Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 44 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
hansken schreef:
Zowel OPC als de VZW EA SUPPORTERS vragen om nu Zondag ons massaal te steunen in onze protestactie tegen het stadsbestuur! Wij zorgen voor de spandoeken, wij hopen dat jullie allemaal het begrip kunnen opbrengen om 5 minuten later het stadion te betreden... Nadien kunnen we ons 200% uitleven door (verbaal) uit te halen naar ons stadsbestuur!

Na de wedstrijd van Zondag zullen wij ook meedelen wat de verdere acties zijn die zullen ondernomen worden door OPC en de VZW EA SUPPORTERS!

Nu meer dan ooit, AAL TESAUMEN! :boks:

Ipv ver ons ploeg en tegen den antwerp nekeer ver ons ploeg en tegen t stadsbestier! Door zeg ik giejn neen tegen. Tot meiren achter de partytent.

Proficiat met het initiatief, mijn steun hebben jullie!!! :EA:

30 Aug 2014, 14:20
Reserve

Leeftijd: 51
Bomber schreef:
Bram schreef:
Aalstnieuws schreef:
Eendracht speelt de cupmatch tegen Club Brugge in het Van Roystadion in Denderleeuw. Een opmerkelijke verhuis voor de Aalsterse supporters, maar het levert de club wel meer geld op. Het akkoord werd gesloten nadat Eendracht thuis niet kon spelen omwille van de veiligheid. Op Dender kunnen de supporters beter van elkaar worden gescheiden. Eendracht kan er ook de recette verhogen, de tickets worden gedeeld met Brugge, maar de catering gaat naar de kas van de ajuinen. Voor de supporters is dit goed nieuws, ze hoeven nu niet zo ver te rijden. De verhuis schept ook mogelijkheden voor toekomstige topduels. Club Brugge wil echter niet spelen op Dender. Ze menen dat zij nu recht hebben om deze wedstrijd te organiseren.

http://www.aalstnieuws.be/sport/item/25 ... -op-dender

Kwestie van eens een gekleurd artikel te publiceren

Amai seg, das er oek nog over, is dat niet die zus van PVDB die dat doet?

Nee PVDB himself :boks:

30 Aug 2014, 14:44
Vaste Waarde

De (9)Bilde schreef:
Bomber schreef:
Bram schreef:

Amai seg, das er oek nog over, is dat niet die zus van PVDB die dat doet?

Nee PVDB himself :boks:

Wat bedoel je met das er ook over? Het is toch waar dat dit eerst zo beslist werd?

30 Aug 2014, 14:49
Ancien

Leeftijd: 47
Neutralboy schreef:
zwetzat schreef:
Neutralboy schreef:
Ale het leste voor vandaag :)

WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde?
Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette

Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst
- extra stem av
- iedereen tevreden

Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt !

kunt ge mij eens uitleggen wat onze stem in de AV al heeft opgeleverd ?
en ge wilt er nog een tweede bij, om wat te doen ?, zodat ze samen kunnen kaarten mss ? :x

Ik kan u wel uitleggen dat jij toen niet verkozen was of meegeholpen hebt op een constructieve manier aan de acties?
Voorts kan ik u ook uitleggen dat swansea city ook doo inbreng van supporters nog leeft en zelfs een stabiele premier league club geworden is.
Kan u mij uitleggen wat uw alternatieven en positieve inspanningen zijn hier en op EA?

Zou het kunnen dat 'zwetzat' en 'witzwet', ikke dus en medekandidaat voor de AV, hier door elkaar gegooid worden? Of heb ik iets gemist ten tijde van de kiezing??

30 Aug 2014, 15:56
Vaste Waarde

Nee ik bedoelde het weldegelijk zo

30 Aug 2014, 16:01
Ancien

Leeftijd: 47
Bomber schreef:
Die tentium moestum invaliossen (veel weet ik niet meer van dat 1ne jaar Latijnse)

Miljaar, ik verstaan oek Latijns!! (goe gevonden toch,) Sjans dat er hier nog zijn me wa humor...

30 Aug 2014, 16:06
Nationale Ploeg

Still standing ! schreef:
Fillou schreef:
Still standing ! schreef:
ik vind het jammer dat bepaalde mensen met een nva achtergrond die zichzelf als supporter van (ook) ons club beschouwden, opiniestukken schreven rond verkiezingstijd over de 'juiste' keuze maken, hier regelmatig iets 'opbouwend kritisch' postten... nu zo frappant afwezig zijn sedert dit seizoen (zelfs letterlijk geen abo meer genomen hebben). zagen de bui hangen ? of plots een pak andere hobby's ontwikkeld blijkbaar :D

Ik heb zo een vermoeden dat je het over mij of over iemand uit mijn omgeving zou kunnen hebben. Ik vermoed dus dat jij mij kent. Logisch, ik hoef mijn identiteit ook niet achter een onduidelijke nick te verstoppen.

Wie mij kent weet dat ik inderdaad opbouwend kritisch ben. Ik ben er inderdaad niet de man voor om zo maar ergens blind commentaar op te geven. Mee huilen met de wolven, zonder zo veel mogelijk achtergrond te kennen, doe ik niet. En dan moet je inderdaad over toekomstprojecten durven denken. En dan heb ik wel eens gezegd dat Eendracht Aalst en de ganse voetballende regio misschien eens enkele oogkleppen moeten afleggen en stoppen met jammerend navelstaren.

Intussen frappant afwezig? Ik heb inderdaad mijn abonnement op de tribune niet meer verlengd. En ja, ik heb daar mijn redenen voor. Ik heb vorig jaar en in het tussenseizoen net iets te veel leugens gehoord om nog te komen kijken. En daar kan ik niet zo goed tegen. Mocht ik jou kennen, beste "Still Standing, ik leg ze jou graag persoonlijk uit. Maar kijk gerust eens naar de boarding in het stadion, helemaal weg ben ik nog niet hoor.

En geloof me, wat ik op en rond Eendracht Aalst doe en deed, heeft helemaal niets met politiek te maken. Ik ben geen politicus, ik ben zelfs geen lid van een partij. Ik houd me dus ook nergens mee bezig met een electorale achtergrond. Integendeel, zou ik zeggen.

mooie, faire en vooral terechte reactie. ben geneigd om daar aan toe te voegen 'zoals bijna steeds bij jou'. biedt (voor de 2de keer al deze week dat ik dat zitten heb, een retraite op water en brood dringt zich blijkbaar op) dan ook mijn excuses aan indien je je geviseerd voelde...

(over de andere dingen ben ik wel totaal niet mee, zou niet weten waar dat over gaat. in alle geval is het uw goed recht zowieso).

Je hoeft je nergens voor te excuseren. Maar als je me een volgende keer uit mijn kot wil halen, kom dan gewoon aan mijn kot eens kloppen. Het is een beetje toevallig dat ik vanochtend even naar het forum kwam kijken. Als ik dat niet doe, jouw reactie niet lees en dus ook zelf niet reageer, denk je meteen dat ik dat niet zou kunnen of durven. Maar ik heb niets om weg te stoppen. Iedereen die ik ken in Aalst en die mij kennen in Aalst weten dat ik niet meer kom en waarom.

Vroeg of laat moeten we dat eens bespreken bij een pintje. Jij kent mij, dat is redelijk duidelijk. Laat dan eens iets weten.

30 Aug 2014, 18:05
nieuw in de eerste ploeg

Zou VTM in navolging van 'Mijn Restaurant' en 'The Voice' niet willen starten met een formule genre 'Mijn Stadion'? Als er televoting mee gemoeid is, is Oilsjt niet te kloppen blijkbaar! Al onze problemen in éne keer opgelost:
- gratis een nieuw stadion :banana:
- de nieuwe -Oilsjtersen- Cola-lightman wordt onze terreinverzorger (om de 14 kotje vol vrouwvolk :love: )
- Oilsjterse Voice Tom zingt voor de aftrap Iéndracht veroit :juij:
- Ken en Karel (Mijn Restaurant) mogen de catering verzorgen :drank:
- Den Dosje, bekend van Komen Eten, fret ons rijk in ons nieuw restaurant :kots:

31 Aug 2014, 5:54
Vaste Waarde

(y) :lol: :lol: :worship:

31 Aug 2014, 8:11
Ancien

Hoe zit dat nu met deze wedstrijd, wanneer valt de definitieve beslissing over de locatie?

31 Aug 2014, 20:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hugo schreef:
Hoe zit dat nu met deze wedstrijd, wanneer valt de definitieve beslissing over de locatie?

De voetbalbond moet eerst nog wakker gemaakt worden :wow:
Ook de lange arm van Club moet nog kriebelen op DEN BOND :angel:

31 Aug 2014, 22:53
toevallige voorbijganger

Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:

Lange arm van Club op den bond? Spelen we int mauf tegenwoordig misschien?

01 Sep 2014, 0:32
Vaste Waarde

Bram schreef:

edit

01 Sep 2014, 10:29
forumlegende

Hugo schreef:

Ten minste 14 kalenderdagen voor de wedstrijd : dus uiterste datum is 10 september

01 Sep 2014, 10:49
Nationale Ploeg

Blue @ngel schreef:
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:

Lange arm van Club op den bond? Spelen we int mauf tegenwoordig misschien?

laat die van Beerschot gerust.
die bestaan niet meer :D

01 Sep 2014, 11:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 42 43 44 45 46 64