|
|
| Pagina 228 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 226 227 228 229 230 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
![]() Als dit er door komt, gaan we op ZEER KORTE termijn een ander stadion moeten hebben. Ten minste, ik ga er toch vanuit dat het onze bedoeling is om in de A-reeks van de nieuwe tweede klasse te geraken? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Sep 2014, 14:04 |
|
|
forumlegende
@ Calimero: ik wil de pret niet drukken, maar als je de RC van 750K van FDR incorporeert in het kapitaal en omzet in aandelen, wie denk je dan dat de meeste aandelen gaat hebben, of denk je dat FDR zomaar gaat laten???
in zijn plaats zou ik dat ook niet doen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Sep 2014, 14:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat FDR en Dhaese niet meer door een deur kunnen,lijkt me nu we heel duidelijk,zolang ze het beiden voor het zeggen hebben zal er ook geen nieuw stadion komen.
Stel dat we met nieuwjaar op een faissement afstevenen of we gooien FDR de straat op,wedden dat er tegen einde dit seizoen wel opeens een grond beschikbaar gaat zijn,zoals Fillou reeds zei,als Dhaese een nieuw stadion kan realiseren zit hij op rozen in Aalst. Ik denk dat een faissement,wel de beste zaak zou kunnen zijn in de geschiedenis van onze club,we zakken naar bevordering,we beginnen met een nieuw bestuur en tegen eind van dit seizoen komt Dhaese met een stuk grond tevoorschijn,we kunnen dan nog zeker 2 seizoenen in de Bredestraat spelen en tegen dat we terug in tweede zitten,is het nieuwe stadion klaar. Wat betreft de verhuis naar Dender (onder FDR) welke oplossing gaat da geven?? als ze nu nog geen geld hebben om de chips te betalen,gaan ze dan in Denderleeuw opeens wel geld hebben?? En een tijdelijke verhuis naar Dender,mag je volgens mij op uw buik schrijven,zolang FDR aan de macht is,zullen we daar dan ook blijven spelen. Dus mijn keuze is hier vlug gemaakt,lang leve een faissement en nu niet afkomen,jomor ja,er staat niemand klaar die wil overnemen,in den tijd van Gare was er ook niemand die wou overnemen,tot we hem op de keien gooiden. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Sep 2014, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Dat FDR en Dhaese niet meer door een deur kunnen,lijkt me nu we heel duidelijk,zolang ze het beiden voor het zeggen hebben zal er ook geen nieuw stadion komen. Stel dat we met nieuwjaar op een faissement afstevenen of we gooien FDR de straat op,wedden dat er tegen einde dit seizoen wel opeens een grond beschikbaar gaat zijn,zoals Fillou reeds zei,als Dhaese een nieuw stadion kan realiseren zit hij op rozen in Aalst. Ik denk dat een faissement,wel de beste zaak zou kunnen zijn in de geschiedenis van onze club,we zakken naar bevordering,we beginnen met een nieuw bestuur en tegen eind van dit seizoen komt Dhaese met een stuk grond tevoorschijn,we kunnen dan nog zeker 2 seizoenen in de Bredestraat spelen en tegen dat we terug in tweede zitten,is het nieuwe stadion klaar. Wat betreft de verhuis naar Dender (onder FDR) welke oplossing gaat da geven?? als ze nu nog geen geld hebben om de chips te betalen,gaan ze dan in Denderleeuw opeens wel geld hebben?? En een tijdelijke verhuis naar Dender,mag je volgens mij op uw buik schrijven,zolang FDR aan de macht is,zullen we daar dan ook blijven spelen. Dus mijn keuze is hier vlug gemaakt,lang leve een faissement en nu niet afkomen,jomor ja,er staat niemand klaar die wil overnemen,in den tijd van Gare was er ook niemand die wou overnemen,tot we hem op de keien gooiden. 'als' is wel zo'n beetje het sleutelwoord in bovenstaande redenering. en 'als' het stad na een faillissement of voorzitterswissel wel ne grond wil vinden, vind ik dat ook maar zeer bedenkelijk eerlijk gezegd... nog een andere bedenking: we zijn al eens in vereffening gegaan, maar blijkbaar is dat ook niet echt een garantie voor gezondheid he. zie ook zovele andere voorgaande voorbeelden... huurgeld ? betalen ze nu ook aan het stad (hetgeen ik gezien ons stadiondossier weeral eens een tamelijk tekenend voorbeeld vind van de voetballiefhebbendheid van t stad, mozwat). allez, ik volg u kortom, niet echt in deze. wij zijn Beerschot niet ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Sep 2014, 15:03 |
|
|
Scholier
El Corredor (Light) schreef: @ Calimero: ik wil de pret niet drukken, maar als je de RC van 750K van FDR incorporeert in het kapitaal en omzet in aandelen, wie denk je dan dat de meeste aandelen gaat hebben, of denk je dat FDR zomaar gaat laten??? in zijn plaats zou ik dat ook niet doen. |
| 19 Sep 2014, 15:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Dat FDR en Dhaese niet meer door een deur kunnen,lijkt me nu we heel duidelijk,zolang ze het beiden voor het zeggen hebben zal er ook geen nieuw stadion komen. Stel dat we met nieuwjaar op een faissement afstevenen of we gooien FDR de straat op,wedden dat er tegen einde dit seizoen wel opeens een grond beschikbaar gaat zijn,zoals Fillou reeds zei,als Dhaese een nieuw stadion kan realiseren zit hij op rozen in Aalst. Ik denk dat een faissement,wel de beste zaak zou kunnen zijn in de geschiedenis van onze club,we zakken naar bevordering,we beginnen met een nieuw bestuur en tegen eind van dit seizoen komt Dhaese met een stuk grond tevoorschijn,we kunnen dan nog zeker 2 seizoenen in de Bredestraat spelen en tegen dat we terug in tweede zitten,is het nieuwe stadion klaar. Wat betreft de verhuis naar Dender (onder FDR) welke oplossing gaat da geven?? als ze nu nog geen geld hebben om de chips te betalen,gaan ze dan in Denderleeuw opeens wel geld hebben?? En een tijdelijke verhuis naar Dender,mag je volgens mij op uw buik schrijven,zolang FDR aan de macht is,zullen we daar dan ook blijven spelen. Dus mijn keuze is hier vlug gemaakt,lang leve een faissement en nu niet afkomen,jomor ja,er staat niemand klaar die wil overnemen,in den tijd van Gare was er ook niemand die wou overnemen,tot we hem op de keien gooiden. 'als' is wel zo'n beetje het sleutelwoord in bovenstaande redenering. en 'als' het stad na een faillissement of voorzitterswissel wel ne grond wil vinden, vind ik dat ook maar zeer bedenkelijk eerlijk gezegd... nog een andere bedenking: we zijn al eens in vereffening gegaan, maar blijkbaar is dat ook niet echt een garantie voor gezondheid he. zie ook zovele andere voorgaande voorbeelden... huurgeld ? betalen ze nu ook aan het stad (hetgeen ik gezien ons stadiondossier weeral eens een tamelijk tekenend voorbeeld vind van de voetballiefhebbendheid van t stad, mozwat). allez, ik volg u kortom, niet echt in deze. wij zijn Beerschot niet ![]() Verder doen onder fdr is zeker een garantie op succes het zal kiezen worden man,zolang beide heren niet door een deur kunnen,mag je nog tien keer gaan betogen,het is dit of niets anders als Aalst in Aalst wil blijven.Kom maandag eens naar de vergadering ze zullen u dan wel eens uitleggen,hoe het zit met de huur van ons stadion. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Sep 2014, 15:24 |
|
|
forumlegende
CALIMERO schreef: El Corredor (Light) schreef: @ Calimero: ik wil de pret niet drukken, maar als je de RC van 750K van FDR incorporeert in het kapitaal en omzet in aandelen, wie denk je dan dat de meeste aandelen gaat hebben, of denk je dat FDR zomaar gaat laten??? in zijn plaats zou ik dat ook niet doen. RC is lucht? ik mag hopen dat jij niets doen in de financiële wereld... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Sep 2014, 15:34 |
|
|
Scholier
El Corredor (Light) schreef: CALIMERO schreef: El Corredor (Light) schreef: @ Calimero: ik wil de pret niet drukken, maar als je de RC van 750K van FDR incorporeert in het kapitaal en omzet in aandelen, wie denk je dan dat de meeste aandelen gaat hebben, of denk je dat FDR zomaar gaat laten??? in zijn plaats zou ik dat ook niet doen. RC is lucht? ik mag hopen dat jij niets doen in de financiële wereld... ![]() Neen oppassen dat de andere openstaande schulden niet op hem verhaald worden . Wat is een club tweede klasse waard zonder eigen stadion ( zie Boussu dour kregen alleen hun schulden betaald voor hun stamboeknummer geloof 400.000 euro en R/C is altijd de laatste bij vereffening)Waarom zal een bank niet lenen aan een club zonder persoonlijke waarborgen ? |
| 19 Sep 2014, 15:43 |
|
|
Scholier
CALIMERO schreef: El Corredor (Light) schreef: CALIMERO schreef: Dat is waar , maar zonder stadion staat hij daar en is alles kwijt ( die R/C is lucht , wat is de tegenwaarde , de naam zoals Vermeersch met zijn naam RWDM zit=heeft hij al kandidaten gezien????) . Wie heeft het dan voor het zeggen . Dus er zal een kapitaalsverhoging moeten komen voor de rest van de schulden ( nieuwe investeerders) alsook het stadion van Dender heeft een waarde , kan omgezet worden in aandelen ( investeerders of andere organisaties) . RC is lucht? ik mag hopen dat jij niets doen in de financiële wereld... ![]() ![]() |
| 19 Sep 2014, 15:57 |
|
|
forumlegende
Als we nu al als doel een faillissement bekomen hebben...bedenkelijk toch.
De toekomst is nu al onzeker, maar wat na het failliet gaan? Zakken naar...? Om dan op termijn een zoveelste Heist of Oosterzonen te worden? Pfff, dan liever niets. |
| 19 Sep 2014, 16:43 |
|
|
tympanum2 schreef: Als we nu al als doel een faillissement bekomen hebben...bedenkelijk toch. De toekomst is nu al onzeker, maar wat na het failliet gaan? Zakken naar...? Om dan op termijn een zoveelste Heist of Oosterzonen te worden? Pfff, dan liever niets. De realiteit kan soms hard zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Sep 2014, 16:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Voor mij liever in 4de en alleen, als bv verderdoen in 2de en fusioneren. Want uitwijken naar Denderleeuw zal nooit tijdelijk zijn, NOOIT! Dan keer je gegarandeerd nooit meer weer naar Aalst.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Sep 2014, 16:53 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Als we nu al als doel een faillissement bekomen hebben...bedenkelijk toch. De toekomst is nu al onzeker, maar wat na het failliet gaan? Zakken naar...? Om dan op termijn een zoveelste Heist of Oosterzonen te worden? Pfff, dan liever niets. Hey gasten stop eens met het over een faillissement te hebben of het staat morgen in de gazet,den dag nadien in de streekkrant,goedendag aalst,aalst nieuws enz.... the brothers are watching us he ![]() |
| 19 Sep 2014, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
De (9)Bilde schreef: tympanum2 schreef: Als we nu al als doel een faillissement bekomen hebben...bedenkelijk toch. De toekomst is nu al onzeker, maar wat na het failliet gaan? Zakken naar...? Om dan op termijn een zoveelste Heist of Oosterzonen te worden? Pfff, dan liever niets. Hey gasten stop eens met het over een faillissement te hebben of het staat morgen in de gazet,den dag nadien in de streekkrant,goedendag aalst,aalst nieuws enz.... the brothers are watching us he ![]() en de eerste in de rij zal natuurlijk TV Oost zijn ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Sep 2014, 17:55 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
zwetzat schreef: De (9)Bilde schreef: tympanum2 schreef: Als we nu al als doel een faillissement bekomen hebben...bedenkelijk toch. De toekomst is nu al onzeker, maar wat na het failliet gaan? Zakken naar...? Om dan op termijn een zoveelste Heist of Oosterzonen te worden? Pfff, dan liever niets. Hey gasten stop eens met het over een faillissement te hebben of het staat morgen in de gazet,den dag nadien in de streekkrant,goedendag aalst,aalst nieuws enz.... the brothers are watching us he ![]() en de eerste in de rij zal natuurlijk TV Oost zijn ... M.a.w de 'PVDB-connection' ![]() |
| 19 Sep 2014, 18:10 |
|
| Pagina 228 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 226 227 228 229 230 … 462 Volgende |