Stadion - Pagina 225 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 223 224 225 226 227 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Stadion
DT schreef:
zwetzat schreef:

Als er hier iemand nog andere mogelijke scenario's ken bedenken ? ... :EA:

Ja, dat den Dozje en een heel deel van de supporters blijven geloven in die denkbeeldige investeerders die plots uit de lucht gaan vallen als FDR een stap zou opzij zetten... Dezelfde investeerders die stonden te springen in december 2011, toen we na lang zwoegen net weer in de zo verlangde tweede klasse stonden, in de linkerhelft meedraaiden en konden rekenen op een goedgevulde K...Aangezien alles rond de club nu nog veel interessanter is geworden, gaat de Bredestraat werkelijk vol liggen met potentiële kandidaten...

De Roose gaat nooit zomaar een stap opzij zetten. En je gaat nooit iemand vinden die hem gaat/kan uitkopen. Hoeveel heeft die al niet geinvesteerd en op rekening courant staan. Dat is een massa geld hoor.

18 Sep 2014, 10:01
Ancien

DT schreef:
zwetzat schreef:

Ja, dat den Dozje en een heel deel van de supporters blijven geloven in die denkbeeldige investeerders die plots uit de lucht gaan vallen als FDR een stap zou opzij zetten... Dezelfde investeerders die stonden te springen in december 2011, toen we na lang zwoegen net weer in de zo verlangde tweede klasse stonden, in de linkerhelft meedraaiden en konden rekenen op een goedgevulde K...Aangezien alles rond de club nu nog veel interessanter is geworden, gaat de Bredestraat werkelijk vol liggen met potentiële kandidaten...

Mijn gedacht, als FDR er mee stopt wat me eerstdaags niet zou verwonderen, dan kunnen we in de toekomst naast den Dosje en de majoretten van den Okapi gaan zitten. :kots:
Als eendrachtsupporter kom ik eerst voor mijn ploeg op i.p.v. die zakkenvullers te verdedigen. :EA:

18 Sep 2014, 10:03
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
DT schreef:
zwetzat schreef:

De Roose gaat nooit zomaar een stap opzij zetten. En je gaat nooit iemand vinden die hem gaat/kan uitkopen. Hoeveel heeft die al niet geinvesteerd en op rekening courant staan. Dat is een massa geld hoor.

Smetje, my point exactly... En jij spreekt eigenlijk al over een volgende stap: de cijfertjes... Voor je aan die fase toekomt, moet je natuurlijk wel eerst nog aan geïnteresseerden geraken hé...

18 Sep 2014, 10:17
Reserve

Het is stilletjes aan een persoonlijke vete aan het worden tussen den dozje en FDR en de andere politiekers stonden erbij en keken er naar

18 Sep 2014, 10:41
forumlegende

willempie schreef:
Het is stilletjes aan een persoonlijke vete aan het worden tussen den dozje en FDR en de andere politiekers stonden erbij en keken er naar

Inderdaad. Wel te verwachten natuurlijk dat ze nie poeslief tegen mekaar gingen blijven. De gewone man, supporter zal het slachtoffer zijn.

Dhaese mag zich tich bemoeien met ons ploeg. Stel je kent gronden toe aan een voetbalploeg die enkele maanden later failliet is. Welke politicus wil zich hieraan verbranden?

18 Sep 2014, 10:49
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
lul er een paar uur over: Dozje is domweg van slechte wil. hun keuze is al maanden geleden gemaakt. ik vind ons héél braaf hier he: die staat daar in 1 beweging de supps uit te lachen met ons modellekes op een forum, het clubbestuur uit te schijten en ipv een paar vragen te beantwoorden gans da gesprek te monopoliseren in rasechte nazistijl ! onze meneer 'veiligheid', plots zijne grote dada zenne. niets van gehoord tijdens de verkiezingen, de zevertrut.

man, ik verhuis uit Aalst dien gast langer dan 1 legislatuur onzen chief blijft. het is een liegende, verraderlijke, hautaine kwal. schrijf maar op dat nv-a aalst ons wil begraven. en ons ann stond er ook weer braaf naast te knikken, als een achtergondpoppeke het decor te sieren. hetgeen EXACT haar rol en dat van de rest van de schepenen is in dit bestuur: sidekicks voor de Grote D'haese show. :kots:

plezant om eens een objectieve mening te lezen. :D Ge doet wel heel veel moeite om werkelijk ALLES op Dhaese af te schuiven. De laatste tien jaar onze club niet gevolgd? :wadde:

ik moet alleszins zelf niet mee zinken tot op hun niveau, daar heb je gelijk in. mijn excuses.

18 Sep 2014, 11:01
Nationale Ploeg

willempie schreef:

Inderdaad. Wel te verwachten natuurlijk dat ze nie poeslief tegen mekaar gingen blijven. De gewone man, supporter zal het slachtoffer zijn.

Dhaese mag zich tich bemoeien met ons ploeg. Stel je kent gronden toe aan een voetbalploeg die enkele maanden later failliet is. Welke politicus wil zich hieraan verbranden?

Lijkt me toch de minst risicovolle onderneming voor ons stadsbestuur. Op Zuid IV moesten ze enkel de gronden toekennen, de rest zou extern gefinancierd worden.

Voor Movianto zijn waarschijnlijk tig gronden beschikbaar en wie zegt dat die mannen daar binnen 5 jaar niet terug weg zijn? Hebben zij een tewerkstellingsverplichting opgelegd gekregen? Een overslagplaats voor goederen lijkt me niet direct veel werkgelegenheid te genereren.

18 Sep 2014, 11:24
Nationale Ploeg

Gilles schreef:

Het Eendrachtbestuur is boos en bovendien is de toekomst onzeker. "Op 30 juni 2015 loopt de huurovereenkomst tussen ons en de stad af, waar en hoe gaan wij spelen volgend seizoen?" vraagt De Roose zich af. "Welke garanties of oplossingen zijn er? Niemand heeft een antwoord. Het is dan ook wel zeer toevallig exact dezelfde datum als wanneer het studiebureau dat nu recent werd aangesteld om te onderzoeken waar een nieuw stadion kan komen, zijn eindconclusie moet bekend maken. Je kan je de vraag dan stellen waarom wij eerst 17 maanden keihard gewerkt hebben om plannen en locaties te onderzoeken en dan nu zo'n studiebureau aangesteld wordt door de stad. Kon dat dan niet onmiddellijk gebeuren?"

"Voor een stadion op Zuid IV in Erembodegem was alles in kannen en kruiken, het mocht de stad Aalst geen cent kosten en via Ghelamco was het financiële volledig geregeld. Wij hadden enkel die gronden nodig." Ook het mislopen van de thuismatch tegen Club Brugge voor de beker, blijft De Roose zwaar op de maag liggen. "Eenmaal wij uitgeloot werden tegen Club, hebben we de politie en de burgemeester gecontacteerd. Hij (D'Haese red.) kon geen extra politiemensen regelen, maar toen ik informeerde om uit te wijken naar Dender, bleek dat voor de gemeente Denderleeuw geen probleem om 80 extra agenten te voorzien. Enkel omdat het Denderstadion niet gekeurd is voor eerste en tweede klasse, kon dit plan niet doorgaan maar het is toch frappant om te horen dat een kleinere gemeente wel voldoende agenten kan opvragen en Aalst niet."

. Op dit moment kunnen we gezien de staat van het stadion de stad zelfs in gebreke stellen." Het bestuur kreeg ook te horen dat zij laattijdig hun deel van het subsidiedossier indienden. "De stad heeft ons amper een week op voorhand laten weten dat wij het dossier mee moesten samenstellen en welke stukken ze van ons verwachtte", zegt De Roose. "Dat was veel te kort dag. De stad wil ook duidelijkheid over ons statuut, maar zonder een stadionproject kunnen wij niet beslissen over een eventuele overstap naar nv of bvba. Financieel gezien kan men ons weinig verwijten want op drie jaar hebben we een put van 1,5 miljoen euro teruggebracht naar 250.000 euro. Als wij onprofessioneel zouden zijn, kan je dat niet en tegelijk sportieve successen boeken", besluit De Roose.

ik kan alleen maar zeggen dat dat juist is en dat ik mij ronduit afvraag waarom ze dit gewoon ook niet doen. ALS de club ooit een rechtszaak zou instellen tegen de stad over het stadiondossier zijn er zéker meerdere elementen die juridisch niet in het voordeel van de stad zullen tellen. onze burgemeester speelt hoog spel: dat gedoe met dat studiebureau is buiten totaal belachelijk na zovele jaren (ook onder het huidige stadsbestuur) ook duidelijk een nieuwe manipulatiepoging tot uitstel in de hoop dat 'het probleem' tegen dan zichzelf oplost. in het Okapidossier werd ervanuit de stad wél actief gewerkt. de rest van de heer burgemeester zijnen uitleg en insinuaties is gewoon naast de kwestie. hij moet niet doen alsof het vinden van gepaste gronden en logistieke steun van de stad afhankelijk zou moeten zijn van de club haar financïele gezondheid ! dat is verdomme een basisplicht van de stad !

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 18 Sep 2014, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Sep 2014, 11:31
Nationale Ploeg

Nosferatu schreef:
Vlam oep zen bakkes.... :boks:

Winnaar op punten :p

Mr. Dhaese stopt met u en uw stad belachelijk te maken? Ben jij trouwens wel een nva'er? Of ben je een succes parasiet?

Misschien eens mailke doen naar de wever....

10j geleden kon je de nva'ers hier op 1 hand tellen, nu zijn het allemaal 'kracht der vernieuwers' he. waarmee ik helemaal niets bedoel naar nv-a toe maar wel wat jij zegt: dit is niet echt den nva spirit wat dit beleid uitstraalt he. vernieuwung ? neen, "het probleem is al van voor mijn tijd" "we zullen een studiebureauken aanstellen" "ik geloof niet echt in het project dus ik doe niets" "dienen enen zijn gezicht staat mij niet aan dus alles waar hij voor staat mag de pot op"... oude wijn in oude zakken zelfs, deze nva'ers !

18 Sep 2014, 11:41
Ancien

Leeftijd: 46
willempie schreef:

Keer het om: welke onnozelaar zou nog maar interesse tonen in de club Eendracht Aalst als je in het grondgebied waar die club ligt niks kan bereiken door toch wel serieuze uitstelmanoeuvres van de burgervader... Dergelijke stempel is minstens even brandbaar als een verkeerde keuze...

Het kan dan wel een strategie zijn om de huidige voorzitter buitenspel te zetten, maar dat verandert niks aan het feit dat er totaal geen plan schuilt als dat effectief zou gebeuren... En wat dan?? Gaat het stadiondossier dan plots wel opgelost geraken? Dan is hij gewoon zijn "tijdelastiek" kwijt me dunkt... En ook al is de uitstraling naar de buitenwereld een pak minder dan vroeger, ik denk dat de brandschade veel serieuzer zou zijn binnen "zijn" stad als hij de club Eendracht Aalst mee ten gronde richt...

My 2 cents: hoe hij zich nu opstelt en hoe hij zaken aanpakt, gaat hij zich veel meer verbranden... Niet vergeten dat hij al geruime tijd in een "beloftefase" zit...de tijd om van zijn beloftes effectief iets te realiseren, gaat wel redelijk snel voorbij... Zijn Schotte-project is ook terug naar af trouwens zoals in de pers is verschenen...

Is de grote levensvraag hé: kritiek leveren op wat iemand doet of niet doet, is gemakkelijk, want er zijn altijd mensen die zich benadeeld voelen... Maar het is weinigen gegeven om met een oplossing voor de dag te komen... Eigenlijk hé, zou FDR gewoon zijn mandaat ter beschikking moeten stellen... dan ga je zien wat de Grote Vernieuwer gaat uitrichten...

18 Sep 2014, 11:51
forumlegende

DT schreef:
willempie schreef:

Keer het om: welke onnozelaar zou nog maar interesse tonen in de club Eendracht Aalst als je in het grondgebied waar die club ligt niks kan bereiken door toch wel serieuze uitstelmanoeuvres van de burgervader... Dergelijke stempel is minstens even brandbaar als een verkeerde keuze...

Het kan dan wel een strategie zijn om de huidige voorzitter buitenspel te zetten, maar dat verandert niks aan het feit dat er totaal geen plan schuilt als dat effectief zou gebeuren... En wat dan?? Gaat het stadiondossier dan plots wel opgelost geraken? Dan is hij gewoon zijn "tijdelastiek" kwijt me dunkt... En ook al is de uitstraling naar de buitenwereld een pak minder dan vroeger, ik denk dat de brandschade veel serieuzer zou zijn binnen "zijn" stad als hij de club Eendracht Aalst mee ten gronde richt...

My 2 cents: hoe hij zich nu opstelt en hoe hij zaken aanpakt, gaat hij zich veel meer verbranden... Niet vergeten dat hij al geruime tijd in een "beloftefase" zit...de tijd om van zijn beloftes effectief iets te realiseren, gaat wel redelijk snel voorbij... Zijn Schotte-project is ook terug naar af trouwens zoals in de pers is verschenen...

Is de grote levensvraag hé: kritiek leveren op wat iemand doet of niet doet, is gemakkelijk, want er zijn altijd mensen die zich benadeeld voelen... Maar het is weinigen gegeven om met een oplossing voor de dag te komen... Eigenlijk hé, zou FDR gewoon zijn mandaat ter beschikking moeten stellen... dan ga je zien wat de Grote Vernieuwer gaat uitrichten...

Ook niets tegen in te brengen...

Een vicieuze cirkel waar je inzit.

18 Sep 2014, 12:03
Nationale Ploeg

de Bredestraat volgend jaar dezen tijd ?

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... dekt.dhtml

18 Sep 2014, 12:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er hier en daar aasgieren zitten te wachten totdat hun prooi op een schotel wordt aangeboden, dan zullen we wel zien wie spellekes heeft gespeeld ...

18 Sep 2014, 12:14
Ancien

DT schreef:
willempie schreef:

De waarheid niets dan de waarheid en den Dosje waste zijn handen in onschuld. :x

18 Sep 2014, 12:15
Nationale Ploeg

Still standing ! schreef:
de Bredestraat volgend jaar dezen tijd ?

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... dekt.dhtml

Nee, da's van Bico.

18 Sep 2014, 12:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 223 224 225 226 227 462