|
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 261 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
hansken schreef: hansken schreef: Tokkie mag hiervoor wel eens een uitleg verschaffen.. Tis niet omdat ge u ziek voelt dat ge die flyers ni door iemand anders kunt laten afdrukken en uitdelen.. er waren volgens u toch een deel nieuwe jongens bereid te helpen? Twas vandaag verdomme hun kans! ![]() Tokkie is zwaar ziek precies ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Sep 2014, 15:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: hansken schreef: hansken schreef: Tokkie mag hiervoor wel eens een uitleg verschaffen.. Tis niet omdat ge u ziek voelt dat ge die flyers ni door iemand anders kunt laten afdrukken en uitdelen.. er waren volgens u toch een deel nieuwe jongens bereid te helpen? Twas vandaag verdomme hun kans! ![]() Tokkie is zwaar ziek precies ![]() Omgekocht door den dosje? ![]() |
| 09 Sep 2014, 15:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Smetje schreef: Bakkie schreef: hansken schreef: ![]() Tokkie is zwaar ziek precies ![]() Omgekocht door den dosje? ![]() Sinds wanneer ben ik de leider van OPC? Of ben ik het enige lid? De flyer die ik gemaakt had stond ter beschikking van iedereen op ons intern gedeelte. Ik en arnor zijn er niet en niks gebeurd? Ja goed das inderdaad jammer ma da kunt ge ook ni op die nieuwe gasten schuiven, die gasten zijn zelfs nog ni deftig geïntroduceerd bij OPC. Ik ben al maanden voorstander voor nieuw bloed bij OPC binnen te brengen, moest het van moj afhangen waren die gasten al lang bestuursleden of vaste medewerkers ... Ik en Arnör zijn er niet en er gebeurd niks, ok, goed om te weten ... En nee ik zit ni elken dag op het forum, soms zen der belangrijker zaken vr mij mee bezig te houden. Omgekocht door dozje? Ik ben bestuurslid bij N-VA aalst, dus qua overtuiging al ni nodig. Als ge de flyers, officiële brief nr het kabinet, event op fb onder uwe naam en interview op katanga hebt gemaakt/gedaan is mijn standpunt wel bekend denk ik ... En volgende keer zou ik het appreciëren moesten we dit intern houden ipv hier en showke op te voeren. _________________ OB17 |
| 09 Sep 2014, 16:49 |
|
|
Ancien
Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan.
Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Sep 2014, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Hugo schreef: Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan. Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() Tuurlijk is Hansken daar voorstander voor, da weet ik zelf ook wel, ma mss moeten we da is in een stroomversnelling plaatsen ... Der staan echt goei gasten aan de deur te kloppen!_________________ OB17 |
| 09 Sep 2014, 17:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hugo schreef: Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan. Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() Meeste tijd in mijnen voetbal steken? Ik steek daar maar enkele uren per week in, ik steek veel meer tijd in die VZW/protestmars en alles wat er bij komt zien! Er word daar veel meer gedaan dan sommige hier zich kunnen inbeelden zenne! Ondertussen probeer ik ook nog wat met OPC te doen ja, ni vergeten da ik ook nog werk en een gezin heb thuis... Ik vond het gewoon jammer dat er niets van gekomen is, terwijl gij (tokkie) toch vanzin waart om er nieuw leven in te blazen? Twas DE kans om iedereen op de hoogte te brengen, en mss die protestmars te laten vermelden in sportweekend! Ook al zijt ge ziek, dan was er toch nog volk genoeg (al die nieuwe) die ge die flyer kon doorsturen? Duurt toch ook maar 2sec? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Sep 2014, 17:24 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Hugo schreef: Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan. Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() Meeste tijd in mijnen voetbal steken? Ik steek daar maar enkele uren per week in, ik steek veel meer tijd in die VZW/protestmars en alles wat er bij komt zien! Er word daar veel meer gedaan dan sommige hier zich kunnen inbeelden zenne! Ondertussen probeer ik ook nog wat met OPC te doen ja, ni vergeten da ik ook nog werk en een gezin heb thuis... Ik vond het gewoon jammer dat er niets van gekomen is, terwijl gij (tokkie) toch vanzin waart om er nieuw leven in te blazen? Twas DE kans om iedereen op de hoogte te brengen, en mss die protestmars te laten vermelden in sportweekend! Ook al zijt ge ziek, dan was er toch nog volk genoeg (al die nieuwe) die ge die flyer kon doorsturen? Duurt toch ook maar 2sec? Schitterend, ik begrijp je stelling wel hoor maar het is nu te laat spijtig, maar we moeten verder hé Hansken, ik heb heel veel respect voor de mensen die deze betoging organiseren. Als jullie hulp nodig hebben, het eventueel maken van een spandoek met onze grieven, laat me dan iets weten copaing. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Sep 2014, 17:32 |
|
|
hansken schreef: Hugo schreef: Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan. Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() Meeste tijd in mijnen voetbal steken? Ik steek daar maar enkele uren per week in, ik steek veel meer tijd in die VZW/protestmars en alles wat er bij komt zien! Er word daar veel meer gedaan dan sommige hier zich kunnen inbeelden zenne! Ondertussen probeer ik ook nog wat met OPC te doen ja, ni vergeten da ik ook nog werk en een gezin heb thuis... Ik vond het gewoon jammer dat er niets van gekomen is, terwijl gij (tokkie) toch vanzin waart om er nieuw leven in te blazen? Twas DE kans om iedereen op de hoogte te brengen, en mss die protestmars te laten vermelden in sportweekend! Ook al zijt ge ziek, dan was er toch nog volk genoeg (al die nieuwe) die ge die flyer kon doorsturen? Duurt toch ook maar 2sec? Hansken steekt wel degelijk veel van zijn weinige vrije tijd in OPC hoor Ma goed, we doen het met alle plezier! En ja idd het is jammer da er niks gebeurd is, ma het ganse heropleven kan toch niet enkel van mij afhangen? Zo belangrijk ben ik niet en wil ik ook niet zijn, enkel een schakel in de ketting, die gewoon veel langer moet worden Ik ging er gwn van uit da er iemand anders van OPC da ging doen, me da iedereen eraan kon, ma OK da was dus fout van mij en daarvoor neem ik de verantwoordelijkheid. Ik vind het ook zeer spijtig dat ik er zelf niet ga kunnen bij zijn, ma ik zit dan een paar 1000 km verderop, dus dat zal moeilijk worden Desalniettemin, TV Oost, Belgacom TV, Stadion, Sportweekend, HNB, HLN, Voetbalbelgië.be, Katanga, ... Qua media-aandacht hebben we ons alleszins laten zien, nu inderdaad rekenen op mond-aan-mond reklame voor de mars! _________________ OB17 |
| 09 Sep 2014, 19:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Tokkie schreef: hansken schreef: Hugo schreef: Kalmte alleen kan ons redden, de flyers zijn niet uitgedeeld ok, de wereld zal hierdoor niet vergaan. Het heeft toch al in de krant gestaan en is al vernoemd in de media, wat ik nog zou doen bv. is o.a. radio 2 Oost-vl. contacteren, ik heb daar destijds ook een kort stukje mogen vertellen over expo 90 en heb daarover toch veel respons gehad. Het is alleen maar positief dat jonge gasten willen toetreden in het OPC en ik ben er zeker van dat Hansken dit alleen maar zal toejuichen nu hij de meeste tijd in zijne voetbal moet steken. Zoals Hansken aangaf mondelinge reklame is nog altijd de beste reklame om de troepen te mobiliseren, den dezen is er alvast klaar voor. ![]() Meeste tijd in mijnen voetbal steken? Ik steek daar maar enkele uren per week in, ik steek veel meer tijd in die VZW/protestmars en alles wat er bij komt zien! Er word daar veel meer gedaan dan sommige hier zich kunnen inbeelden zenne! Ondertussen probeer ik ook nog wat met OPC te doen ja, ni vergeten da ik ook nog werk en een gezin heb thuis... Ik vond het gewoon jammer dat er niets van gekomen is, terwijl gij (tokkie) toch vanzin waart om er nieuw leven in te blazen? Twas DE kans om iedereen op de hoogte te brengen, en mss die protestmars te laten vermelden in sportweekend! Ook al zijt ge ziek, dan was er toch nog volk genoeg (al die nieuwe) die ge die flyer kon doorsturen? Duurt toch ook maar 2sec? Hansken steekt wel degelijk veel van zijn weinige vrije tijd in OPC hoor Ma goed, we doen het met alle plezier! En ja idd het is jammer da er niks gebeurd is, ma het ganse heropleven kan toch niet enkel van mij afhangen? Zo belangrijk ben ik niet en wil ik ook niet zijn, enkel een schakel in de ketting, die gewoon veel langer moet worden Ik ging er gwn van uit da er iemand anders van OPC da ging doen, me da iedereen eraan kon, ma OK da was dus fout van mij en daarvoor neem ik de verantwoordelijkheid. Ik vind het ook zeer spijtig dat ik er zelf niet ga kunnen bij zijn, ma ik zit dan een paar 1000 km verderop, dus dat zal moeilijk worden Desalniettemin, TV Oost, Belgacom TV, Stadion, Sportweekend, HNB, HLN, Voetbalbelgië.be, Katanga, ... Qua media-aandacht hebben we ons alleszins laten zien, nu inderdaad rekenen op mond-aan-mond reklame voor de mars! kan jij als nva'er op een of andere manier van dien (3xherschreven) 'burgemeester' van jullie niet eens proberen een echt antwoord af te persen ? iets dat niet doorspekt is van leugens, cynisme en neerbuigendheid ? zelfs als hij bij hoge uitzondering eerlijk zegt dat ze EA niet gaan proberen te redden gaat hij der ondertussen alleen maar beter uitkomen dan het tragisch schouwspel dat ze nu opvoeren. _________________ may the FORCE be with you. |
| 09 Sep 2014, 19:32 |
|
|
forumlegende
dus met zijn allen naar t stadhuis, daar efkes staan, wat zingen en naar huis?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Sep 2014, 19:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: dus met zijn allen naar t stadhuis, daar efkes staan, wat zingen en naar huis? We goan toch iet drinken oeik zeiker?.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Sep 2014, 19:39 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: dus met zijn allen naar t stadhuis, daar efkes staan, wat zingen en naar huis? We goan toch iet drinken oeik zeiker?.... ![]() Ge zijt er eens mee buiten he ![]() ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 09 Sep 2014, 20:20 |
|
|
Ancien
jammen schreef: El Corredor (Light) schreef: dus met zijn allen naar t stadhuis, daar efkes staan, wat zingen en naar huis? We goan toch iet drinken oeik zeiker?.... ![]() Ik veronderstel dat hij als wijs man die van onze stad de warmste en charmantste stad van Belgie wil maken, ook een delegatie van de supporters zal ontvangen. Alleen al uit respect voor de zwaar op de proef gestelde supporters, hebben wij recht op een antwoord en uitleg wat de nabije toekomstplannen zijn van ons stadsbestuur, eerder gaan wij de grote markt niet verlaten zeker? Geen gezever over studiebureaus enz. beide partijen stadsbestuur en eendrachtbestuur moeten klare wijn schenken, wij willen weten of er in 2015 nog voetbal mogelijk is in Aalst en er een oplossing in de maak is voor het stadiondossier. De waarheid niets dan de waarheid! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Sep 2014, 20:21 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor (Light) schreef: Bomber schreef: jammen schreef: We goan toch iet drinken oeik zeiker?.... ![]() Ge zijt er eens mee buiten he ![]() ![]() en de vraa meepakken , tein es ze oek kontent |
| 09 Sep 2014, 20:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: Bomber schreef: Ge zijt er eens mee buiten he ![]() ![]() en de vraa meepakken , tein es ze oek kontent ![]() _________________ MCMXIX |
| 09 Sep 2014, 21:33 |
|
| Pagina 7 van 18 |
[ 261 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 18 Volgende |