|
|
| Pagina 481 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Eerste klasse
El Corredor (Light) schreef: Walgelijk spandoek. Als standard daar geen boete voor krijgt weet ik het ook niet meer. Deze match had na vertoon hiervan niet mogen doorgaan! De scheidsrechter neemt zijn verantwoordelijkheid niet op en dient lang geschorst te worden, Standard dient uit de competitie gezet te worden! |
| 25 Jan 2015, 17:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Er gaan er zijn die het schandalig vinden,ik vind het de max,alleen al het werk dat deze mensen daar ingestoken hebben Prachtig spandoek, heel veel bekrompen mensen op deze wereld... Het is maar een spandoek he, als hij binnen 3 jaar terug naar Standard gaat is hij daar weer de held. |
| 25 Jan 2015, 17:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: Walgelijk spandoek. Als standard daar geen boete voor krijgt weet ik het ook niet meer. Deze match had na vertoon hiervan niet mogen doorgaan! De scheidsrechter neemt zijn verantwoordelijkheid niet op en dient lang geschorst te worden, Standard dient uit de competitie gezet te worden! DAT is nu ook wel wat overdreven! Een boete tot daar aan toe. Maar uit de competitie ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Jan 2015, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gisteren is er effectief een mens onthoofd,maar geen haan die er hier naar kraaide,maar de Standard supps hangen een spandoek en de wereld vergaat hier
nog een geluk dat Steven Defour voor 'Red' koos _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Jan 2015, 18:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Voor de eerste keer in mijn leven moet ik akkoord gaan met Bakkie, heerlijk foute tifo! Fuck de haters.
|
| 25 Jan 2015, 18:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
deze tifo kan enkel in Luik , ferm! goede aktie van die gasten, en die reakties , allemaal dat gemem , een week of 2 geleden was iedereen Charlie , men mag met iedereen lachen en nu plots dit, hypocrisie ten top!
|
| 25 Jan 2015, 21:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Dat spandoek is gewoon degoutant.
|
| 25 Jan 2015, 21:17 |
|
|
forumlegende
tsjoep schreef: deze tifo kan enkel in Luik , ferm! goede aktie van die gasten, en die reakties , allemaal dat gemem , een week of 2 geleden was iedereen Charlie , men mag met iedereen lachen en nu plots dit, hypocrisie ten top! zoals je zelf schrijft, lachen mag je met iedereen. Maar zoiets verwerpelijk niet. Moest OPC ooit dergelijke actie doen, ik zou mij diep schamen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 25 Jan 2015, 21:25 |
|
|
Vaste Waarde
Losstaand van het feit dat ik dat spandoek er ook zwaar over vind toch ook effekes dit /
Die idioot van een presentator op de franstalige belgacom tv ( ik woon in wallonië ) vond het na de wedstrijd blijkbaar nodig om Alexandre Boucaut totaal de grond in te boren voor zijn beslissingen over Steven Defour….! Die blaaskaak en arrogante idioot van een Defour liep al heel de wedstrijd op de toppen van zijn zenuwen - en trapte twee keer op identieke wijze, die zenuwen/woede weg door bewust keihard de bal in dat " hatelijke" publiek te trappen.. Twee keer absoluut terecht geel. Schorsen dus die baardaap.! ![]() |
| 25 Jan 2015, 21:50 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
El Corredor (Light) schreef: Walgelijk spandoek. Als standard daar geen boete voor krijgt weet ik het ook niet meer. En op basis van wat??? Omdat een paarse hoer onethisch afgebeeld wordt? Hypocrisie ten top van vooral media... paars patertje Peter weer in shock. Recent was iedereen een Charlie en nu kan enig sarcasme niet? Het was btw Jason ( redelijk bekend horrormannetje) die de grootste judas ooit spreekwoordelijk een kopje kleiner maakt. Er waren nog geweldige doeken in alle tribunes oa over maffiaman Don Luciano, de pooier ( ah nee, shtttt nu foefelt hij in 't paars, dan zwijgen we erover). |
| 25 Jan 2015, 23:26 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
mamananeto schreef: Losstaand van het feit dat ik dat spandoek er ook zwaar over vind toch ook effekes dit / Die idioot van een presentator op de franstalige belgacom tv ( ik woon in wallonië ) vond het na de wedstrijd blijkbaar nodig om Alexandre Boucaut totaal de grond in te boren voor zijn beslissingen over Steven Defour….! Die blaaskaak en arrogante idioot van een Defour liep al heel de wedstrijd op de toppen van zijn zenuwen - en trapte twee keer op identieke wijze, die zenuwen/woede weg door bewust keihard de bal in dat " hatelijke" publiek te trappen.. Twee keer absoluut terecht geel. Schorsen dus die baardaap.! ![]() Absoluut NIET mee eens! (en voor alle duidelijkheid ik ben geen RSCA fan )Elke goede scheidsrechter die een beetje de sfeer in het stadion aanvoelt geeft die jongen de tweede keer geen gele kaart... De eerste gele kaart was overduidelijk maar bij de tweede mochten de jongens van Standard eerst nog 30 seconden verder voetballen en waarna RSCA de bal verovert fluit meneertje? Dat is gewoon partijdigheid! Ik zou voor minder (spandoek met mijn hoofd afgehakt, 25000 mensen dat op mij fluiten, ...) de bal is richting tribune kelen... De spelers van RSCA hadden na deze fase beter allemaal van het veld gestapt, ze hadden misschien nog kunnen winnen op papier bij den bond En voor alle duidelijkheid, mooie spandoek (qua uitvoering en de gedachte erachter ook (misschien iets overdreven)) maar leg het maar is uit aan u 5-jarig kind die daar naast u zit... Ik als jonge ouder zou ook niet goed weten hoe ik dit moet uitleggen! |
| 26 Jan 2015, 7:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Roel1919 schreef: mamananeto schreef: Losstaand van het feit dat ik dat spandoek er ook zwaar over vind toch ook effekes dit / Die idioot van een presentator op de franstalige belgacom tv ( ik woon in wallonië ) vond het na de wedstrijd blijkbaar nodig om Alexandre Boucaut totaal de grond in te boren voor zijn beslissingen over Steven Defour….! Die blaaskaak en arrogante idioot van een Defour liep al heel de wedstrijd op de toppen van zijn zenuwen - en trapte twee keer op identieke wijze, die zenuwen/woede weg door bewust keihard de bal in dat " hatelijke" publiek te trappen.. Twee keer absoluut terecht geel. Schorsen dus die baardaap.! ![]() Absoluut NIET mee eens! (en voor alle duidelijkheid ik ben geen RSCA fan )Elke goede scheidsrechter die een beetje de sfeer in het stadion aanvoelt geeft die jongen de tweede keer geen gele kaart... De eerste gele kaart was overduidelijk maar bij de tweede mochten de jongens van Standard eerst nog 30 seconden verder voetballen en waarna RSCA de bal verovert fluit meneertje? Dat is gewoon partijdigheid! Ik zou voor minder (spandoek met mijn hoofd afgehakt, 25000 mensen dat op mij fluiten, ...) de bal is richting tribune kelen... De spelers van RSCA hadden na deze fase beter allemaal van het veld gestapt, ze hadden misschien nog kunnen winnen op papier bij den bond En voor alle duidelijkheid, mooie spandoek (qua uitvoering en de gedachte erachter ook (misschien iets overdreven)) maar leg het maar is uit aan u 5-jarig kind die daar naast u zit... Ik als jonge ouder zou ook niet goed weten hoe ik dit moet uitleggen! 5-Jarig kind ok nog, gisteren nog iemand schande horen spreken over dat spandoek en hij ook niet zou weten wat gedaan mocht zijn 10jarige zoon dat zien. Maar voor de rest laat hij hem wel zijn volwassene-spelletjes spelen op de playstation. En dar vloeit heel wat meer bloed. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Jan 2015, 8:48 |
|
|
Scholier
Stel maar eens voor dat uw hoofd aan dat hand zou bengelen .....en wat zal de reactie zijn van uw vrouw en uw kinderen en op school waar uw kinderen gaan . Vind het er ver over , Als hier geen sanctie op volgt gaan we wat zien op de velden .
|
| 26 Jan 2015, 10:14 |
|
|
forumlegende
Fantastisch mooi gemaakt spandoek, dat wel, maar zoiets op dit moment doen...getuigt van een ongeziene domheid.
Een domheid die trouwens goed samengaat met het IQ van een Defour. Enfin, er was nog eens wat animo in het Belgisch voetbal... |
| 26 Jan 2015, 11:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Je kan veel discussieren maar ik weet wel dat als dat bij ons gebeurd (en zelfs bij de kleinere eersteklassers) het een 0-5 forfait aan de rekker is , helemaal de brandstappel op, een gigantische financiele boete als toetje.
Standard zal er ondanks dat het toch de eerste keer niet is weer mee weg komen. Maar dit laatste staat los van hoe je als maatschappij tegenover dat thema aankijkt. In de voetbal zijn er nu eenmaal sinds een jaar of 20 regles gekomen waarbij het publiek dat er naar komt kijken enkel mag komen genieten van de "show" en voor de rest mag zitten en zwijgen volgens een regime waarvoor menig politiek vluchteling direkt terug naar land van oorsprong zou keren. Tot slot ook nog: machtig uitgewerkte tiffo, maar marginaal plat qua smaak. En dit alles los van de maatschappelijke discussie die de vorige weken nogal zeer onbelgisch zwart wit kleurde, maar ondertussen toch ook al enkele tinten grijs vertoond. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Jan 2015, 20:18 |
|
| Pagina 481 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 479 480 481 482 483 … 500 Volgende |