Stadion - Pagina 261 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 259 260 261 262 263 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Stadion
licentie in eerste zet zal het dan al niet worden zeker?

14 Feb 2015, 10:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
ann van de steen wou 3 weken geleden niet komen op de supportersvergadering omdat er een oplossing in de maak was voor het stadion dossier . ik wacht nog altijd op wat ze te zeggen heeft :x
Als dit de oplossing is , 25 000 euro en trek u plan , de task force heeft de laatste maanden nogal werk verzet ze amai.

14 Feb 2015, 10:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Dat was dus al mijn ergste vrees, dat we geen stadion zouden vinden voor volgend seizoen.

14 Feb 2015, 11:29
Freak

als de club toch busvervoer gaat inleggen kunnen we overal gaan.

14 Feb 2015, 11:32
Iendracht.be - beheer

Ergste nachtmerrie zou zijn dat we moeten zakken door ons stadion en dender promoveert door hun stadion. We moeten absoluut een tijdelijk onderkomen vinden. Mag wat mij betreft Mechelen, Zulte, Lokeren, Deinze (als dat in orde is) ... zijn. We hebben toch ook goeie contacten met Anderlecht? Zo ne Michel Verschueren moet toch hier of daar iets kunnen regelen? En als het meer dan 25000 euro per jaar kost, moet t stad maar meer geven.

14 Feb 2015, 12:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Wetteren zou ook tot de mogelijkheden behoren,zak gewoon naar derde e tot er een oplossing is en ge kunt blijven spelen aan de bredestraat,nu mag het Mechelen of Anderlecht zijn :lol: als ik hier poste dat ik hoopte op Brussels dan verklaarden ze mij hier zot,ge moet weten wa jullie willen e.
Wetteren,Dender,Meldert,Mechelen of zjakkamakka supps ga je altijd verliezen.

14 Feb 2015, 12:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Dender wil niet dat ea bij hen komt spelen.. Onderhandelingen zitten muurvast! Dender wil enkel een fusie, aalst wil er niet van weten..

Wat nu he? Ze hebben nog 2dagen om een oplossing te vinden!!! :stom:

14 Feb 2015, 15:49
forumlegende

op die supportersvergadering werd gezegd dat er een overeenkomst was met het stad, was de avond voordien bereikt. maar je hoort dat er gisterenvoormiddag pas werd onderhandeld over die 25.000 euro toezegging.

die zogezegde overeenkomst was overigens ook de reden waarom die Ann Van Den Steen niet aanwezig was op die supportersvergadering, aldus oa Michel Markey...

Zwaar ontgoocheld dat er in de tijd tussen die laatste supportersvergadering en gisteren niet meer is bereikt...

14 Feb 2015, 15:57
Ancien

Leeftijd: 65
Ben ik nu de enige die vindt dat 25000 euro eigenlijk peanuts is...
Ik krijg met onze vzw meer subsidies...

14 Feb 2015, 16:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
hansken schreef:
Dender wil niet dat ea bij hen komt spelen.. Onderhandelingen zitten muurvast! Dender wil enkel een fusie, aalst wil er niet van weten..

Wat nu he? Ze hebben nog 2dagen om een oplossing te vinden!!! :stom:
Tja die mannen weten natuurlijk ook dat we geen kant meer op kunnen, echt sterk staan we niet natuurlijk. Onderhandelingen zijn veel te laat opgestart we wisten toch al lange tijd dat we volgend seizoen niet meer in ons stadion mochten spelen en dat er geen nieuw ging staan tegen volgend seizoen. In al ons miserie krijgen we er nu nog eens bij dat die mannen van denderfusie ons misschien het nekschot gaan geven

14 Feb 2015, 17:28
Iendracht.be - beheer

Die onderhandelingen hadden al maanden geleden moeten gestart worden. We wisten dat ons stadion geen optie meer was en dat een nieuw er niet direct staat.

Dat de politiekers die ons al jaren in de steek laten nu maar wat politieke druk zetten

14 Feb 2015, 18:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
wij willen nu wel naar fcvd omdat we geen weg meer uit kunnen, maar zij willen ons niet, alleen met fusie die niks niemendal uithaalt.

25000 euro van 't stad om ons eens goed in ons gezicht uit te lachen..

alternatief: naar derde zakken en daar minstens voor 5 seizoenen in weg kwijnen, dan zijn er locaties genoeg te vinden in groot aalst.

tes toch allemaal goed uitgekiend hoor, hier zit al jaren meer achter van strategie.

en daarenboven wordt dat nu allemaal naar voor gebracht omdat ze heel goed weten dat de echte die hards met de carnaval bezig zijn, dus hoeven ze ook geen protestacties meer te verwachten.

proficiat (y)

14 Feb 2015, 19:07
Ancien

Leeftijd: 56
Ik moet niks hebben van fusie's of Dender, en nog minder van een fusie mét Dender. Maar er waren er hier al bezig, van dat de snor niks te zeggen had enz...ze hadden bij wijze van spreken al hun plaats uitgekozen. Awel, ik versta die mannen ginder ook ergens, we hebben ze genoeg uitgelachen en uitgemaakt voor het vuil van de straat (ik ook, en nu zelfs ook nog) maar ik was er van in de beginne tegen, tegen die verhuis. Omgekeerd, hadden wij die mannen ook niet toegelaten. Een boel hypocrieten zitten er hier.

14 Feb 2015, 19:27
Ancien

Leeftijd: 47
DavidSeal schreef:
Ik moet niks hebben van fusie's of Dender, en nog minder van een fusie mét Dender. Maar er waren er hier al bezig, van dat de snor niks te zeggen had enz...ze hadden bij wijze van spreken al hun plaats uitgekozen. Awel, ik versta die mannen ginder ook ergens, we hebben ze genoeg uitgelachen en uitgemaakt voor het vuil van de straat (ik ook, en nu zelfs ook nog) maar ik was er van in de beginne tegen, tegen die verhuis. Omgekeerd, hadden wij die mannen ook niet toegelaten. Een boel hypocrieten zitten er hier.

kweet niet. Ze hebben toch ooit hun (was het) bekermatch mogen spelen hier bij ons, tegen KV Mechelen?

Trouwens nogmaals, die plotse afkeer/haat, kan mij iemand eens uitleggen vanwaar die komt? Neen, een ploeg die hier ooit alles kort en klein heeft geslagen, die ooit klaar stond om ons te lynchen toen we ginder wonnen,..DAAR gaan we een omhaling voor doen. Die vinden we 'sympahtiek'. Onder de noemer van traditie! :kots:

Met hypocrisie heeft dit niet te maken, alleen met onkunde vanin de jaren 90 al van het stadsbestuur én clubbestuur. En ja, nu staan we tegen de muur hé...Dender wrijft zich al in de handen. Aalst gaat hun poef nu minstens 5 jaar mee helpen afbetalen. Maar diegenen die geloven in een vrijwillige degradatie naar derde, dat is gewoon geen optie, dat is zelfmoord! Hou toch op zeg!!

Verhuizen moet, liefst naar Dender omwille van de afstand en het stadion dat wél volgens de normen voldoet. Enkel daarvoor. En met geld is alles te koop, ook de snor. Aalst gaat niet fusioneren en houdt Dender het been stijf om ons daar niet te huisvesten, DAN hebt ge reden voor die nu al (overdreven) afkeer!!

14 Feb 2015, 19:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DavidSeal schreef:
Wat is uw oplossing dan??

14 Feb 2015, 19:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 259 260 261 262 263 462