|
|
| Pagina 265 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 263 264 265 266 267 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Stadion
De fabeltjeskrant gaat rustig verder,laat dit nu net de reden zijn waarom ik gepast heb voor de supp vergadering,hoelang gaan ze nog met ons kloten spelen,wat gaan de volgende loze beloftes zijn,ne mens begint er ziek van te worden en telkens men iemand van het bestuur erover aanspreekt,smijten ze iets anders in uwe nek en dat is zo al maanden bezig,het zijn toch brave mensen die oilsjteneers
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Feb 2015, 20:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: De fabeltjeskrant gaat rustig verder,laat dit nu net de reden zijn waarom ik gepast heb voor de supp vergadering,hoelang gaan ze nog met ons kloten spelen,wat gaan de volgende loze beloftes zijn,ne mens begint er ziek van te worden en telkens men iemand van het bestuur erover aanspreekt,smijten ze iets anders in uwe nek en dat is zo al maanden bezig,het zijn toch brave mensen die oilsjteneers ![]() Ik em da een doinsdagoaved oeik gevroagd oan den Dozje in den Baaijoard, mor zèn antwoerd was dat da tèn ni oan d'orde was. Een bétjen noading smatj der doar ienen een roeikbomme binnen en den Dozje was ribbedebie. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Feb 2015, 20:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor (Light) schreef: http://www.tvoost.be/nl/2015-02-19/e-aalst-onderhandelt-over-verhuis-naar-dender |
| 19 Feb 2015, 20:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Wat een klucht, wat een klucht !!! De manager die communiceert per SMS met een nieuwsdienst. Op het vlak van management en communicatie is onze club nu echt wel weggekwijnd tot de allerdiepste regionen. Van de stad en Taskforce moeten we niks verwachten. Die zijn den iendracht liever kwijt dan rijk. Met het geld dat ze jaarlijks besparen aan ordehandhaving kunnen ze misschien nog nen debielen roden neus zetten.
Doodzonde ! |
| 19 Feb 2015, 21:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind eerlijk gezegd dat dat meer zegt over TV Oost dan over onze club jongens.
Er zitten hier een aantal mensen die persgerelateerd zijn, vraag hun eens of dit dan zo uitzonderlijk is. Soit, TV Oost heeft nooit kwaliteit geweest en zal het nooit worden. Wat het stadion betreft, 2 zaken worden nu toch wel veel door elkaar gesmeten. 1. oplossing naar volgende jaren toe 2. oplossing op lange termijn Voor dit eerste wachten we NOG ALTIJD op enige reactie van de burgemeester, sinds September, ondanks herhaaldelijke herinneringen en de nieuwjaarswensen nog steeds niets geen teken van leven. Onze maandelijke opvolgmeeting begint iets weg te krijgen van BHV. Veel symboliek maar geen inhoud. De oplossing op langere termijn, de verwachtingen die daar geschept zijn liggen hoog. De voorzitter heeft daar voor een stuk zeker fouten in, maar ik denk dat niemand het in twijfel trekt dat onze toekomst enkel door een nieuw stadion gegarandeerd kan worden. Een verhuis zonder zicht op een eigen stek zal betekenen dat we nog sneller zullen dood bloeden. Wie verwacht dat hierover nieuws komt tegen volgende week lijkt mij toch bedrogen te zullen uitkomen. Ik denk ook dat FDR daarover zelf de verwachtingen op de supportersvergadering heeft teruggeschroefd kwestie van timing. Het probleem in het hele communicatiegegeven lijkt mij vooral dat punt 1 en 2 dat ik hierboven aanhaalde zodanig met elkaar verweven zijn met zoveel verschillende stakeholders dat het redelijk strategisch gespeeld moet worden en dat zal tijd nemen. Vergeet niet dat E. Aalst op dit moment niets in de schaal kan leggen, we staan met de rug tegen de muur. Op Dender zullen ze zo maar wat graag hebben dat we daar blijven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Feb 2015, 22:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: De fabeltjeskrant gaat rustig verder,laat dit nu net de reden zijn waarom ik gepast heb voor de supp vergadering,hoelang gaan ze nog met ons kloten spelen,wat gaan de volgende loze beloftes zijn,ne mens begint er ziek van te worden en telkens men iemand van het bestuur erover aanspreekt,smijten ze iets anders in uwe nek en dat is zo al maanden bezig,het zijn toch brave mensen die oilsjteneers ![]() misschien toch ook eens de moment om een paar vragen te stellen over de beloftes en daden van het stadsbestuur ook ? die 25.000 eur, de huur die wegvalt, dat intentieverklaringske,... toch de minimum van de minimum he ? en blijkbaar raakt dat verklaringske ook niet eens getekend ? ik heb zo het gedacht nu carnaval gepasseerd is en de verkiezingen nog wel wat duren dat den druk een beetje van den tap is voor onzen burgervader ? misschien onterecht cynisch, waarvoor mijn excuses. alleszins van beide kanten heel triest dat een probleem dat al zolang aansleept op deze moment nog moet onderhandeld worden. en dat we, Oilsjteneirs zijnde, ons lot niet in eigen handen hebben. ik snap dat eigenlijk echt niet... _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Feb 2015, 22:57 |
|
|
toevallige voorbijganger
Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion.
![]() |
| 19 Feb 2015, 23:13 |
|
|
forumlegende
Geo 2 schreef: Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion. ![]() Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden. |
| 19 Feb 2015, 23:36 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: Geo 2 schreef: Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion. ![]() Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden. Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! |
| 20 Feb 2015, 2:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: Jean schreef: Geo 2 schreef: Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion. ![]() Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden. Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! Niet mee eens, tweede klasse zal er volgend seizoen zeker niet leuker uitzien en ik blijf er bij dat de verhuis naar Denderleeuw gelijk staat met een uitdoofscenario aangezien de druk dan van de politieke ketel is. |
| 20 Feb 2015, 2:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
AlostanA schreef: filip.dhose schreef: Jean schreef: Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden. Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! Niet mee eens, tweede klasse zal er volgend seizoen zeker niet leuker uitzien en ik blijf er bij dat de verhuis naar Denderleeuw gelijk staat met een uitdoofscenario aangezien de druk dan van de politieke ketel is. Als je naar ginder gaat, keer je nooit meer terug, en die praatjes van garantie op een nieuw stadion, je ziet wat een woord hier betekent. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Feb 2015, 8:56 |
|
|
Ancien
Op radio 2 nieuws hebben ze zopas gezegd dat een verhuis van de club naar een stadion buiten de stad niet te vermijden is.
Vermoedelijk FC Dender, want geld is er niet om de nodige werken aan het PC stadion te doen, die zouden oplopen tot 1 miljoen euro. Ze hebben wel nog plannen om later eventueel een nieuw stadion te bouwen. Bende leugenaars. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 20 Feb 2015, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Feb 2015, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
wat ik me afvraag , wat is die intentieverklaring in feite waard ?
de task force zoekt al 2 jaar achter grond en ze hebben nog altijd niets gevonden . voor hetzelfde geld wordt die intentieverklaring getekend en zoeken ze nog 10 jaar , of gaat daar een datum in staan tegen wanneer we het absoluut moeten weten (hopelijk voor de verhuis naar dender) ? |
| 20 Feb 2015, 10:29 |
|
|
Vaste Waarde
DavidSeal schreef: AlostanA schreef: filip.dhose schreef: Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! Niet mee eens, tweede klasse zal er volgend seizoen zeker niet leuker uitzien en ik blijf er bij dat de verhuis naar Denderleeuw gelijk staat met een uitdoofscenario aangezien de druk dan van de politieke ketel is. Als je naar ginder gaat, keer je nooit meer terug, en die praatjes van garantie op een nieuw stadion, je ziet wat een woord hier betekent. Dat is een waarheid als een klok. Als we naar Dender trekken, dan is't voor eeuwig vrees ik... |
| 20 Feb 2015, 10:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
|
| 20 Feb 2015, 10:34 |
|
| Pagina 265 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 263 264 265 266 267 … 462 Volgende |