|
|
| Pagina 670 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 668 669 670 671 672 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: de Dendertopic
T.Fratelli schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141009_01312598 weer een reactie van een megalomane voorzitter waar mijn broek van afzakt eigenlijk. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Okt 2014, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: T.Fratelli schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141009_01312598 weer een reactie van een megalomane voorzitter waar mijn broek van afzakt eigenlijk. snel optrekken, Elcoli. het begint te fris te worden voor dergelijke maneuvres. OT: precies alsof ze het ginder ooit hebben moeten hebben van entreegeld of eters. ik ben daar over laatst in de buurt gepasseerd dat ik dacht da ze op het hoofdveld aan het trainen waren omdat ik ne speler of 2 hoorde roepen. bleek het toch wel degelijk ne competitiematch te zijn. toch moet ik toegeven dat een vorm van respect voor El Moustachio con Dineros me niet helemaal ontsnapt, het is nog nen echten clubmens. in het geval van ons buren zelfs waarschijnlijk bijna den enigsten ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Okt 2014, 13:18 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: El Corredor (Light) schreef: T.Fratelli schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141009_01312598 weer een reactie van een megalomane voorzitter waar mijn broek van afzakt eigenlijk. snel optrekken, Elcoli. het begint te fris te worden voor dergelijke maneuvres. OT: precies alsof ze het ginder ooit hebben moeten hebben van entreegeld of eters. ik ben daar over laatst in de buurt gepasseerd dat ik dacht da ze op het hoofdveld aan het trainen waren omdat ik ne speler of 2 hoorde roepen. bleek het toch wel degelijk ne competitiematch te zijn. toch moet ik toegeven dat een vorm van respect voor El Moustachio con Dineros me niet helemaal ontsnapt, het is nog nen echten clubmens. in het geval van ons buren zelfs waarschijnlijk bijna den enigsten ![]() inderdaad, die Moustachemans wil het weer laten uitschijnen of hun budgettaire problemen alleen aan de resultaten liggen. Dat ze jarenlang boven hun stand geleefd hebben en hun misrekend hebben, vergeet hij voorzittergewijs te vermelden. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Okt 2014, 13:23 |
|
|
forumlegende
Imagoschade? Bij Dender?
|
| 10 Okt 2014, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
tympanum2 schreef: Imagoschade? Bij Dender? das een goei voor in den moppentopic ![]() |
| 10 Okt 2014, 13:41 |
|
|
Nationale Ploeg
tympanum2 schreef: Imagoschade? Bij Dender? dien begint serieus mee te dingen voor ne Zeik Award, categorie 'Krulsnorzeiken in de plattelandslucht'. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Okt 2014, 16:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Pover gelijkspel bij de laatste in de stand. Die mannen hadden maar 3ptn tot voor gisteren
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Okt 2014, 13:41 |
|
|
forumlegende |
http://nr10.be/nieuws/voorzitter-noodli ... -op-straat
Alle, trainer buiten, maar ze weten zelfs nog niet eens hoeveel ploegen er in hun reeks zitten En het staat effectief ook zo op hun officiële site _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Okt 2014, 14:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik wist niet dat Gerland De Latte nu daar zat.
|
| 14 Okt 2014, 14:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: Ik wist niet dat Gerland De Latte nu daar zat. iedereen heeft recht op een foutje ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Okt 2014, 17:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: Smetje schreef: Ik wist niet dat Gerland De Latte nu daar zat. iedereen heeft recht op een foutje ![]() Bwah, foutje? Uitgekookt bekeken vind ik - als T2 aan de slag gaan bij een derdeklasser die voor het tweede jaar op rij een compleet onervaren T1 aanstelt... Geeft 9 op 10 kans op problemen in het begin, zeker als de motor niet aanslaat... Dan sta je als T2 plots heel dicht bij het hoofdtrainerschap van een derdeklasser, wat u zomaar in de schoot wordt geworpen... Als je er ook maar in slaagt om meer punten te pakken dan uw voorganger, ben je gelanceerd. Dus eerder goed bekeken van Gerland want probeer maar eens vanuit een rol als T2 of T3 aan de bak te geraken als hoofdtrainer in derde via de "normale" weg... |
| 14 Okt 2014, 17:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Dries schreef: http://nr10.be/nieuws/voorzitter-noodlijdende-derdeklasser-houdt-woord-en-zet-trainer-op-straat Alle, trainer buiten, maar ze weten zelfs nog niet eens hoeveel ploegen er in hun reeks zitten En het staat effectief ook zo op hun officiële site Het is te zien hoe je het bekijkt hé, Zele, Izegem en Dender staan op de 15de 16de en 17de plaats, voorlaatste dus met 8 punten ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Okt 2014, 18:09 |
|
|
forumlegende |
Gio schreef: Dries schreef: http://nr10.be/nieuws/voorzitter-noodlijdende-derdeklasser-houdt-woord-en-zet-trainer-op-straat Alle, trainer buiten, maar ze weten zelfs nog niet eens hoeveel ploegen er in hun reeks zitten En het staat effectief ook zo op hun officiële site Het is te zien hoe je het bekijkt hé, Zele, Izegem en Dender staan op de 15de 16de en 17de plaats, voorlaatste dus met 8 punten ![]() Als dit de stand zou zijn bij de laatste speeldag staan ze op een rechtstreekse degradatieplaats he, niet de 15e (die rechtstreekse redding zou inhouden), dus een belachelijke manier om erop te kijken vind ik (niet van jou, maar van die van dender he )_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Okt 2014, 19:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Gio schreef: Dries schreef: http://nr10.be/nieuws/voorzitter-noodlijdende-derdeklasser-houdt-woord-en-zet-trainer-op-straat Alle, trainer buiten, maar ze weten zelfs nog niet eens hoeveel ploegen er in hun reeks zitten En het staat effectief ook zo op hun officiële site Het is te zien hoe je het bekijkt hé, Zele, Izegem en Dender staan op de 15de 16de en 17de plaats, voorlaatste dus met 8 punten ![]() En Zele gaat zich zeker en vast redden nu Jean-Pierre daar trainer is hé ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Okt 2014, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Still standing ! schreef: Smetje schreef: Ik wist niet dat Gerland De Latte nu daar zat. iedereen heeft recht op een foutje ![]() Bwah, foutje? Uitgekookt bekeken vind ik - als T2 aan de slag gaan bij een derdeklasser die voor het tweede jaar op rij een compleet onervaren T1 aanstelt... Geeft 9 op 10 kans op problemen in het begin, zeker als de motor niet aanslaat... Dan sta je als T2 plots heel dicht bij het hoofdtrainerschap van een derdeklasser, wat u zomaar in de schoot wordt geworpen... Als je er ook maar in slaagt om meer punten te pakken dan uw voorganger, ben je gelanceerd. Dus eerder goed bekeken van Gerland want probeer maar eens vanuit een rol als T2 of T3 aan de bak te geraken als hoofdtrainer in derde via de "normale" weg... Beetje het scenario dat CJ in gedachten had bij Oostende, efkes mispakt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Okt 2014, 20:26 |
|
| Pagina 670 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 668 669 670 671 672 … 711 Volgende |