|
|
| Pagina 47 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Wie in heel dat zooitje hier, toch redelijk buiten schot blijft is het eigenlijke hoofd van de politie zelf..."Zijne doorluchtigheid" Denis' Berghmans. Die heeft ook nog nooit uitgeblonken in doortastendheid!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Sep 2014, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Had meteen Club-Aalst geloot geweest, wou iedereen er bij zijn en was het een super verplaatsing. Nu lees je vooral dat mensen niet mee willen. Rare jongens.
Het zou wel jammer zijn dat het combi zou zijn. Ik zie eigenlijk niet in waarom. |
| 04 Sep 2014, 15:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Fillou schreef: Had meteen Club-Aalst geloot geweest, wou iedereen er bij zijn en was het een super verplaatsing. Nu lees je vooral dat mensen niet mee willen. Rare jongens. Het zou wel jammer zijn dat het combi zou zijn. Ik zie eigenlijk niet in waarom. Ik denk dat er hier al redenen genoeg opgesomt zijn zeker?? Ik ga ze hier niet allemaal herhalen, maar inderdaad had de loting andersom geweest, dan was ik er wél bij geweest. Men zal mij in alle geval niet kunnen verwijten van hypocrisie. Da's dan het signaal dat IK wil geven.. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 04 Sep 2014, 15:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Schepper schreef: Fillou schreef: Had meteen Club-Aalst geloot geweest, wou iedereen er bij zijn en was het een super verplaatsing. Nu lees je vooral dat mensen niet mee willen. Rare jongens. Het zou wel jammer zijn dat het combi zou zijn. Ik zie eigenlijk niet in waarom. Ik denk dat er hier al redenen genoeg opgesomt zijn zeker?? Ik ga ze hier niet allemaal herhalen, maar inderdaad had de loting andersom geweest, dan was ik er wél bij geweest. Men zal mij in alle geval niet kunnen verwijten van hypocrisie. Da's dan het signaal dat IK wil geven.. Wat een signaal.. Het is nu zo, waarom dan thuisblijven? |
| 04 Sep 2014, 15:47 |
|
|
forumlegende
Zo raar vind ik die jongens niet.
Er is toch heel wat gebeurd sinds (en voor) de loting, met de verhuis naar Denderleeuw als triest hoogtepunt. Een zinderende thuismatch met veel ambiance zou super geweest zijn, zeker als we Brugge nog konden vloeren ook. Nu wordt het weer een combi-gedoe in een stadion dat voor 3/4 leeg zal zijn en zijn de winstkansen meteen enorm geslonken. Vooral het feit dat we die match niet eens mogen thuis spelen is voor velen een brug te ver. |
| 04 Sep 2014, 15:59 |
|
|
forumlegende
'Het is nu zo'
'Waarom dan thuisblijven?' Tja, als je er zo over denkt is alles gezegd natuurlijk en sjotten we binnen onafzienbare tijd bij onze olijke Denderleeuwse vrienden... |
| 04 Sep 2014, 16:01 |
|
|
Nationale Ploeg
het is nu eenmaal zo. en ik blijf toch denken dat het financieel voor de club het beste is ook. iedereen doet wat hij/zij wil he, ik ga zien !
_________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Sep 2014, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg
tympanum2 schreef: 'Het is nu zo' 'Waarom dan thuisblijven?' Tja, als je er zo over denkt is alles gezegd natuurlijk en sjotten we binnen onafzienbare tijd bij onze olijke Denderleeuwse vrienden... dàt is een andere discussie, vind ik. dat is een nagel waar we op moeten blijven kloppen, daar het ons blijkbaar niet gegund is om op 'normale' wijze gehoord en gerespecteerd te worden ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Sep 2014, 16:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
tympanum2 schreef: 'Het is nu zo' 'Waarom dan thuisblijven?' Tja, als je er zo over denkt is alles gezegd natuurlijk en sjotten we binnen onafzienbare tijd bij onze olijke Denderleeuwse vrienden... Dat is toch iets anders dan op verplaatsing naar Brugge te gaan zien zeker... Alsof wij de eerste ploeg in de geschiedenis zijn die thuis geloot worden en uiteindelijk op verplaatsing spelen. |
| 04 Sep 2014, 16:07 |
|
|
forumlegende
Zucht...
|
| 04 Sep 2014, 16:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Jeroen schreef: Schepper schreef: Fillou schreef: Had meteen Club-Aalst geloot geweest, wou iedereen er bij zijn en was het een super verplaatsing. Nu lees je vooral dat mensen niet mee willen. Rare jongens. Het zou wel jammer zijn dat het combi zou zijn. Ik zie eigenlijk niet in waarom. Ik denk dat er hier al redenen genoeg opgesomt zijn zeker?? Ik ga ze hier niet allemaal herhalen, maar inderdaad had de loting andersom geweest, dan was ik er wél bij geweest. Men zal mij in alle geval niet kunnen verwijten van hypocrisie. Da's dan het signaal dat IK wil geven.. Wat een signaal.. Het is nu zo, waarom dan thuisblijven? En volgend seizoen werken we misschien enkele toppers af in een ander stadion. Zal dat dan ook je antwoord zijn? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 04 Sep 2014, 16:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Madman schreef: Jeroen schreef: Citeer: De bekerwedstrijd tussen Eendracht Aalst en Club Brugge van woensdagavond 24 september zal doorgaan in het Jan Breydelstadion. Er werd een akkoord bereikt waarin beide clubs zich konden vinden. Het Van Roystadion in Denderleeuw was uiteindelijk geen optie meer omdat de verlichting daar niet conform is om een eersteklasser te ontvangen. De voorbereidingen voor deze mooie bekeraffiche kunnen nu opgestart worden. Heel binnenkort zullen de supporters geïnformeerd worden over de ticketing, die al dan niet in combinatie zal zijn met georganiseerd busvervoer. "Aal tesaumen" naar Brugge. Iendracht veroit! Aléz, in Brugge, en waarschijnlijk combi aan ons been. Rondje supporters kloten nr 15467656. Liever in Brugge als hier wa verder bij de boeren... Daar hadden ze mij ni gezien, maar op Brugge ben 'k erbij om de ploeg te steunen! Idd waarschijnlijk voor de zoveelste keer combiregeling, maja da kon ge van ver al zien aankomen ![]() ge zou u nu toch echt gaan afvragen waarom in godsnaam daar zelfs nog combiregelingen moeten worden ingevoerd!!? dat stadion zou toch 'de topploeg' waardig het meest van al in orde moeten zijn met alle veiligheidsregels (waar de supporters apart en gescheiden blijven,als dat zo al niet is toch met die parking achter de bezoekerskant?)...tja, belgische voetbalregelgeving en -logica is altijd al raar geweest he.... maar waarschijnlijk hebben ze gewoonweg schrik dat wij met meer supporters als de thuisploeg daar zullen staan...stel u voor, dan zakt hun broek over hun klompen... ![]() |
| 04 Sep 2014, 17:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Combi of ni, ik ga mee met den bus!
Tees gaak toch ni zomaar laten schieten zelle _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 04 Sep 2014, 18:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Antwerp - Zulte Waregem op TV
|
| 04 Sep 2014, 19:08 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Verbechio schreef: Combi of ni, ik ga mee met den bus! Tees gaak toch ni zomaar laten schieten zelle Da 's ook mijn mening ![]() |
| 04 Sep 2014, 19:44 |
|
| Pagina 47 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 64 Volgende |