Wie had dat vooraf aan dit seizoen gedacht??? (Dhaese zeker niet!
)_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Aug 2014, 10:04 |
|
|
forumlegende |
Bedankt aan de stadionspeaker (die mee werkte aan de ticketverkoop vandaag) om diegenen die een ticket gekocht hadden op de hoogte te brengen van de protestactie van morgen!
Zo worden er zoveel mogelijk problemen vermeden, gelijk of men nu voor of tegen de actie is, wat alleen maar goed kan zijn! Dat noem ik nog eens klantenservice Dikke duim _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Aug 2014, 10:28 |
|
|
forumlegende
Dries schreef: Bedankt aan de stadionspeaker (die mee werkte aan de ticketverkoop vandaag) om diegenen die een ticket gekocht hadden op de hoogte te brengen van de protestactie van morgen! Zo worden er zoveel mogelijk problemen vermeden, gelijk of men nu voor of tegen de actie is, wat alleen maar goed kan zijn! Dat noem ik nog eens klantenservice Dikke duim inderdaad dat is al een prima zaak ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 30 Aug 2014, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
kan er hier iemand iets zinnigs zeggen omtrent de opkomst morgen ?
volgens de kaartverkoop deze morgen verwacht men een vol huis (allez, voor zover dat nog kan he) ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Aug 2014, 12:09 |
|
|
forumlegende |
zwetzat schreef: kan er hier iemand iets zinnigs zeggen omtrent de opkomst morgen ? volgens de kaartverkoop deze morgen verwacht men een vol huis (allez, voor zover dat nog kan he) ![]() Tegen mij zeiden ze iets van een 3500/4000, maar we zullen wel zien he ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Aug 2014, 12:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Blijft de zittribune de eerste 5 minuten ook leeg?
|
| 30 Aug 2014, 13:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor (Light) schreef: Dries schreef: Bedankt aan de stadionspeaker (die mee werkte aan de ticketverkoop vandaag) om diegenen die een ticket gekocht hadden op de hoogte te brengen van de protestactie van morgen! Zo worden er zoveel mogelijk problemen vermeden, gelijk of men nu voor of tegen de actie is, wat alleen maar goed kan zijn! Dat noem ik nog eens klantenservice Dikke duim inderdaad dat is al een prima zaak ![]() Altijd al een topkerel geweest |
| 30 Aug 2014, 13:32 |
|
|
Josken11 schreef: Blijft de zittribune de eerste 5 minuten ook leeg? Enkel staantribune _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Aug 2014, 13:49 |
|
|
Vaste Waarde
Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Eerlijk? Die boycot wordt een lachertje volgens mij , 5 minuten lang lukt nooit! Wacht dan gewoon tot de aftrap dat zal al een hele prestatie zijn. Ten tweede denk je nu echt dat er iemand wakker ligt van een spandoekje in een tent? Nu staat iedereen op zijn achterste poten ,maar toe wij met een paar man beslisten om als signaal die partytent een heel seizoen leeg te laten en een sfeervol H op te richten werden we vierkant uitgelachen! Een HEEL seizoen die tent leeg laten dat zou pas een signaal geweest zijn! Ik vraag me ook af Wie het volk gaat tegenhouden? Dezelfde gasten die hier altijd afgeschilderd worden als crapuul ,leeghangers ,...? Of diegenen die hier altijd hard roepen maar NOOIT zelf zo een actie willen ondernemen? Veel succes ermee maar ik vrees ervoor! |
| 30 Aug 2014, 14:42 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: Bomber schreef: El Corredor (Light) schreef: in het ideale scenario winnen wij zondag met 1-0 in de 92 ste minuut door een strafschop die er in 100 jaar geen is... Benieuwd of er dan geen overuren gaan moeten gedaan worden... met een beetje sjans slaan die mannen van Antwerp alles kort en klein. ik hoop da we los kampioen spelen, nieuwsgierig wat dienen dikken dan gaat doen. Da heb ik gisteren ook al gezegd. Hopelijk een goal met nen offside van 7 meter ofzo, dan ligt het spel direkt plat ![]() 't is te gek voor woorden maar je zou inderdaad gaan hopen dat die mannen van Antwerp den boel platsmijten, zodat het geklungel in een nationaal daglicht komt. Even een hint plaatsen op hun forum Hoe lang zal het duren da ze beginnen te zingen : zeir kennen noeit miejr nor iejste, zeir kennen...' ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 30 Aug 2014, 14:54 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Neutralboy schreef: Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge Eerlijk? Die boycot wordt een lachertje volgens mij , 5 minuten lang lukt nooit! Wacht dan gewoon tot de aftrap dat zal al een hele prestatie zijn. Ten tweede denk je nu echt dat er iemand wakker ligt van een spandoekje in een tent? Nu staat iedereen op zijn achterste poten ,maar toe wij met een paar man beslisten om als signaal die partytent een heel seizoen leeg te laten en een sfeervol H op te richten werden we vierkant uitgelachen! Een HEEL seizoen die tent leeg laten dat zou pas een signaal geweest zijn! Ik vraag me ook af Wie het volk gaat tegenhouden? Dezelfde gasten die hier altijd afgeschilderd worden als crapuul ,leeghangers ,...? Of diegenen die hier altijd hard roepen maar NOOIT zelf zo een actie willen ondernemen? Veel succes ermee maar ik vrees ervoor! Ik vrees er ook voor. Mocht het lukken wat hoop je met deze actie te bereiken? Ik denk/weet zeker dat het stadsbestuur met dergelijke acties of initiatieven eens goed gaan lachen wat zeg ik; ze geven er genen bal om.( bv. Het protest vd eenrichting vd moorselbaan......) De enige manier volgens mij is met heeeeeel veel supporters naar de eerstkomende gemeenteraad afzakken. Daar een hels kabaal maken(remember de brandweer een tijdje geleden en de vlucht van Uytersprot aansluitend) tot ze ons willen aanhoren. + Vertekken doen we nadat er duidelijke antwoorden zijn gekomen op de vragen ivm taskfarce,stadion nieuw of renovatie......By the way: gooi ze allemaal een slagroomtaart in hun gezicht bij het binnengaan of buitenkomen. Wees er maar zeker van dat de nationale pers ervan zal smullen ![]() |
| 30 Aug 2014, 15:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik hoop in ieder geval dat we na die 5minuten boycot morgen ons ook positief laten horen en ons ploeg vooruitschreeuwen. Het is en blijft tegen den Antwerp, de schoonste thuismatch dat er is dees seizoen en bij winst 12/12 en gedeeld leider met Leuven..
|
| 30 Aug 2014, 15:09 |
|
|
Stap per stap jongens! Er staat in koeien van letters bij dat het de eerste kleine actie is die gepland staat! Zie gewoon dat Zondag een succes word, en dan zullen wij de volgende stappen wel meedelen na de wedstrijd! @Neutralboy, ze zullen zeker niet wakker liggen van een doekje of die slogans, maar niets doen is ook geen optie. En zoals gezegd, dit is slechts een begin! Ik hoop alvast dat jij ook een beetje meehelpt om het volk buiten te houden, dat je laat zien dat het een actie is waar iedereen achter staat! De jongens die nu de kar proberen te trekken hebben jullie steun zeker ook nodig!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 30 Aug 2014, 15:22 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 163 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |