|
|
| Pagina 50 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Chunga, als ik me niet vergis, was die ref Frans Van Den Wijngaert...
|
| 06 Sep 2014, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
iendracht veroit schreef: Chunga, als ik me niet vergis, was die ref Frans Van Den Wijngaert... ![]() |
| 06 Sep 2014, 12:14 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
chunga schreef: parol schreef: We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!! ![]() Ja, dat staat me nog rotsvast ook voor de geest!! Was voor de Beker van Vlaanderen als ik me niet vergis. Brugge moést gewoon winnen toen. Hopelijk zal de "wraak voor Van Ankeren" dit jaar van toepassing zijn!! ![]() En dat anti-Bruhhe gevoel is er nooit meer uit gegaan... ![]() _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 06 Sep 2014, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
als je de 'loting' van Club bekijkt, de signalen die de clubtop al duidelijk uitzend naar den bond in het algemeen, de refs inbegrepen,... moogt ge er ook deze keer zeker van zijn dat we het niet met 11 tegen 11 zullen moeten klaren.
bij Brugge hebben ze het graag over 'die van Brussel' maar zijn ze steeds hypocriet blind geweest voor hun eigen 'langen arm'... we zouden die mannen (de G5 in het algemeen, met hun 'hervormingen') beter al van in het begin van een seizoen ne prijs toewijzen. kunnen we nadien nog wat écht voetballen ook... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 06 Sep 2014, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Sep 2014, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
JohanD schreef: chunga schreef: parol schreef: We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!! ![]() Ja, dat staat me nog rotsvast ook voor de geest!! Was voor de Beker van Vlaanderen als ik me niet vergis. Brugge moést gewoon winnen toen. Hopelijk zal de "wraak voor Van Ankeren" dit jaar van toepassing zijn!! ![]() En dat anti-Bruhhe gevoel is er nooit meer uit gegaan... ![]() |
| 06 Sep 2014, 12:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
edit
_________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Sep 2014, 12:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bomber schreef: Dat was in de halve finale, anders hadden we misschien in de finale gezeten. Het jaar nadien terug bepikt in de halve finales, thuis tegen Germinal Ekeren. Van Ankeren speelde toen bij Germinal. Idd, volgens dat ik mij herinner hebben ze ons op Brugge een bekerfinale door de neus geboord _________________ MCMXIX |
| 06 Sep 2014, 12:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: edit judit is ook niet mis. _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Sep 2014, 13:00 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
69 schreef: Bomber schreef: Dat was in de halve finale, anders hadden we misschien in de finale gezeten. Het jaar nadien terug bepikt in de halve finales, thuis tegen Germinal Ekeren. Van Ankeren speelde toen bij Germinal. Idd, volgens dat ik mij herinner hebben ze ons op Brugge een bekerfinale door de neus geboord Het was niet de beker van België maar de toendertijd nog bestaande beker van Vlaanderen waar Brugge ( en de ref/Ponnet denk ik) ons ne kloot hebben afgetrokken (geldig doelpunt van Van Ankeren afgekeurd na vermeende duwfout op Okon.) Het was toen 1-0 voor Brugge ,dus bij een 1-1 gingen wij door want thuis hier bij ons was het geloof ik 0-0 gebleven) Was ook rechtsreeks op TV Bref.... tijd voor wraak ![]() |
| 06 Sep 2014, 17:08 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Dat was in de halve finale, anders hadden we misschien in de finale gezeten. Het jaar nadien terug bepikt in de halve finales, thuis tegen Germinal Ekeren. Van Ankeren speelde toen bij Germinal. Idd den arbiter moest het stadion toen onder politie begeleiding verlaten. Was e vriet matchken met bij ons in spits Lauwers en VD Walle in de goal of was het Danny Dhond ? ![]() |
| 06 Sep 2014, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De (9)Bilde schreef: Bomber schreef: Dat was in de halve finale, anders hadden we misschien in de finale gezeten. Het jaar nadien terug bepikt in de halve finales, thuis tegen Germinal Ekeren. Van Ankeren speelde toen bij Germinal. Idd den arbiter moest het stadion toen onder politie begeleiding verlaten. Was e vriet matchken met bij ons in spits Lauwers en VD Walle in de goal of was het Danny Dhond ? ![]() Kem dor ergens nog een krantenartikel van liggen _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Sep 2014, 11:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Mariner schreef: De (9)Bilde schreef: Bomber schreef: Dat was in de halve finale, anders hadden we misschien in de finale gezeten. Het jaar nadien terug bepikt in de halve finales, thuis tegen Germinal Ekeren. Van Ankeren speelde toen bij Germinal. Idd den arbiter moest het stadion toen onder politie begeleiding verlaten. Was e vriet matchken met bij ons in spits Lauwers en VD Walle in de goal of was het Danny Dhond ? ![]() Kem dor ergens nog een krantenartikel van liggen zoeiet attek ierder verwacht van den Onderkroiper ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Sep 2014, 11:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jawadde, zoveel aandacht op VRT. FAN-TAS-TISCH!
|
| 07 Sep 2014, 19:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Edit
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Sep 2014, 20:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
salvador schreef: Jawadde, zoveel aandacht op VRT. FAN-TAS-TISCH! Veel aandacht maar daarmee is toch ook alles gezegd. Ik vond het journalistiek maar van een bedenkelijk niveau. Als ik dezelfde reportage zou zien van bijvoorbeeld Lommel, dan zou ik toch graag iets meer achtergrond willen weten. Hoe is het zover kunnen komen? Wat is de huidige situatie, gaat er nog iets veranderen? wat zijn de mogelijkheden? Een stadsbestuur zet zelf een tribune die het dan enkele maanden later als onveilig beschouwt? Niet dat je een deftig antwoord ging krijgen... Ik vond gewoon dat er wel iets meer diepgang in de reportage had mogen zitten. Daarin blinkt sportweekend echter al heel lang niet meer in uit. Maar 't is al knap dat ze er aandacht aan schenken en algemeen meer aandacht voor 2e klasse hebben dit seizoen. We zullen ons daar maar al content mee stellen. |
| 07 Sep 2014, 21:17 |
|
| Pagina 50 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 64 Volgende |