Artikels - Pagina 233 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 231 232 233 234 235 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/aversie-tussen-eendracht-en-fcv-dender-groeit-a2239141/

Als ik dat artikel lees ben ik juist heel blij dat dat doek daar gehangen is! Als dat artikel klopt (want het blijft HLN) dan is het toch duidelijk dat hij met 1 grote club in de denderstreek een fusieclub bedoelt, en het niet enkel over Eendracht Aalst gaat :hmm:

Een grote denderclub dat kan perfect Eendracht Aalst zijn hé Hansken. :D

04 Mar 2015, 9:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Hugo schreef:
hansken schreef:
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/aversie-tussen-eendracht-en-fcv-dender-groeit-a2239141/

Als ik dat artikel lees ben ik juist heel blij dat dat doek daar gehangen is! Als dat artikel klopt (want het blijft HLN) dan is het toch duidelijk dat hij met 1 grote club in de denderstreek een fusieclub bedoelt, en het niet enkel over Eendracht Aalst gaat :hmm:

Dat kan zeker, maar dat is niet wat Valckenier voor ogen heeft, afgaande op zijn laatste 2 interviews!

04 Mar 2015, 9:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
hansken schreef:
Hugo schreef:
hansken schreef:

Dat kan zeker, maar dat is niet wat Valckenier voor ogen heeft, afgaande op zijn laatste 2 interviews!

‘Met de vzw Terjoden-Welle betaalden we een bomduiten voor de huur van het Van Roystadion en de aanleg van synthetische velden. Via deze constructie waren onze investeringen geen parels voor de zwijnen. Meer hoef je daar niet achter te zoeken. Met één grote club in de Denderstreek kun je naar eerste klasse toewerken. Ik pleit al tien jaar voor een grote fusieclub. Ik werd aanvankelijk meewarig bekeken. Intussen delen al vele mensen mijn visie. Als ondernemer vind ik het alleen maar logisch dat Eendracht zijn intrek neemt in het Denderleeuwse stadion dat fonkelnieuw is en waarmee je naar eerste klasse kan.’

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150227_01553094

Duidelijker kan niet denk ik ...
En idd in zijn tweede interview bevestigd en behoudt hij nogmaals die mening in reactie op het spandoek.

04 Mar 2015, 10:07
Junior

Wat mij betreft is het duidelijk dat Valckenier pleit voor een fusie. Ik kan dergelijke actie's dus alleen maar toejuichen (y)

04 Mar 2015, 14:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Tom1983 schreef:
Wat mij betreft is het duidelijk dat Valckenier pleit voor een fusie. Ik kan dergelijke actie's dus alleen maar toejuichen (y)

(y)

04 Mar 2015, 17:44
Ancien

Leeftijd: 56
Bakkie schreef:
Tom1983 schreef:

(y)

(y)

04 Mar 2015, 17:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
DavidSeal schreef:
Bakkie schreef:
Tom1983 schreef:

(y)

(y)

(y)

04 Mar 2015, 18:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Het bestuur van Eendracht Aalst last een persstop in met dit communiqué:

'Gezien de complexiteit en gevoeligheid van de lopende dossiers, verbonden aan het extra-sportieve, zal S.C. Eendracht Aalst vanaf vandaag geen verklaringen meer afleggen in dit verband.

Het bestuur vraagt dan begrip voor dit standpunt en houdt er zich aan om zelf op een correcte en directe manier de communicatie met de pers omtrent één van deze items te hervatten zodra hierover nieuws bekend is.

Deze persstop staat vanzelfsprekend los van de sportieve prestaties, seizoen 2014-2015, die nog steeds zullen verduidelijkt worden door de staf indien gewenst.'

04 Mar 2015, 19:27
Ancien

Einde persstop wordt voorzien tegen 31 maart, de dag erna volgt dan een gedetailleerd verslag... :cool:

04 Mar 2015, 19:34
forumlegende

witteken schreef:
Het bestuur van Eendracht Aalst last een persstop in met dit communiqué:

'Gezien de complexiteit en gevoeligheid van de lopende dossiers, verbonden aan het extra-sportieve, zal S.C. Eendracht Aalst vanaf vandaag geen verklaringen meer afleggen in dit verband.

Het bestuur vraagt dan begrip voor dit standpunt en houdt er zich aan om zelf op een correcte en directe manier de communicatie met de pers omtrent één van deze items te hervatten zodra hierover nieuws bekend is.

Deze persstop staat vanzelfsprekend los van de sportieve prestaties, seizoen 2014-2015, die nog steeds zullen verduidelijkt worden door de staf indien gewenst.'

ne persstop, benieuwd hoe lang dat gaat duren. Een vraag tweemaal stellen is vaak al voldoende om een antwoord los te peuteren.

:D :hmm:

04 Mar 2015, 19:51
forumlegende

Het bestuur van Eendracht Aalst ontkent dat er zware schulden zijn. Meer nog, de club heeft winst gemaakt maar er is wel een tekort aan cash geld. Dat is de conclusie van een officieel persbericht dat de redactie ontving. Ook de negatieve houding tegenover Renault baas Guy Valckenier is volgens de club niet op zijn plaats.

bron: aalstnieuws.be

04 Mar 2015, 20:37
Freak

is t hier ook persstop? :D

05 Mar 2015, 12:07
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:

we zullen wij staken se !

05 Mar 2015, 12:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Still standing ! schreef:
waly 2 schreef:

we zullen wij staken se !

ik denk dat de meesten de kat uit de boom kijken en het ondertussen wel spuugzat zijn en wachten wat men uit de hoed gaat toveren. :lol:

05 Mar 2015, 12:44
Freak

zwetzat schreef:
ik denk dat de meesten de kat uit de boom kijken en het ondertussen wel spuugzat zijn en wachten wat men uit de hoed gaat toveren. :lol:

Sinds ik begin jaren 90 als klein gastje naar Eendracht Aalst kwam kijken heb ik nog niet anders geweten als hoogtes en laagtes die elkaar afwisselen. Ergens trek ik mij daar ook aan op, wetende/hopende dat na elke laagte weer een hoogte volgt.

Probleem is dat de fanatiekelingen/harde kern die telkens weer de club trachten te redden met acties ook stilaan moe worden. Omwille van het feit dat na een succesvolle redding na verloop van tijd weer een periode van miserie volgt. Omwille van het feit dat men tegenwoordig bij een 'harde' actie allerlei vervolgingen kan oplopen. En omwille van het feit dat na de zoveelste zwarte periode telkens weer een deel afhaakt.

Ik zou me graag opnieuw inzetten om hetzelfde te doen als voorheen. Maar op wie ga je je pijlen richten ? Op de voetbalbond die belachelijke eisen stelt? We weten ondertussen dat zowat heel de tweede klasse dat doet met de gekende opbrengst. Op het huidige bestuur die er een boeltje van maken maar anderzijds de club al enkele jaren weten te laten overleven ? Of op mogelijke nieuwe sterke mannen (Valckenier) waarvan je eigenlijk zijn bedoelingen niet concreet weet ? Moeilijke keuzen lijkt me.

Zoals ik al zei trek ik me op aan het feit dat onze club zo'n zware periode telkens weer weet te overleven. En aan het feit dat wij supporters, de laatste der fanatiekelingen, er toch alles aan doen om dit te bewerkstelligen en niet zoals hier wat verder, diegene die nu hun pleziertje hebben, graag in het gat kruipen van een ander in plaats van een onvoorwaardelijke trouw te uiten aan club en kleuren.

Wat we konden doen (VZW, kleine acties, ...) hebben we gedaan. Aan ons zal het niet gelegen hebben. Dan kan je alleen maar bang afwachten ondertussen. :EA:

05 Mar 2015, 14:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 231 232 233 234 235 497