Stadion - Pagina 296 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 294 295 296 297 298 462
 Stadion 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Bericht Re: Stadion
Ik weet niet of volgende optie hier al gepasseerd is nl. een nieuw stadion op de zandberg en de jeugd in het Pierre Cornelis stadion en de osbroek.

06 Mar 2015, 16:46
forumlegende

Geo 2 schreef:
Ik weet niet of volgende optie hier al gepasseerd is nl. een nieuw stadion op de zandberg en de jeugd in het Pierre Cornelis stadion en de osbroek.

ge krijgt nog geen jumping daar georganiseerd, laat staan een multifunctueel stadion. :lol:

06 Mar 2015, 17:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Citeer:
Voor de vier resterende thuiswedstrijden (Geel, Virton, Seraing en OHL) zal tribune H voorbehouden worden aan bezoekende supporters. Abonnees van vak H kunnen hun omruiltickets (vak K) voor deze vier wedstrijden zondag afhalen op het secretariaat. Vak I blijft gesloten, zo hoeft de club geen extra logistieke kosten te maken en niet meer stewards in te zetten.

06 Mar 2015, 17:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
mamananeto schreef:
Verbechio schreef:
eendrachter'80 schreef:
Volgens HLN spelen wij volgend seizoen in ons eigen Pierre Cornelisstadion ,
ons bestuur gaat geen juridische stappen ondernemen om in het Van Roy Stadion te spelen,
en hoopt dat de licentie commissie hun strenge voorwaarden gaan laten vallen.
:?

Er is natuurlijk enorme druk op de bond om de voorwaarden (tijdelijk) te versoepelen. Anders gaan ze volgend seizoen maar 5 ploegen in 2de klasse hebben :) maar daar uw hoop op stellen, ... kan zeer verkeerd uitdraaien.
Afwachten of dit allemaal wel klopt

Afwachten inderdaad want indien het klopt dan is het over en uit voor ons vrees ik…... (n)
De bond gaat nooit toestaan dat we in dat aftandse gedrocht van ons in tweede klasse spelen...

er zijn volgens mij nog ergere (bouwvallige)stadions in belgie , en zeker in 2de.... al eens naar antwerp geweest? niet te geloven dat ze daar wel nog in die tribune mogen komen....da spel is al jaren rotter dan onze K toen die werd afgebroken....daartegen is da stukske partytent van ons nog nen blinkende parel als ge het even onbevooroordeeld bekijkt...waar zit het verschil dan dat het onze te weinig/onveilig/versleten zou zijn tegenover een stadion dat aan elkaar kleeft met een laag duivenstront van 100 jaar dik?

06 Mar 2015, 17:31
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
Geo 2 schreef:

ge krijgt nog geen jumping daar georganiseerd, laat staan een multifunctueel stadion. :lol:

anderzijds: gewoon zoals Schipperken doen en dat stadion gewoon zetten. vergunningen en andere futiliteiten regelen we nadien wel... :D

06 Mar 2015, 17:41
Vaste Waarde

Still standing ! schreef:
Geo 2 schreef:

anderzijds: gewoon zoals Schipperken doen en dat stadion gewoon zetten. vergunningen en andere futiliteiten regelen we nadien wel... :D

Vorig jaar nog moeten werken met nen antwerpsupporter en hij was gaan kijken met zijn schoonbroer naar een thuismatch. Is toen tijdens de match door de tribune gezakt.

Als geste heeft hij toen een abonnement gekregen voor het resterende seizoen in diezelfde tribune :crazy:

06 Mar 2015, 18:01
Nationale Ploeg

kheiremans schreef:
Still standing ! schreef:

Vorig jaar nog moeten werken met nen antwerpsupporter en hij was gaan kijken met zijn schoonbroer naar een thuismatch. Is toen tijdens de match door de tribune gezakt.

Als geste heeft hij toen een abonnement gekregen voor het resterende seizoen in diezelfde tribune :crazy:

chance dattem geen proces had wegens vernieling en vandalisme.

06 Mar 2015, 18:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
massaal vanavond spelen op Euromillions !
100.000.000 te winnen als je alleeen wint op rang 1.
Stadionprobleem zal dan wel snel opgelost zijn. :lol:

06 Mar 2015, 18:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Jawadde jongens, tis weer een grote soep aant worden!

Ik ben eens benieuwd wat het stad Aalst dan gaat doen indien we nog een jaar hier zouden kunnen blijven! Er is echt wel meer nodig dan enkel die lichten die dienen vervangen te worden he!?

Of is die 25000 euro bedoelt om alles op te knappen, wat enkele maanden geleden nog geschat was op 1.000.000 euro kosten?? :plat:

Als ik dan vandaag naar tv oost kijk, de gemeente Beveren heeft al 9.170.000 euro geleend aan waasland beveren, sinds 2008! En nu gaan ze hun nog eens voor 800.000 euro borg stellen!

Maar heeeeey, Aalst is Beveren niet zeker?? :crazy:

06 Mar 2015, 19:17
Nationale Ploeg

hansken schreef:
Jawadde jongens, tis weer een grote soep aant worden!

Ik ben eens benieuwd wat het stad Aalst dan gaat doen indien we nog een jaar hier zouden kunnen blijven! Er is echt wel meer nodig dan enkel die lichten die dienen vervangen te worden he!?

Of is die 25000 euro bedoelt om alles op te knappen, wat enkele maanden geleden nog geschat was op 1.000.000 euro kosten?? :plat:

Als ik dan vandaag naar tv oost kijk, de gemeente Beveren heeft al 9.170.000 euro geleend aan waasland beveren, sinds 2008! En nu gaan ze hun nog eens voor 800.000 euro borg stellen!

Maar heeeeey, Aalst is Beveren niet zeker?? :crazy:

jadadde, met da geld zou den onzen zekers nog 3 keers de stadsslogan kunnen veranderen.
kunnen we burgemeesters transfereren ? :D

06 Mar 2015, 19:39

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik zou mij als burg en supporter van Beveren wel diep schamen met zoiets, maar een fractie van de hulp die daar (en in GVD veel andere steden en dorpen) wel aanwezig is zou welgekomen zijn.

06 Mar 2015, 21:02

Leeftijd: 68
Uit mijn archief :wow: :wow:

Nieuw stadion reeds beloofd door stadsbestuur in 1977 :zzz:

Afbeelding

07 Mar 2015, 2:51
nieuw in de eerste ploeg

Onderkroiper schreef:

Afbeelding

In de laatste zin vind je de woorden plannen, voornemen, misschien, omgeving en over enkele jaren. Copy paste en je kan er vandaag een halve gazet mee vullen dus :) . En dat is dan 38 jaar geleden. Aalst vergeet je niet... :hmm:

07 Mar 2015, 9:18
forumlegende

prachtig artikel, eind jaren 70 beloofde men dus al vanalles.

iedere burgemeester die nadien kwam heeft dus boter op zijn hoofd...

07 Mar 2015, 9:23

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Onderkroiper schreef:

Afbeelding

,
Dus moet men alle schuld op den dikke dozje niet steken,eigenlijk is hij de enige die met een beetje centjes over de brug komt,de vorige klootzakken beloofden veel en deden geene zak.

07 Mar 2015, 9:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 294 295 296 297 298 462