|
|
| Pagina 287 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef: Ik meende te horen op de laatste supportersvergadering, dat er voor gronden nu reeds een bestemmingswijziging lopende is buiten Aalst. Vandaar dat FDR nu foert zegt tegen stad, die trouwens al 25 jaar foert zegt tegen ons. Dat van die grondbestemmingswijziging buiten Aalst herinner ik me toch niet, althans niet zoals hier beschreven. Er was idd even discussie over RUP-plannen in de vergadering maar gingen bij mijn weten over gronden binnen Aalst die de club zelf had aangeboden in haar documenten gericht aan de stad Aalst... |
| 26 Feb 2015, 11:08 |
|
|
forumlegende
op onze site een zinnige en onderbouwde uitleg inzake de weigering van de intentieverklaring.
als 't goed is zeggen we het ook natuurlijk. en uitleg klinkt plausibel op basis van De Roose zijn plan. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Feb 2015, 12:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Still standing ! schreef: Begin precies meer en meer het praatje te geloven dat Gelamco vol wilt gaan voor de bouw van de nieuwe Heyzel. Daarvoor moeten ze echter aan de voorwaarde voldoen van al 3 stadions in de EU gebouwd te hebben volgens UEFA normen. Geen idee van waar ik toen die roddel heb opgepikt, maar die gaat ondertussen al meer dan een jaar terug in de tijd. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Feb 2015, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Still standing ! schreef: Begin precies meer en meer het praatje te geloven dat Gelamco vol wilt gaan voor de bouw van de nieuwe Heyzel. Daarvoor moeten ze echter aan de voorwaarde voldoen van al 3 stadions in de EU gebouwd te hebben volgens UEFA normen. Geen idee van waar ik toen die roddel heb opgepikt, maar die gaat ondertussen al meer dan een jaar terug in de tijd. blijft het 'grond' probleem he. vooral daardoor dat die "Industrieterrein Erembodegem II 180° graden bocht" bij mij nogal zwaar op maag blijft liggen... ooit komt de waarheid daar wel eens van boven en het zal niet fris ruiken. dat is mijn bescheiden en zeer feilbare mening maar durf er een stevige cent op verwedden... _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Feb 2015, 13:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Zoals wel blijkt uit het artikel dat je al aanhaalde gaat Gelamco heus niet enkel met E. Aalst rond de tafel gezeten hebben hoor.
De geruchten van Antwerpen deden al langer de ronde, en ook KV Kortrijk (al was er toen sprak van Decuypere ginder ) was ook een gerucht dat al langer de kop op stak. Ik vrees wel dat wanneer Antwerpen binnen gehaald wordt (al zal dat misschien ook allemaal zo een vaart niet lopen) dat de interesse voor een ander project wel eens zeer snel zou kunnen verminderen. Mijn post was dan ook niet zo zeer gelinkt met ons verhaal, maar gewoon met het feit dat dit de nogal opvallende interesse van Gelamco voor de bouw van zoveel stadions zou kunnen verklaren. Gent gaan ze een mooi cent op verdiend hebben, maar zo een project als nieuwe Heyzel kunnen binnen halen, dat doet pas echt de kassa rinkelen denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Feb 2015, 13:38 |
|
|
Hoe gaat Aalst het verlies aan stadionsponsoring opvangen?
Kleine panelen kunnen wekelijks wel aangepast worden, maar de grote? Enkel kleine kantine beschikbaar, voldoende voor TJW, niet voor een tweede klasser als Aalst. Fanshop? Administratie?Ticketverkoop, enkel 2 loketjes?Restaurant? Onkosten voor veiligheid (politie) en stadspersoneel. Onderhoud stadion en accommodatie? Welle is Denderleeuw, Aalst niet. Bij deze dan ook nog de vijandigheid tussen beiden. Dit kan sabotage, nalatigheid,…tot gevolg hebben. Ik heb er geen goed gevoel bij. Dit kan enkel goed aflopen indien er respect komt voor elkaar, te beginnen aan de top. Zo niet dan zijn wij de supporters weeral de slachtoffers. |
| 26 Feb 2015, 16:23 |
|
|
forumlegende
zandloper schreef: Hoe gaat Aalst het verlies aan stadionsponsoring opvangen? Kleine panelen kunnen wekelijks wel aangepast worden, maar de grote? Enkel kleine kantine beschikbaar, voldoende voor TJW, niet voor een tweede klasser als Aalst. Fanshop? Administratie?Ticketverkoop, enkel 2 loketjes?Restaurant? Onkosten voor veiligheid (politie) en stadspersoneel. Onderhoud stadion en accommodatie? Welle is Denderleeuw, Aalst niet. Bij deze dan ook nog de vijandigheid tussen beiden. Dit kan sabotage, nalatigheid,…tot gevolg hebben. Ik heb er geen goed gevoel bij. Dit kan enkel goed aflopen indien er respect komt voor elkaar, te beginnen aan de top. Zo niet dan zijn wij de supporters weeral de slachtoffers. Een Dender dubbelaccount denk ik, en eentje met kennis van het huurcontract. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Feb 2015, 16:33 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Ga volledig mee in je redenering Fillou, enkel de conclusie die je maakt daar ben ik het niet eens. En die conclusie zou meteen ook de sleutel tot de oplossing moeten worden. Ik twijfel zeer sterk dat 1 + 1 gelijk is aan 2 bij een fusie tussen voetbalclubs. Toch niet in de situatie waarin we ons nu bevinden. Alle 2 in de hel van 2de en 3de klasse en nergens uitzicht dat er sportief een promotie naar 1ste klasse mogelijk is op korte (zelfs middellange termijn). Het is dat laatste dat je nodig hebt in gelijk welk verhaal. En zoals je zelf al aanhaalt ge je daar enkel terug een toekomstperspectief kunnen aan bieden als je terug een visie hebt, een structuur, ja zelfs een eigenheid; Ik denk net dat dit 3 elementen zijn die we missen, eerder dan gelijk welke input van de club FC Dender waarvan we profijt kunnen halen. Dat is altijd mijn gedacht geweest en dat zal het ook altijd blijven. Wat niet weg neemt dat zij op dit moment over het enige stadion beschikken in de onmiddellijke omgeving dat onze zorg nummer 1 (hoewel ja ?) kan oplossen maar laat ons de discussie los daarvan voeren. Gelijk welk project er opgestart zal worden, definieer eerst eens de waarden die je wilt gaan nastreven en hoe je je als project zou gaan profileren. Eigenlijk gaat er er bij het voetbal in deze streek aan toe zoals Man City gisteren tegen Barcelona; willen maar niet kunnen, kunstmatig in leven gehouden en vooral geen visie. Met daar tegenover een vaste waarde van een concurrentie die alle knepen van het vak kent, uitgebalanceerd is, een organisatie en systeem dat loopt zoals een geoliede machine. Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Als je eigenlijk de administratiekost bekijkt (dit zou toch het begin van uw structuur moeten zijn) en je ziet die omhoog knallen gaan over de laatste 3 jaar dan vraag ik mij tot op vandaag nog steeds af waar we die veranderingen langs inkomstenzijde voelen ? Dat is een gemiste kans die nochtans goed bedoeld was een 3-tal jaar geleden, maar eigenlijk een blunder geweest is tot en met. Je moet het zelfs anders bekijken: 1 + 1 hoeft niet noodzakelijkerwijs meer dan 2 op te leveren. Simplistisch gezegd: momenteel heb je als club 1,5 nodig om te overleven, dus als je 2 clubs hebt, die elk maar aan 1 zitten, en mekaar liever de strot afbijten dan samen te werken, dan zijn ze beide ten dode opgeschreven, en dan gaan die het rijtje vervolledigen van RWDM, FC Brussels, Germinal Ekeren, Beerschot, La Louvière, KSK Beveren, SV Waregem, Exc. Moeskroen, FC Seraing, FC Lommel (niet verwarren hé met W-B, Z-W, RMP, Seraing Utd, Lommel Utd). Niet vergeten, hé, mannen, we zijn al eens failliet geweest. Dus als een fusie ons kan garanderen dat we in de Denderstreek van eersteklassevoetbal kunnen genieten onder stamnummer 90 (en daar bestaat 100 % zeker een potentieel voor!), dan zeg ik niet d'office "neen"! |
| 26 Feb 2015, 17:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
filip.dhose schreef: Bram schreef: Ga volledig mee in je redenering Fillou, enkel de conclusie die je maakt daar ben ik het niet eens. En die conclusie zou meteen ook de sleutel tot de oplossing moeten worden. Ik twijfel zeer sterk dat 1 + 1 gelijk is aan 2 bij een fusie tussen voetbalclubs. Toch niet in de situatie waarin we ons nu bevinden. Alle 2 in de hel van 2de en 3de klasse en nergens uitzicht dat er sportief een promotie naar 1ste klasse mogelijk is op korte (zelfs middellange termijn). Het is dat laatste dat je nodig hebt in gelijk welk verhaal. En zoals je zelf al aanhaalt ge je daar enkel terug een toekomstperspectief kunnen aan bieden als je terug een visie hebt, een structuur, ja zelfs een eigenheid; Ik denk net dat dit 3 elementen zijn die we missen, eerder dan gelijk welke input van de club FC Dender waarvan we profijt kunnen halen. Dat is altijd mijn gedacht geweest en dat zal het ook altijd blijven. Wat niet weg neemt dat zij op dit moment over het enige stadion beschikken in de onmiddellijke omgeving dat onze zorg nummer 1 (hoewel ja ?) kan oplossen maar laat ons de discussie los daarvan voeren. Gelijk welk project er opgestart zal worden, definieer eerst eens de waarden die je wilt gaan nastreven en hoe je je als project zou gaan profileren. Eigenlijk gaat er er bij het voetbal in deze streek aan toe zoals Man City gisteren tegen Barcelona; willen maar niet kunnen, kunstmatig in leven gehouden en vooral geen visie. Met daar tegenover een vaste waarde van een concurrentie die alle knepen van het vak kent, uitgebalanceerd is, een organisatie en systeem dat loopt zoals een geoliede machine. Want wie gelooft er hier trouwens dat met een kapitaalinjectie van 250.000 euro en een overeenkomst voor een verhuis naar Dender de problemen hier zijn opgelost ? Als je eigenlijk de administratiekost bekijkt (dit zou toch het begin van uw structuur moeten zijn) en je ziet die omhoog knallen gaan over de laatste 3 jaar dan vraag ik mij tot op vandaag nog steeds af waar we die veranderingen langs inkomstenzijde voelen ? Dat is een gemiste kans die nochtans goed bedoeld was een 3-tal jaar geleden, maar eigenlijk een blunder geweest is tot en met. Je moet het zelfs anders bekijken: 1 + 1 hoeft niet noodzakelijkerwijs meer dan 2 op te leveren. Simplistisch gezegd: momenteel heb je als club 1,5 nodig om te overleven, dus als je 2 clubs hebt, die elk maar aan 1 zitten, en mekaar liever de strot afbijten dan samen te werken, dan zijn ze beide ten dode opgeschreven, en dan gaan die het rijtje vervolledigen van RWDM, FC Brussels, Germinal Ekeren, Beerschot, La Louvière, KSK Beveren, SV Waregem, Exc. Moeskroen, FC Seraing, FC Lommel (niet verwarren hé met W-B, Z-W, RMP, Seraing Utd, Lommel Utd). Niet vergeten, hé, mannen, we zijn al eens failliet geweest. Dus als een fusie ons kan garanderen dat we in de Denderstreek van eersteklassevoetbal kunnen genieten onder stamnummer 90 (en daar bestaat 100 % zeker een potentieel voor!), dan zeg ik niet d'office "neen"! Gij kunt uwe panini boek van buiten zeker _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Feb 2015, 18:39 |
|
|
1+1 kan 2 zijn.
Dender heeft stadion en financieel evenwicht. Aalst heeft fantastisch supporters legioen. Zorg ervoor dat zij zich thuis voelen in Dender. Naam, stamnummer,…..wat dan ook. Dan zou 1+1 wel eens vlug 3 zijn. Nu terug een lening van 250.000, gedeeltelijk om achterstallige lonen eerste ploeg en jeugdtrainers te betalen. Dit is geen roddel, gewoonweg even navraag doen bij de betrokken mensen. En dan moet er nog begonnen worden aan een nieuw stadion, waar gaat de club hiervoor geld halen voor hun eigen inbreng en kosten gerelateerd. Wacht niet te lang, als Dender eindronde speelt en wint, dan wordt er niet meer gepraat. ![]() |
| 26 Feb 2015, 18:43 |
|
|
forumlegende
ik moet wel zeggen dat het vrij opmerkelijk is dat de fusiegeruchten steeds luider en luider beginnen klinken. (Valckenier?)
Naar EA in stadion Dender gaan zien, maar van zodra daar een blauw streepke staat op ons broekskes, kunnen ze wel den boom in. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Feb 2015, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bram schreef: Still standing ! schreef: Begin precies meer en meer het praatje te geloven dat Gelamco vol wilt gaan voor de bouw van de nieuwe Heyzel. Daarvoor moeten ze echter aan de voorwaarde voldoen van al 3 stadions in de EU gebouwd te hebben volgens UEFA normen. Geen idee van waar ik toen die roddel heb opgepikt, maar die gaat ondertussen al meer dan een jaar terug in de tijd. En plots ligt er twee miljoen euro klaar om Antwerp de licentie te bezorgen. Peanuts zowaar ![]() |
| 26 Feb 2015, 20:02 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: ik moet wel zeggen dat het vrij opmerkelijk is dat de fusiegeruchten steeds luider en luider beginnen klinken. (Valckenier?) Naar EA in stadion Dender gaan zien, maar van zodra daar een blauw streepke staat op ons broekskes, kunnen ze wel den boom in. Een rood streepke kan nog maar blauw is er wel over hé! |
| 26 Feb 2015, 20:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: i Naar EA in stadion Dender gaan zien, maar van zodra daar een blauw streepke staat op ons broekskes, kunnen ze wel den boom in. Dat denk ik er ook van ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 26 Feb 2015, 22:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
e stuksken uit een artikel van aalst.tv over de nieve chipka van morgen....ook weer een paragraafje om omhoog van te sch**ten als ge da rood zinneke gelezen hebt...
In deze Chipka staat ook Erembodegem centraal. Er is een mooie reportage over het natuurgebied Erembald – Kravaalbos en ook ex-tennisster Sabine Appelmans keerde speciaal nog eens terug naar de grootste deelgemeente. De politicus die deze keer in de kijker staat is Ilse Uyttersprot. Haar passie voor basket en haar kinderen kwam tot uiting tijdens een ontspannen interview. en da zit dan in den task force om ne grond te zoeken voor e stadion voor eendracht??? ![]() |
| 26 Feb 2015, 22:14 |
|
| Pagina 287 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 462 Volgende |