Stadion - Pagina 260 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 258 259 260 261 262 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Stadion
Met alle respect voor FDR, maar ik geloof die man niet meer. Net als ik de heren en dames politici niet meer geloof. Een intentieverklaring, dat is iets zoals na een eerste blik die wordt gewisseld tussen man en vrouw al verklaren dat ze seks gaan hebben...
Als de bond daar mee akkoord gaat zijn ze nog dommer dan ik dacht.

13 Feb 2015, 15:32
forumlegende

er zijn hier weer een paar dames die een tikje overreageren.

de intentieverklaring tussen EA en stad gaat over het feit dat ze ne grond gaan zoeken voor een nieuw stadion, en dit met een einddatum in het verschiet, bijvoorbeeld 30/06/2014

die intentieverklaring heeft niets te maken met de verhuis naar gelijk welk stadion voor volgend jaar, dat is een ander verhaal.

en doet de stad niets voor onze club, is er nog altijd een ander mogelijkheid.

13 Feb 2015, 15:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Die studie is inderdaad toekomstmuziek. Wat nu telt voor de licentie is of we volgend jaar in een conform stadion kunnen spelen. Ik had dus gehoopt dat ze al een akkoord met denderleeuw ofzo konden aankondigen.

Anders volgend seizoen elke match ons thuisvoordeel verkopen ;)

13 Feb 2015, 16:46
Iendracht.be - beheer

El Corredor (Light) schreef:

En die is? Heb je het dan over een oplossing voor volgend seizoen of voor de lange termijn (nieuw stadion buiten Aalst?

13 Feb 2015, 16:48
forumlegende

Smetje schreef:

En die is? Heb je het dan over een oplossing voor volgend seizoen of voor de lange termijn (nieuw stadion buiten Aalst?

FDR heeft altijd gezegd als de stad niet over de brug komt, dat er dan een stadion buiten Aalst komt. Aan hem om die woorden hard te maken.

13 Feb 2015, 16:53
Iendracht.be - beheer

Smetje schreef:

FDR heeft altijd gezegd als de stad niet over de brug komt, dat er dan een stadion buiten Aalst komt. Aan hem om die woorden hard te maken.

Ik geloof nog altijd dat dit zeker mogelijk is. Affligem en Erpe Mere hebben een ideale ligging langs de autosnelweg en zou voor beide gemeenten ook positief zijn.

Maar voor de licentie nu, maak ik me meer zorgen over de korte termijn. Waar kunnen we volgend seizoen en in afwachting van een nieuw stadion spelen? Als denderleeuw moeilijk doet, hebben we denk ik een zwaar probleem.

13 Feb 2015, 17:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
int kort iet da op nr10.be staat van uit het belang van limburg:
ik voelde al een onweer dreigen als ik die titel zag...

Chaos dreigt! Vijf (!) tweedeklassers hebben licentieproblemen

gaat blijkbaar over rcm , antwerp , bergen , dessel en heist....

maar k verschoot meest van het volgende :

Maar wat dan met KSV Roeselare, Eendracht Aalst en KVW Zaventem? Het trio kreeg afgelopen winterstop een tijdelijk transferverbod omdat ze niet voldeden aan de eisen van de licentiecommissie. Volgens de krant zouden die clubs geen problemen kennen om te voldoen aan de eisen en hun licentie in eerste zit moeten binnenhalen.

13 Feb 2015, 17:12
Nationale Ploeg

supersossis schreef:
int kort iet da op nr10.be staat van uit het belang van limburg:
ik voelde al een onweer dreigen als ik die titel zag...

Chaos dreigt! Vijf (!) tweedeklassers hebben licentieproblemen

gaat blijkbaar over rcm , antwerp , bergen , dessel en heist....

maar k verschoot meest van het volgende :

Maar wat dan met KSV Roeselare, Eendracht Aalst en KVW Zaventem? Het trio kreeg afgelopen winterstop een tijdelijk transferverbod omdat ze niet voldeden aan de eisen van de licentiecommissie. Volgens de krant zouden die clubs geen problemen kennen om te voldoen aan de eisen en hun licentie in eerste zit moeten binnenhalen.

die Limburgers hebben een raar gevoel voor humor :D

13 Feb 2015, 17:51
forumlegende

Op de vaak klinkklare onzin die in kranten verschijnt zou ik me niet baseren...

13 Feb 2015, 18:08
forumlegende

er zijn hier weer een paar dames die een tikje overreageren.

de intentieverklaring tussen EA en stad gaat over het feit dat ze ne grond gaan zoeken voor een nieuw stadion, en dit met een einddatum in het verschiet, bijvoorbeeld 30/06/2014

die intentieverklaring heeft niets te maken met de verhuis naar gelijk welk stadion voor volgend jaar, dat is een ander verhaal.

Dit forum is echt één grote grap geworden, dat is ook de reden dat veel anciens afhaken!

13 Feb 2015, 18:14
forumlegende

Leeftijd: 69
Volgens onzen berrèmiester komt het in orde , luisteren naar radio 2!!!!!!!!!! :EA: :EA:

13 Feb 2015, 18:47
Ancien

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Volgens onzen berrèmiester komt het in orde , luisteren naar radio 2!!!!!!!!!! :EA: :EA:

Iejst zing en tèn geloeiven... :hmm:

13 Feb 2015, 19:08
Freak

ze krijgen 25000 euro per jaar voor herlocatie van het stadion.het stadsbestuur en eendracht aalst gaan nu op zoek naar geschikte locatie.

13 Feb 2015, 19:11
Vaste Waarde

jammen schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Iejst zing en tèn geloeiven... :hmm:

http://radioplus.be/#/radio2-oost-vlaan ... 63edf75b7/
op 1.29 te beluisteren

14 Feb 2015, 9:57
forumlegende

Het heeft een tijdje geduurd maar de stad heeft nu op papier gezet dat het Eendracht Aalst wil helpen. Om een tijdelijke verhuis praktisch mogelijk te maken, krijgt de club 25000 euro per jaar. Dat is veel geld, daar de club dan ook geen huur meer moet betalen vanaf juni 2015. De geste van de stad is opmerkelijk want de club betaalde nooit correct. Grootste probleem is de verhuis in afwachting van een nieuw stadion. Als er geen ploeg bereid is om Eendracht Aalst toe te laten kunnen de ajuinen weinig anders doen dan degraderen. Dan is het Pierre Cornelisstadion wel nog bruikbaar.

Volgens burgemeester D'Haese moet er de komende weken nog aan tafel worden gezeten. Bij Eendracht viel weinig commentaar te noteren.

De Stad verklaart dat zij conform de wetgeving op overheidsopdrachten een vereenvoudigde procedure zal uitschrijven met het oog op de uitvoering van een lokalisatie- en haalbaarheidsstudie voor de bouw en exploitatie van een multifunctioneel voetbalstadion op het grondgebied van de stad Aalst en/of haar deelgemeenten. De stad wil wel dat de jeugdwerking blijft bestaan.

Dus weten we nog altijd niks. Niet meer of minder dan een zware tegenvaller voor mij. Ik had nu toch gedacht dat de onderhandelingen met pakweg Dender al veel verder stonden, de kranten waren deze keer dan wel juist. Andermaal uitstel... :stom:

14 Feb 2015, 10:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 258 259 260 261 262 462