|
|
| Pagina 240 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Stadion
boer touch schreef: Ik weet niet of dit terecht is wat ik denk, maar ik voel het zo een beetje jeuken aan mijn iekenissen. Einde van de huur en wij zullen naar FC Azerty moeten gaan spelen reden: - Onveilig stadion -Te zwaar verouderd -Kunnen de veiligheid niet meer garanderen bij risico wedstrijden -Einde van de huur -Problemen met de licentiecomissie Wat ik denk: -Stad Aalst wil op deze gronden een sociale woonwijk zette en zien wat dit opbrengt alvorens te berekenen wat ze voor den Eendracht kunnen en willen doen. (Ondertussen zal het wel al 2018 zijn en zijn we VERPLICHT gefusioneerd want het kon niet anders) Kweet nie hé? Veel kans toe. Tot aan 'verplicht gefusioneerd'. Wie kan u daar nu toe verplichten en op welke manier. Ik denk ook wel dat beide clubs inzien dat een fusie niks helpt gezien de slechte financiele toestand van beiden. Daarnaast is wat wij willen (een stadion) tijdelijk gevonden, en hetgeen zij willen (supporters/draagvlak) onbespreekbaar voor De supporters. Ik geloof niet in fusieverhalen _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Nov 2014, 19:18 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Gio schreef: En nu een andere vraag: is dit juist dat de huurtermijn afloopt in juni 2015 van ons huidig stadion, dus na dit seizoen? Wil dit dan zeggen dat het effectief het laatste seizoen is aan de bredestraat en we direct vanaf volgend seizoen uitwijken of zullen ze daar nog een mouw aanpassen? In het huurcontract staat wel Bredestraat en Zandberg, als het eerste , mits goedkeuring en nieuwe aanpassingswerken inzake oa evacuatie door de licentiecommissie raakt, zal het huurcontract sowieso verlengd worden : de rol van de Zandberg en jeugd is even belangrijk dan PC stadion. |
| 20 Nov 2014, 20:03 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
DT schreef: Bram schreef: Het lijkt mij nochtans logisch dat een burgemeester van Aalst enkel maar een onderzoeksbureau kan aanstellen voor iets binnen zijn territoriale bevoegdheid ? Nog eerder dan hun vorig argument van die openbare aanbesteding geloof ik wel dat hij hier niet veel anders kan. Als E. Aalst blijft zoeken buiten Aalst, en de burgemeester doet nog zijn studie binnen Aalst.... allemaal goed en wel zeker ? De slaagkans kan er maar mee vergroten. De relaties onderling blijven natuurlijk verzieken. Maar als ons clubbestuur het lukt om buiten Aalst te doen wat binnen Aalst niet kan... wie kan het ze kwalijk nemen. En ondertussen mag de burgemeester zijn belofte wel blijven nakomen... die heeft hij namelijk niet enkel tov de club E. Aalst gemaakt maar vooral tegenover zijn supporters. Da's mijn punt ni hé Bram - wat ik zeg is dat ik het raar vind dat de stad Aalst zelf eerst zou hebben meegewerkt aan dat onderzoek van de Erpe-piste (volgens dat ene bewuste artikel) en dat de burgemeester nu moord en brand schreeuwt over diezelfde piste... Ofwel was dat een heel slecht geschreven artikel zonder bronverificatie ofwel zit - weeral - niet iedereen binnen het stadsbestuur/Task Force of wat/wie dan ook daar op dezelfde lijn inzake dat stadiondossier en zijn er toch weer "cavaliers seuls" bezig... Wat uw laatste zin betreft: hebben diezelfde supporters al gerappeleerd naar de burgemeester toe inzake zijn gemaakte beloftes naar de achterban toe? We zijn toch al 2 maand na de protestmars en veel heb ik precies toch nog niet zien bougeren qua opvolgmeetings, enz... Burgemeester stelde duidelijk dat de gronden zich in Groot-Aalst moeten bevinden. dat al zou er meegewerkt zijn om gronden in Erpe te bekomen, via en met medewerking van het Aalsters stadsbestuur, is onjuist |
| 20 Nov 2014, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
jowwan schreef: Gio schreef: En nu een andere vraag: is dit juist dat de huurtermijn afloopt in juni 2015 van ons huidig stadion, dus na dit seizoen? Wil dit dan zeggen dat het effectief het laatste seizoen is aan de bredestraat en we direct vanaf volgend seizoen uitwijken of zullen ze daar nog een mouw aanpassen? In het huurcontract staat wel Bredestraat en Zandberg, als het eerste , mits goedkeuring en nieuwe aanpassingswerken inzake oa evacuatie door de licentiecommissie raakt, zal het huurcontract sowieso verlengd worden : de rol van de Zandberg en jeugd is even belangrijk dan PC stadion. da ze op de bredestraat gans dienen hoek waar nu ons stadion staat vol zullen/willen/gaan bouwen weet iedereen al langer....en de zorgstad die aalst nu is(of wil zijn volgens brillemans) in het achterhoofd zou dit wel eens de perfecte plaats voor een nieuwbouw(hetzij rusthuisachtig serviceflatding of sociale woonblokken). just die huidige ambetanterikken die daar nu nog op da stukske grond leven zijn nen blok aan het bouwersbeen van de stad.. t zal daarmee zijn dat ze in da artikel van deze week in hln spraken over de vraag voor een stadion 12000man met 7 a 8 oefenterreinen? en de repliek van dozje dat da hij(en zijn meelopers aldaar) daarop zei dat ze eerder dachten aan eentje van 8000 en niks meer ,plus 1 extra oefenterrein omdat ze eendracht aalst liever een 'regionale' uitstraling wou geven zegt ook al veel.... regionale uitstraling , kan er eens iemand met politieke taalkunde dit eens in werkmanstaal uitleggen aub? |
| 21 Nov 2014, 15:31 |
|
|
Nationale Ploeg
supersossis schreef: jowwan schreef: Gio schreef: En nu een andere vraag: is dit juist dat de huurtermijn afloopt in juni 2015 van ons huidig stadion, dus na dit seizoen? Wil dit dan zeggen dat het effectief het laatste seizoen is aan de bredestraat en we direct vanaf volgend seizoen uitwijken of zullen ze daar nog een mouw aanpassen? In het huurcontract staat wel Bredestraat en Zandberg, als het eerste , mits goedkeuring en nieuwe aanpassingswerken inzake oa evacuatie door de licentiecommissie raakt, zal het huurcontract sowieso verlengd worden : de rol van de Zandberg en jeugd is even belangrijk dan PC stadion. da ze op de bredestraat gans dienen hoek waar nu ons stadion staat vol zullen/willen/gaan bouwen weet iedereen al langer....en de zorgstad die aalst nu is(of wil zijn volgens brillemans) in het achterhoofd zou dit wel eens de perfecte plaats voor een nieuwbouw(hetzij rusthuisachtig serviceflatding of sociale woonblokken). just die huidige ambetanterikken die daar nu nog op da stukske grond leven zijn nen blok aan het bouwersbeen van de stad.. t zal daarmee zijn dat ze in da artikel van deze week in hln spraken over de vraag voor een stadion 12000man met 7 a 8 oefenterreinen? en de repliek van dozje dat da hij(en zijn meelopers aldaar) daarop zei dat ze eerder dachten aan eentje van 8000 en niks meer ,plus 1 extra oefenterrein omdat ze eendracht aalst liever een 'regionale' uitstraling wou geven zegt ook al veel.... regionale uitstraling , kan er eens iemand met politieke taalkunde dit eens in werkmanstaal uitleggen aub? Awel: "Aalst is Gent niet". ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Nov 2014, 16:20 |
|
|
forumlegende
Regionale uitstraling...dat is een goeie.
Of hoe verwoord ik eufemistisch, dat er helemaal geen geld, ambitie of goesting is om iets te doen aan de amechtige toestand van de club. Ik zie ons binnen afzienbare tijd ofwel volledig failliet gaan en roemloos verdwijnen, ofwel ergens in derde of vierde klasse terechtkomen tot het eind der voetbaltijden. Je kan dan wel zeggen, dat dit dossier al 20 jaar zonder oplossing over de woelige politieke golven dwaalt, maar om dan de burgemeester te zijn die het schip uiteindelijk de dieperik doet induiken met een razende vrille...Nu weet ik dat politiekers een ego moeten hebben ter grootte van een vers gewassen olifantenscrutom ('Blackadder'), maar de teloorgang van deze fantastische club op je geweten hebben...dat moet toch een deuk veroorzaken. Net daarom geloof/hoop ik toch nog een klein beetje dat alles goed komt. Tegen beter weten in? Och, in Aalst kan alles. |
| 21 Nov 2014, 16:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Het enige dat echt zal helpen is een knalseizoen en promotie naar eerste.. Pas dan, als de nationale media er zwaar opspringt, zal Doszje zwaar uit zen pijp willen komen..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Nov 2014, 20:56 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
|
| 25 Nov 2014, 9:26 |
|
|
forumlegende
Veel begrip voor de mensen die die café's uitbaten, maar we moeten vooruit.
|
| 25 Nov 2014, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Intussen bij Essevee en hun nieuwe tribune...
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 27 Nov 2014, 19:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachtzot schreef: Intussen bij Essevee en hun nieuwe tribune... ![]() Groot verschil met het schuurtje dat er vroeger stond... |
| 27 Nov 2014, 19:56 |
|
|
forumlegende
nu al mooi stuk, en eens afgewerkt zal het ook bij de beste stadions zijn van België.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Nov 2014, 20:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Josken11 schreef: Iendrachtzot schreef: Intussen bij Essevee en hun nieuwe tribune... ![]() Groot verschil met het schuurtje dat er vroeger stond... Awel , ben er dik jaloers op op het schuurtje van vroeger ...als je ziet dat het daar allemaal kan op korte tijd is het bij ons huilen met de pet op.... |
| 27 Nov 2014, 20:17 |
|
|
forumlegende
tsjoep schreef: Josken11 schreef: Iendrachtzot schreef: Intussen bij Essevee en hun nieuwe tribune... ![]() Groot verschil met het schuurtje dat er vroeger stond... Awel , ben er dik jaloers op op het schuurtje van vroeger ...als je ziet dat het daar allemaal kan op korte tijd is het bij ons huilen met de pet op.... allemaal de schuld van onze burgemeester van de NVA, Nieuwe Vlaamse Armoede !!! ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Nov 2014, 20:39 |
|
|
Ancien
Eendracht Aalst zet stad onder druk en wil duidelijkheid voor 1 februari
Komt er een nieuw stadion of wordt het huidige complex verbouwd.?Voetbalclub Eendracht Aalst eist van het stadsbestuur duidelijkheid voor 1 februari of de club dreigt andere oorden op te zoeken. Het bestuur van voetbalclub Eendracht Aalst zat gisteren samen met schepenen Ilse Uyttersprot en Ann Van de Steen omtrent het aanslepende stadiondossier dat ook zijn weerslag dreigt te hebben op de sportieve toekomst van de club. "Om onze licentie te bekomen moeten we tijdens de eerste drie maanden van 2015 verscheidene dossiers indienen bij de voetbalbond", legt manager Yannick Van Aken uit. "Via extra investeerders willen we onze financiële situatie verbeteren, maar daarnaast speelt ook het stadiondossier een belangrijke rol in het verkrijgen van de licentie. Tegen midden februari moet het dossier over het stadion binnen zijn bij de voetbalbond, dus komt de stad maar beter snel met een oplossing. Wij willen duidelijkheid voor 1 februari. De kaarten moeten op tafel gelegd worden, wat hun keuze ook moge zijn. Voor ons is het duidelijk: ofwel wordt het huurcontract van het Pierre Cornelisstadion verlengd, maar dan wel met aangepaste tribunes die wettelijk in orde zijn want we willen geen torenhoge boetes blijven betalen, ofwel komt er een nieuw stadion." "Onze voorkeur blijft uitgaan naar een nieuw stadion op Aalsters grondgebied, maar wij bereiden ook pistes met andere partners voor. Als de stad er niet in slaagt om ons tegen de vooropgestelde datum de nodige garanties te geven die wij op onze beurt kunnen opnemen in ons dossier voor de voetbalbond, dan zullen wij ons plan B (een stadion buiten Aalst red.) moeten ontrollen. Dat kan vrij snel gebeuren als er vanuit de stad geen duidelijk signaal komt, maar het gesprek dat we vandaag hadden, verliep constructief en was positief." Op die manier verhoogt de club de druk op het Aalsterse stadsbestuur. "Dat beseffen we, maar de komende maanden zijn cruciaal voor de toekomst van onze club", besluit Van Aken. (KSN) _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Dec 2014, 9:59 |
|
| Pagina 240 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 238 239 240 241 242 … 462 Volgende |