Artikels - Pagina 234 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 232 233 234 235 236 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Artikels
als we nu eens allemaal in shiften aan jan de nul zijn deur blijven gaan staan zààààààgen tot als em een miljoentje of twee euro's uit zijn schoenendoos in zijn tuinhuis gaat halen om van ons gezaag vanaf te zijn... ?

05 Mar 2015, 14:51
Freak

Still standing ! schreef:
als we nu eens allemaal in shiften aan jan de nul zijn deur blijven gaan staan zààààààgen tot als em een miljoentje of twee euro's uit zijn schoenendoos in zijn tuinhuis gaat halen om van ons gezaag vanaf te zijn... ?

Stuur eens een smeekbede in de vorm van een email.
Misschien schiet de Mark Coucke in hem wakker.
Nuja, die man is daar niet echt veel bij gewonnen zeker om geld in onze club te pompen, tenzij hij deel kan uitmaken van een groot multifunctioneel complex waarbij hij zijn geld kan terugverdienen. En we weten allemaal waar daar het schoentje wringt.

05 Mar 2015, 15:03
Nationale Ploeg

The Blackwans schreef:
Still standing ! schreef:

Stuur eens een smeekbede in de vorm van een email.
Misschien schiet de Mark Coucke in hem wakker.
Nuja, die man is daar niet echt veel bij gewonnen zeker om geld in onze club te pompen, tenzij hij deel kan uitmaken van een groot multifunctioneel complex waarbij hij zijn geld kan terugverdienen. En we weten allemaal waar daar het schoentje wringt.

dat is het hem nu juist he. ne lambrecht of ne coucke halen ook niets uit hun sponsoring hoor. maar die hebben een hart voor de lokale regio en/of voor de club.

misschien lukt het door schipperken ne stella te betalen ? :D

05 Mar 2015, 15:08
Freak

Goh, ik geloof niet dat een Coucke of Lambrecht (en al zeker niet die laatste) zijn centen in een club gaat steken om er vanaf te zijn. Iedereen met geld, en zeker zakenmensen als deze, willen waar voor hun geld en dat is maar logisch ook denk ik.

05 Mar 2015, 15:11
Nationale Ploeg

The Blackwans schreef:
Goh, ik geloof niet dat een Coucke of Lambrecht (en al zeker niet die laatste) zijn centen in een club gaat steken om er vanaf te zijn. Iedereen met geld, en zeker zakenmensen als deze, willen waar voor hun geld en dat is maar logisch ook denk ik.

misschien dat ze dat geld wel willen geven gewoon al om ons politiekers te 'kloitn' ? :D :D :D

05 Mar 2015, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
The Blackwans schreef:
zwetzat schreef:
ik denk dat de meesten de kat uit de boom kijken en het ondertussen wel spuugzat zijn en wachten wat men uit de hoed gaat toveren. :lol:

Sinds ik begin jaren 90 als klein gastje naar Eendracht Aalst kwam kijken heb ik nog niet anders geweten als hoogtes en laagtes die elkaar afwisselen. Ergens trek ik mij daar ook aan op, wetende/hopende dat na elke laagte weer een hoogte volgt.

Probleem is dat de fanatiekelingen/harde kern die telkens weer de club trachten te redden met acties ook stilaan moe worden. Omwille van het feit dat na een succesvolle redding na verloop van tijd weer een periode van miserie volgt. Omwille van het feit dat men tegenwoordig bij een 'harde' actie allerlei vervolgingen kan oplopen. En omwille van het feit dat na de zoveelste zwarte periode telkens weer een deel afhaakt.

Ik zou me graag opnieuw inzetten om hetzelfde te doen als voorheen. Maar op wie ga je je pijlen richten ? Op de voetbalbond die belachelijke eisen stelt? We weten ondertussen dat zowat heel de tweede klasse dat doet met de gekende opbrengst. Op het huidige bestuur die er een boeltje van maken maar anderzijds de club al enkele jaren weten te laten overleven ? Of op mogelijke nieuwe sterke mannen (Valckenier) waarvan je eigenlijk zijn bedoelingen niet concreet weet ? Moeilijke keuzen lijkt me.

Zoals ik al zei trek ik me op aan het feit dat onze club zo'n zware periode telkens weer weet te overleven. En aan het feit dat wij supporters, de laatste der fanatiekelingen, er toch alles aan doen om dit te bewerkstelligen en niet zoals hier wat verder, diegene die nu hun pleziertje hebben, graag in het gat kruipen van een ander in plaats van een onvoorwaardelijke trouw te uiten aan club en kleuren.

Wat we konden doen (VZW, kleine acties, ...) hebben we gedaan. Aan ons zal het niet gelegen hebben. Dan kan je alleen maar bang afwachten ondertussen. :EA:

Ik zit met juist hetzelfde gevoel maat!

05 Mar 2015, 21:20
forumlegende

The Blackwans schreef:
zwetzat schreef:
ik denk dat de meesten de kat uit de boom kijken en het ondertussen wel spuugzat zijn en wachten wat men uit de hoed gaat toveren. :lol:

Sinds ik begin jaren 90 als klein gastje naar Eendracht Aalst kwam kijken heb ik nog niet anders geweten als hoogtes en laagtes die elkaar afwisselen. Ergens trek ik mij daar ook aan op, wetende/hopende dat na elke laagte weer een hoogte volgt.

Probleem is dat de fanatiekelingen/harde kern die telkens weer de club trachten te redden met acties ook stilaan moe worden. Omwille van het feit dat na een succesvolle redding na verloop van tijd weer een periode van miserie volgt. Omwille van het feit dat men tegenwoordig bij een 'harde' actie allerlei vervolgingen kan oplopen. En omwille van het feit dat na de zoveelste zwarte periode telkens weer een deel afhaakt.

Ik zou me graag opnieuw inzetten om hetzelfde te doen als voorheen. Maar op wie ga je je pijlen richten ? Op de voetbalbond die belachelijke eisen stelt? We weten ondertussen dat zowat heel de tweede klasse dat doet met de gekende opbrengst. Op het huidige bestuur die er een boeltje van maken maar anderzijds de club al enkele jaren weten te laten overleven ? Of op mogelijke nieuwe sterke mannen (Valckenier) waarvan je eigenlijk zijn bedoelingen niet concreet weet ? Moeilijke keuzen lijkt me.

Zoals ik al zei trek ik me op aan het feit dat onze club zo'n zware periode telkens weer weet te overleven. En aan het feit dat wij supporters, de laatste der fanatiekelingen, er toch alles aan doen om dit te bewerkstelligen en niet zoals hier wat verder, diegene die nu hun pleziertje hebben, graag in het gat kruipen van een ander in plaats van een onvoorwaardelijke trouw te uiten aan club en kleuren.

Wat we konden doen (VZW, kleine acties, ...) hebben we gedaan. Aan ons zal het niet gelegen hebben. Dan kan je alleen maar bang afwachten ondertussen. :EA:

prachtig geschreven, recht uit het hart! :EA:

05 Mar 2015, 21:29
Ancien

Nieuwe wending in stadiondossier!

Er bestaat plots opnieuw een reële kans dat Eendracht volgend seizoen toch nog in het Pierre Cornelisstadion voetbalt. Onder druk van de tweedeklassers zouden de strenge licentievoorwaarden voor volgend seizoen immers versoepeld worden.

De precaire situatie van de Belgische tweede klasse lijkt Eendracht in de kaart te spelen. Dessel nam het voortouw om te eisen dat de licentievoorwaarden voor tweede klasse afgezwakt worden en bracht een solidariteit op gang. Tal van tweedeklassers waaronder Aalst sprongen op die trein en willen als blok hetzelfde standpunt innemen. Als de vereiste lichtsterkte niet verdubbeld moet worden, staat op stadionvlak niets een extra jaar in het Pierre Cornelisstadion in de weg. Voorzitter Frank De Roose houdt vast aan het perscommuniqué dat woensdag door zijn woordvoerder Kenneth Demaret verstuurd werd.

‘Gezien de complexiteit en gevoeligheid van de lopende dossiers, verbonden aan het extrasportieve, zal Eendracht Aalst tot nader orde geen verklaringen meer afleggen in dit verband. Het bestuur vraagt begrip voor dit standpunt en houdt er zich aan om zelf op een correcte en directe manier de communicatie met de pers omtrent één van deze items te hervatten zodra hierover nieuws bekend is.’

Eendracht houdt een verhuis naar het Denderleeuwse Van Roystadion nog wel achter de hand als noodoplossing, maar een extra seizoen in het Pierre Cornelisstadion is de eerste keuze. Ook de supporters worden zo op hun wenken bediend, want voor hen ligt de ziel van de club in de Bredestraat.

Toch zijn alle zorgen voor volgend seizoen niet van de baan omdat de club ook nog altijd met een negatief vermogen kampt. Eendracht sleept nog steeds een schuldenberg mee uit het verleden die als een molensteen rond de nek van de club hangt. De schuldenput is slechts een fractie van het gat van drie miljoen euro dat bijvoorbeeld Antwerp moet dichtrijden, maar bij de ‘Great Old’ kan men rekenen op een borgstelling van sterke man Patrick De Cuyper waar Eendracht het zonder weldoener moet rooien.
Bron: HNB

06 Mar 2015, 13:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
dus alles wss een scheet in een fles, typisch belgisch :?

06 Mar 2015, 13:51
Ancien

zwetzat schreef:

Gazettepraat=opletten nog altijd niets officieël. :EA:

06 Mar 2015, 14:36
forumlegende

Hugo schreef:
zwetzat schreef:

Niks officieel maar misschien een eerste kleine strohalm...

Miljaarde Hugo, over wa gaan we nu moeten dicusiëren aan den toog? :lol:

06 Mar 2015, 14:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Timoilsjt schreef:
Hugo schreef:
zwetzat schreef:

Niks officieel maar misschien een eerste kleine strohalm...

Miljaarde Hugo, over wa gaan we nu moeten dicusiëren aan den toog? :lol:

Over FCV dender.... Als de licententievoorwaarden voor tweede klasse versoepeld worden, zullen er misschien meer derdeklasserS in aanmerking komen voor promotie, en kan Dender haar promotiekansen naar tweede klasse opbergen.....

06 Mar 2015, 17:39

In de veronderstelling dat de Liga haar normen versoepelt voor de Tweede Klasse, dan is dit goed nieuws !
Alleszins 1 jaar gewonnen voor Eendracht Aalst ! Als de Stad Aalst ook eens zou willen opschieten met het stadion, dan ziet het er al veel beter uit.
Maar dat verhuizen naar Dender voor het spelen van de thuismatchen ..... :stom: Ik denk dat ik niet de enige ben die als Eendracht-supporter bij zichzelf zegt 'jamais de la vie'. Dan nog liever den Iendracht in eigen stadion aan de Bredestraat maar in Derde Klasse ! Kunnen we terug heel wat derby's gaan bekijken. Zulke derby's spreken veel meer aan dan matchen tegen Virton, Visé, Mons, Patro Eisden, Eupen, Sint-Truiden enz.
Cheers :angel:

06 Mar 2015, 23:42
Scholier

http://nr10.be/nieuws/dit-het-meest-waa ... mus-league

Marktwaarde Giannni: 300.000 €, niet slecht als je het mag geloven

verkopen die handel?

20 Mar 2015, 13:57
forumlegende

chico schreef:
http://nr10.be/nieuws/dit-het-meest-waardevolle-elftal-uit-de-proximus-league

Marktwaarde Giannni: 300.000 €, niet slecht als je het mag geloven

verkopen die handel?

als je zoiets schrijft, dan kan je die nr10 redactie toch ook niet serieus nemen?

20 Mar 2015, 14:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 232 233 234 235 236 497