|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 261 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
hansken schreef: Flyers beginnen nu rondgebracht te worden! Ook naar Zaventem (molenbeek) zullen er worden meegenomen. Op de zandberg word vandaag beslist of de jeugdspelers meegaan of niet. Hopelijk wel, maar die keuze ligt uiteraard volledig bij het jeugdbestuur. Wij respecteren die ook. Davy heeft de omgeving grote markt gedaan van café's, ik doe vanavond alle café's rondom het stadion. Een derde pompier zal hoogst waarschijnlijk aanwezig zijn! Nu nog wa extra media aandacht krijgen (zijn we mee bezig) en dan hopen op een mooie opkomst Dinsdag!!!! Komaan eh mannekes!!!! ALLES UIT DE KAST!!!! PS: iedereen is vrij om iets ludieks te doen tijdens deze mars he!!! spandoeken/verkleedpartijen/pamfletten... Laat maar is zien wa oilsjt allemaal in zen mars heeft!! Kunnen de 3 kandidaten prins carnaval ni aangesproken worden om met hun achterban aanwezig te zijn? (of is dit al gebeurd?) Als wederdienst zou een Iendracht-delegatie aanwezig kunnen zijn op de prinsenverkiezing. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Sep 2014, 17:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Goed idee! Iemand contactgegevens van die 3? Gelieve mij een pm te sturen!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Sep 2014, 17:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
prins carnaval en de kandidaten zijn verwittigd , nu hopen op een positief antwoord van hun
![]() |
| 12 Sep 2014, 20:37 |
|
|
tsjoep schreef: prins carnaval en de kandidaten zijn verwittigd , nu hopen op een positief antwoord van hun ![]() Super merci! Kemt gevoel da het stillaan toch de ronde begint te doen.. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Sep 2014, 10:26 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
tsjoep schreef: prins carnaval en de kandidaten zijn verwittigd , nu hopen op een positief antwoord van hun ![]() |
| 13 Sep 2014, 10:33 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
hansken schreef: tsjoep schreef: prins carnaval en de kandidaten zijn verwittigd , nu hopen op een positief antwoord van hun ![]() Super merci! Kemt gevoel da het stillaan toch de ronde begint te doen.. Laat het ons hopen ![]() |
| 13 Sep 2014, 10:57 |
|
|
Duivelke
Hallo,
Wij ( ik zelf samen met mijn vrouw) zouden ook graag onze steun betuigen aan de proteststoet. Maar aangezien het voor ons te ver is om van aan het voetbalplein naar de markt te gaan zouden we wel graag inpikken op wandelafstand van de markt. Komt de optocht langs de St. Annabrug zo naar de Molenstraat of gaan jullie via een andere weg? Met dank bij voorbaat |
| 13 Sep 2014, 12:30 |
|
|
forumlegende
@hansken of iemand anders van OPC
zijn die mannen van de jeugd nu al verwittigd en doen die mee? lijkt me eigenlijk een verplichting te zijn! of zijn we enkel goed om hier van ons kloten te maken als ze niet betaald worden of als ze voor de match het veld opwillen? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Sep 2014, 13:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Het jeugdbestuur heeft besloten de jeugd niet laten deel te nemen aan de mars omdat ze de 'relatie met de stad' niet willen kapotmaken, of tenminste verzwakken.
Echter is er wel gezegd geweest dat ze op eigen initiatief wel mogen meestappen als ze willen. Flyers gaan sebiet mee naar BXL... EDIT: @kromgoddeweg: - Moeten eens kijken welke weg we gaan nemen, misschien is die al uitgestippeld en ben ik nog niet op de hoogte, straks eens (rond)vragen _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 13 Sep 2014, 17:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachtzot schreef: Het jeugdbestuur heeft besloten de jeugd niet laten deel te nemen aan de mars omdat ze de 'relatie met de stad' niet willen kapotmaken, of tenminste verzwakken.Echter is er wel gezegd geweest dat ze op eigen initiatief wel mogen meestappen als ze willen. Flyers gaan sebiet mee naar BXL... EDIT: @kromgoddeweg: - Moeten eens kijken welke weg we gaan nemen, misschien is die al uitgestippeld en ben ik nog niet op de hoogte, straks eens (rond)vragen Triestige beslissing van het jeugdbestuur, "eendracht" staat enkel in hun woordenboek als het hen goed uitkomt. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Sep 2014, 17:58 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Iendrachtzot schreef: Het jeugdbestuur heeft besloten de jeugd niet laten deel te nemen aan de mars omdat ze de 'relatie met de stad' niet willen kapotmaken, of tenminste verzwakken.Echter is er wel gezegd geweest dat ze op eigen initiatief wel mogen meestappen als ze willen. Flyers gaan sebiet mee naar BXL... EDIT: @kromgoddeweg: - Moeten eens kijken welke weg we gaan nemen, misschien is die al uitgestippeld en ben ik nog niet op de hoogte, straks eens (rond)vragen Triestige beslissing van het jeugdbestuur, "eendracht" staat enkel in hun woordenboek als het hen goed uitkomt. Tot zover ' AAL tesaumen'... Da begint al goed 'de toekomst' laat ons al stikken... Welke 'relatie' hebben die met de stad eigenlijk ![]() |
| 13 Sep 2014, 18:58 |
|
|
jammen schreef: Iendrachtzot schreef: Het jeugdbestuur heeft besloten de jeugd niet laten deel te nemen aan de mars omdat ze de 'relatie met de stad' niet willen kapotmaken, of tenminste verzwakken.Echter is er wel gezegd geweest dat ze op eigen initiatief wel mogen meestappen als ze willen. Flyers gaan sebiet mee naar BXL... EDIT: @kromgoddeweg: - Moeten eens kijken welke weg we gaan nemen, misschien is die al uitgestippeld en ben ik nog niet op de hoogte, straks eens (rond)vragen Triestige beslissing van het jeugdbestuur, "eendracht" staat enkel in hun woordenboek als het hen goed uitkomt. Tot zover ' AAL tesaumen'... Da begint al goed 'de toekomst' laat ons al stikken... Welke 'relatie' hebben die met de stad eigenlijk ![]() |
| 13 Sep 2014, 18:59 |
|
|
forumlegende
Mor ik lees dat ze 'op eigen initiatief' welmogen meestappen. Dus, op zich toch geen probleem. Ze kunnen allemaal mee. 't is te hopen dat die jonge gasten dat niet als een training zien en diene mars willen lopen ipv te stappen
![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 13 Sep 2014, 21:05 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: jammen schreef: Iendrachtzot schreef: Het jeugdbestuur heeft besloten de jeugd niet laten deel te nemen aan de mars omdat ze de 'relatie met de stad' niet willen kapotmaken, of tenminste verzwakken.Echter is er wel gezegd geweest dat ze op eigen initiatief wel mogen meestappen als ze willen. Flyers gaan sebiet mee naar BXL... EDIT: @kromgoddeweg: - Moeten eens kijken welke weg we gaan nemen, misschien is die al uitgestippeld en ben ik nog niet op de hoogte, straks eens (rond)vragen Triestige beslissing van het jeugdbestuur, "eendracht" staat enkel in hun woordenboek als het hen goed uitkomt. Ik denk dat Arnor hier wel mis is. Het jeugdbestuur wou zeker en vast meegaan, maar de RvB heeft beslist om dit tegen te houden. Dus een beetje voorbarig om die mensen hier zwart te maken terwijl zij net wel wouden meestappen. Wat is me dat zeg, het is een mars naar het stadhuis waar de toekomst van de jeugd op het spel staat. Miljaarde, hier moet meer achter zitten, daar wil ik toch een gepaste uitleg over horen . De relatie met de stad niet kapotmaken! Het is verdomme door de smerige en respectloze beslissingen van 't stad dat we gaan betogen en nu gaat de RVB (eendrachtbestuur) ons nog saboteren. Ik kijk meer dan ooit uit naar dinsdag aanstaande, hopelijk kan onze afgevaardiging meer te weten komen hoe de vork werkelijk in de steel zit wat het stadiondossier betreft en of er nog voetbal mogelijk is in 2015, een geluk dat we vertrekken aan het PC-stadion de plaats van het onheil of gaat het eendrachtbestuur daar ook nog stokken in de wielen steken. Ja, deze beslissing ligt heel zwaar op mijn maag en is moeilijk te verteren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Sep 2014, 8:03 |
|
|
We krijgen geen vooropgestelde route van de politie. We mogen dus stappen langs waar we willen richting grote markt. Ik vraag me wel af wat de makkelijkste weg zou zijn, aangezien ze int straat van de chopin aant werke zijn.. rondlope langs sterck en dan via tstation? Of de binnebaantjes en de veirkemert door?
Waar zitten de kenners hier? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Sep 2014, 9:33 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 261 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |