|
|
| Pagina 270 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 268 269 270 271 272 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Stadion
filip.dhose schreef: malder schreef: Ik kan toch heel moeilijk geloven dat Dender gaat weigeren om ons in hun stadion te laten spelen. Economisch gezien is dat ridicuul. Ze spelen daar in een stadion dat veel geld gekost heeft en ik denk dat -ondanks de laatste geruchten- ze daar ook elke cent kunnen gebruiken. Natuurlijk gaat Dender proberen om het onderste uit de kan te halen. Dat verklaart denk ik ook de tegenstrijdige berichten. Dender zal hun voorwaarden op tafel gelegd hebben en Aalst zal daar akte van genomen hebben. Voor de één (Aalst) is dat onderhandelen, voor de ander (Dender) is dat hoogstens een eerste gesprek. En dat ze bij Dender ook de fusieballon oplaten, lijkt me niet onlogisch. Ze zijn het daar gewend. Jongens toch, die Van Roy is zwaar aan het bluffen! Dat stadion is niet eens van hem, maar wel van de gemeente Denderleeuw! Het enige wat hij kan uitspelen is zijn exclusiviteitsrecht, maar dat heeft Terjoden-Welle in het verleden ook afgekocht, dus waarom zou Eendracht Aalst dat dan niet kunnen doen? Vergeet niet dat de eigenaar (de gemeente D'leeuw dus!) er vragende partij voor is dat dat stadion zo veel en zo vaak mogelijk gebruikt wordt! heb je dat contract in jouw bezit misschien? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Feb 2015, 1:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Wij: de onderhandelingen zijn volop bezig en in de loop van volgende week gaan we naar een oplossing. Zij: geen sprake van onderhandelingen. wie liegt er? echt veel nuance zie ik daar toch nie in. stuur uw antwoord op gele briefkaart naar het secretariaat van één van deze clubs, en win een jaarabonnement. Da zou dan toch de eerste keer zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Feb 2015, 8:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Aalst / Denderleeuw -
Als de Aalsterse president Frank De Roose zijn plannen hard maakt, speelt E. Aalst volgend seizoen in het Van Roystadion in Denderleeuw via de overname van de vzw van SK Terjoden-Welle waar Jean-Paul Vaeyens momenteel vereffenaar is. Het water tussen Eendracht Aalst en FCV Dender is diep, maar toch ziet het er naar uit dat beide clubs volgend seizoen het Van Roystadion delen. Vrijdag liet de Denderleeuwse voorzitter André Van Roy via een perscommuniqué weten dat van onderhandelen in feite geen sprake is. ‘Onze club kan alleen maar bevestigen dat er op initiatief van Aalst een verkennend gesprek zonder echte diepgang was tussen een delegatie van beide clubs.’ De Aalsterse voorzitter Frank De Roose stelt dat er wel degelijk onderhandeld werd wat haaks staat op het persbericht. ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ De sleutel ligt dus in handen van de Terjodense sterke man Guy Valckenier die momenteel met vakantie is, maar maandag terugkeert. Zijn rechterhand Jean-Paul Vaeyens stond ons wel te woord, maar blijft op de vlakte. ‘Als vereffenaar moet ik sowieso mijn handtekening plaatsen en dat is tot op heden nog niet gebeurd. Onze vzw is inderdaad nog in vereffening omdat er nog steeds sommige financiële transacties lopen.’ Bij FCV Dender heeft voorzitter Van Roy intussen weet van het Aalsterse plan B. ‘Ik ben geen jurist. Als Aalst juridisch het gelijk aan zijn kant heeft, moet het er maar mee op de proppen komen. Mogelijk promoveert Dender naar tweede klasse. Met twee tweedeklassers in één stadion wacht onze politie dan 34 risicomatchen. Praktisch lijkt dat onmogelijk.’ De Denderleeuwse clubadvocaat Bart Gies is ‘not amused’. ‘Over een huursom werd met Aalst zelfs niet gepraat. Onze enige voorwaarde was een breder perspectief om samen te werken. Het woord fusie werd daarbij nooit gebruikt. Ik voorspel een juridische strijd die lang zou kunnen aanslepen.’ De Aalsterse president De Roose ziet het anders. ‘Maandag kan er al witte rook zijn.’ |
| 21 Feb 2015, 8:28 |
|
|
forumlegende
efkes mijn mening over dit artikel. Deze week langs alle kanten (EA, Dender) wat inside information binnengekregen. Men vroeg mij om heel discreet te zijn en zeker en vast niet te lossen in het belang van de zaak. Dan doen we dat hé, het is notabene een Light versie.
Als ik nu notabene dit artikel in de krant lees, ben ik eigenlijk verbijsterd, onthutst eigenlijk. Professionalisme, discretie is een woord dat men binnen onze club godverdomme niet kent. Voor wie houden sommige mij eigenlijk? Hier kan ik eigenlijk niet echt mee lachen. Wat moet ik nu doen? Dat huurcontract hier opzetten? Twee maal een vraag stellen is eigenlijk al genoeg om een antwoord los te peuteren!! Dus een fusie met de vzw van TW en we kunnen in Denderleeuw spelen? Ik ben ook geen jurist, maar ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Dender zou maar eens het gelijk aan zijn kant moeten hebben, dan is de werkwijze van onze club op zijn minst heel vreemd te noemen... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Feb 2015, 10:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Een spreekwoord dat nooit zijn weg gevonden heeft in het Aalsterse.
![]() |
| 21 Feb 2015, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() |
| 21 Feb 2015, 10:32 |
|
|
forumlegende
supersossis schreef: Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() ge moet dat eigenlijk eens goed lezen: "men weigert om dieper op de zaak in te gaan, om vervolgens het volledig uit te leggen". Eigenlijk is dat voor uw broek af te steken zoiets. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Feb 2015, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor (Light) schreef: supersossis schreef: Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() ge moet dat eigenlijk eens goed lezen: "men weigert om dieper op de zaak in te gaan, om vervolgens het volledig uit te leggen". Eigenlijk is dat voor uw broek af te steken zoiets. ![]() het is toch fdr niet die iets zegt in dit artikel , het zijn meer Vaeyens, de roy en gies die het woord hebben . |
| 21 Feb 2015, 10:44 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
supersossis schreef: Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() Je verwart met plan C ![]() |
| 21 Feb 2015, 10:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
jowwan schreef: supersossis schreef: Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() Je verwart met plan C ![]() zoje 't op den duur nog weten wie wat waar en wanneer heeft gedaan of gezegt....of wil doen. al moet er iemand afkomen met een plan z , ik wil gewoon eens weten waar ze staan en wat er komt....da getreuzel en gezever over just vanalles komt mijn oren uit...welk verhaal van welke persoon staat er de volgende keer in de gazet?en is dat dan wel waar of weer (zoals steeds) een serieus stuk uit zijn context getrokken gazettenpraat... nog eens: Waar zitten en vooral wie zijn die mysterieuze investeerders ????? wanneer komt uit die hoek eens een woordje wat er in de planning staat indien dit of dat.... ![]() |
| 21 Feb 2015, 10:57 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: supersossis schreef: Citeer: ‘Ik wilde een minnelijke schikking treffen met FCV Dender, maar die club vroeg een te hoge huursom terwijl ook een resem voorwaarden werden gesteld. Vanaf dat ogenblik schakelde ik over op mijn plan B’, stelt De Roose die voorlopig weigert om dieper op dat plan in te gaan. Het betreft de overname van de vzw van Terjoden-Welle die nog steeds in vereffening is en als dusdanig juridisch nog bestaat. Terjoden-Welle sloot een huurovereenkomst af voor het Van Roystadion voor een periode van 27 jaar. Aalsterse juristen pluisden de constructie uit en gaven De Roose mee dat hij via Terjoden-Welle met Eendracht zijn intrek kan nemen in het Van Roystadion.’ en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() Je verwart met plan C ![]() je kan er nu wel lacherig over doen, maar is het jouw taak niet om de supporters te informeren? men had met die 15.000 euro beter naar de hoeren geweest, die spelen ook met uw kloten, en dat had nog plezant geweest... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Feb 2015, 11:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor (Light) schreef: jowwan schreef: supersossis schreef: en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() Je verwart met plan C ![]() je kan er nu wel lacherig over doen, maar is het jouw taak niet om de supporters te informeren? men had met die 15.000 euro beter naar de hoeren geweest, die spelen ook met uw kloten, en dat had nog plezant geweest... als ge nen bus inlegt, hou een plaatsje voor mij over aub _________________ Iendracht 4ever. |
| 21 Feb 2015, 11:28 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
El Corredor (Light) schreef: jowwan schreef: supersossis schreef: en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() Je verwart met plan C ![]() je kan er nu wel lacherig over doen, maar is het jouw taak niet om de supporters te informeren? men had met die 15.000 euro beter naar de hoeren geweest, die spelen ook met uw kloten, en dat had nog plezant geweest... Informeren over zaken die je discreet moet houden . |
| 21 Feb 2015, 11:39 |
|
|
witteken schreef: El Corredor (Light) schreef: supersossis schreef: en ik die dacht dat het befaamde plan B van fdr zijn stadion-inversteerders met bijhorende gronden waren... van een kleine desillusie gesproken.... ![]() ge moet dat eigenlijk eens goed lezen: "men weigert om dieper op de zaak in te gaan, om vervolgens het volledig uit te leggen". Eigenlijk is dat voor uw broek af te steken zoiets. ![]() het is toch fdr niet die iets zegt in dit artikel , het zijn meer Vaeyens, de roy en gies die het woord hebben . En Valckenier heeft het laatste woord. |
| 21 Feb 2015, 11:47 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: jowwan schreef: Je verwart met plan C ![]() je kan er nu wel lacherig over doen, maar is het jouw taak niet om de supporters te informeren? men had met die 15.000 euro beter naar de hoeren geweest, die spelen ook met uw kloten, en dat had nog plezant geweest... Informeren over zaken die je discreet moet houden . op mijn vraag om mij cijfers door te sturen heb je anders ook nooit geantwoord... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Feb 2015, 11:49 |
|
| Pagina 270 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 268 269 270 271 272 … 462 Volgende |