|
|
| Pagina 244 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
jammen schreef: Als je alles op een hoopje gooit kom je tot de conclusie dat de toekomst van Den Iendracht staat of valt met het vinden van een geschikte locatie. De bouw van een nieuw stadion zou, als je tussen de lijntjes leest, geen probleem mogen zijn. Het grote probleem echter is dat er geen "eendracht" is tussen clubbestuur en stadsbestuur. 't is inderdaad nu of nooit, geen tijd om machtsspelletjes te spelen of wij zijn voor de zoveelste keer de dupe van gans het circus. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Dec 2014, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dat den Iendracht op sterven na dood is,dat ziet toch elke supp die een klein beetje begaan is met ons club,toeschouwers zakken met de week en dat allemaal door de schuld van de tent,
ook het restaurant zit volledig op zijn gat,amper 15 eters laatste thuiswedstrijd,vroeger zat het vol allemaal de sponsors kwamen hun kl.. vullen en die moeten niet in de tent staan,niemand die zich daar vragen bijstelt,wel ik zal het jullie vertellen omdat ze fdr en zijn gevolg hun loze beloftes meer dan kotsbeu zijn.Wat het stadsbestuur betreft,zolang fdr aan de macht is geen nieuw stadion,de reden? de valse paperassen die hij voorschotelde en onbetrouwbaar enz.... Nu opeens is het ons stadsbestuur hun schuld,dat hij de RSZ niet betaald heeft,maar hij kan het wel direct aanzuiveren wel waarom deed hij het dan niet.@DT ge weet maar al te goed wat er uit de gesprekken is gekomen met bepaalde nieuwe investeerders,die nemen de club niet over zolang deze niet gezond is,de enige oplossing is een vereffening want FDR zal geen stap opzij zetten,of jullie zijn akkoord dat de club stilletjes aan het dood bloeden is,zolang hij de plak zwaait. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Dec 2014, 14:07 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Dat den Iendracht op sterven na dood is,dat ziet toch elke supp die een klein beetje begaan is met ons club,toeschouwers zakken met de week en dat allemaal door de schuld van de tent, ook het restaurant zit volledig op zijn gat,amper 15 eters laatste thuiswedstrijd,vroeger zat het vol allemaal de sponsors kwamen hun kl.. vullen en die moeten niet in de tent staan,niemand die zich daar vragen bijstelt,wel ik zal het jullie vertellen omdat ze fdr en zijn gevolg hun loze beloftes meer dan kotsbeu zijn.Wat het stadsbestuur betreft,zolang fdr aan de macht is geen nieuw stadion,de reden? de valse paperassen die hij voorschotelde en onbetrouwbaar enz.... Nu opeens is het ons stadsbestuur hun schuld,dat hij de RSZ niet betaald heeft,maar hij kan het wel direct aanzuiveren wel waarom deed hij het dan niet.@DT ge weet maar al te goed wat er uit de gesprekken is gekomen met bepaalde nieuwe investeerders,die nemen de club niet over zolang deze niet gezond is,de enige oplossing is een vereffening want FDR zal geen stap opzij zetten,of jullie zijn akkoord dat de club stilletjes aan het dood bloeden is,zolang hij de plak zwaait. Amaai zware aantijgingen moet ik zeggen, ik kijk echt uit naar de volgende vergadering, wij als supporter hebben toch het recht om te weten wat er werkelijk aan de hand is, als dit hier allemaal klopt is het einde nabij. Men spreekt hier altijd over nieuwe investeerders, ben eens neiuwsgierig wie dat was? Overnemers als we schuldenvrij zijn , in dat scenario geloof ik ook niet hoor, als we nu failliet gaan is het definitief voorbij wat de story Eendracht Aalst betreft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Dec 2014, 14:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Dat den Iendracht op sterven na dood is,dat ziet toch elke supp die een klein beetje begaan is met ons club,toeschouwers zakken met de week en dat allemaal door de schuld van de tent, ook het restaurant zit volledig op zijn gat,amper 15 eters laatste thuiswedstrijd,vroeger zat het vol allemaal de sponsors kwamen hun kl.. vullen en die moeten niet in de tent staan,niemand die zich daar vragen bijstelt,wel ik zal het jullie vertellen omdat ze fdr en zijn gevolg hun loze beloftes meer dan kotsbeu zijn.Wat het stadsbestuur betreft,zolang fdr aan de macht is geen nieuw stadion,de reden? de valse paperassen die hij voorschotelde en onbetrouwbaar enz.... Nu opeens is het ons stadsbestuur hun schuld,dat hij de RSZ niet betaald heeft,maar hij kan het wel direct aanzuiveren wel waarom deed hij het dan niet.@DT ge weet maar al te goed wat er uit de gesprekken is gekomen met bepaalde nieuwe investeerders,die nemen de club niet over zolang deze niet gezond is,de enige oplossing is een vereffening want FDR zal geen stap opzij zetten,of jullie zijn akkoord dat de club stilletjes aan het dood bloeden is,zolang hij de plak zwaait. Amaai zware aantijgingen moet ik zeggen, ik kijk echt uit naar de volgende vergadering, wij als supporter hebben toch het recht om te weten wat er werkelijk aan de hand is, als dit hier allemaal klopt is het einde nabij. Men spreekt hier altijd over nieuwe investeerders, ben eens neiuwsgierig wie dat was? Overnemers als we schuldenvrij zijn , in dat scenario geloof ik ook niet hoor, als we nu failliet gaan is het definitief voorbij wat de story Eendracht Aalst betreft. ![]() Staat er hier iets dat ge nog niet wist misschien ?? ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Dec 2014, 15:02 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Dat den Iendracht op sterven na dood is,dat ziet toch elke supp die een klein beetje begaan is met ons club,toeschouwers zakken met de week en dat allemaal door de schuld van de tent, ook het restaurant zit volledig op zijn gat,amper 15 eters laatste thuiswedstrijd,vroeger zat het vol allemaal de sponsors kwamen hun kl.. vullen en die moeten niet in de tent staan,niemand die zich daar vragen bijstelt,wel ik zal het jullie vertellen omdat ze fdr en zijn gevolg hun loze beloftes meer dan kotsbeu zijn.Wat het stadsbestuur betreft,zolang fdr aan de macht is geen nieuw stadion,de reden? de valse paperassen die hij voorschotelde en onbetrouwbaar enz.... Nu opeens is het ons stadsbestuur hun schuld,dat hij de RSZ niet betaald heeft,maar hij kan het wel direct aanzuiveren wel waarom deed hij het dan niet.@DT ge weet maar al te goed wat er uit de gesprekken is gekomen met bepaalde nieuwe investeerders,die nemen de club niet over zolang deze niet gezond is,de enige oplossing is een vereffening want FDR zal geen stap opzij zetten,of jullie zijn akkoord dat de club stilletjes aan het dood bloeden is,zolang hij de plak zwaait. Amaai zware aantijgingen moet ik zeggen, ik kijk echt uit naar de volgende vergadering, wij als supporter hebben toch het recht om te weten wat er werkelijk aan de hand is, als dit hier allemaal klopt is het einde nabij. Men spreekt hier altijd over nieuwe investeerders, ben eens neiuwsgierig wie dat was? Overnemers als we schuldenvrij zijn , in dat scenario geloof ik ook niet hoor, als we nu failliet gaan is het definitief voorbij wat de story Eendracht Aalst betreft. ![]() Staat er hier iets dat ge nog niet wist misschien ?? ![]() Dat van die valse papieren wist ik niet, als dit klopt wel straf moet ik zeggen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Dec 2014, 19:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Onze voorzitter blijft intussen wanhopig verder zoeken naar grond. Blijkbaar wordt het alles of niets.
|
| 30 Dec 2014, 15:19 |
|
|
Vaste Waarde
AlostanA schreef: Bakkie schreef: Copy paste van vorig jaar een vereffening en opnieuw beginnen met andere stuurlui lijkt me de enige en juiste oplossing,willen we nog een toekomst hebben met den Iendracht,lijkt me nu wel heel duidelijk dat jullie volgend seizoen naar Denjer gaan mogen trekken.Idd, volgend seizoen op Dender, na een paar wedstrijden nog 500 man en het kaarsje dat langzaam aan verder dooft. De weinige sponsors die er nu nog rondlopen, haken gegarandeerd af. Bovendien is dan de druk van de politieke ketel in het stadiondossier zodat -op ons die-hards na- niemand nog wakker ligt van den Iendracht. Ik voorspel binnen enkele maanden een burgemeester die zal zeggen: tja, het is spijtig maar we hadden geen andere optie... Niet langer een prioriteit en case closed. Een echte EA-supporter laat zijn ploeg niet in de steek, ook al moet die voor een tijdje in Denderleeuw gaan spelen! Ik vind het overigens heel raar dat sommige forumbezoekers er hier geen graten in zien om in Affligem (andere provincie!) in een derdeklassestadion te gaan spelen, maar rood van woede worden bij de gedachte om in D'leeuw in een prachtig stadion, eerste klasse waardig, te gaan spelen. Aalsterse EA-supporters, Eendracht Aalst is niet alleen van jullie, maar ook van de supporters uit Erpe-Mere, Ninove, Geraardsbergen, Lede, ..., ja zelfs Denderleeuw! Met andere woorden: als Eendracht Aalst zich beperkt tot het grondgebied van Aalst, moet het inderdaad in derde of vierde klasse gaan spelen. Wil EA de club worden van het Land van Aalst, dan wacht er ons een mooie toekomst in eerste klasse! |
| 30 Dec 2014, 16:26 |
|
|
Zelfs Molenbeek is grote kandidaat,om ons ploegske te verwelkomen 'De ZWERTE maan' zou daar wel nog mooi klinken
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Dec 2014, 17:01 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: Urzua schreef: Hugo schreef: Dat niet , maar als je zelf al schulden moet aflossen en je moet daarbij nog de boetes betalen door de schuld van 't stad wegens de tekortkomingen aan het stadion, dan geraak je nooit uit de problemen nietwaar. Met een nieuw stadion heb je toch meer mogelijkheden om nieuwe sponsors en supporters aan te werven, terwijl we nu klanten verliezen door al het getreuzel. Mijn gedacht willen die okapibrigade ons gewoon laten doodbloeden, een hoop kosten minder voor 't stad. Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Moet plezierig zijn een nieuw stadion krijgen terwijl u ander nog niet versleten is , zo is het gemakkelijk om vooruit te gaan . Die cottyn scheet al in zijn broek toen bekend werd dat ghelamco een bod had gedaan op die grond aan den albatros, hij was rap om in de krant te zeggen dat 2 projecten in aalst niet mogelijk was. Met de hulp van zijn vriendjes was het niet moeilijk om voor movianto te kiezen .En dan verschieten der hier nog dat ons bestuur razend is op da laf stadsbestuur. De waarheid heeft zijn rechten: de gronden in Erembodegem waren/zijn geen eigendom van de stad Aalst, maar wel van Solva, het is de intercommunale Solva die beslist heeft over deze gronden, en niet burgemeester D'Haese en zijn schepencollege. In Solva ztten ook andere gemeenten uit Zuid-Oost-Vlaanderen. Zelfs als D'Haese 100 % achter dat project stond, als de andere gemeenten niet meewillen, dan is het over and out. Solva moet waken over de werkgelegenheid in en de belangen van alle gemeenten waarin het zijn activiteiten ontplooit. Ga maar eens kijken op hun webstek. En dat is dus niet alleen Aalst! En daarmee kom ik weer bij het punt dat ik al vaak heb aangehaald. Als Eendracht Aalst zich haat beperken tot enkel het grondgebied van Aalst, dan gaan we inderdaad beter in derde of vierde klasse spelen. Als EA de club wil zijn/worden van het Land van Aalst, dan gaan we een prachtige toekomst in eerste klasse tegemoet. |
| 30 Dec 2014, 17:03 |
|
|
Vaste Waarde
mamananeto schreef: Mannekes toch….. Dat wij konden opkrassen naar het Denderstadion staat al minstens een, zo niet twee jaar in de sterren geschreven ! En nog eens, dat hoef toch geen drama te zijn ? Zolang wij niet moeten fuseren met de achterlijke bende van Moustache kan ik daar best mee leven. Ik snap niet dat iedereen hier zo een drama lijkt te maken van het feit dat EA in een volwaardig eersteklassestadion op 10km vogelvlucht van het PC stadion zou moeten gaan spelen zenne….. Anyway, het zal dat of niks zijn. Ik volg DT 100% in zijn redenering dat het gedaan is met EA indien we opnieuw in vereffening zouden moeten gaan. Dus laat ons hopen dat er snel duidelijkheid is.. ![]() Groot gelijk, ik sluit me hier voor de volle 100 % bij aan. En Eendracht Aalst met stamnummer 90 wordt DELvA: Denderend Eendracht Land van Aalst, met een schitterende toekomst in eerste klasse! Eendracht Aalst oude stijl in het PC of in Meldert of Affligem mag in vierde klasse gaan spelen. |
| 30 Dec 2014, 17:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Dat den Iendracht op sterven na dood is,dat ziet toch elke supp die een klein beetje begaan is met ons club,toeschouwers zakken met de week en dat allemaal door de schuld van de tent, ook het restaurant zit volledig op zijn gat,amper 15 eters laatste thuiswedstrijd,vroeger zat het vol allemaal de sponsors kwamen hun kl.. vullen en die moeten niet in de tent staan,niemand die zich daar vragen bijstelt,wel ik zal het jullie vertellen omdat ze fdr en zijn gevolg hun loze beloftes meer dan kotsbeu zijn.Wat het stadsbestuur betreft,zolang fdr aan de macht is geen nieuw stadion,de reden? de valse paperassen die hij voorschotelde en onbetrouwbaar enz.... Nu opeens is het ons stadsbestuur hun schuld,dat hij de RSZ niet betaald heeft,maar hij kan het wel direct aanzuiveren wel waarom deed hij het dan niet.@DT ge weet maar al te goed wat er uit de gesprekken is gekomen met bepaalde nieuwe investeerders,die nemen de club niet over zolang deze niet gezond is,de enige oplossing is een vereffening want FDR zal geen stap opzij zetten,of jullie zijn akkoord dat de club stilletjes aan het dood bloeden is,zolang hij de plak zwaait. Euh Bakkie, dat is net waar het allemaal om draait: wie in het EA verhaal stapt, weet dat er met schulden zal moeten afgerekend worden... Mocht den Iendracht geen poef hebben, zouden er tientallen investeerders zijn en zouden al deze discussies niet hoeven... Meer nog: als FDR de club schuldenvrij zou krijgen of gekregen hebben, zouden we hier ook niet moeten over palaveren... En wees gerust, dan zou het stadsbestuur wel oren hebben naar een stadionplan, ongeacht wie de voorzitter van de club zou zijn. Is echter een compleet andere situatie, waar we helaas niet inzitten. En is dus eigenlijk ook je reinste bullshit waar die "potentiële investeerders" mee afkomen... Je hebt ook maar twee pistes hé als investeerder: ofwel wil je zelf de eerste viool spelen en de grote man zijn wat als eerste bijwerking heeft dat je door serieus wat modder zal moeten ploeteren vooraleer je enige return zal zien (if ever - zoals FDR eigenlijk) ofwel stap je in een goeddraaiend project waar je alleen een return krijgt voor uw geïnvesteerde geld, maar no way dat je dan ooit de eerste viool zal spelen... Waar het goed draait, zitten ze immers niet op die haantjes te wachten... Als het was om achter de schermen wat geld bij te verdienen was Coucke naar Club Brugge gegaan hé en had Duchatelet het ooit bij STVV alleen gehouden... Tot welke categorie behoren de geïnteresseerden in onze club? Op dit moment: vooral tot de praters denk ik... Want de namen die circuleren zijn nog steeds dezelfde als drie jaar geleden, als tien jaar geleden, enz. En waar zaten die als er effectief met geld over de brug moest gekomen worden? Juist ja... Een element wat ik straf blijf vinden maar wat blijkbaar door velen als normaal beschouwd wordt: omdat de burgemeester en de voorzitter niet meer door een deur kunnen, komt er geen nieuw stadion, voilà. Oplossing: voorzitter buiten en we kunnen klappen... Awel hé, als dat dan toch het enige is wat een voortgang in dit dossier blokkeert, dan weet iedereen wat er moet gebeuren toch? Dat Mr. den Burgemeester eens met al die potentiële investeerders samenzit, een degelijk bod voorbereid en daarmee naar FDR trekt om hem uit te kopen... Zo simpel is het... Natuurlijk zou dat bod wel eens aanvaard kunnen worden, moet er effectief geld op tafel gelegd worden en dan schiet je niet meer op met praatjes van "als" en "indien" hé... Dus als die pistes echt concreet zijn, is dat gewoon ook de meest logische manier: praten met de man die de laatste jaren er een pak geld heeft ingestoken... Zo gebeurt het ook in het echte bedrijfsleven: verrottingsstrategiëen zijn immers niet meer van deze tijd... Als onze potentiële investeerders dergelijke instrumenten wel nog zien zitten, zegt dat ook al genoeg... Maar ja, waarom logisch en constructief nadenken als het sensationeler is om de man die er als enige geld in pompte er proberen uitwerken en godbetert op een tweede faillissement aan te sturen... En wat dat gemelk over dat onbetrouwbaar zijn en die leugens betreft: onze burgemeester is hoofd van de tweede grootste stad van Oost-Vlaanderen en is advocaat van opleiding... Met die concepten zal hij zelf ook wel ervaring hebben zeker? En al da gezeik over het restaurant: draai het om hé - waarom moet je nog gaan eten in een club waar de supporters er niet meer in slagen om meer ambiance te maken dan in eerste provinciale, nota bene doordat ze zelf de weinige ambiancemakers in twee hebben gesplitst en er na de wedstrijd ongenoegen is tussen de staantribunes omdat de spelers niet meer weten naar welke kant ze moeten "vieren"... Soit, dat FDR de toestemming heeft gegeven voor die sfeertribune zal waarschijnlijk ook tegen hem gebruikt worden binnenkort... Het item "Saskia Van Aken op het secretariaat", kan hem helaas niet meer aangewreven worden... Dat den Iendracht aan het doodbloeden is, is duidelijk maar pak als supporter dan ook tenminste een deel van die verantwoordelijkheid op... Om de vergelijking te maken: Iendracht vert leiven (voor en door supporters) leverde hoop en al een goeie EUR 15000 op met amper een fractie van de toenmalige supportersschare te kunnen aanspreken, FDR als one man army stortte op hetzelfde moment EUR 300.000... En die desinteresse bij de supporters toen, dat zet zich in 100-voud door op dit moment en dat is niet alleen FDR zijn schuld denk ik. Net zo min dat hij om die kuttent gevraagd heeft, dat hij liever in Brugge is gaan spelen voor de beker, enz. Nog 1 voorbeeld om het faillissement-scenario te kelderen: als een investeerder plannen heeft in de Denderstreek in een post-vereffeningssituatie II van den Iendracht, waar gaat hij naartoe gaan denk je: een traditieclub die voor de zoveelste keer een nieuwe start gaat proberen nemen zonder stadion en met een intussen fel uitgedunde supporterskern of een boerenploegje dat met hangen en wurgen in derde klasse tracht te blijven, zonder supporters maar wel met een stadion om u tegen te zeggen? Ik ga zelfs nog een stap verder: laat Dender op dit moment nog in tweede zitten hé en er is geen sprake meer van den Iendracht... Vergeet dat dus aub niet als je dat vereffeningsplan wil doorzetten... Want ik zie hier stilaan bij de supporters dezelfde "als" en "indien" verhaaltjes opduiken: als FDR weg is hé, dan... als we weer in vierde zitten hé na de vereffening, dan... Weet je wat er na die "dan" komt: ... is het onherroepelijk gedaan... Nu zit je wel met een accommodatie van vierde klasse, maar zit je wel in de op een na hoogste divisie van het Belgische voetbal met ploegen die toch nog enigszins aanspreken en het merendeel van de trouwe, oudere supporters nog kan motiveren om op te dagen... Als je echter liever aanstuurt op een TK Meldert-scenario dan wens ik jullie veel succes... Het beste van ons kampioenenjaar in vierde is dat we er maar 1 seizoen hebben moeten zitten en hoe kwam dat? Omdat we verdorie een ploeg hadden die gekocht was om de kop in derde te spelen en daar in vierde rijkelijk voor beloond werd... Maar als we nu zouden vereffenen, kan je met uw beloften in vierde gaan ploeteren en kan je het jaar nadien op TV Oost de pancartes van het provinciaal voetbal gaan bekijken... In dan zal je nog steeds in het PC-stadion terechtkunnen... met de tent... Laatst gewijzigd door DT op 30 Dec 2014, 18:30, 7 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Dec 2014, 17:31 |
|
|
Freak
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: Mannekes toch….. Dat wij konden opkrassen naar het Denderstadion staat al minstens een, zo niet twee jaar in de sterren geschreven ! En nog eens, dat hoef toch geen drama te zijn ? Zolang wij niet moeten fuseren met de achterlijke bende van Moustache kan ik daar best mee leven. Ik snap niet dat iedereen hier zo een drama lijkt te maken van het feit dat EA in een volwaardig eersteklassestadion op 10km vogelvlucht van het PC stadion zou moeten gaan spelen zenne….. Anyway, het zal dat of niks zijn. Ik volg DT 100% in zijn redenering dat het gedaan is met EA indien we opnieuw in vereffening zouden moeten gaan. Dus laat ons hopen dat er snel duidelijkheid is.. ![]() Groot gelijk, ik sluit me hier voor de volle 100 % bij aan. En Eendracht Aalst met stamnummer 90 wordt DELvA: Denderend Eendracht Land van Aalst, met een schitterende toekomst in eerste klasse! Eendracht Aalst oude stijl in het PC of in Meldert of Affligem mag in vierde klasse gaan spelen. ZOT. |
| 30 Dec 2014, 17:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
filip.dhose schreef: mamananeto schreef: Mannekes toch….. Dat wij konden opkrassen naar het Denderstadion staat al minstens een, zo niet twee jaar in de sterren geschreven ! En nog eens, dat hoef toch geen drama te zijn ? Zolang wij niet moeten fuseren met de achterlijke bende van Moustache kan ik daar best mee leven. Ik snap niet dat iedereen hier zo een drama lijkt te maken van het feit dat EA in een volwaardig eersteklassestadion op 10km vogelvlucht van het PC stadion zou moeten gaan spelen zenne….. Anyway, het zal dat of niks zijn. Ik volg DT 100% in zijn redenering dat het gedaan is met EA indien we opnieuw in vereffening zouden moeten gaan. Dus laat ons hopen dat er snel duidelijkheid is.. ![]() Groot gelijk, ik sluit me hier voor de volle 100 % bij aan. En Eendracht Aalst met stamnummer 90 wordt DELvA: Denderend Eendracht Land van Aalst, met een schitterende toekomst in eerste klasse! Eendracht Aalst oude stijl in het PC of in Meldert of Affligem mag in vierde klasse gaan spelen. Profisjat mé anne verjoardag iergisteren.... Ier leisde toch nogal ewa zelle. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Dec 2014, 18:20 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: filip.dhose schreef: mamananeto schreef: Mannekes toch….. Dat wij konden opkrassen naar het Denderstadion staat al minstens een, zo niet twee jaar in de sterren geschreven ! En nog eens, dat hoef toch geen drama te zijn ? Zolang wij niet moeten fuseren met de achterlijke bende van Moustache kan ik daar best mee leven. Ik snap niet dat iedereen hier zo een drama lijkt te maken van het feit dat EA in een volwaardig eersteklassestadion op 10km vogelvlucht van het PC stadion zou moeten gaan spelen zenne….. Anyway, het zal dat of niks zijn. Ik volg DT 100% in zijn redenering dat het gedaan is met EA indien we opnieuw in vereffening zouden moeten gaan. Dus laat ons hopen dat er snel duidelijkheid is.. ![]() Groot gelijk, ik sluit me hier voor de volle 100 % bij aan. En Eendracht Aalst met stamnummer 90 wordt DELvA: Denderend Eendracht Land van Aalst, met een schitterende toekomst in eerste klasse! Eendracht Aalst oude stijl in het PC of in Meldert of Affligem mag in vierde klasse gaan spelen. ZOT. Wat zijn uw argumenten om mij, of hetgeen ik geschreven heb, als "zot" te bestempelen? |
| 30 Dec 2014, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Zot zén doe bloikboor giejn zjier..
![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 30 Dec 2014, 18:45 |
|
| Pagina 244 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 242 243 244 245 246 … 462 Volgende |