|
|
| Pagina 251 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
DavidSeal schreef: Bakkie schreef: waly 2 schreef: dus komt het er niet.. Fdr heeft het stad toch niet nodig. Wie van jullie mannetjes waar jullie mee gesproken hebben gaat een nieuw stadion bouwen, stad Aalst zeker niet, Valckenier of wie? Misschien gaan ze voor een primeur zorgen op de eerstkomende vergadering, afwachten ik ben nieuwsgierig. Enfin, dat FDR het bestuur al lang moest uitbreiden hebben de meeste onder ons al lang gewenst, blijkbaar is de Messias nog niet gevonden en is het tot hiertoe toch nog altijd FDR die er zijn centen insteekt waarvoor mijn respect. Ik vraag me af als onze voorzitter er morgen mee stopt of al die zogezegde potentiële sponsors op de kar gaan springen, ik geloof daar geen bal van, volgens mij is het dan definitief afgelopen. Enfin, we zullen wel zien wat er uit de bus komt. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jan 2015, 14:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jammen schreef: jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: In de nieuwjaarstoespraak op aalst tv van D'Haese niet veel woorden over ons nieuw stadion... ![]() Staat ook niets van in de meerjarenbegroting tot 2018 dus.... En de nieuwe baskettempel, staat die er in? Waarschijnlijk wel want in 2030 gaat die nieuwe hopeloos verouderd zijn en zal er moeten uitgekeken worden naar een andere.... ![]() Niet zeveren hé, in alle objectiviteit moet je kunnen toegeven dat dat een zeer mooi project is die een positieve impact gaat hebben op de stad en zijn financiën, het is spijtig dat E. Aalst daar zijn kaar niet kunnen aanhangen heeft maar dat kan je Okapi niet verwijten. Zij keken vooruit terwijl ze hier bezig waren met onderlingen oorlogen, machtspelletjes en vijandige coups. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Jan 2015, 14:56 |
|
|
Ancien
Bram schreef: jammen schreef: jowwan schreef: Staat ook niets van in de meerjarenbegroting tot 2018 dus.... En de nieuwe baskettempel, staat die er in? Waarschijnlijk wel want in 2030 gaat die nieuwe hopeloos verouderd zijn en zal er moeten uitgekeken worden naar een andere.... ![]() Niet zeveren hé, in alle objectiviteit moet je kunnen toegeven dat dat een zeer mooi project is die een positieve impact gaat hebben op de stad en zijn financiën, het is spijtig dat E. Aalst daar zijn kaar niet kunnen aanhangen heeft maar dat kan je Okapi niet verwijten. Zij keken vooruit terwijl ze hier bezig waren met onderlingen oorlogen, machtspelletjes en vijandige coups. Hadden ze met dit okapistadsbestuur ooit de kans gehad om mee betrokken te zijn in dit project? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jan 2015, 15:07 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: jammen schreef: jowwan schreef: Staat ook niets van in de meerjarenbegroting tot 2018 dus.... En de nieuwe baskettempel, staat die er in? Waarschijnlijk wel want in 2030 gaat die nieuwe hopeloos verouderd zijn en zal er moeten uitgekeken worden naar een andere.... ![]() Niet zeveren hé, in alle objectiviteit moet je kunnen toegeven dat dat een zeer mooi project is die een positieve impact gaat hebben op de stad en zijn financiën, het is spijtig dat E. Aalst daar zijn kaar niet kunnen aanhangen heeft maar dat kan je Okapi niet verwijten. Zij keken vooruit terwijl ze hier bezig waren met onderlingen oorlogen, machtspelletjes en vijandige coups. toch nog iemand die een objectieve mening heeft omtrent Okapi en E Aalst... kijk naar Okapi sedert hun vereffening, en kijk naar ons. Ofwel ben je dan blind ofwel is 't kwade wil als je niet kan toegeven dat Okapi gewoon veel verder staat. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Jan 2015, 15:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: DavidSeal schreef: Bakkie schreef: Fdr heeft het stad toch niet nodig. Wie van jullie mannetjes waar jullie mee gesproken hebben gaat een nieuw stadion bouwen, stad Aalst zeker niet, Valckenier of wie? Misschien gaan ze voor een primeur zorgen op de eerstkomende vergadering, afwachten ik ben nieuwsgierig. Enfin, dat FDR het bestuur al lang moest uitbreiden hebben de meeste onder ons al lang gewenst, blijkbaar is de Messias nog niet gevonden en is het tot hiertoe toch nog altijd FDR die er zijn centen insteekt waarvoor mijn respect. Ik vraag me af als onze voorzitter er morgen mee stopt of al die zogezegde potentiële sponsors op de kar gaan springen, ik geloof daar geen bal van, volgens mij is het dan definitief afgelopen. Enfin, we zullen wel zien wat er uit de bus komt. Dat we niet in het huidige stadion kunnen blijven,dat weet mijn meter die al 10 dood is ook wel,maar wie gaat er zijn nek uitsteken om een nieuw stadion te bouwen als ge weet dat het huidige bestuur,met miljoenen schuld zit,ge gaat vlugger een investeerder vinden,die wel wil investeren als de club gezond is en dat is met de fdr ploeg niet aan de orde._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jan 2015, 15:17 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: DavidSeal schreef: Wie van jullie mannetjes waar jullie mee gesproken hebben gaat een nieuw stadion bouwen, stad Aalst zeker niet, Valckenier of wie? Misschien gaan ze voor een primeur zorgen op de eerstkomende vergadering, afwachten ik ben nieuwsgierig. Enfin, dat FDR het bestuur al lang moest uitbreiden hebben de meeste onder ons al lang gewenst, blijkbaar is de Messias nog niet gevonden en is het tot hiertoe toch nog altijd FDR die er zijn centen insteekt waarvoor mijn respect. Ik vraag me af als onze voorzitter er morgen mee stopt of al die zogezegde potentiële sponsors op de kar gaan springen, ik geloof daar geen bal van, volgens mij is het dan definitief afgelopen. Enfin, we zullen wel zien wat er uit de bus komt. Dat we niet in het huidige stadion niet kunnen blijven,dat weet mijn meter die al 10 dood is ook wel,maar wie gaat er zijn nek uitsteken om een nieuw stadion te bouwen als ge weet dat het huidige bestuur,met miljoenen schuld zit,ge gaat vlugger een investeerder vinden,die wel wil investeren als de club gezond is en dat is met de fdr ploeg niet aan de orde.Hoeveel gezonde voetbalclubs op hoger niveau zijn er zo om in te investeren? Het voorbeeld volgen van Beerschot om schuldenvrij te geraken, een zoveelste gedwongen degradatie door faillissement overleeft deze club niet meer mijn gedacht. We zullen wel zien hé Bakkie of we ons honderdjarig bestaan nog zullen moeten vieren, maar nu ziet de toekomst er inderdaad niet rooskleurig uit. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jan 2015, 15:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Inderdaad, dat het stadsbestuur zich (nu zeker en vast) sneller achter een bestuur zoals den Okapi schaart, en helpt is maar logisch zeker?! Of hebben de bewindvoerders daar ook al gelogen en bedrogen zoals FDR bij ons? Dacht het niet... Met zijn ......-praktijken heeft FDR in zijn eigen hand geschoten en daarmee basta! Ik zou als burgemeester ook geen vertrouwen hebben in zo'n figuur.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Jan 2015, 15:49 |
|
|
Freak
ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen.
|
| 04 Jan 2015, 17:28 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen. mensen die dat denken moeten stoppen met dromen. Een Valckenier zal er nooit instappen als er geen zicht is op een nieuw stadion. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Jan 2015, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen. En ik ben benieuwd hoelang FDR nog de schijn hoog kan houden en hoelang hij het nog kan redden tot hij er zelf de stekker zal moeten uittrekken,blijkbaar willen sommige niet inzien dat we aan het verdrinken zijn en dat je geen enkele zot gaat vinden die den boel op deze manier gaat overnemen een vereffening zal het enige positieve zijn wat er nu nog mogelijk is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Jan 2015, 18:14 |
|
|
Ancien
Allez, als ik dat hier allemaal lees is het gedaan met den Iendracht, dan heeft Dender nog goede vooruitzichten met maar een ploeg meer in de denderstreek.
Bakkie en co komen jullie ook naar de vergadering? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jan 2015, 18:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen. mensen die dat denken moeten stoppen met dromen. Een Valckenier zal er nooit instappen als er geen zicht is op een nieuw stadion. ![]() En dan nog, met alle respect voor Valckenier (echt wel), maar die gaat er hier geen 900.000 euro tegen aan lappen zenne zoals FDR dit gedaan heeft. Laat het wel iemand zijn die met bedragen van die grootorde kan aandraven dat een club met ambitie in 2de nationale nodig heeft hoor. Ik denk dat je met Valckenier wel iemand zou hebben die op structuur en omkadering zou hameren. Wij hebben de laatste jaren veel geld verspeeld in de verschillende opvolgingen van bestuur, maar geen enkel heeft echt beterschap kunnen brengen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jan 2015, 0:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bram schreef: El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen. mensen die dat denken moeten stoppen met dromen. Een Valckenier zal er nooit instappen als er geen zicht is op een nieuw stadion. ![]() En dan nog, met alle respect voor Valckenier (echt wel), maar die gaat er hier geen 900.000 euro tegen aan lappen zenne zoals FDR dit gedaan heeft. Laat het wel iemand zijn die met bedragen van die grootorde kan aandraven dat een club met ambitie in 2de nationale nodig heeft hoor. Ik denk dat je met Valckenier wel iemand zou hebben die op structuur en omkadering zou hameren. Wij hebben de laatste jaren veel geld verspeeld in de verschillende opvolgingen van bestuur, maar geen enkel heeft echt beterschap kunnen brengen. Dat hij zoveel moeten bijpassen heeft heeft vooral te maken met het feit dat de schulden onder hem OPliepen. Als hij/ze hun werk maar een beetje goed deden/doen zou dat mischien niet eens nodig zijn. Toch niet in die mate. De schuld bedroeg 200.000 toen ze overnamen en nu???? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Jan 2015, 10:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: jammen schreef: En de nieuwe baskettempel, staat die er in? Waarschijnlijk wel want in 2030 gaat die nieuwe hopeloos verouderd zijn en zal er moeten uitgekeken worden naar een andere.... ![]() Niet zeveren hé, in alle objectiviteit moet je kunnen toegeven dat dat een zeer mooi project is die een positieve impact gaat hebben op de stad en zijn financiën, het is spijtig dat E. Aalst daar zijn kaar niet kunnen aanhangen heeft maar dat kan je Okapi niet verwijten. Zij keken vooruit terwijl ze hier bezig waren met onderlingen oorlogen, machtspelletjes en vijandige coups. toch nog iemand die een objectieve mening heeft omtrent Okapi en E Aalst... kijk naar Okapi sedert hun vereffening, en kijk naar ons. Ofwel ben je dan blind ofwel is 't kwade wil als je niet kan toegeven dat Okapi gewoon veel verder staat. Rustig aan hé mannekes, dat was sarcastisch bedoeld, vandaar mijn smiley op het einde. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Jan 2015, 10:57 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: ik ben toch wel benieuwd wie er ons ploeg gaat redden als fdr weg is.als ik dat hier zo lees moet hij zeker weg en komen er nieuwe die met de stad een goede band hebben en meteen grond en een nieuw stadion gaan krijgen. mensen die dat denken moeten stoppen met dromen. Een Valckenier zal er nooit instappen als er geen zicht is op een nieuw stadion. ![]() In de huidige situatie vergeet Valckenier, tenzij hij plots een bocht maakt. Vergeet ook niet dat de wagen van Glouftsis met een Ilva interieur teruggekomen is : stank voor dank . Dat blijft hangen bij Valckenier. |
| 05 Jan 2015, 12:00 |
|
| Pagina 251 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 462 Volgende |