|
|
| Pagina 218 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
mamananeto schreef: Wat mij in deze interesseert is eigenlijk heel simpel : De stad Aalst verhuurt op dit moment een "onveilig/bouwvallig" stadion aan Eendracht Aalst dat eind dit seizoen zo goed als zeker zal worden afgekeurd. Wel - wat zijn dan de korte termijnplannen van de verhuurder ( dus periode 2015/2016) ? Wat mij betreft zijn er maar twee opties : - Ofwel de nodige werken laten uitvoeren teneinde aan de plichten van een verhuurder te voldoen. - Ofwel de huur opzeggen wegens " bouwvallig" en niet in staat tot verhuren. Vermits optie 1 hierboven uitgesloten is - blijft enkel optie 2 overeind nietwaar ? Dus blijft er eigenlijk maar één vraag die mijnheer D'haese moet beantwoorden... Bij deze stel ik ze graag..: Beste Christoph : waar speelt Eendracht Aalst het seizoen 2015/2016. ?.. Buiten wat gezeik over de veiligheid van het stadion, piep je daar nooit/nergens over. Dus had ik graag ( en ik neem aan niet ik alleen .. ) een klaar en duidelijk antwoord op deze vraag….Kan dat ? Ik kijk er alvast naar uit.. ![]() Is idd eigenlijk de belangrijkste vraag die 16sept moet gesteld worden. Als we al het woord gaan krijgen ..... ![]() |
| 08 Sep 2014, 12:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Still standing ! schreef: echt, ik wordt ziek van dien mottigen zijnen uitleg altijd he. da hij nu eens eindelijk iet van deftigen uitleg geeft over wat hij er NU gaat aan doen in plaats van altijd maar weer dienen zelfden onnozelen blablabla.... t is te hopen da onzen harry potterbrillekesdrager rap zijn toverstafken krijgt in de school van tovenarij en hocus pocus... dan kan hij direct e nief stadion toveren ipv er ellenlange zever over te lopen verkopen op den televies... langs ene kant was ik nog content dat da net het begaf tijdens da vrt/belgacomtv er eens was,die aasgieren filmen toch alleen maar wat fout loopt , en zie....wat kwam er op de eerste plaats in sportweekend? niet da wedstrijdverslag mor een verhaal over onzen bouwval waar wij elke week weer moeten komen instaan....t zal geen 100 keer op onze kop vallen binnekert maar maar 1 keer meneer berremiejster! doe er dus NU iet aan.... en dringend... |
| 08 Sep 2014, 13:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: Wat mij in deze interesseert is eigenlijk heel simpel : De stad Aalst verhuurt op dit moment een "onveilig/bouwvallig" stadion aan Eendracht Aalst dat eind dit seizoen zo goed als zeker zal worden afgekeurd. Wel - wat zijn dan de korte termijnplannen van de verhuurder ( dus periode 2015/2016) ? Wat mij betreft zijn er maar twee opties : - Ofwel de nodige werken laten uitvoeren teneinde aan de plichten van een verhuurder te voldoen. - Ofwel de huur opzeggen wegens " bouwvallig" en niet in staat tot verhuren. Vermits optie 1 hierboven uitgesloten is - blijft enkel optie 2 overeind nietwaar ? Dus blijft er eigenlijk maar één vraag die mijnheer D'haese moet beantwoorden... Bij deze stel ik ze graag..: Beste Christoph : waar speelt Eendracht Aalst het seizoen 2015/2016. ?.. Buiten wat gezeik over de veiligheid van het stadion, piep je daar nooit/nergens over. Dus had ik graag ( en ik neem aan niet ik alleen .. ) een klaar en duidelijk antwoord op deze vraag….Kan dat ? Ik kijk er alvast naar uit.. ![]() het ligt toch voor de hand dat hij voor de gevreesde tijdelijke oplossing zal streven : 'tijdelijk' verhuizen naar da boerendorp, hier wat verder. En voor wat betreft grond voor een nieuw stadion : 'er zijn momenteel geen gronden beschikbaar gevonden, we zoeken verder...' _________________ WOEF |
| 08 Sep 2014, 13:50 |
|
|
Vaste Waarde
rataplan schreef: mamananeto schreef: Wat mij in deze interesseert is eigenlijk heel simpel : De stad Aalst verhuurt op dit moment een "onveilig/bouwvallig" stadion aan Eendracht Aalst dat eind dit seizoen zo goed als zeker zal worden afgekeurd. Wel - wat zijn dan de korte termijnplannen van de verhuurder ( dus periode 2015/2016) ? Wat mij betreft zijn er maar twee opties : - Ofwel de nodige werken laten uitvoeren teneinde aan de plichten van een verhuurder te voldoen. - Ofwel de huur opzeggen wegens " bouwvallig" en niet in staat tot verhuren. Vermits optie 1 hierboven uitgesloten is - blijft enkel optie 2 overeind nietwaar ? Dus blijft er eigenlijk maar één vraag die mijnheer D'haese moet beantwoorden... Bij deze stel ik ze graag..: Beste Christoph : waar speelt Eendracht Aalst het seizoen 2015/2016. ?.. Buiten wat gezeik over de veiligheid van het stadion, piep je daar nooit/nergens over. Dus had ik graag ( en ik neem aan niet ik alleen .. ) een klaar en duidelijk antwoord op deze vraag….Kan dat ? Ik kijk er alvast naar uit.. ![]() het ligt toch voor de hand dat hij voor de gevreesde tijdelijke oplossing zal streven : 'tijdelijk' verhuizen naar da boerendorp, hier wat verder. En voor wat betreft grond voor een nieuw stadion : 'er zijn momenteel geen gronden beschikbaar gevonden, we zoeken verder...' Dat kan heel goed zijn, maar dat zou ik dan voor één keer wel - zonder bochtenwerk - uit zijn mond willen horen. Het is een feit dat hij niet verantwoordelijk is voor wat er in het verleden allemaal misgelopen is in dit dossier, maar het is tevens een feit dat mijnheer D'haese op dit moment de burgemeester is, en dus zijn verantwoordelijkheid moet opnemen. Kijken dus of onze Christoph de politieke moed heeft om eindelijk klaarheid te scheppen in deze zaak.. ![]() |
| 08 Sep 2014, 18:37 |
|
|
toevallige voorbijganger
Door risicobeheersing kunnen we thuis niet spelen, dit volgens onze burgemeester. Alles moet 100 ten 100 veilig zijn, zo bleit hij voor de camera's
In de naam van veiligheid, schaf dan maar alles af, wat er in Aalst gebeurt. Schaf dan ook Carnaval af, dat is toch een groter risico dan een match tegen Brugge. Schaf dan ook het criterium af, schaf dan ook de wekelijkse markt af, schaf alles af in het CC De Werf enz. Toch bedankt mijnheer den Burgemeester voor onze verhoogde veiligheid. Alleen in Oiljst zédde verzeikert van a voiligeit. Het is te hopen voor u dat de verkiezingshokjes de volgende verkiezingen ook veilig zullen zijn. Tot 16/09 |
| 09 Sep 2014, 7:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
|
| 09 Sep 2014, 16:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Weer veel blabla...
|
| 09 Sep 2014, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg
allez nu eens écht niet om negatief te doen: ik dacht dat dit al 2-3 keers gebeurd is ???
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 09 Sep 2014, 16:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
AlostanA schreef: http://www.aalst.tv/artikel/sport/stad-stelt-studiebureau-aan-zoektocht-naar-nieuw-voetbalstadion das allemaal goed en wel maar hoeveel tijd/jaar zal dit weer in beslag nemen? hopelijk deze keer een snel besluit ... |
| 09 Sep 2014, 17:01 |
|
|
toevallige voorbijganger
Allez de paraplu's worden door die task force prutsers opengetrokken.
Nu ineens gaan ze een studiebureauken goed en vet betalen, om tot tot de gedwongen conclusie komen dat er geen plaats is voor een stadion. .(probeert men zo de betoging van 16/09 te breken?) En ja we zullen nog wel 30 jaar op de agenda blijven tot ze ons uiteindelijk klein gekregen hebben, persoonlijk denk ik dat dat hun bedoeling is. Maar ja het is voor onze veiligheid nietwaar, geen voetbal geen gevaar. Nog een tip voor het stadsbestuur, steek een procedure fout in het onderzoek, zo duurt het nog wat langer en blijven jullie buiten schot. |
| 09 Sep 2014, 17:11 |
|
|
Ancien
Ons ni loaten vangen, trikken van de foer om onze betoging te breiken.
Goe geprobeirt slimzoad. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Sep 2014, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
tegen het begin van volgend seizoen zal die commissie samen met de Task Force en da extern buro er wel toe besluiten wat we nu al weten.
Kwestie wa tijd te winnen hé. Ook kwestie van onnodig geld te verspillen, maar dat zijn we gewoon in Aalst ook. Maw, hoe redden we ons gezicht en kunnen we tegen dan wat verder palaberen om uiteindelijk tot NIKS te besluiten. Voetbal gaan we zeker nog zien in Oilsjt, maar kan goed zijn dat het in Denjer is, of als ze toch hun gezicht willen redden, misschien nog ergens anders in één of andere deelgemeente, Gent, of Lokeren, of misschien ergens dicht over de grens in Holland, Hoek misschien ![]() Tes is ni vite zjieveren, tes ni negatief, mor tes wel om te lachen. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Sep 2014, 17:14 |
|
|
Freak
ter eit dor zeiker ienen oondielen in die studiebureaus?
![]() |
| 09 Sep 2014, 17:21 |
|
|
Reserve
Jongens toch .als da ni is om u een breuk te lachen
De zoveelste wending en afleidings maneuver in dit dosier,denken ze nu echt dat we zo dom zijn en ons daar mee kunnen sussen met de zoveelste bullchit Het begint echt lachwekkend te worden wie ze allemaal moeten inschakelen om ons toch maar tevreden te stellen |
| 09 Sep 2014, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde
Is inderdaad reeds de xxxe keer dat ze hiermee komen aandraven.
Veel geblaat en weinig wol, en nog steeds geen antwoord op die ene vraag Doszje.. Waar speelt E. A. het seizoen 2015- 2016 ? Om daarop te antwoorden heb je geen studiebureau nodig, enkel een heel klein beetje politiek moed..! ![]() |
| 09 Sep 2014, 17:48 |
|
| Pagina 218 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 462 Volgende |