|
|
| Pagina 267 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
Het probleem zal zijn als we naar derde zakken verplicht of niet we een aantal sponsors gaan verliezen die van levensbelang zijn, de story Eendracht Aalst zou in dit geval afgelopen zijn.
Nog een dikke week op ons tanden bijten zeker en dan krijgen we hopelijk klaarheid. Laat op tijd iets weten hé mannen moesten er acties komen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Feb 2015, 13:45 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Heeft niet alleen met NVA te zien maar met alle partijen die Aalst de voorbije 15/20 jaar bestuurd hebben. Die hebben allemaal boter op hun hoofd. Net as alle besturen die EA gehad heeft. Geen lange termijnvisie, geen professionalisme, hoe goed ze het ook meenden of menen. perfecte analyse. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Feb 2015, 13:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: Het probleem zal zijn als we naar derde zakken verplicht of niet we een aantal sponsors gaan verliezen die van levensbelang zijn, de story Eendracht Aalst zou in dit geval afgelopen zijn. Nog een dikke week op ons tanden bijten zeker en dan krijgen we hopelijk klaarheid. Laat op tijd iets weten hé mannen moesten er acties komen. ![]() Ik voel een heel sterke gelatenheid onder de supporters en ook onder de initiatiefnemers van vorige akties. We hebben totaal geen duidelijkheid aan wat we aan toe zijn, hoop is al wat ons rest. Een laatste aktie zou wel eens een rouwstoet kunnen zijn met doodskist richting stadhuis. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Feb 2015, 13:55 |
|
|
Ancien
Wat ze van 't stad krijgen is ook om mee te lachen zeker, voor datzelfde geld heeft Lokeren tussendoor een nieuwe grasmat gelegd, topvoetbal in Aalst jongens toch en dan durven ze ons nog de charmantste en tofste stad van 't land noemen.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Feb 2015, 14:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Volgens Dender zijn er helemaal geen onderhandelingen aan de gang: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
|
| 20 Feb 2015, 15:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
anathema76 schreef: jammen schreef: Tijdelijke verhuis (indien concrete plannen over nieuw stadion) naar Dender of verplichte verhuis (indien geen licentie) naar derde klasse, dat zijn de 2 opties voor mij om verder te gaan als supporter. Fusie is uitgesloten alsook een definitieve verhuis. dan nog... Hoelang zijn er al geen concrete plannen over crematorium, tragelsite, enz? Enkel de optie zakken en in pc-stadion spelen blijft open voor mij. Alle andere scenario's ist boeken toe, en mocht da stadion er ooit komen (tein emmek al ne langen board), pas dan zullen ze mij terugzien. _________________ MCMXIX |
| 20 Feb 2015, 15:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Die optie van 3de klasse en zakken zou voor velen dus minder kans hebben op een uitdoofscenario dan naar Dender gaan spelen ?
Niet dat ik sta te springen om naar Dender te gaan zien, maar ik denk dat je de impact van degradatie naar 3de toch beter ook eens inschat. Lijkt me zeer kort door de bocht om dat als "DE oplossing" naar voor te schuiven. Wie heeft trouwens daar de garantie dat het stadion wel gaat voldoen ? Het wordt door binnenlandse zaken al een hele tijd afgekeurd hé mensen. De bijkomende eisen (qua lichtsterkte, oppervlakte van het plein etc.) waaraan het PC sowieso niet gaat voldoen komen van de voetbalbond LOS van de veiligheid hé. Maar de laatste rapporten van binnenlandse zaken waren ook niet van die aard dat ze nog lang geneigd waren van de boel langer open te houden. Tegen het eind van volgend jaar dan in 3de klasse en ook zonder stadion. Heb er zeer hard mijn bedenkingen bij, al is een verhuis naar Denderleeuw voor mij ook niet direkt iets waar ik sta voor te springen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Feb 2015, 15:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bram schreef: Die optie van 3de klasse en zakken zou voor velen dus minder kans hebben op een uitdoofscenario dan naar Dender gaan spelen ? Niet dat ik sta te springen om naar Dender te gaan zien, maar ik denk dat je de impact van degradatie naar 3de toch beter ook eens inschat. Lijkt me zeer kort door de bocht om dat als "DE oplossing" naar voor te schuiven. Wie heeft trouwens daar de garantie dat het stadion wel gaat voldoen ? Het wordt door binnenlandse zaken al een hele tijd afgekeurd hé mensen. De bijkomende eisen (qua lichtsterkte, oppervlakte van het plein etc.) waaraan het PC sowieso niet gaat voldoen komen van de voetbalbond LOS van de veiligheid hé. Maar de laatste rapporten van binnenlandse zaken waren ook niet van die aard dat ze nog lang geneigd waren van de boel langer open te houden. Tegen het eind van volgend jaar dan in 3de klasse en ook zonder stadion. Heb er zeer hard mijn bedenkingen bij, al is een verhuis naar Denderleeuw voor mij ook niet direkt iets waar ik sta voor te springen. Beweer niet dat we hierdoor minder kans gaan hebben op een uitdoofscenario, maar wel dat het voor mij persoonlijk nog de enige optie is om volgend seizoen te gaan kijken. _________________ MCMXIX |
| 20 Feb 2015, 16:06 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Die optie van 3de klasse en zakken zou voor velen dus minder kans hebben op een uitdoofscenario dan naar Dender gaan spelen ? Niet dat ik sta te springen om naar Dender te gaan zien, maar ik denk dat je de impact van degradatie naar 3de toch beter ook eens inschat. Lijkt me zeer kort door de bocht om dat als "DE oplossing" naar voor te schuiven. Wie heeft trouwens daar de garantie dat het stadion wel gaat voldoen ? Het wordt door binnenlandse zaken al een hele tijd afgekeurd hé mensen. De bijkomende eisen (qua lichtsterkte, oppervlakte van het plein etc.) waaraan het PC sowieso niet gaat voldoen komen van de voetbalbond LOS van de veiligheid hé. Maar de laatste rapporten van binnenlandse zaken waren ook niet van die aard dat ze nog lang geneigd waren van de boel langer open te houden. Tegen het eind van volgend jaar dan in 3de klasse en ook zonder stadion. Heb er zeer hard mijn bedenkingen bij, al is een verhuis naar Denderleeuw voor mij ook niet direkt iets waar ik sta voor te springen. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Feb 2015, 16:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Zakken naar derde en blijven spelen in het PC stadion, allemaal goed en wel maar de meesten houden er geen rekening mee dat er hervormingen in eerste en tweede klasse op stapel staan. Indien wij een paar jaar in derde spelen gaan wij zeker die boot missen en ik vermoed dat ze voor ons geen uitzondering zullen maken.
|
| 20 Feb 2015, 16:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Die optie van 3de klasse en zakken zou voor velen dus minder kans hebben op een uitdoofscenario dan naar Dender gaan spelen ? Niet dat ik sta te springen om naar Dender te gaan zien, maar ik denk dat je de impact van degradatie naar 3de toch beter ook eens inschat. Lijkt me zeer kort door de bocht om dat als "DE oplossing" naar voor te schuiven. Wie heeft trouwens daar de garantie dat het stadion wel gaat voldoen ? Het wordt door binnenlandse zaken al een hele tijd afgekeurd hé mensen. De bijkomende eisen (qua lichtsterkte, oppervlakte van het plein etc.) waaraan het PC sowieso niet gaat voldoen komen van de voetbalbond LOS van de veiligheid hé. Maar de laatste rapporten van binnenlandse zaken waren ook niet van die aard dat ze nog lang geneigd waren van de boel langer open te houden. Tegen het eind van volgend jaar dan in 3de klasse en ook zonder stadion. Heb er zeer hard mijn bedenkingen bij, al is een verhuis naar Denderleeuw voor mij ook niet direkt iets waar ik sta voor te springen. Goh ja en naar Dender trekken en eind volgend seizoen een fusie is ook iets zeker,dat fdr eens met zijn grond buiten Aalst te voorschijn komt e seg,dat de supps eindelijk eens iets weten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Feb 2015, 16:43 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Bram schreef: Die optie van 3de klasse en zakken zou voor velen dus minder kans hebben op een uitdoofscenario dan naar Dender gaan spelen ? Niet dat ik sta te springen om naar Dender te gaan zien, maar ik denk dat je de impact van degradatie naar 3de toch beter ook eens inschat. Lijkt me zeer kort door de bocht om dat als "DE oplossing" naar voor te schuiven. Wie heeft trouwens daar de garantie dat het stadion wel gaat voldoen ? Het wordt door binnenlandse zaken al een hele tijd afgekeurd hé mensen. De bijkomende eisen (qua lichtsterkte, oppervlakte van het plein etc.) waaraan het PC sowieso niet gaat voldoen komen van de voetbalbond LOS van de veiligheid hé. Maar de laatste rapporten van binnenlandse zaken waren ook niet van die aard dat ze nog lang geneigd waren van de boel langer open te houden. Tegen het eind van volgend jaar dan in 3de klasse en ook zonder stadion. Heb er zeer hard mijn bedenkingen bij, al is een verhuis naar Denderleeuw voor mij ook niet direkt iets waar ik sta voor te springen. Goh ja en naar Dender trekken en eind volgend seizoen een fusie is ook iets zeker,dat fdr eens met zijn grond buiten Aalst te voorschijn komt e seg,dat de supps eindelijk eens iets weten. in onze statuten van de vzw staat toch dat er nooit een fusie kan komen? ik denk dat FDR heel goed weet als hij een fusie aangaat, dat dat zijn "doodvonnis" gaat zijn. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Feb 2015, 16:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
een scenario waarin je je gewoon laat terugzakken naar derde (of lager) lijkt mij echt wel geen goeie optie. om verschillende redenen.
- de omstandigheden zijn nu heel erg anders dan toen we destijds uit eerste en tweede terugvielen (we zijn weer een aantal klappen in het gezicht rijker, de publieke belangstelling en het draagvlak qua sponsors, daaraan gekoppeld de middelen en het geloof in een sportieve terugkeer, en een spelersgroep die heel veel centjes kost aan beslissende spelers à la depoitre troch moreels de castro enz. ) - sportief terugkeren uit derde of vierde is niet zo makkelijk als het lijkt en is allerminst een zekerheid. - Bovendien trekt ons huidig stadion op geen kloten meer en betaalt ge toch 14 euro om op de toppen van uw tenen en met toegeknepen ogen iets te proberen zien van de match. de typische sfeer in de K die de mensen terug naar het stadion lokt is ook volledig weg. - ook gezien de huidige schulden (en de financiële draagkracht van ons huidig bestuur, een bestuur dat enkel overleeft omdat fdr bijpast, maar een bestuur dat niet in staat is tot een bijkomende injectie) - ik zie ook geen mensen die de boel in deze situatie écht willen overnemen (anders hadden die in tussentijd wel al écht initiatief genomen). - de dreiging van een fusie zal er (wanneer wij in derde zitten) niet minder op worden... in deze tijden dat veel clubs kapot gemaakt worden door de uitrookstrategie van de graaiers uit de pro-league en hun ons-kent-ons-vriendjes van de KBVB waar tweedeklassers enkel goed zijn voor de bondstaksen en als goedkope kweekvijver voor de rijke ploegen, is het zaak voor de club om te vechten voor zijn statuut dat men heeft: en Aalst is en blijft (ondanks zijn stadsbestuur) een echte voetbalstad, minstens tweede klasse waardig. Als de task force, met op kop D'haese (die voor de camera heeft beweerd dat een oplossing op middellange of lange termijn heel belangrijk is) anderhalf jaar na de afbraak van de K voor het eerst een opdracht tot studie uitschrijft, en als diezelfde clan vandaag op de proppen komt met een belachelijk povere tegemoetkoming (zonder enige garantie, en slechts 100.000 eurokes over max vier jaar) dan is het voor mij heel erg duidelijk hoe belangrijk de club voor de stad is. zeker wanneer je rekening houdt met het decennialang compleet negeren van de stadionproblematiek. Dan moeten ze daar geen hypocriete uitspraken doen over "hoe belangrijk de stad het vindt dat de huidige jeugdwerking wordt voortgezet". Je kan voor of tegen FDR zijn, en de kritiek op het clubbestuur is vaak ook terecht. maar 't is wel iemand die er blijft voor vechten. maar mijn punt is vooral : alleen kan hij het ook niet . ik blijf erbij: nu is het ook eens aan 't stad, als verhuurder de K afbreken was de gemakkelijke stap... nu is het 5 na twaalf om de gemaakte (zeer ambitieuze) beloftes die toen gemaakt zijn concreet te maken. Een "nog altijd niet ondertekende intentieverklaring" is een lege doos met geen enkele waarde. Die 25.000 euro op jaarbasis is om te lachen. Ik had eerlijk gezegd minstens een inhaalbeweging verwacht en geen aalmoes. en dan nog iets: het is hoog tijd (en misschien nog niet te laat) dat de tweede en derdeklassers gezamenlijk met de KBVB in gesprek gaan over die absurde licentievoorwaarden om deze terug te schroeven. Gisteren passeerde een bericht van KSK Heist, met een ontwerp van een nieuwe tribune van 400 zitjes die altijd leeg zal blijven. ze twijfelen of ze't gaan doen, omdat ze weten dat het louter dient om aan die absurde eisen te voldoen. Ze overwegen het wel, maar dan gewoon om hun zuurverdiende stek in tweede klasse te kunnen behouden. het is tijd dat de betrokken partijen (kbvb en alle clubs samen) hun verstand eens gaan gebruiken. Het kan inderdaad zijn dat die hogere licentievoorwaarden destijds werden ondertekend door de tweedeklassers zelf, maar dan moet men fair zijn en erbij vertellen dat die clubs op dat moment rekenden op een tegemoetkoming op het vlak van tv-geld, en per definitie al jaren met de rug tegen de muur stonden. Als alle partijen het er (redelijkerwijs) over eens zijn dat die verhoogde licentievoorwaarden nergens op slaan, zeker omdat er voor de clubs vandaag niets tegenover staat, dan kan het toch echt niet anders dan dat men die 800 lux en die minimale veldbreedte en minimaal aantal zitjes laat vallen? |
| 20 Feb 2015, 17:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ja want met de statuten gaan ze zeker rekening houden
tes een echte klucht aan het worden man,zowel stadsbestuur als fdr en Co zijn ermee aan het rammelen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Feb 2015, 17:03 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Ja want met de statuten gaan ze zeker rekening houden tes een echte klucht aan het worden man,zowel stadsbestuur als fdr en Co zijn ermee aan het rammelen ![]() ja ik zeg alleen wat markey en co destijds erin gezet hebben hé _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Feb 2015, 17:15 |
|
| Pagina 267 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 265 266 267 268 269 … 462 Volgende |