|
|
| Pagina 667 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 665 666 667 668 669 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: de Dendertopic
Onderkroiper schreef: Dender verliest weer 0 - 1 tegen FC Izegem ... ![]() Ja Podevyn had gelijk dat hij naar een stabiele club ging,ge zijt altijd zeker dat je onderaan eindigt ![]() |
| 21 Sep 2014, 9:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als ze daar zo verderdoen moeten we geen schrik hebben van een fusie, die doen zichzelf wel de das om ...
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Sep 2014, 10:37 |
|
|
Ancien
The Blackwans schreef: Als ze daar zo verderdoen moeten we geen schrik hebben van een fusie, die doen zichzelf wel de das om ... 't zal wel zijn, met dubbel krijt geteld een goei 300 man aanwezig. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2014, 10:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
The Blackwans schreef: Als ze daar zo verderdoen moeten we geen schrik hebben van een fusie, die doen zichzelf wel de das om ... Ik hoop dat ze zich herpakken,of de fusie zou dan opeens wel eens heel dichtbij kunnen zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Sep 2014, 12:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik zie niet in welk voordeel wij halen uit zo'n fusie.
Het is niet dat Dender een gezonde club is. Een verhuis zit er aan te komen maar bij een fusie tussen twee ongezonde clubs heeft niemand iets te winnen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Sep 2014, 12:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
The Blackwans schreef: Ik zie niet in welk voordeel wij halen uit zo'n fusie. Het is niet dat Dender een gezonde club is. Een verhuis zit er aan te komen maar bij een fusie tussen twee ongezonde clubs heeft niemand iets te winnen. Bij een fusie zul je steeds met lange kousen moeten lopen Aalst is al zo ongezond dan Fcazerty er zijn er hier die blijkbaar niet beseffen,hoe slecht (financieel) er het aan toe gaat bij den iendracht en bij een eventuele verhuis naar denjer,mag je er zeker van zijn dat we op een fusie afstevenen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 21 Sep 2014, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Sep 2014, 13:02 |
|
|
forumlegende
The Blackwans schreef: Ik zie niet in welk voordeel wij halen uit zo'n fusie. Het is niet dat Dender een gezonde club is. Een verhuis zit er aan te komen maar bij een fusie tussen twee ongezonde clubs heeft niemand iets te winnen. mja, deurwaarder moet dan maar op één adres gaan ipv op twee... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Sep 2014, 13:03 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: The Blackwans schreef: Ik zie niet in welk voordeel wij halen uit zo'n fusie. Het is niet dat Dender een gezonde club is. Een verhuis zit er aan te komen maar bij een fusie tussen twee ongezonde clubs heeft niemand iets te winnen. mja, deurwaarder moet dan maar op één adres gaan ipv op twee... ![]() Inderdaad bij een verhuis hebben we een beter stadion,maar gaan ze dan de chips opeens wel kunnen betalen? ik vrees dat den deurwaarder ook in denderleeuw zijne weg weet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Sep 2014, 13:05 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: The Blackwans schreef: Ik zie niet in welk voordeel wij halen uit zo'n fusie. Het is niet dat Dender een gezonde club is. Een verhuis zit er aan te komen maar bij een fusie tussen twee ongezonde clubs heeft niemand iets te winnen. mja, deurwaarder moet dan maar op één adres gaan ipv op twee... ![]() Inderdaad bij een verhuis hebben we een beter stadion,maar gaan ze dan de chips opeens wel kunnen betalen? ik vrees dat den deurwaarder ook in denderleeuw zijne weg weet :D Weir zillen hem tein in den rendac goan afleeveren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2014, 13:15 |
|
|
Hugo schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: mja, deurwaarder moet dan maar op één adres gaan ipv op twee... ![]() Inderdaad bij een verhuis hebben we een beter stadion,maar gaan ze dan de chips opeens wel kunnen betalen? ik vrees dat den deurwaarder ook in denderleeuw zijne weg weet :D Weir zillen hem tein in den rendac goan afleeveren. ![]() Ik zal noste week een camiongsken komen kappen op den iendracht,zodat de denjer boys onder ons kunnen gewennen aan de geur........ Kadaaaaaaaavers ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Sep 2014, 13:17 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Inderdaad bij een verhuis hebben we een beter stadion,maar gaan ze dan de chips opeens wel kunnen betalen? ik vrees dat den deurwaarder ook in denderleeuw zijne weg weet :D Weir zillen hem tein in den rendac goan afleeveren. ![]() Ik zal noste week een camiongsken komen kappen op den iendracht,zodat de denjer boys onder ons kunnen gewennen aan de geur........ Kadaaaaaaaavers ![]() Dan toch aan de eretribune hé besteken, verder ben ik zeker geen Denderboy integendeel, maar ons lot hebben we spijtig genoeg niet meer in eigen handen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2014, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
kém al nen noam vér ons nieve fusieclub : SFDA !!
Samen Failliet Denderend Aalst ! _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Sep 2014, 18:21 |
|
|
Ancien
Dirk schreef: kém al nen noam vér ons nieve fusieclub : SFDA !! Samen Failliet Denderend Aalst ! Weir goan in 't roeid speelen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2014, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dender verliest de degradatie"topper" aan huis tegen Izegem en staat op een barrageplaats...
|
| 21 Sep 2014, 18:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
salvador schreef: Dender verliest de degradatie"topper" aan huis tegen Izegem en staat op een barrageplaats... Da kan giejn kwoad, volgend sezoen spelen ze in twiejde klassse. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 21 Sep 2014, 18:38 |
|
| Pagina 667 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 665 666 667 668 669 … 711 Volgende |