|
|
| Pagina 671 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 669 670 671 672 673 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: de Dendertopic
[/quote] Beetje het scenario dat CJ in gedachten had bij Oostende,
efkes mispakt [/quote]wees blij, anders zat hij misschien nog hier. _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Okt 2014, 10:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Still standing ! schreef: efkes mispakt [/quote]wees blij, anders zat hij misschien nog hier.[/quote] zo dom zijn ze hier nu ook weer niet he....t is van als die gek hier weg is dat ze met 90 procent dezelfde spelers wel kunnen wat toen niet kon , aan wie zou da liggen? |
| 15 Okt 2014, 10:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
supersossis schreef: Still standing ! schreef: efkes mispakt ![]() wees blij, anders zat hij misschien nog hier.[/quote] zo dom zijn ze hier nu ook weer niet he....t is van als die gek hier weg is dat ze met 90 procent dezelfde spelers wel kunnen wat toen niet kon , aan wie zou da liggen?[/quote] Daag ze niet uit aub! |
| 15 Okt 2014, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Alweer verlies vér onzen buren, tegen Zele deze kiejr.
KoenKoen zal weer diarree emmen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Okt 2014, 20:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Potjes zal mogen uitkijken nor een ander top club met nieuwjaar
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2014, 12:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Potjes zal mogen uitkijken nor een ander top club met nieuwjaar ![]() Kaan Potjes op back rechts speilen? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Okt 2014, 12:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Bakkie schreef: Potjes zal mogen uitkijken nor een ander top club met nieuwjaar ![]() Kaan Potjes op back rechts speilen? Pfff...... Laat het uit e. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2014, 12:29 |
|
|
Reserve
Bakkie schreef: jammen schreef: Bakkie schreef: Potjes zal mogen uitkijken nor een ander top club met nieuwjaar ![]() Kaan Potjes op back rechts speilen? Pfff...... Laat het uit e. Vind ik ook,haalt niet meer het niveau van vroeger,en zie het hem niet meer halen Laten waar hij is mij gedacht |
| 27 Okt 2014, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
willempie schreef: Bakkie schreef: jammen schreef: Kaan Potjes op back rechts speilen? Pfff...... Laat het uit e. Vind ik ook,haalt niet meer het niveau van vroeger,en zie het hem niet meer halen Laten waar hij is mij gedacht Straf ! En uw bewering dat Potjes nooit zijn vroegere niveau zal/kan halen is gestoeld op....??Ofwel is zijn knie niet in orde -en heb je een punt met uw uitlating- ofwel is zijn knie wel ok. Dan is het kwestie van tijd en omkadering vooraleer hij opnieuw een niveau haalt wat je van hem mag verwachten. Maar in dat geval zal ook veel van hemzelf afhangen. Niet vergeten, 't is nog ne jonge gast hé! En dat kappen op hem. Wat heeft die kerel eigenlijk op zijn kerfstok dat hij niet meer zou mogen terugkeren ? |
| 27 Okt 2014, 17:24 |
|
|
luque schreef: willempie schreef: Bakkie schreef: Pfff...... Laat het uit e. Vind ik ook,haalt niet meer het niveau van vroeger,en zie het hem niet meer halen Laten waar hij is mij gedacht Straf ! En uw bewering dat Potjes nooit zijn vroegere niveau zal/kan halen is gestoeld op....??Ofwel is zijn knie niet in orde -en heb je een punt met uw uitlating- ofwel is zijn knie wel ok. Dan is het kwestie van tijd en omkadering vooraleer hij opnieuw een niveau haalt wat je van hem mag verwachten. Maar in dat geval zal ook veel van hemzelf afhangen. Niet vergeten, 't is nog ne jonge gast hé! En dat kappen op hem. Wat heeft die kerel eigenlijk op zijn kerfstok dat hij niet meer zou mogen terugkeren ?Ik ga der hier ook niet teveel woorden aan vuil maken,maar zoek eens zijn kranten artikel op waar hij openlijk kritiek uit naar Aalst toe. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2014, 17:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
luque schreef: willempie schreef: Bakkie schreef: Pfff...... Laat het uit e. Vind ik ook,haalt niet meer het niveau van vroeger,en zie het hem niet meer halen Laten waar hij is mij gedacht Straf ! En uw bewering dat Potjes nooit zijn vroegere niveau zal/kan halen is gestoeld op....??Ofwel is zijn knie niet in orde -en heb je een punt met uw uitlating- ofwel is zijn knie wel ok. Dan is het kwestie van tijd en omkadering vooraleer hij opnieuw een niveau haalt wat je van hem mag verwachten. Maar in dat geval zal ook veel van hemzelf afhangen. Niet vergeten, 't is nog ne jonge gast hé! En dat kappen op hem. Wat heeft die kerel eigenlijk op zijn kerfstok dat hij niet meer zou mogen terugkeren ?Van mij krijgt hij de Heilige Absolutie ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Okt 2014, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik zie Potjes enkel maar op niveau terugkomen als hij naar hier terugkomt... overal anders gaat die gewoon telkens verder afglijden. Maar vanuit de club zou ik nu ook wel niet direkt op hem liggen wachten.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Okt 2014, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bakkie schreef: luque schreef: willempie schreef: Vind ik ook,haalt niet meer het niveau van vroeger,en zie het hem niet meer halen Laten waar hij is mij gedacht Straf ! En uw bewering dat Potjes nooit zijn vroegere niveau zal/kan halen is gestoeld op....??Ofwel is zijn knie niet in orde -en heb je een punt met uw uitlating- ofwel is zijn knie wel ok. Dan is het kwestie van tijd en omkadering vooraleer hij opnieuw een niveau haalt wat je van hem mag verwachten. Maar in dat geval zal ook veel van hemzelf afhangen. Niet vergeten, 't is nog ne jonge gast hé! En dat kappen op hem. Wat heeft die kerel eigenlijk op zijn kerfstok dat hij niet meer zou mogen terugkeren ?Ik ga der hier ook niet teveel woorden aan vuil maken,maar zoek eens zijn kranten artikel op waar hij openlijk kritiek uit naar Aalst toe. en was dat gelogen dan wat hij (op die moment )zei? wie geeft er eens geen kritiek op zijn vroegere of huidige werkgever? iedereen doet dat...daarvoor moet ge die gast nu ook niet levenslang de brandstapel toewensen ook he . en waarom haalt hij zijn vroegere niveau niet? das niet moeilijk om te denken waar dat aan ligt ... hij speelt bij een strontploeg die op t gemak naar vierde strompelt en misschien zelfs rechtstreeks de geschiedenisboeken in, wie haalt zijn niveau daar dan wel? laat die in een ploeg spelen die wel een goed seizoen draait en hij zal er ook wel staan...potjes heeft al genoeg bewezen dat hij dat kan en waard is! iedereen verdiend 1 keer vergeven te worden van de flaters die hij heeft gemaakt in zijn leven , ook hij t was waarschijnlijk beter geweest als hij die uitspraken voor zichzelf had gehouden maar ja.....welke leugens hebben ze bij dender door zijn oren gezeverd om daar te tekenen en niet ergens anders? die zal hij vandaag ook wel al doorgrond hebben . iedereen weet dat ze bij dender een zwak hebben voor al wat bij eendracht gespeeld of gewerkt heeft...steeds een top-transfer he als ge van de grote streekploeg iemand kunt aantrekken...(waarmee ik potjes niet bedoel omdat die al ergens anders speelde toen maar ge snapt het wel hoop ik) ![]() |
| 27 Okt 2014, 21:27 |
|
|
OP ZOEK NAAR HELPERS VOOR EETFESTIJN!
zaterdag 25 oktober 2014 om 13u12 We zijn op zoek naar enkele helpers voor ons jaarlijks eetfestijn op 1 november. Hebt u zin om te komen helpen aarzel niet om contact op te nemen met Wendy Timmermans via [email protected] of 0497 20 81 55 _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Okt 2014, 7:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: OP ZOEK NAAR HELPERS VOOR EETFESTIJN! zaterdag 25 oktober 2014 om 13u12 We zijn op zoek naar enkele helpers voor ons jaarlijks eetfestijn op 1 november. Hebt u zin om te komen helpen aarzel niet om contact op te nemen met Wendy Timmermans via [email protected] of 0497 20 81 55 Qua commercieel inzicht kan dat ook wel tellen: een eetfestijn op Allerheiligen... Puur vanuit Dender's standpunt heeft het wel iets fatalistisch: gaan eten om de club te steunen op de dodendag bij uitstek... |
| 28 Okt 2014, 9:42 |
|
| Pagina 671 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 669 670 671 672 673 … 711 Volgende |