Stadion - Pagina 282 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 280 281 282 283 284 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Stadion
Petroe69 schreef:
Wat voor een smerig boeltje is dit intussen geworden zeg ! Er zijn teveel partijen betrokken in dit dossier : de stad Aalst, EA, FC Dender, gemeente Denderleeuw, de mensen van TJW... Het stinkt ferm ! Om van te kotsen is het stilaan. :stom:

Nu Lieje nog onder voogdij plaatsen, en de cirkel is rond : iedereen tegen iedereen ( met of zonder reden)

25 Feb 2015, 0:30
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Fdr wordt door zowat iedereen tegen de muur gezet nu. Hij heeft gepokerd met zijn TW-plan, nu wordt het bibberen of hij zijn hand al dan niet overspeeld heeft.

Maar hoe het wantrouwen tussen alle partijen nog kan weggenomen worden, is mij alvast een raadsel. Niveau nihil, van iederéén.

25 Feb 2015, 0:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
jowwan schreef:
EA weigert dan het akkoord met TW, Valckenier , door te geven.

Wat bedoel je hiermee? Aan wie weigert EA het akkoord met Valckenier/TW door te geven?

In elk geval, dat die 25.000 euro per jaar peanuts is, hadden we hier ook al gezegd en ze hebben gelijk dat ze dit te weinig vinden.

25 Feb 2015, 1:25
Nationale Ploeg

ik weet zo zoetjesaan niet meer waar onder en waar boven is ?
wie dient het belang van onze club zelf (nog) ? is er nog iemand die dat doet ?

iedereen schiet op iedereen... I hope they know what they are doing.

25 Feb 2015, 9:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
dit gaat uitlopen op een grote sisser
in het beste geval derde klasse
in het slechtste geval boeken toe

25 Feb 2015, 9:20
forumlegende

chunga schreef:
pattaboem schreef:
In tegenstelling tot wat anderen heir zeggen dat men de reactie van fc Dender kan begrijpen, ben ik het er niet mee eens.
De wens van eendracht is slechts 4 maximum 5 jaar gebuik te maken van dit stadion. Nadien terug te keren naar eigen middelen.
De reactie van Van Roy is louter ingeven door pure haat tov Eendracht, afgunst en jaloersheid omdat het hen sportief niet zo goed gaat als EA.
Logischer had geweest zich niet te verzetten, en te onderhandelen.
Dit had de banden met eendracht nauwer gebracht en mogelijke samenwerking in de toekomst (geen fusie!) mogelijk gemaakt.
Twee clubs die in hetzelfde stadion spelen moet niet noodzakelijk een concurrentiepositie veroorzaken... (zie club en cercle)
Wat nu, door het vijandig gedrag van FC? Bittere strijd tot de dood van een van beide clubs... Wie zal het halen? afspraken onder deze twee clubs zullen vanaf nu nooit meer mogelijk zijn. En als eendracht het juridisch steekspel wint, zal niet Dender; Maar Eendracht de voetbalclub van de denderstreek worden...
Als Eendracht dit steekspel verliest, hebben zij nog andere uitwijkmogelijkheden. Maar ooit samenwerken met Dender wordt onherroepelijk onmogelijk...
FDR had het toch wel wat diplomatischer mogen aanpakken zeker i.p.v direct met het Terjoden scenario op de proppen te komen. Die mannen gaan er een procedureslag van maken nu en wij moeten binnen 10 dagen laten weten waar we volgend seizoen spelen, denk dat we serieus gejost zijn nu :(

Volgens mijn persoonlijke en bescheiden mening heeft Dender geen poot om op te staan.

25 Feb 2015, 9:26
forumlegende

Still standing ! schreef:

Ik denk dat je hier perfect weergeeft wat het gevoel bij veel supporters is.

Wat is er met je aan de hand zeg? Je begint zinnige dingen te zeggen... :-)

25 Feb 2015, 9:32
Freak

Leeftijd: 42
Het ziet er idd meer en meer naar uit dat er gewoon geen oplossing komt :( :fuck: 1 grote pot amateurs bijeen (n) (n) (n)

En dat van die studie vant stad is toch ook gewoon de lol van de eeuw. :fuck: :fuck:

25 Feb 2015, 9:40
Nationale Ploeg

Ik vind die weigering terecht, in zoverre ik de inhoud van die intentieverklaring ken.

1/ 25.000 euro per jaar is peanuts.
2/ Stad geeft enkel geld en werkt niet mee aan oplossing voor een locatie voor volgend jaar zodat we in tweede kunnen blijven spelen. Zij denken dat ze door die peanuts te geven hun werk hebben gedaan, terwijl wij nota bene mede door hun besluiteloosheid in deze situatie verzeild geraakt zijn.
3/ Er moet nog worden gestart met een “bestek voor de opmaak van een locatiestudie”. Dit noem ik met de mensen lachen.

En misschien zal blijken dat het alternatief dat FDR te bieden heeft (m.n. uitwijken naar een buurgemeente) ook een lege doos is, dat is de piste die het stad aanbiedt evenzeer.

25 Feb 2015, 9:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Fdr moet een lening van 250.000 loekes hebben van de stad en hij kan Michel nog niet terug betalen,man man man hij heeft zodanig in nesten gewerkt,dat hij met iedereen boel heeft en maar komen bleiten dag hij er ocharme alleen voor staat.

25 Feb 2015, 9:52

Verbechio schreef:
Het ziet er idd meer en meer naar uit dat er gewoon geen oplossing komt :( :fuck: 1 grote pot amateurs bijeen (n) (n) (n)

En dat van die studie vant stad is toch ook gewoon de lol van de eeuw. :fuck: :fuck:

Geen winnaars gaat dit opleveren ...alleen verliezers . Zelfs als FDR wint gaat het 365 dagen op 365 dagen oorlog worden in Denderleeuw .

25 Feb 2015, 9:59
Nationale Ploeg

Dat FDR er alleen voorstaat kan je hem gedeeltelijk in de schoenen schuiven.

Wat je hem kan verwijten is dat hij zich gedurende zijn voorzitterschap onvoldoende heeft laten bijstaan door capabele mensen. Een voorzitter kan een club niet alleen runnen, dat had hij moeten weten. Ik zie het Roger Van Den Stock al doen.

Daarnaast kan je niet ontkennen dat de stad al jaren nalaat om zijn rol naar behoren te spelen. Zij zijn verhuurder van het stadion en moeten een infrastructuur aanbieden die conform de normen is. En dan spreek ik nog niet over de 4000 zitjes of verlichting van 800lux. Neen, zelfs het instandhouden van een eenvoudige staantribune was hen te veel gevraagd. Met alle inkomstenverliezen van dien. De neergang werd steil ingezet met het neerhalen van de K.

Een gedeelde verantwoordelijkheid zoals ik dus zeg. Beide gaan hand in hand. Hoe kan je je ten opzichte van de stad profileren als ambitieuze, gezonde club als de structuur daarvoor niet aanwezig is? Anderzijds, hoe kan je je ten opzichte van potentiële sponsors aantrekkelijk opstellen in een stad die alle medewerking weigert?

25 Feb 2015, 10:10
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Dat FDR er alleen voorstaat kan je hem gedeeltelijk in de schoenen schuiven.

Wat je hem kan verwijten is dat hij zich gedurende zijn voorzitterschap onvoldoende heeft laten bijstaan door capabele mensen. Een voorzitter kan een club niet alleen runnen, dat had hij moeten weten. Ik zie het Roger Van Den Stock al doen.

Daarnaast kan je niet ontkennen dat de stad al jaren nalaat om zijn rol naar behoren te spelen. Zij zijn verhuurder van het stadion en moeten een infrastructuur aanbieden die conform de normen is. En dan spreek ik nog niet over de 4000 zitjes of verlichting van 800lux. Neen, zelfs het instandhouden van een eenvoudige staantribune was hen te veel gevraagd. Met alle inkomstenverliezen van dien. De neergang werd steil ingezet met het neerhalen van de K.

Een gedeelde verantwoordelijkheid zoals ik dus zeg. Beide gaan hand in hand. Hoe kan je je ten opzichte van de stad profileren als ambitieuze, gezonde club als de structuur daarvoor niet aanwezig is? Anderzijds, hoe kan je je ten opzichte van potentiële sponsors aantrekkelijk opstellen in een stad die alle medewerking weigert?

Nagels met koppen! (y)

25 Feb 2015, 10:32
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:

Ik denk dat je hier perfect weergeeft wat het gevoel bij veel supporters is.

Wat is er met je aan de hand zeg? Je begint zinnige dingen te zeggen... :-)

ela ola. van de morgen weer nen dubbelen Alpro light in uwen koffie gedaan ? denk aan uwen "light" he en zijdt wat lief voor een verwarde medemens. ;)

25 Feb 2015, 10:36
Nationale Ploeg

Het wordt dus kiezen of delen om de patstelling te doorbreken. Ofwel richt je je pijlen op FDR ofwel op 't stad. Een combinatie van beide lijkt me uitgesloten. Ik ga mee in het verhaal van FDR, ook al ben ik zeker niet altijd akkoord met z'n handelwijze. Naïef? De toekomst zal het uitwijzen.

In het stad heb ik geen vertrouwen. Ik herinner me nog Dozje zijn speech toen hij aan z'n ambtstermijn begon en de beloftes die hij t.o.v. E.A. gedaan heeft. We zijn hoeveel jaren later na datum nu? En er moet nog worden gestart met nadenken over de eventuele aanvang van de start van een bestek van een offerte van een potentieel mogelijke locatiestudie en/of al dan niet haalbaarheid van een onzekere inplanting van een stadion. Ja dag Jan.

25 Feb 2015, 10:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 280 281 282 283 284 462