|
|
| Pagina 250 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Stadion
filip.dhose schreef: tsjoep schreef: ja kan de vraag ook anders stellen , hoeveel sponsors /investeerders heeft FDR al weggejaagd , waarom hebben die mensen geen vertrouwen in hem? Je kan zoveel zeggen dat je wilt dat hij zoveel miljoenen er al ingestoken heeft ...maar hoeveel geld hebben ze al kwijtgeraakt door hem? Volgens mij is het altijd maar bergaf gegaan met ons ploegske vanaf dat hij aan het roer is ......of zie ik het nu helemaal verkeerd .... Je ziet het helemaal verkeerd. EA staat momenteel 8ste in 2de klasse. Ze brengen het beste (minst slechte, haha) voetbal sinds jaren. Natuurlijk is alles nog niet perfect, maar je kunt niet om de objectieve feiten heen: sinds FDR aan het roer staat, gaat het op sportief vlak alleen maar opwaarts! Ik hoop voor jou dat dit enigszins sarcastisch bedoeld is? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Jan 2015, 17:57 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: tsjoep schreef: ja kan de vraag ook anders stellen , hoeveel sponsors /investeerders heeft FDR al weggejaagd , waarom hebben die mensen geen vertrouwen in hem? Je kan zoveel zeggen dat je wilt dat hij zoveel miljoenen er al ingestoken heeft ...maar hoeveel geld hebben ze al kwijtgeraakt door hem? Volgens mij is het altijd maar bergaf gegaan met ons ploegske vanaf dat hij aan het roer is ......of zie ik het nu helemaal verkeerd .... Je ziet het helemaal verkeerd. EA staat momenteel 8ste in 2de klasse. Ze brengen het beste (minst slechte, haha) voetbal sinds jaren. Natuurlijk is alles nog niet perfect, maar je kunt niet om de objectieve feiten heen: sinds FDR aan het roer staat, gaat het op sportief vlak alleen maar opwaarts! Goh , wat het sportieve betreft, daar kan je eindeloos over discussiëren mijn gedacht. Begin dit jaar vond ik het inderdaad beter, neem de eerste 7-tal matchen (om maar iets te zeggen), maar nadien leek/lijkt het toch meer op het voetbal van de laatste twee jaren. Als jij daarvan je duimen en vingers hebt afgelikt, mij best, maar ik niet. Zoals Bomber aangeeft, de schulden verkleinen is veel moeilijker, en dat staat wel zwart op wit op papier natuurlijk. En zonder al te veel in detail te gaan, denk ik wel dat er binnen dit en anderhalve maand klare wijn gaat geschonken (moeten) worden. of om het met een boutade te zeggen: "we zullen zien of de trein definitief op de rails staat". _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jan 2015, 18:31 |
|
|
forumlegende
Supportersvergadering dus op donderdag 22 jan.
aanwezig dus al FDR , Ann Van Den Steen, Jowwan.ik hoop ook nog iemand van Ghelamco eigenlijk, dan kunnen die hun eventuele plannen eens concreet toelichten. Misschien Valckenier ook nog. En voor de rest hopelijk heel veel volk. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jan 2015, 22:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
De laatste supportersvergadering was er ook veel volk, meer dan anders toch.. En dan was het van tijd moeilijk om vragen te stellen of om FDR te verstaan. Ik ben me toen nog gaan verzetten om toch te kunnen volgen.
Van mij mag er gerust veel volk zijn, als ze dan maar ne micro voorzien voor FDR en co! En als de mensen maar zwijgen als ze iet uitleggen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Jan 2015, 7:47 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: allé,iedereen naar dender.er zijn er precies een aantal van gedacht aan het veranderen.ik zeg dat ,eenmaal je op dender speelt ,je niet meer terugkomt naar aalst.dus zonder mij.ze kunnen in aalst dan nog een grotere zaal zetten voor okapi. Overschot van gelijk besteken! Eens in denjer komde nooit meer vedrom, zo simpel is da. T zal ook zonder mij zijn in denjer. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 03 Jan 2015, 13:28 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Supportersvergadering dus op donderdag 22 jan. aanwezig dus al FDR , Ann Van Den Steen, Jowwan.ik hoop ook nog iemand van Ghelamco eigenlijk, dan kunnen die hun eventuele plannen eens concreet toelichten. Misschien Valckenier ook nog. En voor de rest hopelijk heel veel volk. ![]() Al die geldschieters die gereed zitten als Frank zou stoppen, ze zijn welkom! Ik hoop ook zoals Hansken aangeeft dat ze de beleefdheid hebben om de mensen hun uitleg te laten geven, 't zal wel de moeite zijn om die dag aanwezig te zijn mijn gedacht. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Jan 2015, 13:31 |
|
|
Freak
awel ja,met valckenier naar dender.dan zijn ze zeker dat ze niet meer terug komen naar aalst.
|
| 03 Jan 2015, 14:01 |
|
|
Freak
door de vele lopende zaken wordt de supportersvergadering van aanstaande dinsdag verplaatst naar donderdag 22 januari om 18u00 in het Pierre Cornelisstadion. Op de agenda staan onder meer de financiële situatie, het stadiondossier, de spelerskern, de ambitie en de hervorming van eerste en tweede klasse. Inschrijven kan via [email protected], alsook vragen aan het clubbestuur kunnen langs deze weg bezorgd worden.
|
| 03 Jan 2015, 14:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik heb me al ingeschreven voor de 22ste!
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Jan 2015, 16:26 |
|
|
forumlegende
In de nieuwjaarstoespraak op aalst tv van D'Haese niet veel woorden over ons nieuw stadion...
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jan 2015, 21:54 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor (Light) schreef: In de nieuwjaarstoespraak op aalst tv van D'Haese niet veel woorden over ons nieuw stadion... ![]() Staat ook niets van in de meerjarenbegroting tot 2018 dus.... |
| 04 Jan 2015, 1:17 |
|
|
Freak
dus komt het er niet..
|
| 04 Jan 2015, 9:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: dus komt het er niet.. Fdr heeft het stad toch niet nodig. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jan 2015, 9:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: waly 2 schreef: dus komt het er niet.. Fdr heeft het stad toch niet nodig. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Jan 2015, 11:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: In de nieuwjaarstoespraak op aalst tv van D'Haese niet veel woorden over ons nieuw stadion... ![]() Staat ook niets van in de meerjarenbegroting tot 2018 dus.... En de nieuwe baskettempel, staat die er in? Waarschijnlijk wel want in 2030 gaat die nieuwe hopeloos verouderd zijn en zal er moeten uitgekeken worden naar een andere.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Jan 2015, 11:53 |
|
| Pagina 250 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 462 Volgende |