|
|
| Pagina 227 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 225 226 227 228 229 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef: CALIMERO schreef: Bomber schreef: Die "paar honderdduizend" zijn ondertussen wel bijna 1 miljoen euro geworden... Kan zijn ( vind het niet weer in de balans van EA), maar wat heeft Solva voor de gronden in Erembodegem gekregen en wat zijn de gronden van het PC waard =ettelijke miljoenen en zo redeneren die mannen . En wie zegt dat FDR niet in dat bestuur kan zitten misschien dan wel niet meer als voorzitter . je kan die schulden terugvinden onder rubrieken 17 tem 49 op de passivazijde van de balans. in de laatst neergelegde per 30/06/13 bedroegen deze 1.87 milj euro, waarvan een 750 k schulden rekening courant. |
| 19 Sep 2014, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg
CALIMERO schreef: Smetje schreef: AlostanA schreef: Makkelijker gezegd dan gedaan. Wie gaat de (ongetwijfeld fikse) huur betalen in Denderleeuw? Hoe ga je commercieel ook maar iets recupereren (boarding, restaurant,...). Wat gaat er nog overblijven van sfeer, zowat het enige wat ons onderscheidt van pakweg... Dender? Als je huur betaald, lijkt het me logisch dat inkomsten van drank en resto voor ons zijn. Verder proberen om de sponsors van de boarding ook aan ons te laten betalen. Als ze niet willen, hun borden (proberen) afdekken tijdens onze matchen. Ook hopen dat stad goodwill toont en mee betaald voor huur. Jongens hun bedoeling is dat Dender verdwijnt ( zakenmensen en politiek ) en dat Eendracht aalst alleen in Denderleeuw speelt , het product eendracht aalst is winstgevender dan Dender . Zuiver zakelijk zal het aangepakt worden , emotie speelt daarin niet mee . Goedkoop voor Aalst en weg vrij voor nieuw bestuur . als ze al een plan hebben (en ik herhaal als) is dat naar mijn aanvoelen ook hetgeen waar ze al een ganse tijd naar aan het 'ellebogen' zijn op deze moment. ik denk dat ze doorhebben dat een fusie geen zin heeft: 1/ is onverteerbaar voor de EA supps, blijvend. 2/ puur financieel moet je dan de 2 schuldenbergen ongeveer samensmijten. eh dat is meteen een molensteen rond de fusieclub haar nek om 'u' tegen te zeggen. 3/ het 'plan Valckenier' (via het stamnummer van een schuldenvrije kleine club herbeginnen als een soort EA II) is onhaalbaar gebleken om diverse redenenen. 4/ het is al lang duidelijk dat onzen burgervader ons liever kwijt dan rijk is (cfr bijvoorbeeld zijn schitterende ingeving om de politie door te factureren aan de club) terwijl ze in Denderleeuw op politiek vlak nog altijd naar een excuus zoeken om de investering in dat stadion te rechtvaardigen tov hun belastingbetalers én ze zouden daar graag iets hebben in hun grenzen dat... leeft. nu, persoonlijk vind ik dat EA in Aalst moet spelen. maar als je moet kiezen tussen een (tijdelijke?) verhuis of het bijltje neerleggen... ik zou toch graag de familietraditie van noige EA-supps nog kunnen meemaken als papa, grootpapa, overgroot... ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Sep 2014, 10:44 |
|
|
Scholier
Still standing ! schreef: CALIMERO schreef: Smetje schreef: Als je huur betaald, lijkt het me logisch dat inkomsten van drank en resto voor ons zijn. Verder proberen om de sponsors van de boarding ook aan ons te laten betalen. Als ze niet willen, hun borden (proberen) afdekken tijdens onze matchen. Ook hopen dat stad goodwill toont en mee betaald voor huur. Jongens hun bedoeling is dat Dender verdwijnt ( zakenmensen en politiek ) en dat Eendracht aalst alleen in Denderleeuw speelt , het product eendracht aalst is winstgevender dan Dender . Zuiver zakelijk zal het aangepakt worden , emotie speelt daarin niet mee . Goedkoop voor Aalst en weg vrij voor nieuw bestuur . als ze al een plan hebben (en ik herhaal als) is dat naar mijn aanvoelen ook hetgeen waar ze al een ganse tijd naar aan het 'ellebogen' zijn op deze moment. ik denk dat ze doorhebben dat een fusie geen zin heeft: 1/ is onverteerbaar voor de EA supps, blijvend. 2/ puur financieel moet je dan de 2 schuldenbergen ongeveer samensmijten. eh dat is meteen een molensteen rond de fusieclub haar nek om 'u' tegen te zeggen. 3/ het 'plan Valckenier' (via het stamnummer van een schuldenvrije kleine club herbeginnen als een soort EA II) is onhaalbaar gebleken om diverse redenenen. 4/ het is al lang duidelijk dat onzen burgervader ons liever kwijt dan rijk is (cfr bijvoorbeeld zijn schitterende ingeving om de politie door te factureren aan de club) terwijl ze in Denderleeuw op politiek vlak nog altijd naar een excuus zoeken om de investering in dat stadion te rechtvaardigen tov hun belastingbetalers én ze zouden daar graag iets hebben in hun grenzen dat... leeft. nu, persoonlijk vind ik dat EA in Aalst moet spelen. maar als je moet kiezen tussen een (tijdelijke?) verhuis of het bijltje neerleggen... ik zou toch graag de familietraditie van noige EA-supps nog kunnen meemaken als papa, grootpapa, overgroot... ![]() |
| 19 Sep 2014, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
CALIMERO schreef: Still standing ! schreef: CALIMERO schreef: Jongens hun bedoeling is dat Dender verdwijnt ( zakenmensen en politiek ) en dat Eendracht aalst alleen in Denderleeuw speelt , het product eendracht aalst is winstgevender dan Dender . Zuiver zakelijk zal het aangepakt worden , emotie speelt daarin niet mee . Goedkoop voor Aalst en weg vrij voor nieuw bestuur . als ze al een plan hebben (en ik herhaal als) is dat naar mijn aanvoelen ook hetgeen waar ze al een ganse tijd naar aan het 'ellebogen' zijn op deze moment. ik denk dat ze doorhebben dat een fusie geen zin heeft: 1/ is onverteerbaar voor de EA supps, blijvend. 2/ puur financieel moet je dan de 2 schuldenbergen ongeveer samensmijten. eh dat is meteen een molensteen rond de fusieclub haar nek om 'u' tegen te zeggen. 3/ het 'plan Valckenier' (via het stamnummer van een schuldenvrije kleine club herbeginnen als een soort EA II) is onhaalbaar gebleken om diverse redenenen. 4/ het is al lang duidelijk dat onzen burgervader ons liever kwijt dan rijk is (cfr bijvoorbeeld zijn schitterende ingeving om de politie door te factureren aan de club) terwijl ze in Denderleeuw op politiek vlak nog altijd naar een excuus zoeken om de investering in dat stadion te rechtvaardigen tov hun belastingbetalers én ze zouden daar graag iets hebben in hun grenzen dat... leeft. nu, persoonlijk vind ik dat EA in Aalst moet spelen. maar als je moet kiezen tussen een (tijdelijke?) verhuis of het bijltje neerleggen... ik zou toch graag de familietraditie van noige EA-supps nog kunnen meemaken als papa, grootpapa, overgroot... ![]() ja. maar... Denderleeuw ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Sep 2014, 11:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Still standing ! schreef: CALIMERO schreef: Smetje schreef: Als je huur betaald, lijkt het me logisch dat inkomsten van drank en resto voor ons zijn. Verder proberen om de sponsors van de boarding ook aan ons te laten betalen. Als ze niet willen, hun borden (proberen) afdekken tijdens onze matchen. Ook hopen dat stad goodwill toont en mee betaald voor huur. Jongens hun bedoeling is dat Dender verdwijnt ( zakenmensen en politiek ) en dat Eendracht aalst alleen in Denderleeuw speelt , het product eendracht aalst is winstgevender dan Dender . Zuiver zakelijk zal het aangepakt worden , emotie speelt daarin niet mee . Goedkoop voor Aalst en weg vrij voor nieuw bestuur . als ze al een plan hebben (en ik herhaal als) is dat naar mijn aanvoelen ook hetgeen waar ze al een ganse tijd naar aan het 'ellebogen' zijn op deze moment. ik denk dat ze doorhebben dat een fusie geen zin heeft: 1/ is onverteerbaar voor de EA supps, blijvend. 2/ puur financieel moet je dan de 2 schuldenbergen ongeveer samensmijten. eh dat is meteen een molensteen rond de fusieclub haar nek om 'u' tegen te zeggen. 3/ het 'plan Valckenier' (via het stamnummer van een schuldenvrije kleine club herbeginnen als een soort EA II) is onhaalbaar gebleken om diverse redenenen. 4/ het is al lang duidelijk dat onzen burgervader ons liever kwijt dan rijk is (cfr bijvoorbeeld zijn schitterende ingeving om de politie door te factureren aan de club) terwijl ze in Denderleeuw op politiek vlak nog altijd naar een excuus zoeken om de investering in dat stadion te rechtvaardigen tov hun belastingbetalers én ze zouden daar graag iets hebben in hun grenzen dat... leeft. nu, persoonlijk vind ik dat EA in Aalst moet spelen. maar als je moet kiezen tussen een (tijdelijke?) verhuis of het bijltje neerleggen... ik zou toch graag de familietraditie van noige EA-supps nog kunnen meemaken als papa, grootpapa, overgroot... ![]() Knappe post! Ik denk er ook zo over. Dat een verhuis onafwendbaar is geworden lijkt me duidelijk, vrijwillig naar Denderleeuw gaan zou ik niet verteren, nu het niet anders kan is dat een ander verhaal. Je gaat er ook niet op in een fusie, je gaat er spelen. Met een degelijk stadion trek je weer volk, sponsers en misschien zelf mensen die mee willen besturen. Dan kan je weer over een toekomst praten. Als men in hetzelfde stadion het verschil in beleving ziet tussen bijvoorbeeld Eendracht Aalst op zaterdag en FCV Dender EH op zondag doe je ze misschien helemaal dood. De stad wil/kan ons voorlopig niet helpen. Dat ze naar Okapi gaan zien! Als we mits verhuis overleven als Eendracht Aalst in wit en zwart dan moet het maar ... Ik maak mij misschienniey populair, maar ik hoor het graag als iemand een andere oplossing heeft ?! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Sep 2014, 12:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
| 19 Sep 2014, 12:31 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
CALIMERO schreef: El Corredor (Light) schreef: CALIMERO schreef: Kan zijn ( vind het niet weer in de balans van EA), maar wat heeft Solva voor de gronden in Erembodegem gekregen en wat zijn de gronden van het PC waard =ettelijke miljoenen en zo redeneren die mannen . En wie zegt dat FDR niet in dat bestuur kan zitten misschien dan wel niet meer als voorzitter . je kan die schulden terugvinden onder rubrieken 17 tem 49 op de passivazijde van de balans. in de laatst neergelegde per 30/06/13 bedroegen deze 1.87 milj euro, waarvan een 750 k schulden rekening courant. Alle leden van de AV en raad van bestuur hebben een R/C, de jaarrekening die in oktober besproken wordt zal duidelijkheid geven hierover. De omzetting naar een NV structuur is opgeschort zolang het stadiondossier geblokkeerd blijft ( dus ook,de omzetting RC naar aandelen) |
| 19 Sep 2014, 12:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bomber schreef: Nosferatu schreef: 30-06-2013 spreken ze van. Das een jaar geleden. Dus schuld kan nu wel minder zijn. Ik hoop dat dit een grapje is ![]() Het is de perceptie dat telt, bomber ![]() |
| 19 Sep 2014, 12:42 |
|
|
Scholier
jowwan schreef: CALIMERO schreef: El Corredor (Light) schreef: je kan die schulden terugvinden onder rubrieken 17 tem 49 op de passivazijde van de balans. in de laatst neergelegde per 30/06/13 bedroegen deze 1.87 milj euro, waarvan een 750 k schulden rekening courant. Alle leden van de AV en raad van bestuur hebben een R/C, de jaarrekening die in oktober besproken wordt zal duidelijkheid geven hierover. De omzetting naar een NV structuur is opgeschort zolang het stadiondossier geblokkeerd blijft ( dus ook,de omzetting RC naar aandelen) |
| 19 Sep 2014, 12:51 |
|
|
Freak
als ze in denderleeuw gaan spelen ga ik allleen nog op verplaatsing naar ons ploeg kijken.
![]() |
| 19 Sep 2014, 13:17 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: als ze in denderleeuw gaan spelen ga ik allleen nog op verplaatsing naar ons ploeg kijken. ![]() Jongens toch, weet jij dan ergens een andere een locatie, mij kan een tijdelijke verhuis naar Dender niet schelen of heb je liever van de boeken toe te doen. Je hebt als club gewoon het mes op de keel en er is toch duidelijk geen sprake van te fusioneren wat meer dan voldoende is voor mij. Wil je nog juist op verplaatsing gaan dat is uw keuze, maar ik gun liever mijn geliefde club de broodnodige inkomsten. Enfin, het is allemaal zover nog niet er kunnen nog andere scenario's opduiken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2014, 13:38 |
|
|
forumlegende
Mja qua afstand is het natuurlijk allemaal te doen.
Maar het rotslechte gevoel om een thuiswedstrijd daar af te moeten haspelen...dat zal toch heel heel moeilijk te verkroppen zijn. En geloof me vrij, de volgende stap is een samengaan met de ondertussen ook op sterven na dood zijnde plaatselijke club. Ik geloof trouwens niet, dat het PC-stadion plots 'onveilig' wordt over een maand of negen... |
| 19 Sep 2014, 13:50 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Nogmaals, waaron zouden ze in godsnaam samengaan. Poef en poef = meer poef. Voila ze Bomber ge pakt me de woorden uit de mond. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2014, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Maar het rotslechte gevoel om een thuiswedstrijd daar af te moeten haspelen...dat zal toch heel heel moeilijk te verkroppen zijn. Minister Geert Bourgeois heeft onlangs een pleidooi gehouden voor meer fusies tussen gemeentes om de kosten te drukken. Dat is voor ons nog een oplossing. De stad Aalst slokt Denderleeuw op en ineens ligt dat andere stadion op Aalsters grondgebied. Kan er iemand Dozje bellen? tympanum2 schreef: Ik geloof trouwens niet, dat het PC-stadion plots 'onveilig' wordt over een maand of negen... Dat denk ik ook, het laatste woord is hierover nog niet gezegd. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Sep 2014, 13:57 |
|
|
Nationale Ploeg
anathema76 schreef: tympanum2 schreef: Maar het rotslechte gevoel om een thuiswedstrijd daar af te moeten haspelen...dat zal toch heel heel moeilijk te verkroppen zijn. Minister Geert Bourgeois heeft onlangs een pleidooi gehouden voor meer fusies tussen gemeentes om de kosten te drukken. Dat is voor ons nog een oplossing. De stad Aalst slokt Denderleeuw op en ineens ligt dat andere stadion op Aalsters grondgebied. Kan er iemand Dozje bellen? tympanum2 schreef: Ik geloof trouwens niet, dat het PC-stadion plots 'onveilig' wordt over een maand of negen... Dat denk ik ook, het laatste woord is hierover nog niet gezegd. niet doen. de veligheid gaat niet gegarandeerd kunnen worden, ik voel het aan mijn water... ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Sep 2014, 14:00 |
|
| Pagina 227 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 225 226 227 228 229 … 462 Volgende |