|
|
| Pagina 275 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Stadion
The Blackwans schreef: Na alle beloftes die ons de afgelopen maanden/jaren zijn gedaan blijven eigenlijk nog maar 2 mogelijkheden over. Dat is zakken naar derde om daar in hetzelfde versleten stadion te gaan spelen zonder mogelijkheid om meteen te promoveren en zonder een nieuw stadion in het vooruitzicht. Daarnaast staat spelen op Dender met eveneens geen garantie op een nieuw stadion. Maar in dat laatste geval speel je (voorlopig) nog wel in tweede klasse. Zakken om te zakken om kost wat kost in de Bredestraat in een door versleten tent te gaan spelen vind ik te zot voor woorden. Niemand hier leeft graag met het idee van beide uitkomsten , maar ergens is het hier nu ook kiezen tussen Aalst en Eendracht Aalst. Daar is mijn keuze snel gemaakt. Het is namelijk ook (groten)deels de schuld van stad Aalst dat we in deze situatie zitten. Hopelijk is de inbreng van Valckenier, als dat al effectief aan de orde is, de enige positieve noot in het verhaal. Hij weet immers blijkbaar hoe je een club gezond kan sturen, net hetgeen waar stad Aalst naar op zoek is volgens mij om zich mee achter een stadionproject te scharen ... Soit, volgend jaar ga ik naar Eendracht Aalst kijken. In derde, op Dender, ... dat staat vast. De rest zullen we moeten afwachten. Volledig akkoord. Een kleine correctie op je laatste paragraaf. Je bedoelt toch in tweede op Dender? |
| 23 Feb 2015, 13:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Citeer: GEEN AKKOORD MET FCV DENDER OVER VAN ROYSTADION MAANDAG 23 FEBRUARI 2015 - 13u16 Na verschillende onderhandelingen te hebben gevoerd met het bestuur van FCV Dender dient S.C. Eendracht Aalst mee te delen dat een akkoord op minnelijke basis met eerstgenoemde niet meer mogelijk blijkt. Dit voor het spelen van de thuiswedstrijden van zwart-wit in het Van Roystadion de komende seizoenen. S.C. Eendracht Aalst zal nu via juridische weg deze verhuis trachten af te dwingen. Dit zal gebeuren door de burgerrechtelijke overname van SK Terjoden-Welle waarvoor de beide vereffenaars, dhr. Jean-Paul Vaeyens en dhr. Guy Valckenier, reeds hun ondertekend akkoord hebben gegeven. Van een sportieve overname is helemaal geen sprake. Het stamnummer van SK Terjoden-Welle werd trouwens eerder al verkocht aan Schaarbeek. Het bestuur van S.C. Eendracht Aalst wenst beide heren nu reeds van harte te bedanken voor hun constructieve houding en goedkeuring. Gezien het groot belang dat voetbalclub S.C. Eendracht Aalst ook hecht aan de mening van de ruime achterban, werd deze piste vorige week al voorgelegd aan de afgevaardigden van de supporters, nl. Johan Van Nieuwenhove en Bram De Wilde. Dit met de bijkomende vraag deze denkpiste voor te leggen aan de supportersverenigingen. En met dankbaarheid kunnen wij vandaag meedelen dat ook de supporters als één geheel deze verdere ontwikkelingen ondersteunen. Hopelijk loopt dit goed af... |
| 23 Feb 2015, 16:06 |
|
|
Freak
we zijn er nog niet.
|
| 23 Feb 2015, 16:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
2 ploegen met ambras in één stadion... Wordt plezant volgend jaar
![]() |
| 23 Feb 2015, 16:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Is dit dan de eerste démarche van eventuele investeerders voor ons (eventuele) stadion (m.n. Valckenier)?
Of het de juiste ontwikkeling is zal de toekomst uitwijzen. Het is momenteel kiezen tussen de pest (Dender) en de cholera (3e) heb ik de indruk. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 23 Feb 2015, 16:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
El Corredor (Light) schreef: http://www.tvoost.be/nl/2015-02-20/eendracht-aalst-wil-absoluut-naar-denderleeuw en daar zijn ze weer met hun plan B.....zeg dan toch eens wat dat plan B is man! ![]() |
| 23 Feb 2015, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg
ik heb niet speciaal veel 'warme' gevoelens voor fusiebrol maar ik vind het wel heel spijtig dat dingen eventueel op zo een manier moeten bewerkstelligd worden.
Misschien is het inderdaad zo dat ze bij FCV Dender niet (echt) wouden praten omdat ze 'payback time, bitch' dachten maar zelfs dan: het had allemaal voor een probleem dat al zo lang gekend is en aansleept niet hierop mogen kunnen aankomen. waar die fout ligt is een bron van discussie die op dit forum al regelmatig verhit is geraakt en de waarheid ligt meestal midden in. maar we hadden een oplossing binnen Aalsterse handen moeten kunnen houden, en daar zijn in alle geval alle partijen schuldig aan.hoe dit afloopt ? no one knows. misschien is die overnameconstructie wel degelijk juridisch haalbaar, kan je echter de lokale gemeente daar voor een voldongen feit zetten (organisatie, politie,...) als ze dat niet wil ? anderzijds hebben ze daar wel JL-matchen afgehaspeld in hun stadion, om van meerdere seizoenen 2de niet te spreken. speelt ook een rol: de onbestuurbaarheid ginder. en wat wil De Dier ? gaat hij ook voor een fusie of een nekschot voor EA of beseft hij dat geen van die beide asen een slag zal worden ? om niet te spreken over de praktische zaken tijdens een lopend seizoen zelf... we hebben een primeur in het Belgisch voetbal volgens mij, maar niet ene waar we fier op moeten zijn. en dat geldt ook van de kant van Denjer... en vanaf nu: *leunt achterover in de zetel, trekt nen Duvel af en wacht af* _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Feb 2015, 16:35 |
|
|
forumlegende
En nu gooien de juristen bij Dender hun verstand bij elkaar om dat 'akkoord' te kelderen.
Ik had al heel lang in onze geschiedenis een dergelijke kunstgreep verwacht, maar dat deze moet toegepast worden gewoon om in Dender te kunnen/mogen spelen... |
| 23 Feb 2015, 17:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
We zijn ver gekomen. Er is blijkbaar veel gebeurd tussen de tijd dat Denderleeuw zelf het PC-stadion mocht gebruiken voor hun match tegen KV Mechelen en Aalst hun stewards gewillig uitleende in hun einderonde wedstrijden in tweede klasse.
Ik heb me dikwijls afgevraagd vanwaar die haat en afkeer om Dender kwam. Nu moet ik zeggen dat het water inderdaad zeer diep blijkt. Het feit dat de snor EA nu volledig de rug toekeert mag dus als reden gegeven worden om deze klojo's inderdaad als dé ultieme afkeer te aanzien bij alles wat zwart-blauw is en Dender heet. Zodoende ze dus niets meer te gunnen. Ik dacht dat deze heren bedrijfsleiders boven wat onderling supporters-gejen stonden, blijkbaar niet. Maar soit, het zij zo, ze zullen ver komen met hun 300 man supporterslegioen én hun staartploeg in derde. Dan maar via Terjoden-Welle. Moet juridisch wel sterk staan om u al te concluderen dat met Dender alle onderhandelingen stoppen. Benieuwd wat die eigenlijk eisten... 1-0 voor Dender, maar de match is nog maar pas begonnen. De moustache zal en moet in het zand bijten. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Feb 2015, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: We zijn ver gekomen. Er is blijkbaar veel gebeurd tussen de tijd dat Denderleeuw zelf het PC-stadion mocht gebruiken voor hun match tegen KV Mechelen en Aalst hun stewards gewillig uitleende in hun einderonde wedstrijden in tweede klasse. Ik heb me dikwijls afgevraagd vanwaar die haat en afkeer om Dender kwam. Nu moet ik zeggen dat het water inderdaad zeer diep blijkt. Het feit dat de snor EA nu volledig de rug toekeert mag dus als reden gegeven worden om deze klojo's inderdaad als dé ultieme afkeer te aanzien bij alles wat zwart-blauw is en Dender heet. Zodoende ze dus niets meer te gunnen. Ik dacht dat deze heren bedrijfsleiders boven wat onderling supporters-gejen stonden, blijkbaar niet. Maar soit, het zij zo, ze zullen ver komen met hun 300 man supporterslegioen én hun staartploeg in derde. Dan maar via Terjoden-Welle. Moet juridisch wel sterk staan om u al te concluderen dat met Dender alle onderhandelingen stoppen. Benieuwd wat die eigenlijk eisten... 1-0 voor Dender, maar de match is nog maar pas begonnen. De moustache zal en moet in het zand bijten. ![]() Maar ze hebben wel en stadion,ik kan ze geen ongelijk geven?da beloofd voor de komende (4) seizoenen als het alsnog rond geraakt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Feb 2015, 17:35 |
|
|
forumlegende
Vanavond naar tv oost kijken.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Feb 2015, 17:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Vanavond naar tv oost kijken. ![]() Zenden ze de boks match live uit ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Feb 2015, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Vanavond naar tv oost kijken. ![]() Zenden ze de boks match live uit ![]() ... eerder een soort afterparty van de carnavalsstoet. _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Feb 2015, 17:46 |
|
|
Het begint stilletjes op comedy capers te lijken,ze houden ons al maanden voor de zot,met allerhande beloftes wat het stadion betreft en nu gaan ze nog maanden met ons kloten spelen wat de verhuis betreft.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Feb 2015, 17:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor (Light) schreef: Vanavond naar tv oost kijken. ![]() Welk uur? |
| 23 Feb 2015, 17:55 |
|
| Pagina 275 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 462 Volgende |