|
|
| Pagina 48 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Ik zal er alleszins bij zijn en hoop van zoveel mogelijk anderen hetzelfde...
Sommigen omschrijven het daar als een "kil stadion", wel dan krijgen wij de kans om te tonen dat wij zelfs zo'n kot volledig in vuur en vlam kunnen zetten ! Daarnaast blijvend hameren op de problematiek van het stadion natuurlijk, want het is een ideale kans om opnieuw via de nationale media te tonen wat er bij ons gaande is ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 04 Sep 2014, 20:00 |
|
|
Ancien
Waarom zo een spel maken van die combiregeling, je hebt je inkomkaart en busvervoer, ik moet me juist nog concentreren op....
![]() Apropos nog iets , als het op den Iendracht niet mocht doorgaan, dan verplaats ik mij veel liever richting Brugge dan naar het stinkkot. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Sep 2014, 20:01 |
|
|
forumlegende
Op denjer was zonder mij, op brugge ben ik er wel bij.
Daar zie ik niet veel problemen in, tenslotte is het tenminste nog de thuishaven van 1 van de 2 ploegen. In denjer waren we 2 ploegen in een vreemd stadion. T is de champions league finale ni he. Vergeet ni, weir emmen ook thuisvoordeel nekeer afgekocht deze bekercampagne, al was dat inderdaad op vrijwillige basis bij de tegenstander. Groot stadion met veel lege plaatsen = veel plosj ver spandoeken en vlaggen! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 04 Sep 2014, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik hoop toch ook op geen combi, dan kom ik.
Als ik eerst naar Aalst moet rijden om daar een bus te pakken en een uurke na mijn vertrek ongeveer aan mijn achterdeur te passeren... Allez, ik vraag me soms af waar ze mee bezig zijn in 't voetbal! Gewoon met open loketten en dat ze een hele kant aan ons geven, hé, we zullen het wellicht niet vol krijgen en zij de rest ook niet... |
| 04 Sep 2014, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
salvador schreef: Ik hoop toch ook op geen combi, dan kom ik. Als ik eerst naar Aalst moet rijden om daar een bus te pakken en een uurke na mijn vertrek ongeveer aan mijn achterdeur te passeren... Allez, ik vraag me soms af waar ze mee bezig zijn in 't voetbal! Gewoon met open loketten en dat ze een hele kant aan ons geven, hé, we zullen het wellicht niet vol krijgen en zij de rest ook niet... da es toch gemakkelijk op te lossen: laat iemand een kaart meebrengen en ga zelf naar het stadion en probleem opgelost _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Sep 2014, 23:03 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Still standing ! schreef: het is nu eenmaal zo. en ik blijf toch denken dat het financieel voor de club het beste is ook. iedereen doet wat hij/zij wil he, ik ga zien ! Financieel beste? Durf ik betwijfelen. Opbrengst van ticketverkoop zal niet zo spectaculair veel hoger liggen nu + de bom duiten die je verliest van verteer in kantine/ resto. Soit, het is nu zo: er was mss geeneens een andere optie... en vorige jaren was het op dit bekertijdstip letterlijk nougabollen. |
| 05 Sep 2014, 0:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Oké we moesten normaal thuis spelen ja, maar had de loting anders geweest stond er nu al 1000 man klaar om mee te gaan. Als het er op aankomt en we blijven zo goed spelen, gaan er weer een pak staan springen om er bij te zijn die ge de laatste 5 jaar nauwelijks gezien hebt...dat komt ervan als ge succes hebt zeker.
We hebben een topverplaatsing, kunnen da stadion in brand zetten met een 1500 supporters volgens mij en we laten ons horen via de nationale media. En wie zegt dat we geen kans hebben op Brugge? Elke wedstrijd dient gespeeld te worden... Dat het maar rap 24 september is! ![]() |
| 05 Sep 2014, 0:58 |
|
|
Ancien
Vergeet eens voor een dag de heisa rond het stadiondossier en geniet eens van de unieke cupsfeer waarvoor wij ondertussen gekend zijn.
Er moest een oplossing komen voor deze cupwedstrijd en daar heeft een verhuis naar Dender niets mee te maken mijn gedacht of denk je dat ze op den bond zullen blijven wachten tot ze hier in Aalst een oplossing gevonden hebben, zoveel tijd heeft de kalendercommissie niet hoor. Enfin, onze spelers hebben de kwalificatie voor de volgende bekerronde afgedwongen en verdienen hiervoor onze onvoorwaardelijke steun. Iendracht Veroit! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Sep 2014, 8:34 |
|
|
forumlegende
Die wedstrijd is net een schoolvoorbeeld van hoe dat stadiondossier heel de toekomst hypothekeert.
Ieder doet wat hij of zij wil natuurlijk. Maar het lijkt opeens of alle principes overboord gesmeten worden... Zou eens willen weten hoeveel er in Dender zouden gestaan hebben mocht de match daar toch gespeeld worden... |
| 05 Sep 2014, 9:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Zou eens willen weten hoeveel er in Dender zouden gestaan hebben mocht de match daar toch gespeeld worden... In Dender had ik er niet geweest, dat is een feit _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Sep 2014, 9:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
anathema76 schreef: tympanum2 schreef: Zou eens willen weten hoeveel er in Dender zouden gestaan hebben mocht de match daar toch gespeeld worden... In Dender had ik er niet geweest, dat is een feit Inderdaad, op Dender is een ander verhaal. Dat stond mij ook niet echt aan. Liever gewoon thuis dat spreekt voor zich, maar op dit moment is dat niet mogelijk dus wijken we uit naar Brugge. Niet zo gek, de voorbije jaren hebben wij in de beker al meermaals het thuisvoordeel overgenomen van een kleinere ploeg. Het is gewoon de realiteit dat je in dit geval de kleine ploeg bent en dat je buiten je wil om de wedstrijd niet kan/mag organiseren in ons stadion. Als ik her en der de reacties van Bruggesupporters hoor en lees dan denk ik dat ze nu al los over ons heen kijken. Van onderschatting zal wel sprake zijn, zeker nu we in hun tempel mogen gaan ballen. Er komt daar normaal gesproken geen kat kijken naar een bekerduel tegen ploegen uit een lagere reeks, het stadion zal leeg zijn op (ik hoop) een 1000-1500 Aalstenaars na. 90 minuten die lege keet doen galmen en we pakken die boeren. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Sep 2014, 9:12 |
|
|
Ancien
tympanum2 schreef: Die wedstrijd is net een schoolvoorbeeld van hoe dat stadiondossier heel de toekomst hypothekeert. Ieder doet wat hij of zij wil natuurlijk. Maar het lijkt opeens of alle principes overboord gesmeten worden... Zou eens willen weten hoeveel er in Dender zouden gestaan hebben mocht de match daar toch gespeeld worden... Zeg mij eens wat ze moesten gedaan hebben wat deze wedstrijd betreft, als je stadsbestuur je geen toelating geeft en je hebt geen andere locatie om te spelen, bekijk anders eens de bondsreglementen. Forfait geven en de spelers straffen die hier heel hard voor gewerkt hebben? Enfin, iedereen doet wat hij wil, voor zover ik weet gaat het hier om een wedstrijd tussen Brugge en EA, het hoofdstuk Dender is wat de bekermatch betreft definitief afgesloten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Sep 2014, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
|
| 05 Sep 2014, 15:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Gijzegem Vaneigest schreef: http://clubbrugge.be/nl/nieuws/18777/club-brugge-ontvangt-eendracht-aalst ![]() Prijzen zijn in orde vind ek Nu wachten wanneer wij er kunnen kopen! En afwachten waar we ons gaan zetten ![]() |
| 05 Sep 2014, 15:46 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Madman schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: http://clubbrugge.be/nl/nieuws/18777/club-brugge-ontvangt-eendracht-aalst ![]() Prijzen zijn in orde vind ek Nu wachten wanneer wij er kunnen kopen! En afwachten waar we ons gaan zetten ![]() Is de verkoop dan ook al open voor ons de bezoekers? Combi geen combi? |
| 05 Sep 2014, 16:02 |
|
| Pagina 48 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 64 Volgende |