|
|
| Pagina 231 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
laat 2e klasse maar verder wegrotten.
|
| 26 Jan 2015, 12:23 |
|
|
forumlegende
Triestig. Echt triestig. Zoals nu kan het toch echt niet verder?
|
| 26 Jan 2015, 14:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De financiële miserie in tweede klasse heeft de eersteklassers aan het denken gezet over een nieuwe competitiehervorming. Daarin zou er in de Jupiler Pro League met twintig (!) clubs gespeeld worden én nog ruimte zijn voor Play-Off 1. Tweede klasse zou gewoon verdwijnen. Dat weet de Franse krantengroep Sudpresse.
Eerder stelden Standard-voorzitter Roland Duchâtelet en Gent-voorzitter Ivan De Witte al allebei een nieuwe competitieformule voor. De eerste had het over een eerste klasse met twee keer twaalf ploegen, de tweede over een eerste klasse met maar veertien teams. Maar volgens Sudpresse is er nu ook een derde plan, dat snel aan populariteit zou winnen. Twintig clubs in eerste klasse, dat moet iedereen over de streep trekken. Dat zou wel betekenen dat er standaard 38 speeldagen afgehaspeld worden, én er zouden daarnaast nog plannen zijn om Play-Off 1 te behouden. Die zou wel slechts met de bovenste vier in plaats van met de bovenste zes ploegen gespeeld worden en bepalen wie kampioen wordt, het tweede Champions League-ticket pakt en wie in welke ronde van de Europa League start. Tweede klasse zou dan simpelweg verdwijnen en plaats ruimen voor een elitereeks van amateurs, die in een Vlaamse en Waalse poule onderverdeeld worden. Het idee kwam er omdat aardig wat tweedeklassers het water aan de lippen staat. Eerder deze week bleken Woluwe-Zaventem en Racing Mechelen geen licentie voor tweede aangevraagd te hebben, en ging Bergen zelfs failliet. 34 profclubs in België (16 in eerste, 18 in tweede) lijkt dan ook te veel van het goede. Er moet wel een grote ‘als’ geplaatst worden bij de plannen van de Pro League. Op 6 maart wordt er samengezeten over een nieuwe competitieformule, maar om die goed te keuren moeten maar liefst 13 van de 16 clubs voor stemmen. Op voorwaarde dat er voor 15 maart een akkoord komt, wordt de nieuwe competitiehervorming doorgevoerd vanaf het seizoen 2016-2017. Dat van Woluwe-Zaventem wist ik nog niet. Zodoende zijn de zakkers al zéker gekend. WZ en Mechelen. De problemen indachtig voor de andere clubs, o.a de onze, denk ik niet dat er ploegen gaan zijn die de licentie niet krijgen. De competitieformule zoals hier wordt voorgesteld lijkt me wel wat. Ik denk dan wel dat wij niet meteen bij de 4 gelukkigen gaan zijn... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Feb 2015, 15:53 |
|
|
forumlegende |
witzwet schreef: De financiële miserie in tweede klasse heeft de eersteklassers aan het denken gezet over een nieuwe competitiehervorming. Daarin zou er in de Jupiler Pro League met twintig (!) clubs gespeeld worden én nog ruimte zijn voor Play-Off 1. Tweede klasse zou gewoon verdwijnen. Dat weet de Franse krantengroep Sudpresse. Eerder stelden Standard-voorzitter Roland Duchâtelet en Gent-voorzitter Ivan De Witte al allebei een nieuwe competitieformule voor. De eerste had het over een eerste klasse met twee keer twaalf ploegen, de tweede over een eerste klasse met maar veertien teams. Maar volgens Sudpresse is er nu ook een derde plan, dat snel aan populariteit zou winnen. Twintig clubs in eerste klasse, dat moet iedereen over de streep trekken. Dat zou wel betekenen dat er standaard 38 speeldagen afgehaspeld worden, én er zouden daarnaast nog plannen zijn om Play-Off 1 te behouden. Die zou wel slechts met de bovenste vier in plaats van met de bovenste zes ploegen gespeeld worden en bepalen wie kampioen wordt, het tweede Champions League-ticket pakt en wie in welke ronde van de Europa League start. Tweede klasse zou dan simpelweg verdwijnen en plaats ruimen voor een elitereeks van amateurs, die in een Vlaamse en Waalse poule onderverdeeld worden. Het idee kwam er omdat aardig wat tweedeklassers het water aan de lippen staat. Eerder deze week bleken Woluwe-Zaventem en Racing Mechelen geen licentie voor tweede aangevraagd te hebben, en ging Bergen zelfs failliet. 34 profclubs in België (16 in eerste, 18 in tweede) lijkt dan ook te veel van het goede. Er moet wel een grote ‘als’ geplaatst worden bij de plannen van de Pro League. Op 6 maart wordt er samengezeten over een nieuwe competitieformule, maar om die goed te keuren moeten maar liefst 13 van de 16 clubs voor stemmen. Op voorwaarde dat er voor 15 maart een akkoord komt, wordt de nieuwe competitiehervorming doorgevoerd vanaf het seizoen 2016-2017. Dat van Woluwe-Zaventem wist ik nog niet. Zodoende zijn de zakkers al zéker gekend. WZ en Mechelen. De problemen indachtig voor de andere clubs, o.a de onze, denk ik niet dat er ploegen gaan zijn die de licentie niet krijgen. De competitieformule zoals hier wordt voorgesteld lijkt me wel wat. Ik denk dan wel dat wij niet meteen bij de 4 gelukkigen gaan zijn... De rechtstreekse zakkers zijn hiermee al gekend, maar er is ook nog een tweedeklasser die moet meedoen aan de eindronde voor niet te degraderen naar derde (al gaat die eindronde uiteraard belachelijk zijn door alle licentie-problemen, zowel in tweede als in derde) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Feb 2015, 16:00 |
|
|
Freak
in tweede klasse lag de competitie afgelopen weekend stil, maar de jeugdploegen kwamen wel in actie. De U15 van Eendracht Aalst en Seraing United namen het tegen elkaar op in een - wat zou later blijken - ware veldslag. De wedstrijd eindigde met drie rode kaarten en twee spelertjes in het ziekenhuis.
Wat zich aankondigde als een leuke pot voetbal op zaterdagmiddag, eindigde in een ordinaire schoppartij. Twee spelertjes van Eendracht Aalst, Luka Degezelle en Jari Braem, werden naar het ziekenhuis afgevoerd. Luka herstelt van een gebroken neus na een elleboogstoot, Jari liep een dubbele beenbreuk op na een horrortackle diep in de tweede helft. Althans dat schrijft Het Laatste Nieuws vandaag. Hij werd met spoed geopereerd. Het kuit- en scheenbeen van Jari waren doormidden. Ook de groeischijf en de ligamenten rond zijn enkel zijn geraakt. "Gelukkig zal hij later nog kunnen voetballen, als alles goed verloopt", houdt de vader de moed er in. "Al volgt nu minstens een jaar revalidatie en herstel." Waarom greep de scheidsrechter of de trainer afgelopen weekend niet in? "Toen ik hem zag aankomen, wist ik al hoe laat het was", zucht Jari. "De dader was nota bene dezelfde jongen die eerder al iemand van onze ploeg van het plein had getrapt en waarvoor ik was ingevallen." De ouders van Jari en Luka wijzen met beschuldigende vinger naar de trainer van Seraing. "Die speler tackelde drie keer met de voet vooruit. Zo iemand wordt bij ons na de eerste tackle gewisseld door de coach uit zelfbescherming. Na de beenbreuk kreeg de speler slechts geel en de trainer gaf hem schouderklopjes en riep hem toe dat hij goed bezig was. Excuses kwamen er niet. Zelfs niet na de wedstrijd." Scheidsrechter Jérôme Roosenboom was eveneens niet te spreken over het gedrag van de trainer. "Ik heb in mijn drie pagina's dikke verslag ook zijn rol beschreven. Hij mag het binnenkort gaan uitleggen voor de sportcommissie, net als drie Seraing-spelers die rood kregen. Zo'n schoppartij heb ik nog nooit meegemaakt in mijn driejarige loopbaan", aldus de 20-jarige scheidsrechter. "Het was schandalig en ik kon er niets aan doen. Ik zit er ook mee dat ik maar geel gaf voor die beenbreuk, maar ik stond te veraf." |
| 23 Feb 2015, 11:15 |
|
|
forumlegende
Scheidsrechters zouden veel sneller kaarten moeten trekken.
En geen waarschuwingen meer geven. Een gele kaart IS een waarschuwing. |
| 23 Feb 2015, 12:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Citeer: MA 23/02/2015 - 22:24 AA Gent-manager Michel Louwagie wil de discussie voeren over een competitiehervorming. "Met 16 ploegen in eerste, blijven 8 plaatsen over. Er moet ook een minimumbudget zijn per divisie", zegt hij in Extra Time. Het water staat heel wat tweedeklassers aan de lippen, zeker door de strengere licentievoorwaarden waaraan ze moeten voldoen. Michel Louwagie vindt een competitiehervorming onafwendbaar. We moeten evolueren naar een eerste klasse waar het minimumbudget 7 miljoen is en een 1B waar het 2,5 miljoen is. "Ik denk dat iedereen het erover eens is dat er economisch gezien in België maar ruimte is voor 24 profploegen. Er zijn er 16 in eerste klasse, dus blijven er nog 8 over, ook al moeten die dan vier keer tegen elkaar spelen." "Er is ook een minimumbudget nodig in tweede klasse om profvoetbal te spelen. Ik denk dat dat rond de 2,5 miljoen euro moet liggen. Nu heb je ploegen met maar 1 miljoen, die bouwen gigantische tekorten op." "Voor eerste klasse vind ik trouwens een budget van 7 miljoen nodig. Toen Moeskroen in het seizoensbegin aankondigde dat het maar 4 miljoen had, wist je al dat het verkeerd zou aflopen." "Momenteel hebben we 16 + 18 ploegen, dus 34 clubs die betaald voetbal willen spelen en dat is veel te veel. We hebben maar 11 miljoen inwoners in België, je mag ons niet vergelijken met onze buurlanden." "We moeten dus zo snel mogelijk evolueren naar een sectie betaald voetbal waar we met 2 afdelingen spelen. Een eerste klasse waar het budget minstens 7 miljoen is en een 1B of tweede klasse met een budget van 2,5 miljoen euro." "Vonden geen akkoord met tweedeklassers" Het water is al een tijdje diep tussen eerste en tweede klasse. "Toen Ivan De Witte nog voorzitter was van de Profliga, boden we 10 miljoen aan de tweedeklassers. Dat werd geweigerd." Belga "Dit jaar hebben we als Profliga 4 miljoen voorgesteld, maar bij de onderhandelingen konden we snel vaststellen dat we niet tot een akkoord zouden komen." "Daartegenover stond wel dat er maar een zakker uit eerste meer overbleef. Maar belangrijker nu is dat de discussie moet gevoerd worden, want er is al heel veel commotie rond." "Als de tweedeklassers de voorwaarden voor de infrastructuur te streng vinden, die ze zelf goedgekeurd hebben tussen haakjes, dan gaat het niet." "Infrastructuurvereisten en budgetbeveiliging zijn nodig. Die moeten ook gecontroleerd worden, anders gaan we elk jaar problemen hebben." http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2249281 _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2015, 0:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: Citeer: MA 23/02/2015 - 22:24 AA Gent-manager Michel Louwagie wil de discussie voeren over een competitiehervorming. "Met 16 ploegen in eerste, blijven 8 plaatsen over. Er moet ook een minimumbudget zijn per divisie", zegt hij in Extra Time. Het water staat heel wat tweedeklassers aan de lippen, zeker door de strengere licentievoorwaarden waaraan ze moeten voldoen. Michel Louwagie vindt een competitiehervorming onafwendbaar. We moeten evolueren naar een eerste klasse waar het minimumbudget 7 miljoen is en een 1B waar het 2,5 miljoen is. "Ik denk dat iedereen het erover eens is dat er economisch gezien in België maar ruimte is voor 24 profploegen. Er zijn er 16 in eerste klasse, dus blijven er nog 8 over, ook al moeten die dan vier keer tegen elkaar spelen." "Er is ook een minimumbudget nodig in tweede klasse om profvoetbal te spelen. Ik denk dat dat rond de 2,5 miljoen euro moet liggen. Nu heb je ploegen met maar 1 miljoen, die bouwen gigantische tekorten op." "Voor eerste klasse vind ik trouwens een budget van 7 miljoen nodig. Toen Moeskroen in het seizoensbegin aankondigde dat het maar 4 miljoen had, wist je al dat het verkeerd zou aflopen." "Momenteel hebben we 16 + 18 ploegen, dus 34 clubs die betaald voetbal willen spelen en dat is veel te veel. We hebben maar 11 miljoen inwoners in België, je mag ons niet vergelijken met onze buurlanden." "We moeten dus zo snel mogelijk evolueren naar een sectie betaald voetbal waar we met 2 afdelingen spelen. Een eerste klasse waar het budget minstens 7 miljoen is en een 1B of tweede klasse met een budget van 2,5 miljoen euro." "Vonden geen akkoord met tweedeklassers" Het water is al een tijdje diep tussen eerste en tweede klasse. "Toen Ivan De Witte nog voorzitter was van de Profliga, boden we 10 miljoen aan de tweedeklassers. Dat werd geweigerd." Belga "Dit jaar hebben we als Profliga 4 miljoen voorgesteld, maar bij de onderhandelingen konden we snel vaststellen dat we niet tot een akkoord zouden komen." "Daartegenover stond wel dat er maar een zakker uit eerste meer overbleef. Maar belangrijker nu is dat de discussie moet gevoerd worden, want er is al heel veel commotie rond." "Als de tweedeklassers de voorwaarden voor de infrastructuur te streng vinden, die ze zelf goedgekeurd hebben tussen haakjes, dan gaat het niet." "Infrastructuurvereisten en budgetbeveiliging zijn nodig. Die moeten ook gecontroleerd worden, anders gaan we elk jaar problemen hebben." http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2249281 Eindelijk was er even discussie tot f*cking Frank Raes dacht, genoeg... tijd voor een topploeg. ![]() |
| 24 Feb 2015, 1:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: in tweede klasse lag de competitie afgelopen weekend stil, maar de jeugdploegen kwamen wel in actie. De U15 van Eendracht Aalst en Seraing United namen het tegen elkaar op in een - wat zou later blijken - ware veldslag. De wedstrijd eindigde met drie rode kaarten en twee spelertjes in het ziekenhuis. Wat zich aankondigde als een leuke pot voetbal op zaterdagmiddag, eindigde in een ordinaire schoppartij. Twee spelertjes van Eendracht Aalst, Luka Degezelle en Jari Braem, werden naar het ziekenhuis afgevoerd. Luka herstelt van een gebroken neus na een elleboogstoot, Jari liep een dubbele beenbreuk op na een horrortackle diep in de tweede helft. Althans dat schrijft Het Laatste Nieuws vandaag. Hij werd met spoed geopereerd. Het kuit- en scheenbeen van Jari waren doormidden. Ook de groeischijf en de ligamenten rond zijn enkel zijn geraakt. "Gelukkig zal hij later nog kunnen voetballen, als alles goed verloopt", houdt de vader de moed er in. "Al volgt nu minstens een jaar revalidatie en herstel." Waarom greep de scheidsrechter of de trainer afgelopen weekend niet in? "Toen ik hem zag aankomen, wist ik al hoe laat het was", zucht Jari. "De dader was nota bene dezelfde jongen die eerder al iemand van onze ploeg van het plein had getrapt en waarvoor ik was ingevallen." De ouders van Jari en Luka wijzen met beschuldigende vinger naar de trainer van Seraing. "Die speler tackelde drie keer met de voet vooruit. Zo iemand wordt bij ons na de eerste tackle gewisseld door de coach uit zelfbescherming. Na de beenbreuk kreeg de speler slechts geel en de trainer gaf hem schouderklopjes en riep hem toe dat hij goed bezig was. Excuses kwamen er niet. Zelfs niet na de wedstrijd." Scheidsrechter Jérôme Roosenboom was eveneens niet te spreken over het gedrag van de trainer. "Ik heb in mijn drie pagina's dikke verslag ook zijn rol beschreven. Hij mag het binnenkort gaan uitleggen voor de sportcommissie, net als drie Seraing-spelers die rood kregen. Zo'n schoppartij heb ik nog nooit meegemaakt in mijn driejarige loopbaan", aldus de 20-jarige scheidsrechter. "Het was schandalig en ik kon er niets aan doen. Ik zit er ook mee dat ik maar geel gaf voor die beenbreuk, maar ik stond te veraf." http://www.tvoost.be/nl/2015-02-23/jeug ... OxafOZd0Zw _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Feb 2015, 13:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 25 Feb 2015, 13:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
England4ever schreef: http://nr10.be/nieuws/supporters-eendracht-aalst-vrezen-voor-toekomst-van-de-club Niks nieuws...gewoon een samenvatting van wat op de sites verscheen en wat sommigen hier op het forum zetten. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Feb 2015, 0:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
CLUB WEIGERT INTENTIEVERKLARING TE TEKENEN, STAD WEIGERT LOCATIESTUDIE
Eendracht-stadion weer vertraagd Een beeld van hoe het stadion er mogelijk zou kunnen uitzien, verspreid door de stad Aalst. Het beeld lijkt steeds meer op een fata morgana. - Foto Repro Rutger LievensEen beeld van hoe het stadion er mogelijk zou kunnen uitzien, verspreid door de stad Aalst. Het beeld lijkt steeds meer op een fata morgana. - Foto Repro Rutger Lievens Zolang Eendracht Aalst de intentieverklaring niet tekent, komt er geen geld van de stad voor de locatiestudie van een nieuw stadion. Het schepencollege besloot dinsdag tijdens de gemeenteraad het agendapunt omtrent de financiering van de studie uit te stellen naar een later tijdstip. "De schuld van de club", klinkt het bij het stadsbestuur. "Wat op tafel lag, was onvoldoende", reageert manager Yannick Van Aken. KEN STANDAERT De ongerustheid bij de Eendrachtsupporters groeit: in welk stadion treedt de ploeg volgend seizoen aan en hoe zit het met de zoektocht naar een geschikte locatie voor een nieuw stadion? Als kortetermijnoplossing lonkt het Eendrachtbestuur naar het Van Roystadion in Denderleeuw dat het via een juridisch achterpoortje wil innemen vanaf juni. Daarvoor zal het bestuur de nog bestaande vzw van het opgedoekte SK Terjoden-Welle overnemen omdat zij destijds over een contract met de gemeente Denderleeuw beschikten waarin de huur van het Van Roy-stadion zat. De langetermijnoplossing is zoals al langer bekend een nieuw multifunctioneel stadion, een project dat binnen vijf jaar realiteit zou moeten zijn. Klaar om te starten Maar dat dossier loopt nu opnieuw vertraging op. "Voetbalclub Eendracht Aalst heeft de intentieverklaring met de stad waarin bepaalde engagementen en de financiële steun waren opgenomen, niet ondertekend", klinkt het bij het schepencollege. "Daarom werd het agendapunt op de gemeenteraad dinsdagavond verdaagd naar latere datum. Het stadsbestuur betreurt deze nieuwe vertraging omdat wij van oordeel waren dat dit dossier rijp was om op te starten." Hiermee lijkt het alsof de voetbalclub de uitgestoken hand van de stad afwijst, maar het clubbestuur nuanceert de weigering om handtekeningen te plaatsen onder de huidige intentieverklaring. "Op dit ogenblik is de intentieverklaring die op tafel ligt onvoldoende", reageert Eendrachtmanager Yannick Van Aken, namens het bestuur. "Aan de ene kant zijn er inhoudelijke elementen waar wij ons als club voorlopig niet kunnen in vinden en aan de andere kant heeft de stad onze toevoegingen die we tijdens een overlegmoment aangebracht hadden volledig genegeerd. We willen opnieuw zo snel mogelijk rond de tafel zitten met het stadsbestuur om hier uit te geraken opdat de locatiestudie zo snel mogelijk kan starten. We stellen ons constructief op, maar eisen meer zekerheden in het document dat we moeten ondertekenen. Zo willen we duidelijke deadlines opdat het project niet op de lange baan kan geschoven worden en moet het een haalbaar project zijn. Sommige delen van de intentieverklaring blijven momenteel nog voor interpretatie vatbaar en zijn te vaag omschreven." Tijd nemen De stad had de club onder druk gezet om kort na carnaval de verklaring te ondertekenen. "Het heeft lang geduurd vooraleer wij de eerste versie van de intentieverklaring in handen kregen, het is dan ook maar normaal dat wij nu ook onze tijd willen nemen en niet overhaast tekenen", zegt Van Aken. "We gaan er wel alles aan doen om als goede partners in dit verhaal snel tot een akkoord te komen met het stadsbestuur." *** Volgens dit artikel is de njet die we gegeven hebben nog geen definitieve njet. Als ik de redenen voor de weigering mag geloven, kan ik de weigering enkel maar toejuichen. Natuurlijk lees ik met een zwart-witte bril. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 26 Feb 2015, 10:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Je kan zo je eigen doodsteek ook tekenen... steeds de kleine lettertjes lezen.
Heb ooit een brandverzekeringcontract geweigerd te ondertekenen omdat een clausule die ik gevraagd had op te nemen, er niet erin stond zoals mondeling afgesproken .... Soms zijn lettertjes heel belangrijk in contract... Ik spreek wel van 35 jaar geleden .. liet via brandpolis accidenteel weglopen van zeeaquarium opnemen (appartement) en hierdoor verhoogde uiteraard de polis maar in contract stond enkel water afkomstig van aquariumwater ... Polis werd aangepast op mijn verzoek ... Indien er ernstig lek zou geweest zijn was het ja maar zout water is niet gedekt !!!! Helaas toen ik toch eens een lek had van +- 100 liter en geen schade op eerste zicht. Een jaar later bij verhuis, stelde ik vast dat waar de aquarium stond, parket wat ingedrukt was door water dat wegliep, de schade echter niet vergoed werd. Nu komt het ... schade veroorzaakt door gewicht en niet verzekerd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Feb 2015, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Dus azzemen vazeleiven aquariums zoun zetten in ons nief kantieng wetemen wa te doen...
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 26 Feb 2015, 14:18 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
"Sommige delen zijn voor interpretatie vatbaar". : dat zal wel gaan ivm de kost van de studie. Wat als EA alsnog gronden vindt in 1 buurgemeente : zal stad haar studiekosten aan EA doorrekenen? Ik heb dat op een commissie van t stad eens horen waaien. Ik lees ook niets over de weigering van een lening die EA vroeg.
|
| 26 Feb 2015, 15:37 |
|
| Pagina 231 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 229 230 231 232 233 … 497 Volgende |