|
|
| Pagina 242 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 240 241 242 243 244 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef: Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen ![]() Ze hebben de stad niet nodig, maar hebben voor plan A wel gronden binnen de stad nodig. En daar is steun van de stad voor nodig. |
| 24 Dec 2014, 13:58 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Bakkie schreef: Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen ![]() Ze hebben de stad niet nodig, maar hebben voor plan A wel gronden binnen de stad nodig. En daar is steun van de stad voor nodig. De "cloe" is van den trein niet te missen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Dec 2014, 13:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: Bakkie schreef: Ik herinner me de woorden van fdr nog,we hebben de stad niet nodig om een nieuw stadion te bouwen ![]() Ze hebben de stad niet nodig, maar hebben voor plan A wel gronden binnen de stad nodig. En daar is steun van de stad voor nodig. De "cloe" is van den trein niet te missen. had de NMBS geen aanpassing gedaan van hun uurregeling,we hadden al lang op het juiste spoor gezeten,het zit fdr toch allemaal tegen e seg._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Dec 2014, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: Bakkie schreef: Copy paste van vorig jaar een vereffening en opnieuw beginnen met andere stuurlui lijkt me de enige en juiste oplossing,willen we nog een toekomst hebben met den Iendracht,lijkt me nu wel heel duidelijk dat jullie volgend seizoen naar Denjer gaan mogen trekken.Euh, het stadsbestuur beweegt voor een tweedeklasser voor geen meter, maar zou dat dan wel doen voor een club die opnieuw zou beginnen onderaan de ladder na een tweede vereffening?? Dat zou pas politiek ongeoorloofd zijn... Ondanks het terecht in vraag stellen van het huidige bewind, is een voor de club gunstige oplossing in het stadiondossier immers het enige instrument dat de club uit de impasse kan trekken... Tegelijkertijd is een uitblijven van een oplossing in dat opzicht ook meteen het mes dat de fatale doodsteek kan geven... Zo simpel is het helaas... Hoe lager je afzakt in het huidige Belgische voetbal, hoe minder kansen je hebt/krijgt... ongeacht wie er aan het stuur van de club zit... De tijd dat je zoals Germinal Ekeren vanuit provinciale relatief eenvoudig kan doorstoten tot eerste klasse ligt ver achter ons... Of denk je dat Beerschot liever staat waar het nu staat dan waar wij zitten? De optie om u weer te laten afglijden om opnieuw te beginnen en sterker terug te komen, dat is een piste die echt ten dode is opgeschreven... Kan een schokeffect creëren en een korte opstoot van enthousiasme ja, zeker als je in uw eerste jaar alles kapot speelt... Maar hoe lang duurt dat en kan je daar op teren? Zie waar wij staan nadat we onder het duo De Ridder-Schots alles kapot speelden in vierde klasse - toen we kampioen speelden was de sky ook de limit... Anderhalf jaar later was er niks meer over van dat sprookje... Zelfde verhaal toen we kampioen werden in derde: tweede klasse is walhalla, weg naar boven is ingezet. Een paar maand later was het al over voor het nog maar begonnen was. In december 2011 - januari 2012 dan toch een nieuwe boost met onze actie en onze Messias die meteen de kortetermijnschuld afloste om door te kunnen blijven gaan. En waar staan we in december 2014? Intussen nog altijd zoekende en eigenlijk al een jaar op de dool nadat onze K werd afgebroken... Zolang duren die mooie liedjes dus... En jij zou dan vrijwillig die stappen terug zetten??? Zelfmoord is dat... Vroeger konden we het in dergelijke periodes zonder hoogvliegers 10 seizoenen uithouden zonder al te veel publieke belangstelling te verliezen, nu ben je op een goeie 2 jaar de helft van uw volk kwijt... Zegt toch ook genoeg over het feit dat de oude tijden niet meer gaan terugkeren? Ik volg met argusogen de exploten van Beerschot in vierde en Deinze in derde... Ben benieuwd wat er daar staat te gebeuren als ze niet promoveren dit jaar... Mooi zal het in elk geval niet zijn. Waardoor zit Racing Mechelen diep in de financiële problemen? Vooral de nasleep van 1 seizoen een paar jaar geleden toen ze zwaar investeerden om kampioen te spelen in derde... en sneuvelden... Naast die nasleep voorlopig ook geen concrete toekomstplannen en een stadion dat nog armtieriger is dan het onze... Laat ze erin blijven dit jaar en laat ze volgend jaar zelfs een heenronde in de middenmoot draaien, in december 2015 is het bilan net hetzelfde als nu... Ik blijf het herhalen, al die investeerders die zogezegd zouden zitten wachten tot FDR er de brui aan geeft, zouden voor zichzelf en voor ons supporters beter nu op de proppen komen ipv wachten tot dit schip verder zinkt en kapseist... Als die er al zouden zijn, kunnen ze gezamenlijk misschien de stad wel tot enige actie bespoedigen... Want eens een negatieve beslissing van het stadsbestuur over het stadiondossier, zal er geen enkele investeerder nog piepen, zelfs zonder FDR aan boord, wat ze nu ook mogen beweren... Buiten eerste klasse en de nationale ploeg is er commercieel niks interessant aan voetbal in België. Het enige wat investeerders dus nog interesseert is accommodatie en het feit dat die accommodatie klaar is om hogere ambities te wettigen: voor een club als STVV is dat met het mooie stadion weer in eerste geraken, voor Zulte-Waregem is dat definitief aanhaken bij de grote Belgische clubs, enz. Zonder accommodatie ben je niks meer en dan mag je nog met het beste bestuur ter wereld in uw club zitten... Het huidige voetbal gaat hand in hand met accommodatie - degene die daar niet kunnen op terugvallen, zijn gedoemd te verdwijnen..Kijk naar alle ploegen in eerste klasse - quasi allemaal hebben ze de afgelopen tien jaar aan hun stadion gewerkt... Niet alleen de topploegen hé, maar ook ploegen als Westerlo, Beveren en Lierse. Intussen heeft ook meer dan de helft van tweede klasse een stadion dat beter is dan het onze... Ipv te blijven hopen dat het met een ander Eendracht-bestuur allemaal beter zou gaan, branden we beter kaarsen dat er eens goed nieuws komt over de stadionproblematiek... Is trouwens met alle Eendracht-besturen nooit goed gegaan op lange termijn... Hoop dan gewoon dat de berg stenen in orde komt - je ziet aan de laatste 2 jaar, hoe de afbraak van 1 tribune de neergang zo kan bespoedigen... En eens de mot erin zit, gaat het heel snel hoor... Is trouwens niet alleen bij ons zo hé - zie hoe het er bij Antwerp aan toe gaat... Ondanks pover vertoon de laatste 10-15 jaar daar is het maar echt sinds midden vorig jaar dat de supporters wegblijven, maar ook daar gaat het intussen supersnel achteruit hé: amper 3000 man tegen ons afgelopen weekend! Zien dat er jaar na jaar minder topspelers komen afzakken, minder uitgesproken ambities, meer wrevel tov bestuur, enz. En evenmin uitzicht op beter... Als het dan op alle gebied in een land minder gaat, wordt al veel sneller foert gezegd... Old school voetbal komt nooit meer terug dus is het mee kunnen springen op de kar van het huidige voetbal of verdwijnen... Het bizarre is dat alle ploegen met ambitie uit derde en vierde klasse nu even naïef zijn als wij toen we uit derde promoveerden en tweede klasse als het walhalla zagen wat al onze problemen zou oplossen... Amper 3 seizoenen later is het bij ons echter nog nooit zo slecht gesteld geweest... Ligt dat enkel aan het slechte bewind? Ligt het aan het voetbal dat we spelen? Ligt het aan de tegenstanders? Ik herinner me matchen in derde klasse onder Dillen waar we op verplaatsing in allesbehalve stadions met meer waren dan wat er nu gemiddeld in tweede klasse nog meegaat... Ook toen al hadden we verschillende duistere figuren over de vloer gehad, hadden we bestuursmatig ook geen nagel om aan ons gat te krabben maar werd er wel nog sfeer gemaakt waardoor je als supporter bleef komen... Ik vrees gewoon dat de rekker geknapt is bij velen door allerhande factoren gelinkt aan den Iendracht en het Belgisch voetbal in het algemeen, maar vooral door het besef dat het alleen maar kan keren als we uitsluitsel krijgen over het lot van onze thuishaven... Aangezien we daar als supporters nauwelijks iets kunnen aan doen, haken we massaal af. Ook een groot deel van de die-hards, en bij een club die gemiddeld op 2500 mensen draaide, heeft het de rug toekeren van zo'n groep een serieuze impact. Zonder een goed stadionplan, kan je dan wel eens een opstoot krijgen zoals de bekermatch op Club Brugge maar voor de rest zal het kommer en kwel blijven... Niet echt optimistisch voor deze tijd van het jaar, maar zo zie ik het... Zit veel waarheid in, maar DE reden waarom er geen schot in de zaak komt, en ook niet zal komen, is omdat het huidige bestuur niet door één deur kan met de burgemeester en bij uitbreiding het hele stadsbestuur. De scène in het Belfort enkele weken geleden tijdens de protestmars toonde dat heel goed aan. |
| 24 Dec 2014, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: Ze hebben de stad niet nodig, maar hebben voor plan A wel gronden binnen de stad nodig. En daar is steun van de stad voor nodig. De "cloe" is van den trein niet te missen. had de NMBS geen aanpassing gedaan van hun uurregeling,we hadden al lang op het juiste spoor gezeten,het zit fdr toch allemaal tegen e seg.Allemool 'n Onderkroiper zén faat. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Dec 2014, 14:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: De "cloe" is van den trein niet te missen. had de NMBS geen aanpassing gedaan van hun uurregeling,we hadden al lang op het juiste spoor gezeten,het zit fdr toch allemaal tegen e seg.Allemool 'n Onderkroiper zén faat. ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Dec 2014, 15:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tijd brengt raad. Ofwel is er een concreet plan B zoals FDR zegt en hebben we de kliek van D'Haese niet nodig ofwel zijn het luchtkastelen, zoals destijds bij Orlans en De Jonghe met hun nieuw stadion. Heb hier het boek liggen 'Eendracht Aalst beweegt 1999-2000', met een interview van toenmalig voorzitter De Jonge over het stadion: 'bij de oprichting van nv Siegem zijn enkele mensen in de bres gesprongen die andermaal een groot hart voor eendracht hebben laten zien. Dit sterkt mij in de overtuiging dat onze club mooie tijden tegemoet gaat'.
Over de financiële situatie: Die situatie hebben wij goed in de hand, de supporters hoeven zich nergens zorgen om te maken. Kort nadien was het hier gedaan hé! Ik hoor nu dezelfde geluiden...Eerst zien, dan geloven! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Dec 2014, 15:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zit veel waarheid in, maar DE reden waarom er geen schot in de zaak komt, en ook niet zal komen, is omdat het huidige bestuur niet door één deur kan met de burgemeester en bij uitbreiding het hele stadsbestuur. De scène in het Belfort enkele weken geleden tijdens de protestmars toonde dat heel goed aan.
Inderdaad, FDR doet hier weeral wat hij best kan, de schuld op een ander steken! Dat hij loog tegen de licentiecommisie is hij "fijntjes" vergeten zeker?! Dat de toeschouwersaantallen teruglopen zal zeker, door die tribunetent komen, maar dat hij zijn restaurant niet vol krijgt, komt dat ook door het stadsbestuur? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Dec 2014, 15:27 |
|
|
Ancien
[quote="witzwet"]Tijd brengt raad. Ofwel is er een concreet plan B zoals FDR zegt en hebben we de kliek van D'Haese niet nodig ofwel zijn het luchtkastelen, zoals destijds bij Orlans en De Jonghe met hun nieuw stadion. Heb hier het boek liggen 'Eendracht Aalst beweegt 1999-2000', met een interview van toenmalig voorzitter De Jonge over het stadion: 'bij de oprichting van nv Siegem zijn enkele mensen in de bres gesprongen die andermaal een groot hart voor eendracht hebben laten zien. Dit sterkt mij in de overtuiging dat onze club mooie tijden tegemoet gaat'.
Over de financiële situatie: Die situatie hebben wij goed in de hand, de supporters hoeven zich nergens zorgen om te maken. Kort nadien was het hier gedaan hé! Ik hoor nu dezelfde geluiden...Eerst zien, dan geloven![/quote] Zo denk ik er ook over, trouwens in 1963 wilde den Iendracht al vertrekken uit Aalst richting Erembodegem, de toenmalige Burgemeester Boel, wou niets liever dan den Iendracht te zien spelen op Erembodegems grondgebied. Vanuit de kant van het stadsbestuur hoor je momenteel weer niets meer, ik veronderstel dat we na nieuwjaar weer eens moeten gaan uitpakken met enkele acties om die mannen scherp te houden wat het stadiondossier betreft, voor ze niet meer uit hun winterslaap ontwaken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Dec 2014, 15:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Zit veel waarheid in, maar DE reden waarom er geen schot in de zaak komt, en ook niet zal komen, is omdat het huidige bestuur niet door één deur kan met de burgemeester en bij uitbreiding het hele stadsbestuur. De scène in het Belfort enkele weken geleden tijdens de protestmars toonde dat heel goed aan. Inderdaad, FDR doet hier weeral wat hij best kan, de schuld op een ander steken! Dat hij loog tegen de licentiecommisie is hij "fijntjes" vergeten zeker?! Dat de toeschouwersaantallen teruglopen zal zeker, door die tribunetent komen, maar dat hij zijn restaurant niet vol krijgt, komt dat ook door het stadsbestuur? En de opgebouwde RSZ-schulden en andere achterstallen? Fout van het stadsbestuur! |
| 24 Dec 2014, 15:34 |
|
|
Ancien
Urzua schreef: DavidSeal schreef: Zit veel waarheid in, maar DE reden waarom er geen schot in de zaak komt, en ook niet zal komen, is omdat het huidige bestuur niet door één deur kan met de burgemeester en bij uitbreiding het hele stadsbestuur. De scène in het Belfort enkele weken geleden tijdens de protestmars toonde dat heel goed aan. Inderdaad, FDR doet hier weeral wat hij best kan, de schuld op een ander steken! Dat hij loog tegen de licentiecommisie is hij "fijntjes" vergeten zeker?! Dat de toeschouwersaantallen teruglopen zal zeker, door die tribunetent komen, maar dat hij zijn restaurant niet vol krijgt, komt dat ook door het stadsbestuur? En de opgebouwde RSZ-schulden en andere achterstallen? Fout van het stadsbestuur! Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Dec 2014, 15:43 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Urzua schreef: DavidSeal schreef: Zit veel waarheid in, maar DE reden waarom er geen schot in de zaak komt, en ook niet zal komen, is omdat het huidige bestuur niet door één deur kan met de burgemeester en bij uitbreiding het hele stadsbestuur. De scène in het Belfort enkele weken geleden tijdens de protestmars toonde dat heel goed aan. Inderdaad, FDR doet hier weeral wat hij best kan, de schuld op een ander steken! Dat hij loog tegen de licentiecommisie is hij "fijntjes" vergeten zeker?! Dat de toeschouwersaantallen teruglopen zal zeker, door die tribunetent komen, maar dat hij zijn restaurant niet vol krijgt, komt dat ook door het stadsbestuur? En de opgebouwde RSZ-schulden en andere achterstallen? Fout van het stadsbestuur! Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. |
| 24 Dec 2014, 15:52 |
|
|
Ancien
Urzua schreef: Hugo schreef: Urzua schreef: En de opgebouwde RSZ-schulden en andere achterstallen? Fout van het stadsbestuur! Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Dec 2014, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Urzua schreef: Hugo schreef: Urzua schreef: En de opgebouwde RSZ-schulden en andere achterstallen? Fout van het stadsbestuur! Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Moet plezierig zijn een nieuw stadion krijgen terwijl u ander nog niet versleten is , zo is het gemakkelijk om vooruit te gaan . Die cottyn scheet al in zijn broek toen bekend werd dat ghelamco een bod had gedaan op die grond aan den albatros, hij was rap om in de krant te zeggen dat 2 projecten in aalst niet mogelijk was. Met de hulp van zijn vriendjes was het niet moeilijk om voor movianto te kiezen .En dan verschieten der hier nog dat ons bestuur razend is op da laf stadsbestuur. |
| 24 Dec 2014, 16:07 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Urzua schreef: Hugo schreef: Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. Mocht ge de ware toedracht hiervan kennen (nee, ik ga daar niets meer over zeggen), ge zou die gronden ook niet aan EA (lees Ghelamco) toegekend hebben. |
| 24 Dec 2014, 16:08 |
|
| Pagina 242 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 240 241 242 243 244 … 462 Volgende |