|
|
| Pagina 234 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 232 233 234 235 236 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef: Stijn schreef: De flaters die Pattaboem hier schiet zijn stilaan ontelbaar. -Sorry Stijn. Je moet eens goed leren lezen. Dit artikel heb IK NIET geschreven, maar komen uit de pen van een Dendermondenaar. Natuurlijk is de inhoud om te schaterlachen... Maar als dergelijke plannen door het Dendermondse stadsbestuur au-serieux worden genomen, dan hebben we wel een hele kluif om te spotten met Dendermondenaren. zie: http://www.deklaptand.be/qatarese-olied ... s-voetbal/ Natuurlijk heb jij dat niet geschreven. Ik denk eerder dat jij eens goed moet leren lezen, namelijk de posts van anderen. Dan wist je dat dat verhaal hier al eens gepasseerd is. |
| 18 Okt 2014, 19:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
@Stijn: als ik alle posts, van élke toppic op dit forum eerst eens goed moet herlezen, alvoor ik een post schrijf; dan zou ik extra verlof moeten nemen... Wellicht heb jij daar al de tijd voor... Maar ik niet.
En dan gebeurt het inderdaad wel eens dat iets dubbel gepost wordt. Dat blijkt hier op dit forum wel meer te gebeuren. Ik verwonder me steeds over de agressieve reacties en geruzie die sommige forumbezoekers altijd maar zoeken, dit onder eendrachtsupporters. Terwijl wij hier op dit forum allemaal eenzelfde, eensgezinde passie hebben voor onzen Iendracht ! Dat geruzie over bagatelzaken, en aanvallen op andere gelijkgezinde Iendracht-forumbezoekers; typeert alleen maar het karakter van sommigen alhier; en is onze typerende naam: "Iendracht(er)" niet waard. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 18 Okt 2014, 19:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
supersossis schreef: zwetzat schreef: supersossis schreef: oei , is de wind aant keren? ![]() bij mij komt die al zeer lang uit die richting, zie maar naar mijn vorige posts uit een lang verleden zelfs ![]() ge moet dan zo ver niet meer rijden waarschijnlijk? als t in uw voordeel is,waarom zoude er dan tegen zijn.... ![]() ja maar, elk voordeel heeft ook zijn nadeel nietwaar ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Okt 2014, 23:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
pattaboem schreef: @Stijn: als ik alle posts, van élke toppic op dit forum eerst eens goed moet herlezen, alvoor ik een post schrijf; dan zou ik extra verlof moeten nemen... Wellicht heb jij daar al de tijd voor... Maar ik niet. En dan gebeurt het inderdaad wel eens dat iets dubbel gepost wordt. Dat blijkt hier op dit forum wel meer te gebeuren. Ik verwonder me steeds over de agressieve reacties en geruzie die sommige forumbezoekers altijd maar zoeken, dit onder eendrachtsupporters. Terwijl wij hier op dit forum allemaal eenzelfde, eensgezinde passie hebben voor onzen Iendracht ! Dat geruzie over bagatelzaken, en aanvallen op andere gelijkgezinde Iendracht-forumbezoekers; typeert alleen maar het karakter van sommigen alhier; en is onze typerende naam: "Iendracht(er)" niet waard. PS: de website de klaptand publiceert artikels van ludieke aard, genre de raaskalderij _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Okt 2014, 10:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
@Bram. Je hebt mensen met lange tenen, ...en mensen zonder: die voor alles en nogwat agressief reageren.
Ik heb gewoon dit artikel gepost met hoongelach, omdat dit wel in lachwekkend contrast staat met wat hier in Aalst gebeurt ivm "ons stadion". De mentaliteit hoe dat hier op gereageerd wordt door eendrachtsupporters, getuigt van een mentaliteit van ruzie zoeken. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 19 Okt 2014, 19:02 |
|
|
forumlegende
Sorry, maar het verhaal over Dendermonde staat gewoon op de vorige pagina.
Dus 'al de pagina's' lezen was helemaal niet nodig. En de mensen die wel eens één of een paar pagina('s) terug lezen om te weten waar het over gaat krijgen dan meteen een slag onder de gordel, want die hebben 'tijd te veel'. Trouwens, hoe kan men iets deftig posten als men niet weet waarover het de voorbije dagen gegaan is? |
| 20 Okt 2014, 9:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
pattaboem schreef: @Bram. Je hebt mensen met lange tenen, ...en mensen zonder: die voor alles en nogwat agressief reageren. Ik heb gewoon dit artikel gepost met hoongelach, omdat dit wel in lachwekkend contrast staat met wat hier in Aalst gebeurt ivm "ons stadion". De mentaliteit hoe dat hier op gereageerd wordt door eendrachtsupporters, getuigt van een mentaliteit van ruzie zoeken. Wa heeft Bram hier nu mee te maken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Okt 2014, 10:10 |
|
|
Freak
volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg.
|
| 28 Okt 2014, 9:07 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. Dat is toch ook niet in Aalst. Zou er hier dan ook zo geprotesteerd worden? |
| 28 Okt 2014, 9:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jean schreef: waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. Dat is toch ook niet in Aalst. Zou er hier dan ook zo geprotesteerd worden? Nee, en da begrijpt ge toch?!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2014, 10:26 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Jean schreef: waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. Dat is toch ook niet in Aalst. Zou er hier dan ook zo geprotesteerd worden? Nee, en da begrijpt ge toch?!! Ja, en jij zeker niet. Van in Herzele wel wat winst voor jou hé! ![]() |
| 28 Okt 2014, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Jean schreef: DavidSeal schreef: Jean schreef: Dat is toch ook niet in Aalst. Zou er hier dan ook zo geprotesteerd worden? Nee, en da begrijpt ge toch?!! Ja, en jij zeker niet. Van in Herzele wel wat winst voor jou hé! ![]() Zucht... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2014, 10:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. Ik had bijna een Ferrari gekocht,mor mijn garage was te klein. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Okt 2014, 11:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waly 2 schreef: volgens hln hadden we bijna een stadion in erpe - mere,maar er is geen plaats genoeg. als zelfs daar al geen plaats genoeg is vrees ik eigenlijk een beetje voor het verdere verloop van de zoektocht naar grond en plaats....(of ligt het aan goodwill om 'epemeerse' grond toe te steken aan aalst om iet te bouwen,dat zullen we nooit te weten komen) da ze eens richting meldert of hofstade/gijzegem gaan zien .enige probleem dat er kan zijn is dat daar geen "grote wegen" lopen zoals e40 waar dit langs de erembodegem en erpe-merekant wel het geval is... positief is wel dat ze er toch wel degelijk mee bezig blijken te zijn (tegen alle verwachtingen in), en zelfs samen met ghelamco?... geeft toch enige hoop dat er in de toekomst toch wel eens iets zal gebeuren... @bakkie : er bestaan kleine ferrari's ook he ... ![]() |
| 28 Okt 2014, 13:24 |
|
|
forumlegende |
Iemand die dat artikel hier kan zetten?
Alleszins, dan zou het een pak dichter bij mijn deur zijn ![]() Twee vliegen in één klap dus _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Okt 2014, 13:29 |
|
| Pagina 234 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 232 233 234 235 236 … 462 Volgende |